Olen tuossa pitkin kevättä, puolileikilläni puhunut pyörän ostamisesta työkaverilleni. Kun on tuollainen orastava kuume ollut, jo useampana vuonna. Niin eikö tuo helkkari muutama viikko sitten, lähtiessään lomareissuun sanonut, että kokeile tuota minun pyörää viikon verran, niin näet onko se sinun juttusi, tuo pyöräily. No niinhän siinä kävi, että olen nyt sitten tuollaisen, Suzuki gsx-f seiskapuolikkaan omistaja ollut pari päivää. Ei olisi alkukesästä uskonut että on pyörän omistaja myöhemmin kesällä. Hmmm..
Mikähän on tämän lyhyen tarinan opetus?
Tuota. Hmm...
4
835
Vastaukset
- Jupinaattori
kaikessa lyhykäisyydessään on :Jos antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden...
- Moto1300
Opetus on se, että ajelet tuolla mopolla tämän kesän, sitten vaihdat aina vaan isompaan ja kalliimpaan ja ns. "parempaan". Itse aloitin monen vuoden jälkeen viime kesänä 600:lla, sitten 750cc Honda Magnaan ja nyt on kolmas mopo alla, tällä hetkellä 1300cc Yamaha FJR. Tänä kesänä olen ajellut 15000km ja meno sen kun yltyy vaan...tää on loputon suo ja ihan hullua hommaa mutta helvetin hauskaa! Ajelehan maltilla ja turvallisia kilometrejä!
- hullun_hommaa
Tässä oli niin tutun tuntuista tarinaa, täysin hullun hommaahan tämä on :-D
Hyviä ajokelejä ja turvallisia kilometrejä sinulle! - blackwomans
joukkoon mukaan siitä se alkaa.,nälkä kasvaa syödessä.ellei ole laihiksella..
turvallista matkaa.vielä on kesää jäljellä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854