Nintendogsista

kysymyksentapaisia

Mitä leluja Nintendogs-koirasi tuntuu "rakastavan"? Mitä leluja se ei siedä? Ja minkä rotuinen koira on? Vaikuttaako musiikki (esim. "surprise" record) koiran luonteeseen ja "lelupelkoon"?
-minun nintendogsini, newyorkshiren terrieri, haukkuu ja pelkää erityisesti mehupulloa, "bark ballia" ja oksaa. Se pitää erityisesti vetoköydestä, jalkapallosta ja kumisienestä. Nintendogsini on välillä hieman pelokas saippuakuplista, mutta välillä taas erittäin iloinen niistä (outoa, onko muillakin tällaisia kummallisuuksia?.

Minulla on Nintendogs: Chihuahua. Missä vaiheessa siihen alkaa saamaan uusia rotuja (erityisesti kiinnostaisi milloin saatavaksi tulee saksanpaimenkoira, kultainennoutaja, labradori, collie...)?

Kun Nintendogsia silittää/on sen kanssa, niin joskus näyttöön tulee "hehkuvan luun" kuva. Mitä se tarkoittaa? "Hehkuvan luun" ja "hehkuvan käskynymmärryslampun" voi syöttää koiralle, mutta mitä niiden syöttäminen vaikuttaa?

Kiitos vastanneille ;)

6

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksentapaisia

No erityisesti minua kiinnostaisi kuinka monta trainer pointsia tarvitaan mihinkin rotuun Nintendogs: Chihuahua -versiossa (lista, kiitos ;)?

Ja se silittelystä yms. esiin tuleva hehkuva luu: kannattaako syöttää se koiralle? Entä "ymmärryslamppu"?

• squeek

kannattaa

• Homecoming

ei kannata antaa niitä esc. juttuja, kuten pullot ja kepit, kamerat,kuvat koska koirat ei tykkää niistä kannattaa vain myydä ne. Ainoa mikä sinne tulee josta koirat pitävät on sellainen pehmo-nalle. Muistaakseni siittä "hehkuvasta" luusta saa bonus treiner-pointsin (kouluttajan pisteet) ja opettaessa se oppii enemmän kun antaa niitä "käskynymmärryslappuja". Uusia rotuja ja sisustuksia tulee silloin kun olet saanut paljon niitä treinerpointseja, muistaakseni joka tuhannella tulee uusi koira.
      Pisteitä saa tosi hyvin kilpailuista, eteenkin jos voittaa. Champion luokassa mulle tulee aina 100 pistettä kun koirani voittaa.

Mulla saipuakuplien kanssa käy lähes aina niin että ekaks se haukkuu ja tulee vähän lähemmäs, mut sit ne alkaa innoissas juosta ja ottaa kiinni, ihan normaalia :D

Niin ja ne hehkuvat on sitten vissiin vaan niitä bonuksia.

Musiikki ei ainakaan tietääkseni vaikuta mihinkkään.

Koirani rakastaa vetoköyttä.

• shiban

moi tää eiliity aiheeseen mut kuitenkin mul on kaikki rodut 2erikois rotua;) omistan labbis version. mun trainer pointit on:999999. mun tietääkseni se hehkuva luu tekaa bonusta syotettynä:)?

• Catfan.fi

No mula ei vielä oo sellast pelii, mut miten paljon se peli maksaa, ja onko se vaan nintendo DS sälle vai myös Nintendo DSiille?

Mun kaveril kyl on semmone:)
      Ja ei se näytä pelkäävän mitään lelua, vähän ehkä... Eikä se sinäänsä rakasta
      muuta kun harjaamista...
      Ja pesua.

T:Catfan.fi

• I love Nintendogs

Niitä leluja ei tarvi myydä. Voit totuttaa koirat tykkäämään leluista, joita ne inhoaa, mutta se vie vähän aikaa. Minun koirani tottuivat, eikä ne enää pelänny niitä leluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe