olen kaikkien hyljeksimä unohdettu pönttöpää, nyyh..!;(((
Kun ei raksuta
18
333
Vastaukset
ooooooooooo!!!!................
- animattiN
Koska minä olen se pönttö. :))
- Iso-Iita
minä oon pönttö kihiii
- animattiN
Iso-Iita kirjoitti:
minä oon pönttö kihiii
kyllä se oon minä kun olen jo kuukausia sitten antanut luvan minusta käyttää sitä nimitystä. :((
Vai ollaankos me kaksois pönttöi?? animattiN kirjoitti:
kyllä se oon minä kun olen jo kuukausia sitten antanut luvan minusta käyttää sitä nimitystä. :((
Vai ollaankos me kaksois pönttöi??olisi.....varovasti kysyy tämä...kolmoispönttö???? tai jos joku muukin haluaa niin sitten nelospönttö......tahtoisin kanssa kovasti olla pönttö.....
- Iso-Iita
amaryllie1 kirjoitti:
olisi.....varovasti kysyy tämä...kolmoispönttö???? tai jos joku muukin haluaa niin sitten nelospönttö......tahtoisin kanssa kovasti olla pönttö.....
on kovasti pönttöjä ja mie kun luulin et olen ainu pönttö maailmassa kihiii
- Iso-Iita
animattiN kirjoitti:
Vai ollaankos me kaksois pönttöi??kirroile animatti kihih..pönttö se oon minnäi, vaikka sitte linnunpönttö kihii
- animattiN
amaryllie1 kirjoitti:
olisi.....varovasti kysyy tämä...kolmoispönttö???? tai jos joku muukin haluaa niin sitten nelospönttö......tahtoisin kanssa kovasti olla pönttö.....
Perustetaan pönttökerho. :)) Ja kaikki halukkaat saavat valita oman nimikkopönttönsä. :)) Mutta minä olen pääpönttö, sopiiko? :))
- Iso-Iita
animattiN kirjoitti:
Perustetaan pönttökerho. :)) Ja kaikki halukkaat saavat valita oman nimikkopönttönsä. :)) Mutta minä olen pääpönttö, sopiiko? :))
Minä haluan sitte olla linnunpönttö nii että se nimi on varattu kihih
- animattiN
Iso-Iita kirjoitti:
Minä haluan sitte olla linnunpönttö nii että se nimi on varattu kihih
ajattele jos oisit valinnut vessanpöntön. :))
- Iso-Iita
animattiN kirjoitti:
ajattele jos oisit valinnut vessanpöntön. :))
sammaa ku kävin vessassa kihii..
Iso-Iita kirjoitti:
sammaa ku kävin vessassa kihii..
sinä olet linnunpönttö ja anim...tuo pääpönttö niin minä varaan itselleni pönttöpään...olen siis pönttöpää...
huuhkajanpönttökin olisi kiva....hitsi..olkoon pönttöpää
- roirohkea
sitten omia mun tittelin?
- Anonyymi
Minä yös
- Anonyymi
Sama miikkulaisellakin tässä. On jo pitempään lyöny päässä tyhjää. Kakstoista lämpöastetta on liikaa. Lie lämpöpöhöö?
- Anonyymi
älä höpsötä, minä rakastan sua.
- Anonyymi
Toivon kidutuskuolemaasi.
- Anonyymi
Su.14.7.2019 3.17 viesti.
Oletko kenties yhden kajahtaneen äijäparan > kuolema kylmäkädelle ry:n perustajatyyppi?. Tuo aika 03.17 viittaa siihen. Kari. Nallikari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.28011212Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153161Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951788- 821585
- 681490
- 861056
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411011Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252868