Hyvää iltaa kaikille

animattiN

Muut toivottelee vain aamuja mutta ajattelin poiketa totusta ja toivottaa iltaa. Hatsiuuu, kauhea kesä plunssakin iski eilen päälle. Olettekos itse olleet terveenä koko kesän?

107

2352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan......terveenä on oltu...tai noh...pikkuvikoja, niitä löytyy aina..

• animattiN

Minulla vaan tää aivastelu alkaa ottaa panuun. Toistakymmentä kertaa kun tunnin välein aivastaa niin meinaa henkikin salpautua. :/

• animattiN kirjoitti:

Minulla vaan tää aivastelu alkaa ottaa panuun. Toistakymmentä kertaa kun tunnin välein aivastaa niin meinaa henkikin salpautua. :/

jo aika suoritus...!!!
        ei ihme jos hermostuttaa....ei ollenkaan mukavaa!!!!

• outzak

terve olen ollut ihan koko kesän!! Henkisesti taas..huoh.. Lasketaanko itseaiheutetut taudit...?:DD

• animattiN

Ainakaan jos on kapulasta kyse. :)))

• outzak
        animattiN kirjoitti:

Ainakaan jos on kapulasta kyse. :)))

oon ollut ihan kokonaan terve!!

• kipparinoma

Olen onnistunut sairastamaan kesäflunnssan...muutoin olen onnistunut olemaan...aikas terve...;o))

• animattiN

Saitko ihan kuumeen kanssa, silloin tiedän että se on maailman kamalin tauti kesä kuumalla sairastaa kuumetta. :(

• kipparinoma
        animattiN kirjoitti:

Saitko ihan kuumeen kanssa, silloin tiedän että se on maailman kamalin tauti kesä kuumalla sairastaa kuumetta. :(

pitkälti toista mittaria ja järjetön päänsärky...Näin kummallisia unia...:o/

• animattiN
        kipparinoma kirjoitti:

pitkälti toista mittaria ja järjetön päänsärky...Näin kummallisia unia...:o/

muuten joskus näkee ihme harhoja, mutta ei onneksi ne ole totta. :))

• kipparinoma
        animattiN kirjoitti:

muuten joskus näkee ihme harhoja, mutta ei onneksi ne ole totta. :))

tosi raakoja juttuja...Ja ihan pähkähulluja...Muistan nauraneeni täällä yksin:o/

• Terveenä olen kesän ollut, ei edes nuhaa. Siihen on auttanut uusi salainen ase, nenänhuuhtelukannu ;)
      Tulin just lenkiltä ja työstä palaavien tylsät zombikasvot näkyivät autojen ikkunoista... hoho!

• animattiN

se nenäkannu toimii, en varmaan uskaltaisi edes kokeilla. Toi oli hyvä zombi kasvoiset. :))

• roirohkea

kun olen lomalla parasta aikaa,niin olen ottanut tavaksi aamuisin käydä tienvarressa morjestelemassa töihin meniöille,kyllä niitä kismittää.

• animattiN
        roirohkea kirjoitti:

kun olen lomalla parasta aikaa,niin olen ottanut tavaksi aamuisin käydä tienvarressa morjestelemassa töihin meniöille,kyllä niitä kismittää.

moinen kikka niille, mutta jatka samaan malliin. :))

• SydäN-Ystävä
        roirohkea kirjoitti:

oletpa sinä yksi pieni kiusanhenki ;D
        niin sitä pitää!

• animattiN kirjoitti:

se nenäkannu toimii, en varmaan uskaltaisi edes kokeilla. Toi oli hyvä zombi kasvoiset. :))

..eräs eräs kannumalli, minulla on tuo sininen :)

• juntsu56

Jo keväällä vihjaisit toisaalla samasta kannusta, kun valittelin koivuallergiaa. Ostinkin sellaisen pikaisesti, ja pari päivää sitten sain viimeksi parilla huuhtelulla sujuvasti hillityksi nokan valumisen.

Välillä mietin, mistä sinut saa kiinni, että voisin kiittää, mutta järjestyihän se tätä kautta. :)

• SydäN-Ystävä

Koputtaa päätään....ei ole ollut flunssaa,olisiko yksi syy siihen,että polskuttelen joka ilta kylmässä vedessä ;))

• Alien-8

Katohan,ettei hauki purase varpaasta;=)))

• animattiN

Mutta oletko muina vuosina saanut vai etkö koskaan silloin kun polskuttelet.

• SydäN-Ystävä
        animattiN kirjoitti:

Mutta oletko muina vuosina saanut vai etkö koskaan silloin kun polskuttelet.

se oikeesti siitä johdu,mutta empä ole aikoihin sairastunna flunssaan...no nyt se tietty iskee kun kehun ;))))

• Alien-8
        Alien-8 kirjoitti:

tekstarisi..Namnamnamia on nallella niedossa..*lipoo huuliaan*

• animattiN
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

se oikeesti siitä johdu,mutta empä ole aikoihin sairastunna flunssaan...no nyt se tietty iskee kun kehun ;))))

et nyt sen takia sairastu. Taikauskokaan ei ole hyväksi. :))

• SydäN-Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

ei purase,ei vaikka vaalenpunaiset varpaat on;))
        Muuten tervetuloa näille nurkille ;)

• Alien-8
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

ei purase,ei vaikka vaalenpunaiset varpaat on;))
        Muuten tervetuloa näille nurkille ;)

muttei puraise;)))Nautihan löylyistä ja ui virkistävät uinnit.Soitan huomenna kymmeneltä.-)***

• Iso-Iita

flunssa alkukesästä kauheen yskän kans eikä se ole vieläkään lähteny kokonaan pois..näkkyy olevan sitkeetä sorttia..

• animattiN

yskä jatkuu ja jatkuu, siinähän kanssa menee hermot. Miten sitä voi öisin nukkua jos yskittää koko ajan.

• yksitypy

Mulla ei ole ollut flunssaa moneen vuoteen (nyt tietenkin tulee kun kehuin) kun juon sitä terveysvaikutteista juomaa muutaman lasin viikossa, eli Punkkua :=))))
      Ääni menee aina silloin kun käyn anoppilassa, kun sillä on villamatto olohuoneessa ja olen villalle allerginen :=))))

• animattiN

Allergiat ovatkin jo aika pahoja juttuja. Mutta taitaa anoppisi olla tyytyväinen kun miniä on hiljaa. :)))

• roirohkea
        animattiN kirjoitti:

Allergiat ovatkin jo aika pahoja juttuja. Mutta taitaa anoppisi olla tyytyväinen kun miniä on hiljaa. :)))

kin joutuu syömään pujo allergiaan syrtekkiä,saa nykyään apoteekista ilman reseptiä,kantsii kokeilla jos on allerginen.

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

pitkästä aikaa ite kippeenä kurkkua kahertaa ja silmiä kuumottaa.. ei auta ku juoda lämmintä!!

• animattiN
        roirohkea kirjoitti:

kin joutuu syömään pujo allergiaan syrtekkiä,saa nykyään apoteekista ilman reseptiä,kantsii kokeilla jos on allerginen.

En itse ole pitänyt allergisena itseäni, mutta olenkohan sittenkin? ätsiuu,,, :))
        Ihan kuin olisi koko ajan jokin herne nenässä, tai siis sellainen kova kokkare, yäk. :))

• yksitypy
        animattiN kirjoitti:

sen et on tyytyväinen. Olen nimittäin aika puhelias :=))
        Luulen että kiusalla vaihtaa sen villamaton aina kun tietää et olen tulossa kylään, etten olis kovin kauaa kun ääni loppuu.
        Tiedän nimittäin että sillä on muunkinlaisia mattoja :=))

• animattiN
        yksitypy kirjoitti:

Luulen että kiusalla vaihtaa sen villamaton aina kun tietää et olen tulossa kylään, etten olis kovin kauaa kun ääni loppuu.

Aika ovela anoppi, mutta koita kestää. :))

• yksitypy
        roirohkea kirjoitti:

on hyvä lääke. Mulla valuu veet usein silmistä, kun huuhaalla iltaisin istun. Onkohan se jotain allergiaa, vai olisko liian kuivat silmänpohjat? :=)))

• roirohkea
        yksitypy kirjoitti:

on ihania,mun anoppi pistää mut aina töihin kun meen sinne,kait sen takia ettei tarvii katella sisällä mua.

• animattiN
        yksitypy kirjoitti:

on hyvä lääke. Mulla valuu veet usein silmistä, kun huuhaalla iltaisin istun. Onkohan se jotain allergiaa, vai olisko liian kuivat silmänpohjat? :=)))

jos naureskelee holtittomasti ja on kuivat silmät niin vesi valuu niistä valtoimenaan. :))

• roirohkea

Jos sallit kysyä,niin mites noin muuten,viitaten toissapäivään.

• animattiN

mihin toissapäivään, vai meinaatko siihen mun saamaan löylytykseen. Olen pärjännyt särkylääkkeillä ja huumorintajulla, ja kaikki on toistaaksi hyvin ja asiat etenee. Kiitos kuitenkin kysymksestäsi. :))

• saanut vetoa

keskusyksikön tuulettimesta?

• animattiN

näin tapahtunut? Kummallista kun yksikköni aukot ovat minusta pois päin. :) Niin jossei ne kierrä salakavalasti seiniä pitkin, niin siinä olisi tietenkin selitys. :)

• aliisa

tännekin alotukseen...tää onkin outoa,kun on tottunut huomenia toivotteleen :O))

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

näin tapahtunut? Kummallista kun yksikköni aukot ovat minusta pois päin. :) Niin jossei ne kierrä salakavalasti seiniä pitkin, niin siinä olisi tietenkin selitys. :)

ärsyttäviä!! tällä hetkellä silmässä!!!!
        inhottaa!!!

• yksitypy
        aliisa kirjoitti:

tännekin alotukseen...tää onkin outoa,kun on tottunut huomenia toivotteleen :O))

taas melkein joka ilta klo 21.00 toivotan hyvää yötä :=)))

• Iso-Iita
        lissuli kirjoitti:

ärsyttäviä!! tällä hetkellä silmässä!!!!
        inhottaa!!!

kyllä ärsyttäviä, mullaki joskus toinen silimä väpättää niin että luulevat vielä että isken silimää kihih

• animattiN
        yksitypy kirjoitti:

sitä se teettää jos kangistuu totuttuun rutiiniin. Kyllä pitää joskus vaihtaa aamut iltaan. :))

• animattiN
        Iso-Iita kirjoitti:

kyllä ärsyttäviä, mullaki joskus toinen silimä väpättää niin että luulevat vielä että isken silimää kihih

kun minulle tuli se huuleen niin pelkäsin että joku luulee mua pusuhuuleksi. :))

• lissuli
        Iso-Iita kirjoitti:

perskule vois jo lakata.. kyllä tää on sit niin ihanaa.. ku silmiäkin kuumottaa..

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

kun minulle tuli se huuleen niin pelkäsin että joku luulee mua pusuhuuleksi. :))

ei oo ollu kyllä koskaan.. mahtaa tuntua/näyttää kivalta:) HEH..

• animattiN
        lissuli kirjoitti:

ei oo ollu kyllä koskaan.. mahtaa tuntua/näyttää kivalta:) HEH..

kauheeta. Ajattele nyt kun koko ajan huulta nyki ylöspäin ihan kuin olisin yrittänyt vihjailla jotain. :))

• Iso-Iita
        animattiN kirjoitti:

elä naurata kihiiii, nyt mää nauran täällä entistä enemmän..DDDD

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

kauheeta. Ajattele nyt kun koko ajan huulta nyki ylöspäin ihan kuin olisin yrittänyt vihjailla jotain. :))

niin pahasti väpättäny?!:) putosin melkein penkiltä ku repesin:)

• Kaksitypy
        yksitypy kirjoitti:

Hyviä öitä sulle munkin puolestani:))

• animattiN
        lissuli kirjoitti:

niin pahasti väpättäny?!:) putosin melkein penkiltä ku repesin:)

olikin siinä niin paha ja se ei meinannut loppua millään. Kesti monta päivää. :))

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

olikin siinä niin paha ja se ei meinannut loppua millään. Kesti monta päivää. :))

mikä helpotus vihdoinkin se lakkas väpättämästä!!
        nyt ku vielä lakkais silmiä kuumottamasta ni olisin onnellinen!!

• animattiN
        lissuli kirjoitti:

mikä helpotus vihdoinkin se lakkas väpättämästä!!
        nyt ku vielä lakkais silmiä kuumottamasta ni olisin onnellinen!!

myöten loppuu ja olen lukenut että nestevajaus olisi syynä elohiiriin, voin olla väärässäkin. :))

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

myöten loppuu ja olen lukenut että nestevajaus olisi syynä elohiiriin, voin olla väärässäkin. :))

ihmettä nestevajaus?? ihan outoo...

• animattiN
        lissuli kirjoitti:

ihmettä nestevajaus?? ihan outoo...

on hirveän kuuma ja hikoilet niin lihakset ei saa nestettä, silloin pitää juoda runsaasti. Ihan sama kun saa urheillessa lihaskrampin, siihen ei auta muu oikeen kuin juominen.

• lissuli
        animattiN kirjoitti:

on hirveän kuuma ja hikoilet niin lihakset ei saa nestettä, silloin pitää juoda runsaasti. Ihan sama kun saa urheillessa lihaskrampin, siihen ei auta muu oikeen kuin juominen.

tietysti.. ei kyllä se on nyt mentävä kauppaan vielä kun kerkee!!
        piipahdan täällä myöhemmin:)

• animattiN
        lissuli kirjoitti:

tietysti.. ei kyllä se on nyt mentävä kauppaan vielä kun kerkee!!
        piipahdan täällä myöhemmin:)

aivan oikein, ja muista ostaa kunnon juomia itsellesi. :))

• animattiN

te kaikki ootte??

• sinäkin

välillä taukoo

• animattiN
        sinäkin kirjoitti:

välillä taukoo

,,,,,

• roirohkea

kävin pesemässä ton peltilehmän tässä välillä.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

ihan kokonaanko,vai tulitko huiliin välilä ;O))

• jano-72
        roirohkea kirjoitti:

hyvä ku ihmisil on viä noit kotieläimiä mul ei oo ku sellane pieni peltiponi ja sit viä se on oikee helvetin ruma.

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

ihan kokonaanko,vai tulitko huiliin välilä ;O))

pesin,ei tullut oikein puhtaaksi mut kyllä pohjavärin sentäs erottaa.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

pesin,ei tullut oikein puhtaaksi mut kyllä pohjavärin sentäs erottaa.

liki samalla vaivalla saanut puhtaaksikin ;O)) olisit hinkanut lisää vaan ....

• aliisa
        jano-72 kirjoitti:

hyvä ku ihmisil on viä noit kotieläimiä mul ei oo ku sellane pieni peltiponi ja sit viä se on oikee helvetin ruma.

ei saa haukkua sitä,se voi olla herkkähipiäinen...mulla on sellanen valkoinen kaksipyöräinen kaunotar ittellä...hyvin on mua palvellut ,joka paikkaan vienyt,kun oon pyytänyt ;O))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

liki samalla vaivalla saanut puhtaaksikin ;O)) olisit hinkanut lisää vaan ....

jotakin muuta siitä eestä.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

jotakin muuta siitä eestä.

mitähän tarkoitat ;O)))))

• jano-72
        aliisa kirjoitti:

ei saa haukkua sitä,se voi olla herkkähipiäinen...mulla on sellanen valkoinen kaksipyöräinen kaunotar ittellä...hyvin on mua palvellut ,joka paikkaan vienyt,kun oon pyytänyt ;O))

Pyörähän se on vaa nii pirun ruma ja se kolisee ja kilisee mut yleensä vaa viikonloppuisin no ton kilinän voi kyl selittää mut rumuutta ei voi kyl puolustella millää se varmaa levii pian s****na

• aliisa
        jano-72 kirjoitti:

Pyörähän se on vaa nii pirun ruma ja se kolisee ja kilisee mut yleensä vaa viikonloppuisin no ton kilinän voi kyl selittää mut rumuutta ei voi kyl puolustella millää se varmaa levii pian s****na

siihenhän on monia konsteja saada se rumuus piiloon...maalaa se kauniin pinkiksi esimerkiksi...ja kolinaan,mitähän siihen keksis,auttakaa muut...

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

siihenhän on monia konsteja saada se rumuus piiloon...maalaa se kauniin pinkiksi esimerkiksi...ja kolinaan,mitähän siihen keksis,auttakaa muut...

ei ole myyty enään pitkiin aikoihin,tiedätkö mitä se on A.

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

mitähän tarkoitat ;O)))))

kuvitusta A peliin.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

eau de cologne....meniköhän oikein :O)) juoppojen juomaa...siis oikeen tarkoituksen lisäksi...

• heti kun
        roirohkea kirjoitti:

minä en ainakaan tiedä?

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

kuvitusta A peliin.

käytin jo ;O)) eikä ollut edes vaikeaa :))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

eau de cologne....meniköhän oikein :O)) juoppojen juomaa...siis oikeen tarkoituksen lisäksi...

hi,hi,hi,hi,en mä sen Ranskan kielistä nimee tiedä mut meilläpäin tenukepit veti aikanaan kolinaa,eli pakkasnestettä.

• aliisa
        heti kun kirjoitti:

minä en ainakaan tiedä?

Alan nyt sulkemaan tätä puljua ja lähden hipsimään kotia päin...nähdään pian :O))

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

hi,hi,hi,hi,en mä sen Ranskan kielistä nimee tiedä mut meilläpäin tenukepit veti aikanaan kolinaa,eli pakkasnestettä.

aidon kolinan nimi on toi mitä väänsin kieli solmussa....ei ollut helppoo,ei...mutta nyt ovet kiinni JA kahvikeitin pois päältä,oota hetki niin tuun takas....

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

aidon kolinan nimi on toi mitä väänsin kieli solmussa....ei ollut helppoo,ei...mutta nyt ovet kiinni JA kahvikeitin pois päältä,oota hetki niin tuun takas....

myöhemmin minäkin.

• kioskitäti?
        aliisa kirjoitti:

Alan nyt sulkemaan tätä puljua ja lähden hipsimään kotia päin...nähdään pian :O))

............

• 5:n tunnin
        kioskitäti? kirjoitti:

............

työvuoro sinulla ja kun ei vielä kauppa käy niin voi huuhailla työaikana! :)))))))))

• ärrällä töissä
        5:n tunnin kirjoitti:

työvuoro sinulla ja kun ei vielä kauppa käy niin voi huuhailla työaikana! :)))))))))

osa aikaisena ketunpalkalla ja raaputtaa kaikki rahansa työaikana

• aliisa
        kioskitäti? kirjoitti:

............

kioskitäti...

• animattiN

mennä nukkumaan ja kiitos teille kaikille muille tästä illasta ja päivästä. :))

• roirohkea

itelles.

• lissu
        roirohkea kirjoitti:

itelles.

nyt on kaupassa käyty...
        tulin tänne tuaas viettämään aikaa:)

• lissuli
        lissu kirjoitti:

nyt on kaupassa käyty...
        tulin tänne tuaas viettämään aikaa:)

???

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

???

kauhee meteli....

• lissuli
        aliisa kirjoitti:

kauhee meteli....

jääväni tänne ypöyksin:)

• yksitypy evk
        lissuli kirjoitti:

???

yksi unikeko täällä ainakin. Pakko mennä jo pitkäkseen.
        Jatketaan toinen kerta :=))))

• lissuli
        yksitypy evk kirjoitti:

öitä sitten:o)

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

jääväni tänne ypöyksin:)

illasta saa tollain huutaa...toiset herää :))

• aliisa
        yksitypy evk kirjoitti:

ja kauniita unia!!

• lissuli
        aliisa kirjoitti:

ja kauniita unia!!

ruppee pikku hiljaa haukotuttaa..
        Ei oo tullu oikeen nukuttua hyvin viime aikoina..

• lissuli
        aliisa kirjoitti:

illasta saa tollain huutaa...toiset herää :))

en enää huuda tolla tavalla:)

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

en enää huuda tolla tavalla:)

itsekin meinasin tuolilta pudota,kun säikähdin ;O))

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

ruppee pikku hiljaa haukotuttaa..
        Ei oo tullu oikeen nukuttua hyvin viime aikoina..

viime aikoina...asiat mietityttää aina öisin kovasti...miksi ei voi niitäkin päivällä miettiä...

• lissuli
        aliisa kirjoitti:

viime aikoina...asiat mietityttää aina öisin kovasti...miksi ei voi niitäkin päivällä miettiä...

älä muuta viserrä.. niitä asioita ei vissiin sit kerkee miettiä päivisin?

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

älä muuta viserrä.. niitä asioita ei vissiin sit kerkee miettiä päivisin?

mutta kullä mä paljon mieluummin miettisin niitäkin asioita päivällä ja nukkuisin yöt ;O)

• lissuli
        aliisa kirjoitti:

mutta kullä mä paljon mieluummin miettisin niitäkin asioita päivällä ja nukkuisin yöt ;O)

se niin helppoa..
        Nyt on kyllä yritettävä saada unta.. aikainen herätys.. Öitä...
        Huomisiin:)

• aliisa
        lissuli kirjoitti:

se niin helppoa..
        Nyt on kyllä yritettävä saada unta.. aikainen herätys.. Öitä...
        Huomisiin:)

ja kauniita unia :))

• OLTU

TERVEEN

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      325
      12202
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      418
      3446
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1888
    4. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      92
      1683
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1633
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1139
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1101
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      937
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      933
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      251
      908
    Aihe