Tilastotietoa

Puhurix

Vanhassa kahvilassa uusia viestejä 29, Meirän pubissa 119 kellon ollessa 16.03. Mitäs siihen sanotte?

40

2871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksi

Huuhaalla viestejä 358, klo 16:10 !!!!

• Puhurix

Huuhaalle! Meidän pubi on juuri avattu, joten ei vielä aivan niin hyvin tunnettu.

• oli äsken

385.

• määrässä

ollaan edellä, toivottavasti laadussakin (en ole vertaillut). Kaikenlaiset tappelut nostivat tuolla vanhalla puolella viestit välillä satoihin, toivottavasti sama saavutetaan täällä laadusta tinkimättä joviaalissa hengessä.

• Taikis

on ettei kannata lähteä mihinkään kilpalaulantaan,(ei mölyn määrä voi olla itsetarkoitus), eikä edes asettelemaan mitään kilpailutilanteita. Jutellaan nyt vain yhtä mukavia ja yhtä rauhassa kun nyt muutamana päivänä olemme saaneet jutella.

Uusi lehti elämässä, vanhoja muistelematta?

Tuolla alussa hieman suunniteltiin kirjoittamattomia sääntöjä, yksi niistä oli ettei puskahuuteluihin vastattaisi ollenkaan. Omalta osaltani aion noudattaa tätä yhteisen hyvän eduksi.

• Puhurix

Mua vaan todella hämmästytti miten se kahvila kertaheitolla hiljeni. Puskiin ei todella kannata vastailla, mut eipä niistä ole kyllä huudeltukaan.

• Taikis
        Puhurix kirjoitti:

Mua vaan todella hämmästytti miten se kahvila kertaheitolla hiljeni. Puskiin ei todella kannata vastailla, mut eipä niistä ole kyllä huudeltukaan.

montaa,toivottavasti ei tulekaan. Puskahuutelulla ei tietenkään tarkoiteta asiallisia ilkeilemättömiä nikittömienkään kommentteja.

• Puhurix
        Taikis kirjoitti:

montaa,toivottavasti ei tulekaan. Puskahuutelulla ei tietenkään tarkoiteta asiallisia ilkeilemättömiä nikittömienkään kommentteja.

puskahuutelu on ikäänkuin vattuilua.

• Kuunkulkija-
        Taikis kirjoitti:

halkaisit atomiytimen sen keskeltä. Tarina ratkaisee. Joskus tietysti toivoisi jotain nimeä että tietää kenen kanssa tarinoi.

• Taikis
        Kuunkulkija- kirjoitti:

halkaisit atomiytimen sen keskeltä. Tarina ratkaisee. Joskus tietysti toivoisi jotain nimeä että tietää kenen kanssa tarinoi.

jos on edes sama nikki koko keskustelun ajan, niin juttelu on jotenkin helpompaa, tietää ainakin kommentoivansa saman henkilön kanssa, mikäli juttu siis jatkuu useamman viestinvaihdon verran. Minulle on joskus käynyt niin, ei näillä palstoilla jossa tavallisesti liikun, vaan ihan muualla, etten tiennyt juttelevani useamman henkilön kanssa vaan pidin kanssani kommentoivaa nikitöntä koko ajan samana ihmisenä. Sekaisinahn se juttelu meni lopulta :))

• Wirallinen puska

Savustus alkoi sitten täälläkin.

• Taikis

• ollut kaikenlaista

• Taikis
        ollut kaikenlaista kirjoitti:

nimittelyä vastaan, se oli aiemmassa paikassa valitettavan tavallista, ehdin jo toivoa että tuosta luokittelusta olisi täällä kasvettu aikuisemmiksi.

Ihmisellä pitää olla oikeus tulla arvostelluksi asiansa, ei nimimerkkinsä, mukaan.

on kyse.

• ollut kaikenlaista kirjoitti:

nimittelyä vastaan, se oli aiemmassa paikassa valitettavan tavallista, ehdin jo toivoa että tuosta luokittelusta olisi täällä kasvettu aikuisemmiksi.

Ihmisellä pitää olla oikeus tulla arvostelluksi asiansa, ei nimimerkkinsä, mukaan.

..nikittömänä et yleensä pääse edes arvosteltavaksi asti, itse en juurikaan lue puskien viestejä, miksi lukisin, kun niistä viesteistä 99,9% on silkka sitä ihtiään?!

• nimimerkki
        Kadunmies kirjoitti:

..nikittömänä et yleensä pääse edes arvosteltavaksi asti, itse en juurikaan lue puskien viestejä, miksi lukisin, kun niistä viesteistä 99,9% on silkka sitä ihtiään?!

ei ole laadun tae.

Itse valitsen keskustelun useammin aiheen mukaan, ja luen sen sitten kokonaan. Provoja ja alatyyliä esiintyy nimimerkeillä ja ilman, aivan tasaisesti. Mutta asiattomuuksiin ei tarvitse vastata, toisin kuin minä nyt tein koska oletan sinun tahallisesti ja tietoisesti kärjistäneen.

• Lissu..

Olen seurannut nuorten irc kanavia. Tullut tulokseen, että tässä ei ole kysymys iästä.
      Ylläpidolta voi pyytää salasanalla toimivaa palstaa.
      Vain rekatut. Silloin tiedätte kuka ei hetkeen kirjoittele. Haa. Se huutelee puskista rivoja.

• alkaa luistamaan...Saas nähä,,miten viestien määrä vielä nousee,kunhan ulkona kylmenee...:)

• Pitihän minun käydä kaffeen rauniolle yksi viesti laittamssa, ihan vain vanhasta muistista. Mutta nouhätää, tuskinpa se siellä kauan roikkuu:)

• ettei sitä uskalleta poistaa....lirit voi tulla pöksyyn,jos virka menee alta...

• Puhurix

riippumatta täysin siitä mitä kirjoitit, kaikki siivotaan pois.

• sanoisin

että määrä ei korvaa koskaan laatua :D

• Puhurix

Kiinnitin vain huomiota asiaan, joka hämmästytti minua.

• ..olkoon tavoite, ei määrä!
      Ihan hyvin on lähtenyt palstamme liikkeelle, kunhan syksy taas koitaa niin aikaa jää koneellekin, nyt olisi parasta käyttää jokainen aurinkoinen päivä akkujen latailuun, kunhan talven lumimyrskyt ja hyytävän kylmät puhurit paukkupakkasineen taas on kohtalonamme niin on sitten kiva muistella muutakin kuin koneen ääressä istuttua kesää

• saisitte

viesteihinne jonkinlaista sisältöä tai sanomaa, kas siinäpä teille haastetta!

• voi rakentaa
        saisitte kirjoitti:

monella tapaa. Oletko koskaan kuullut small talkista? Ja siitä miten sillä luodaan suhteita?

• Talkkaaja
        voi rakentaa kirjoitti:

monella tapaa. Oletko koskaan kuullut small talkista? Ja siitä miten sillä luodaan suhteita?

ei oikein sovi kirjoitettuun viestintään. Se toimii face to face-tilanteissa, mutta ei sovi netissä muualle kuin chatin puolelle. Siellä sitä voi harrastella.

Palstoilla on aivan liikaa chatin tyyppisiä yhden lauseen tai sanan heittoja.
        Käsittääkseni nämä palstat ovat tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteen vaihtoon erilaisista asioista, ei chattailuun.

• toimivan täälläkin
        Talkkaaja kirjoitti:

ei oikein sovi kirjoitettuun viestintään. Se toimii face to face-tilanteissa, mutta ei sovi netissä muualle kuin chatin puolelle. Siellä sitä voi harrastella.

Palstoilla on aivan liikaa chatin tyyppisiä yhden lauseen tai sanan heittoja.
        Käsittääkseni nämä palstat ovat tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteen vaihtoon erilaisista asioista, ei chattailuun.

ja kuten huomaat, ihmiset tutustuvat toisiinsa. Kun kevyesti mittaa porukan jutustellessaan tietää miten saa viestinsä perille silloinkin kun asia on itselleen tärkeä.

Näin toimivat sudet ja sarvikuonotkin, suora toiminta olisi liian vaarallista, on tärkeä että kaikki selviytyvät alusta.

• näissä viesteissä
        saisitte kirjoitti:

oli ennen sinun viestiäsi paljonkin sisältöä. Oma viestisi sisältö ... 0000

• ex-koltis
        saisitte kirjoitti:

Niin sinulta sitä saa.

• Puhurix

en tarkoittanut, että kilpailtaisiin määrällä, vaan hämmästelin asiaa.

• haittaa
        näissä viesteissä kirjoitti:

oli ennen sinun viestiäsi paljonkin sisältöä. Oma viestisi sisältö ... 0000

sun viestis lisää vaan turhaan määrää, laatu 0,000% :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• panneet

merkille että kun arvokkaat viestinne poistetaan, viestien lukumäärä vähenee ...Kjäh

• ketä kiinnostaa
    • Kuunkulkija-

se että huolimatta siitä että uusia viestejä on täällä vain kolmannes erään toisen palstan viesteistä niin täällä on 12 kpl yli tuhannen lukukerran ketjua ja eräällä toisella palstalla 2.

Eihän tällä asialla ole oikeasti merkitystä mutta mielenkiintoista. Itselleni se kertoo että jutut ovat täällä "riittävän" kiinnostavia ja monet jotka eivät osallistu keskusteluun aktiivisesti lukevat näitä paljon. Erityisesti ilahduttaa että ihmiset ovat kiinnostuneita asiapitoisemmista keskusteluista.

• Kuunkulkija-

Ihan oikeesti ei muuta lisättävää. Meinaan jos satuit katsomaan tännekkin.

• Mielenkiintoinen huomio, ehkä se vain kertoo kiinostuksen erilaisuuksista.

Kerran silmäillessäni sexypalstaa, huomasin eniten klikattujen avausten olevan sukua keskenään. Lähemmin tutustuani kyseisiin novelleihin, pääsin samalla kurkistamaan miehien salaisimpiin fantasioihin. Jätän nyt mainitsematta oliko omani samansuuntaisia:)

• Kuunkulkija-
        Waffen-ss kirjoitti:

Mielenkiintoinen huomio, ehkä se vain kertoo kiinostuksen erilaisuuksista.

Kerran silmäillessäni sexypalstaa, huomasin eniten klikattujen avausten olevan sukua keskenään. Lähemmin tutustuani kyseisiin novelleihin, pääsin samalla kurkistamaan miehien salaisimpiin fantasioihin. Jätän nyt mainitsematta oliko omani samansuuntaisia:)

sinne palstalle löytää? Ihan vaan tilastotietojen takia kysyin...

• Kuunkulkija-
        Kuunkulkija- kirjoitti:

Ihan oikeesti ei muuta lisättävää. Meinaan jos satuit katsomaan tännekkin.

Ei mut ihan oikeesti ei muuta. Päätän tämän tilastotiedotuksen tästä aiheesta tähän koska tällä asialla ei ole muuta merkitystä kun aiemmin todettu. Mutta mielenkiintoista.

• Puhurix

Se on just kivaa, että voi olla keposta keskustelua, mut myös syvemmälle porautuvaa.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe