Onko kellään kokemusta McKinleyn Moonlite teltasta ?
McKinley
2
1256
Vastaukset
- teltasta mutta
... saman merkkiset jalkineet meni roskiin pari käyttökerran jälkeen.
Hiostava muovipohja ulkoilukengässä!
No, oma moka kun en tajunnut ostaessa.
Mutta en koskaan osta enää mitään ko. merkkistä tuotetta. - Vandaali
Muuten hyvä teltta, mutta sisäteltta täytyy pystyttää ennen ulkotelttaa. Koska kaaret ovat kinni sisäteltassa, teltta kestänee ehkä hieman vähemmän myrskyä. Toisaalta kiviä kiilojen päälle laittamalla teltta on kyllä melkoisen tuulen kestänyt avotunturissa. Ulkoteltta on myös helppo ottaa pois helteellä ja nukkua pelkällä sisäteltalla, joka on suurelta osin käpäsverkkoa eikä liian kuuma siis.
Minulla on se kahden hengen versio, joka on erinomainen yhden hengen teltta. Absidiin mahtuu rinkka ja vielä pystyy keittämään. Kannattaa ehdottomasti ostaa se absidillinen siis, joka painaa 2,5 kg (vai olikse ny 2,6). Ilman absidia ollut versio taisi olla alle 2 kg. Olen yöpynyt nyt neljä kesäreissua Sarekissa, Kebnekaisella ja Paras/Moskågaisse/Mannfjelletin alueella. Kerran satoi kauan ja absidiin tiputti vettä saumasta. Siksi olen pitänyt jätesäkkiä varalla, jos tällainen vuoto ilmenisi nukkumaosaston kohdalle. Vedenpitävys on ollut kuitenkin melko hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706