Nauran uskoville.

Hoh hoh hoo!

Onko täällä muita joita naurattaa suunnattomasti näiden jeesustelijoiden, aivan tosissaan kirjoitetut viestit? En tiedä voiko maailmassa olla enää mitään naurettavampaa ja lapsellisempaa ihmisryhmää kuin uskovat ihmiset.

Eikö teille mene siihen yksinkertaiseen, kovaan kalloonne se, että on aivan naurettavaa koittaa "pelotella" ei-uskovia Raamatun lainauksilla, kun ei-uskova ei usko! Kaikista parhaat naurut saa kun jokin uskontoon hurahtanut hihhuli yrittää pelotella ateistia sillä, että "sinäpä et pääsekään taivaaseen", HEH HEH! Luuletteko todela, että tuo lapsellinen pelottelu vaikuttaa jotenkin johonkin suuntaan?

Että mua naurattaa. Miksi ihmisen pitää olla noin tyhmä? On se hyvä kun itse tietää että on vielä järki tallessa, huh.

Mutta ai että on mukavaa nauraa itseään tyhmemmille. Tähänkin varmaan alatte kiihkoissanne etsimään Raamatusta sopivaa lainausta. Ihan vinkkinä teille; se on turhaa. Minä en lue Raamatun lainauksia joten älä tuhaa aikaasi, hihhuli.

33

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luciferinahteri

En tiedä ovatko uskovat "tyhmempiä" kuin muut..he vain sattuvat saamaan lohtunsa uskomisesta. Muuten olen samaa mieltä: Pelottelut eivät auta. Olenkin vastannut noihin "Et pääse taivaaseen"-juttuihin esimerkiksi sanomalla, että toiset viihtyvät paremmin helvetissä.

Uskovat ovat joskus lapsellisia ja tyhmiä uskonsa kanssa; Uskonto on mm. aiheuttanut paljon sotia.

• onko joku tullut kertomaan,että viihdyn täällä helvetissä?vai mistä tiedät?

• Helvettiin???!!!!!!!!

Jos helvetissä viihdyt, niin ajattele pelottavin, kauhuntäytteinen ja sietämättömin paikka, jossa on vain vihaa ja tuskaa. Sellaista ei edes maa päällään kanna. Siellä ei ole Jumalaa. No... Mitä sitten... niinpä... turhaa sitä on ihmiselle tulla kertomaan helvetistä kun ei siitä (onneksi) raamatun lisäksi paskaakaan tiedä. Ihmisten pitäisi vain elää sovussa, eikä lietsoa vihaa toisten ylle. Turhaahan se on. Ne jotkut, jotka tulee sanomaa, ettei Jumalaa ole, ei voi itsekään sitä todistaa. Eli voi periaatteessa sanoa, että Jumalaa ei ole heille. Mitä sitä turhaan kinastella, kun voi vain antaa asian olla ja todeta, että okei sä uskot ja sä et ja se on sitten siinä ja piste.

• Olet oikeassa,mitä käyttää turhaa energiaa sinun kiusaamiseen,pääasia että tiedät mitä sinun tulisi tehdä,Jumalan eteen kun kuitenkin eräänä päivänä joudut,niin et voi väittää että kukaan ei kertonut.Ateistikin herää uskomaan kerran,mutta valitettavasti rajan väärällä puolella ja liian myöhään.Rajan tuolla puolella on paljon heränneitä.Naura ihan vapaasti,sinulla on täysi oikeus elää miten tahdot.

• Hoh hoh hoo!

Et siis ymmärrä lukemaasi? Enkö sanonut, että nuo "pelottelut" ovat aivan turhanpäiväistä touhua? Minä en joudu minkään jumalien eteen koskaan. Sinulla saattaa olla jokin jumala, mutta se elää mielikuvituksessasi eikä ole tätä oikeaa elämää. Se on todella surullista.

• Kokemusta...
        Hoh hoh hoo! kirjoitti:

Et siis ymmärrä lukemaasi? Enkö sanonut, että nuo "pelottelut" ovat aivan turhanpäiväistä touhua? Minä en joudu minkään jumalien eteen koskaan. Sinulla saattaa olla jokin jumala, mutta se elää mielikuvituksessasi eikä ole tätä oikeaa elämää. Se on todella surullista.

Tiesitkö että uskonnollisuudella ja elävällä uskolla on ero... Uskovaisilla on kokemuksia Jumalan ja Jeesuksen olemassa olosta. Miksi nauraa ihmisille joita Jumala on oikeasti koskettanut (ja jos luulet niin alkoholilla ei ole eikä aineilla osuutta asiaan)? Että on jotain suurempaa ja sisältöä elämään, eikä tarvitse pelätä kuolemaa.

• Hoh hoh hoo!
        Kokemusta... kirjoitti:

Tiesitkö että uskonnollisuudella ja elävällä uskolla on ero... Uskovaisilla on kokemuksia Jumalan ja Jeesuksen olemassa olosta. Miksi nauraa ihmisille joita Jumala on oikeasti koskettanut (ja jos luulet niin alkoholilla ei ole eikä aineilla osuutta asiaan)? Että on jotain suurempaa ja sisältöä elämään, eikä tarvitse pelätä kuolemaa.

Mikä ei ole olemassa ei ole voinut ketään koskettaa, tomppeli. Kyseiset henkilöt ovat luultavasti jonkin lääkityksen alaisena tai sitten heidän ainakin pitäisi olla! Ihmisen on helppo kuvitella, että jokin olisi muka jumalan aikaansaamaa kun näin ei TIETENKÄÄN ole. Ihminen on tyhmä olento.

En tajua mitä tervett sisältöä uskonto muka tuo elämään. Minun elämässäni on ihan tarpeeksi sisältöä vaikken uskokaan taruihin. Ja edelleenkään en pelkää kuolemaa niin kuin tyhmänä kuvittelet jokaisen ateistin tekevän.

Että te olette yksinkertaista sakkia.

• OneBrownMouse
        Hoh hoh hoo! kirjoitti:

Mikä ei ole olemassa ei ole voinut ketään koskettaa, tomppeli. Kyseiset henkilöt ovat luultavasti jonkin lääkityksen alaisena tai sitten heidän ainakin pitäisi olla! Ihmisen on helppo kuvitella, että jokin olisi muka jumalan aikaansaamaa kun näin ei TIETENKÄÄN ole. Ihminen on tyhmä olento.

En tajua mitä tervett sisältöä uskonto muka tuo elämään. Minun elämässäni on ihan tarpeeksi sisältöä vaikken uskokaan taruihin. Ja edelleenkään en pelkää kuolemaa niin kuin tyhmänä kuvittelet jokaisen ateistin tekevän.

Mitä sinulla on uskovaisia vastaan? Ärsyttääkö sinua se jos he illalla rukoilevat ennen nukkumaan menoa? Tympiikö sinua se, että he harvemmin haukkuvat toisia tai haastavat harvemmin riitaa toisten kanssa? Onko se sinulta pois? Itsellä ei ollut ennen uskoon tuloani mitään uskovaisia vastaan.

• Mr-X
        Kokemusta... kirjoitti:

"Uskovaisilla on kokemuksia Jumalan ja Jeesuksen olemassa olosta."

Voisitko antaa hieman esimerkkejä?

Unet? Olen minäkin varsin todentuntuisia unia nähnyt (kukapa ei), mutta kuitenkin tiedostan ne pelkiksi uniksi.

Hämmästyttävät yhteensattumat ja läheltäpiti-tilanteet? Ne taas olen luokitellut sarjaan "sellasta tapahtuu", enkä ole alkanut nähdä niitä minään jumalan tahtona/kohtalona yms. tuubana.

Ihmiset, jotka taas alkaa kuvittelemaan näistä kaikenlaisia omia jumalajeesus-fantasioitaan, lienee yläkerrassa jokunen mutteri löysällä.

• Hoh hoh hoo! kirjoitti:

"Mikä ei ole olemassa ei ole voinut ketään koskettaa, tomppeli."
        Kehäpäätelmä. Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        Koko viestisi lähti yksinkertaisesti siitä oletuksesta että jumalaa ei ole. Yhtä helpostihan voin sanoa että kukaan ei ole voinut nähdä norsuja, koska niitä ei ole olemassa.
        Ja mitä sen jumalakokemuksen tulee, niin kaikista kokemuksista ei voikaan antaa käsinkosketeltavia todisteita. Todista esimerkiksi että vanhempasi rakastavat/rakastivat sinua.

• j-virus
        OneBrownMouse kirjoitti:

Mitä sinulla on uskovaisia vastaan? Ärsyttääkö sinua se jos he illalla rukoilevat ennen nukkumaan menoa? Tympiikö sinua se, että he harvemmin haukkuvat toisia tai haastavat harvemmin riitaa toisten kanssa? Onko se sinulta pois? Itsellä ei ollut ennen uskoon tuloani mitään uskovaisia vastaan.

Kyllä monet meistä kristityistä haukkuvat toisia tai haastavat riitaa siinä missä ateistitkin. En ole ateisti, mutta en ole myöskään hartan mahdollinen uskova. Minulla ei ole mitään ateisteja vastaan, mutta eipä ole myöskään hartaasti uskovia vastaan.

• OneBrownMouse
        j-virus kirjoitti:

Kyllä monet meistä kristityistä haukkuvat toisia tai haastavat riitaa siinä missä ateistitkin. En ole ateisti, mutta en ole myöskään hartan mahdollinen uskova. Minulla ei ole mitään ateisteja vastaan, mutta eipä ole myöskään hartaasti uskovia vastaan.

Näin kyllä on ja ainakin minä haastan riitaa siinä missä muutkin, mutta ainakin yritän olla haastamatta:D

• skereettu

"Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat."

Niinhän sen kuuluukin olla, että eikkarien korvissa puhe rististä ja Jeesuksesta on hullua, naurettavaa ja lapsellista. Raamatun mukaan uskon asioita ei ymmärretä järjellä päässä, vaan pelkästään Jumalan henki voi ne ihmiselle avata hänen sydämessään.

Miksi uskovat sitten loputtomasti tolkuttavat raamatunjakeitaan (esim. minä)? Koska Jumala puhuu ihmiselle Raamatun kautta. Vain lähimmäisen rakkaus yhdistettynä raamatun jakeisiin ja opetuksiin voi avata ihmisen sokeat silmät taivaalliselle valolle :)

Mutta pelottelu on asia erikseen. Se on kyllä lapsellista negatiivisessa mielessä. Sen sijaan suhteessa Taivaan Isään saadaan kaikki olla lapsia ja taivaan perillisiä.

Superia. Siunausta.

• ........

Eikö tule mieleen, että ihminen on raamatuun ihan tarkoituksella kirjoittanut tuonkin? Eli ettei saa ajatella järjellä ja tähän pitää sokeasti uskoa.

• goooglettaja
        ........ kirjoitti:

Eikö tule mieleen, että ihminen on raamatuun ihan tarkoituksella kirjoittanut tuonkin? Eli ettei saa ajatella järjellä ja tähän pitää sokeasti uskoa.

Niinpä niin, ei nämä hihhulit sitä kykene ymmärtämään. Sokeasti vain uskotaan ihmisen luomiin satuihin. Todella typerää.

• Mr-X

"Raamatun mukaan uskon asioita ei ymmärretä järjellä päässä, vaan pelkästään Jumalan henki voi ne ihmiselle avata hänen sydämessään.

Miksi uskovat sitten loputtomasti tolkuttavat raamatunjakeitaan (esim. minä)? Koska Jumala puhuu ihmiselle Raamatun kautta."

Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa? Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla.

• Darkiara
        Mr-X kirjoitti:

"Raamatun mukaan uskon asioita ei ymmärretä järjellä päässä, vaan pelkästään Jumalan henki voi ne ihmiselle avata hänen sydämessään.

Miksi uskovat sitten loputtomasti tolkuttavat raamatunjakeitaan (esim. minä)? Koska Jumala puhuu ihmiselle Raamatun kautta."

Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa? Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla.

"Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa?"

Todisteita kehään kiitos.

"Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla."

Epäilen. Itse pitäisin sitä lähtöisin Saatanasta.

• Mr-X
        Darkiara kirjoitti:

"Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa?"

Todisteita kehään kiitos.

"Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla."

Epäilen. Itse pitäisin sitä lähtöisin Saatanasta.

"Todisteita kehään kiitos."

"Raamatun kirjoitti noin 40 eri miestä 1 600 vuoden aikana. Sen kirjoittaminen alkoi vuonna 1513 eaa. Se muodostuu 66 pienestä kirjasta."

Eli tuo opus on neljänkymmenen mitä erilaisimmissa sienipilvissä olleen IHMISEN tekemä ja uskotte sen ilman sen kummempia todisteita "jumalan sanana". Kuinka sinisilmäistä.

• Darkiara
        Mr-X kirjoitti:

"Todisteita kehään kiitos."

"Raamatun kirjoitti noin 40 eri miestä 1 600 vuoden aikana. Sen kirjoittaminen alkoi vuonna 1513 eaa. Se muodostuu 66 pienestä kirjasta."

Eli tuo opus on neljänkymmenen mitä erilaisimmissa sienipilvissä olleen IHMISEN tekemä ja uskotte sen ilman sen kummempia todisteita "jumalan sanana". Kuinka sinisilmäistä.

Missäs ovat todisteet tuolle teorialle? Mistä päättelet Raamatun syntyneen tuolloin? ( Ja minä kun luulin, että Raamatun uusi testamentti tuli valmiiksi 1800 vuotta sitten. )

"Eli tuo opus on neljänkymmenen mitä erilaisimmissa sienipilvissä olleen IHMISEN tekemä ja uskotte sen ilman sen kummempia todisteita "jumalan sanana". Kuinka sinisilmäistä."

On meillä todisteita, mutta te ette usko niitä ja sanotte, että ne eivät todista mittän. Et itse muuten todistanut sen kirjan olevan noin vanha.

• ...................

uskovaiset on tyhmiä kun siteeraa jostain sadusta jonka jotkut papit on keksiny!

• eimenevaan
        Mr-X kirjoitti:

>Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa?<

Raamattu on kyllä ihmisten kirjoittama, mutta se on kirjoitettu pyhän hengen "alaisena" eli jumalan "keksimä" kirja jonka ihminen on kirjoittanut.

>Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla.<

Tollanen ei nykymaailmassa menis enää läpi. Ei ihmiset kumminkaan ihan niin tyhmiä ole... Raamattu on kirjoitettu kauan sitten ja se perustuu kumminkin jollain tasolla tositapahtumiin

• Mr-X
        eimenevaan kirjoitti:

>Tiesittekö, että raamattu on ihan IHMISEN keksimä kirjatekele ja joka sana siinä on jonkun IHMISEN kirjoittamaa?<

Raamattu on kyllä ihmisten kirjoittama, mutta se on kirjoitettu pyhän hengen "alaisena" eli jumalan "keksimä" kirja jonka ihminen on kirjoittanut.

>Pitäiskö mun kirjoittaa joku Raamattu 2 ja menis varmaan täydestä jonain jumalan sanana, kun kaikki hihhulit näyttää olevan näin helposti vedätettävissä jollain kirjalla.<

Tollanen ei nykymaailmassa menis enää läpi. Ei ihmiset kumminkaan ihan niin tyhmiä ole... Raamattu on kirjoitettu kauan sitten ja se perustuu kumminkin jollain tasolla tositapahtumiin

"Raamattu on kyllä ihmisten kirjoittama, mutta se on kirjoitettu pyhän hengen "alaisena" eli jumalan "keksimä" kirja jonka ihminen on kirjoittanut."

Tästä jos mistä olis kiva saada jotain todisteita, muutakin kun tää IHMISEN kirjoittama raamattu jossa ehkä niin sanotaan.

Kyllähän ne nykyajan kirjailijatkin pienessä "pyhässä hengessä" saattaa opuksiaan värkätä, otetaan pullosta vähän huikkaa niin alkaa luovuus ja runosuoni sykkiä...

• OneBrownMouse
        ................... kirjoitti:

uskovaiset on tyhmiä kun siteeraa jostain sadusta jonka jotkut papit on keksiny!

Mitä hyödyt tuosta solvaamisesta? Saanet jotakin sairasta tyydytystä? Kukin tavallaan:D

• Mr-X
        OneBrownMouse kirjoitti:

Mitä hyödyt tuosta solvaamisesta? Saanet jotakin sairasta tyydytystä? Kukin tavallaan:D

uskovaisten kanssa on niin mahottoman kiva riidellä! :-P

• OneBrownMouse
        Mr-X kirjoitti:

uskovaisten kanssa on niin mahottoman kiva riidellä! :-P

Ja miksiköhän? Tämä ei ole mielestäni riidalta vaikuttanut vielä.

• uskoakovaikoei?

>>Että mua naurattaa. Miksi ihmisen pitää olla noin tyhmä? On se hyvä kun itse tietää että on vielä järki tallessa, huh.>>

Hyvä että naurattaa. Minuakin naurattaa suuresti nyt kun luin viestisi. ;D

>>Mutta ai että on mukavaa nauraa itseään tyhmemmille>>

Niin kyllä on. Hahhahhah!

• hahahahahahhahah

SAMOIN! PELKKÄ SATU KOKO RAAMATTU!!!1

• No-Face

"Mutta ai että on mukavaa nauraa itseään tyhmemmille."

No oikeasti viestisi ei edes naurata minua, lähinnä säälittää :) Suomessa on uskonvapaus, minulla ei ole mitään ateisteja tai muita uskovaisia vastaan, mutta mielestäni saan itse kertoa millä tavalla kyseisen asian näen. Minulla on aivan yhtä suuri oikeus siihen kuin sinullakin.

En tiedä onko viestisi tarkoituksellaan provosoiva vai oletko oikeasti noin typerä, mutta minun käy sinua sääliksi kuitenkin. Toivottavasti kasvat tuosta vielä ja ymmärrät.

Itse en ole yhtäkään vastaavaa pelottelu-viestiä täällä nähnyt. Negatiivisia viestejä on tullut lähinnä ei-uskovaisten puolelta.

• No-Face

että olen siis uskossa -.-

• Darkiara

"Onko täällä muita joita naurattaa suunnattomasti näiden jeesustelijoiden, aivan tosissaan kirjoitetut viestit? En tiedä voiko maailmassa olla enää mitään naurettavampaa ja lapsellisempaa ihmisryhmää kuin uskovat ihmiset."

Miksi naurat? Yritätkö vain saada nauramisella selitettyä, että Jumalaa ei ole olemassa? Sinuna minä hakisin todisteita siitä, enkä nauraisi turhanpäiväistä. Millä oikeudella muuten tuomitset uskovia ihmisiä, vaikka he eivät ole tuominneet sinua mistään?

"Eikö teille mene siihen yksinkertaiseen, kovaan kalloonne se, että on aivan naurettavaa koittaa "pelotella" ei-uskovia Raamatun lainauksilla, kun ei-uskova ei usko! Kaikista parhaat naurut saa kun jokin uskontoon hurahtanut hihhuli yrittää pelotella ateistia sillä, että "sinäpä et pääsekään taivaaseen", HEH HEH! Luuletteko todela, että tuo lapsellinen pelottelu vaikuttaa jotenkin johonkin suuntaan?"

Olen asiasta täysin samaa mieltä, että uskovien ei pitäisi pelotella ateisteja, vaan kutsua. On ihmisen oma valinta, että uskooko hän vai ei. Jos ateisti ei ota uskoa vastaan, niin kyllä minun puolestani voi vielä koittaa käännyttää, mutta ei saa peloitella helvetillä tai muulla vastaavalla.

"Että mua naurattaa. Miksi ihmisen pitää olla noin tyhmä? On se hyvä kun itse tietää että on vielä järki tallessa, huh."

Antaisitko perustelun, että miten sinulla on enemmän järkeä, kuin uskovilla...?

"Mutta ai että on mukavaa nauraa itseään tyhmemmille. Tähänkin varmaan alatte kiihkoissanne etsimään Raamatusta sopivaa lainausta. Ihan vinkkinä teille; se on turhaa. Minä en lue Raamatun lainauksia joten älä tuhaa aikaasi, hihhuli."

Olin kyllä juuri lainaamassa Raamatusta yhden tekstin, mutta on oma valintasi haluatko kuulla viisauden kutsua, vai tyhmyyden houkutusta... Siunausta joka tapauksessa minne ikinä menetkin.

• Seuraavien lauseiden takia en tiedä kannattaako sinua ottaa edes vakavasti:

"On se hyvä kun itse tietää että on vielä järki tallessa, huh"
      Ajatteleehan mielisairaatkin että niillä on järki tallella...

"Mutta ai että on mukavaa nauraa itseään tyhmemmille"
      Sokrates sanoi "viisas on se, joka tietää ettei ole yhtään viisas"
      On varmaan mukavaa luulla että tietää kaiken.

• ...

Mua naurattaa tää koko keskustelu. Ihme vänkäämistä siitä onko jumalaa vaiko ei. Itse en usko mihinkään, mutta eiköhän se ole aivan samantekevää jos joku ihminen saa lohtua ajattelemalla että tuolla taivaassa on joku joka rakastaa ja että kuoleman jälkeen tapahtuu muutakin kuin että ruumis mädäntyy maan alla.
        Sinänsä ymmärrän sua joka tän keskutelun alunperin aloitit. Ajattelit varmaankin vain kertoa että uskovaisten on turha toitottaa mitään lainauksia raamatusta tai pelotella helvettiin joutumisella, se ei tehoa. Joskin ilmaisit asiasi vähän naurettavalla tavalla.
        Suomessa vallitsee uskonvapaus eli eiks kaikilla olisikin mukavempaa elää jos te hartaasti uskovat ette jauhaisi niitä jeesusjuttujanne ja yrittäisi "kutsua" ei-uskovaisia uskoonne. Samoin me, jotka emme usko mihinkään voisinne antaa toisten uskoa ihan rauhassa ja jättää sarkastiset ja muut pilkkaukset sanomatta. Vaikkakin se on välillä hankalaa. On se meinaan niin älytöntä touhua. :D

• Kafei

Kröhöm. Niin Sitä vaan, että sinäkin kuulut näihin uskoviin ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe