Tulipa anti-Antin video just töllöstä. Ja ihan ihmetyksenä huomasin tuon honottajan kuuluvan tänne Musiikki-kategorian alle, vaikkei jätkä osaa edes lausua, saatikka laulaa kunnolla. No se ei sinänsä haittaa jos koko formaatti ja muut puitteet on hoidettu kunnolla.
Hoitaako tää apina oman valosuunnittelunkin, vai kuka tumpelo oli videon takana? Ei tartte arvuutella mistä maasta musavideo on peräisin, vaikka sen saattaisi voida päätellä jo onnettoman huonosta stailauksesta ja roolituksesta. Niin, eikö stailaajaksi pääse nykyään kirjekurssin avullakin, wot!
Kyse on nyt kuitenkin Idols-pojasta. Niin, että luulisi tähän "staraan" panostettavan hiukkasta more. Tääkö on suomalaista poppi-antia maailmanlaajuiselle formaatille. Huh, kyllä hävettää!
Mitä pas...aaah!
visionist
2
310
Vastaukset
- katsottuasi
Antin videon tulla raapustamaan noin pitkän tekstin?Ihminen joka minua ei kiinnosta,josta en pidä ja joka ei herätä minussa mitään tunteita,ei saisi minua raahautumaan hänen keskustelu-palstalle ja kirjoittamaan hänestä mitään.
- 901600
Samoin! Mitä järkeä tulla tänne valittan,ellei tykkää Antista. Antti Tuisku on karismaattinen,hyvä laulaja,pirteä,iloinen,reipas,hyvännäköinen ja kaikkea,mistä ruikuttaja tuntuu olevan kateellinen. Onneksi Antti pärjää,eikä muuta kun nauraisi tommosten kirjotuksille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349