siskot palvelijoina

blondi-72hki

6v lapsi sanoi:
-äiti sä oot kuningatar,iskä kuningas,mä prinsessa ja siskot meijän palvelijoita;)

Tämä tarina on tosi kuin vesi ja vesi on p....n lääke ja kertoja elää;>

Minun esirippuni nousi ja nyt se laskeutuu joten jätän loppunäytöksen teille sekä heille näyteltäviksi.

Kukakohan se sanoi kerran mulle että ookko mää vähä tyhmä noo oon ja vielä tyhmempi ku vasemmanjalan saapas mistä herääkin suuri kymysys että kuinkakohan viisas se oikeanjalan saapas sitten oikein on hmm
noo asiaan eli se miun suuren suuri tyhmyys näkyy vääristä mies valinnoista ei muuten joten se siitä ja sen kestävyydestä
mutta nytten jätän teidät näyttelemään omia juttujanne ja näin on
blondi poistunut talosta jee ;O))
Iloa elämäänne yhtä paljon kuin minulla sekä sika kaunista keskiviikkoa!

17

2183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just....

seleeeevä

• en tunne sikaa

Etkös sitten muille toivottanut kaunista keskiviikkoa kuin sialle?

epäreilua

• Suomen kielen opiskelija

Jos ryhdytään pilkun viilauslinjalle, niin ei alkuperäinen toivottanut sialle kaunista keskiviikkoa. Jos olisi, niin ilmaisu kuuluisi "sika, kaunista keskiviikkoa" eikä "sika kaunista keskiviikkoa". Pilkku tai sen puuttuuminen siis muuttaa merkityksen, mutta eipä siitä sen enempää.

• Katriina_
        Suomen kielen opiskelija kirjoitti:

Jos ryhdytään pilkun viilauslinjalle, niin ei alkuperäinen toivottanut sialle kaunista keskiviikkoa. Jos olisi, niin ilmaisu kuuluisi "sika, kaunista keskiviikkoa" eikä "sika kaunista keskiviikkoa". Pilkku tai sen puuttuuminen siis muuttaa merkityksen, mutta eipä siitä sen enempää.

Jos vielä enemmän viilataan pilkkua niin se sika ja kaunis pitää kirjoittaa yhdyssanaksi, jotta sillä olisi alkuperäisen kirjoittajan ilmeisesti tarkoittama merkitys.

• näin, että
        Suomen kielen opiskelija kirjoitti:

"viilataampa" ei kirjoiteta noin edes suomen kielen alkeiskurssilla.

"Sika kaunista keskiviikkoa" = "Sika, kaunista..."
        "Sika, kaunista keskiviikkoa" = sama kuin yllä
        "Sikakaunista keskiviikkoa" = Helkkarin nätti päivä tulossa"

Opiskele vielä lisää - voit onnistuakin. Paljon duunia on vielä jäljellä, jos asiantuntijapilkunnussijaksi mielit.

• Omituista

...antavat lapsensa elää jossain ihmeen satumaailmas..hmm! Eiköhän olis jo aika laskeutua maan kamaralle...!
      Tää nykymaailma on karu..ja varsinkin lapselle. Kuin paljo sun lapsias mahdetaan koulussa kiusata kun ovat noin yksinkertaisia! Opeta heille ainakin, et jättävät noin satumaailma touhut ihan sit kotiseinien sisäpuolelle:) Koulussa ei digata nykyään mistään prinsessa ja prinssi jutuista...saatikka muumi jutuista!!!

• Lapsen elämää opettajan näk...

Kyllä koulumaaimassa tulee esille, kuinka paljon lapset rakastavat edelleen prinsessaleikkejä ja innostuvat useinkin leikkimään/näyttelemään. Jopa ihan yläkoulussa. Blondin lapset taitavat olla ihan terveitä.

• satu-79

nyt meni porukka hiljaiseks.
      alko ottaa päähän kun nää tääl haukkuu sinuu koko ajan. kirjota vaan et oo viel ees vanha ehkä ne tos jossaa 20-30 vuoden päästä lopettaa kommentoimasta kirjoituksiasi.
      aurinkoista keskiviikko iltaa sulle blondi-72hki.

t:satu-79

• hihhuli

teiniäiti kommentoimassa!!!

Hitto hankkikaa työ, hoitakaa ne lapset ja olkaa niille äiti:)

ei ne isovanhemmat mitään äitejä ole et nuorikko pääsee bailaan:)

Ja hei haloo...prinsessa, prinssi, ja palvelijat???? Ei oo äiti tehnyt sekväks ettei sisaret ole mitään palvelijoita:)
        Kas olis kiva nähä kenet noikin mukulat tarhassa tekevät palvelijoikseen...voi tulla tenkkapoo jossain vaihees blondin lapsille.
        Sano mun sanoneen...jossei ajatus maailma muutu niin noi lapset ovatkoulukiusattuja tai niitä nimitellään koulussa!!!!
        Nykymaailma on aika armoton...se ei siedä pehmeitä tai heikkoja lapsia.

• ----
        hihhuli kirjoitti:

teiniäiti kommentoimassa!!!

Hitto hankkikaa työ, hoitakaa ne lapset ja olkaa niille äiti:)

ei ne isovanhemmat mitään äitejä ole et nuorikko pääsee bailaan:)

Ja hei haloo...prinsessa, prinssi, ja palvelijat???? Ei oo äiti tehnyt sekväks ettei sisaret ole mitään palvelijoita:)
        Kas olis kiva nähä kenet noikin mukulat tarhassa tekevät palvelijoikseen...voi tulla tenkkapoo jossain vaihees blondin lapsille.
        Sano mun sanoneen...jossei ajatus maailma muutu niin noi lapset ovatkoulukiusattuja tai niitä nimitellään koulussa!!!!
        Nykymaailma on aika armoton...se ei siedä pehmeitä tai heikkoja lapsia.

Tuo teiniäiti on 27 tänä vuonna.... Itse olet varmaan 100 v?

Ja omia lapsiako (jos niitä on) kiellät leikkimästä ja kuvittelemasta? Surullista miten armoton nykyaika sun mielestä on!

• ???
        ---- kirjoitti:

Ja omia lapsiako (jos niitä on) kiellät leikkimästä ja kuvittelemasta? Surullista miten armoton nykyaika sun mielestä on!

...kuinka raaka koulu maailma esimerkiksi on lapsille:( Ei taida sinulla olla lapsia!!!

Ei katsos nykyään lapsi saa olla koulumaailmassa liian pehmeä tai haavemaailmassa eläjä...! Siellä täytyy olla kovis ja kulkea merkkivaatteissa!
        Jos et ole tai pue itseäsi näin niin leima on ja olet koulukiusattu!
        Lueppa lehtiä niin haaveilijoita ei koulussa hyväksytä.

Et kotona voi tietenkin leikkiä mitä haluaa, mutta kannattaa tehdä selväks et koulussa on toinen rooli!!!

• etkö osaa laskea..
        ---- kirjoitti:

Tällä blondi79 on yksi 12-vuotias lapsi. Joten teiniäiti on sillon aikoinaan ollut. :) Lueppa noita alempia juttuja..

• leea-79

mun mies on kuningas ja mä oon sen orjatar ja meidän koirat on vauvoja..
      Sitten ne koirat sanoo vuh vuh ja mä palvon mun miestä ja me nauretaan ihan kippurassa!!!!!
      Aurinkoista ja helteistä ja kaunista kesätorstaita!!! Ja oman kuninkaan kuvia!!
      ;0))))))))

• ----

Ha haa :D Sulla on huumorintaju kohdallaan :)

• ei pala tulessakaan

Suuri tyhmyytesi ei näy vääristä valinnoistasi (mistähän nekin näkisi) vaan kirjoituksistasi.

• lapseton sini - 82

Mul ei o kakaroita eikä tuu.Ura tärkeämpää mut surffailen joka palstalla silloin tällöin ja toivotan blondille tsemppiä siiiis mieletöntä!

Jatka samaan malliin ja laita noille akoille luu kurkkuun !

Oon vetyperoksidiblondi vantaalta koska letti oli ruman punanen ja blondeil todellaki hauskempaa!

• cut the bullshit

HURRAAAAA!
      Katotaan vaan niin uusi nicki tulee samanlaisilla jutuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe