Onko nokiamissio paskaa

Tarttis pian mielipiteitä

Eli olen umpikujassa ja etsinkin nyt uutta suuntaa elämälleni. Itse asiassa olen etsinyt jo pidempään. Ajattelin mennä etsimään jumalaa nokia missiosta tänä iltana. Onko se siis aivan kohjon touhua niinkuin poikaystäväni uhosi?

44

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos haluat säilyttää uskosi Jumalaan, älä missään tapauksessa mene sinne. Usko, tai älä, olet vaarassa menettää taivasosuutesi pitemmällä tähtäyksellä, jos leikit demonisten valheiden kanssa. Saatana on mestari tekeytymään valkeuden enkeliksi. saatana itse on puettu Nokia Missiossa valkeuden enkelin asuun. Hedelmistään puu tunnetaan ja Nokia Mission hedelmä on hirvittävää.

• Asiantuntija.

Oletko oikeasti uskossa? Täyttynyt Pyhällä Hengellä? Puhuuko Pyhä Henki sinulle Jumalan suunnitelmasta sinun elämällesi? Vai oletko omien tunteittesi ja sielunvihollisen pelotteema ja riepottelema? Montako ihmistä olet johdattanut vapauteen peloistaan ja synneistään?

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

Oletko oikeasti uskossa? Täyttynyt Pyhällä Hengellä? Puhuuko Pyhä Henki sinulle Jumalan suunnitelmasta sinun elämällesi? Vai oletko omien tunteittesi ja sielunvihollisen pelotteema ja riepottelema? Montako ihmistä olet johdattanut vapauteen peloistaan ja synneistään?

Minä en "henkiä" metsästä. Olen uskossa, täyttynyt Pyhällä Hengellä ja puhun kielillä. Olen joitakin ihmisiä saanut johdattaa Jumalan tuntemiseen. Paljon surempaa joukkoa olen saanut olla johdattamassa elämän tielle.
        Nokia Missio ei johdata ihmistä Jeesuksen tuntemiseen, itsepetokseen, jonka keskeisenä elementtinä on pahojen henkien aikaansaamat viihdyttävät tuntemukset. He ovat Nokia Missiossa kuin kalkittuja hautoja (Jeesuksen sanoja mukaillen). Täynnä kaikkea saastaa ja himoa, sekä ylpeitä ja ennakkoluuloisia. He vihaavat perinteistä helluntailaista julistusta parannuksesta ja itselleen kuolemisesta. Nokia Missiossa suuri joukko kääntymättömiä teeskentelee olevansa uskovia. Koivistokaan ei koskaan ole tullut uskoon. Hän vain sai voiman.

• Asiantuntija.
        ... kirjoitti:

Minä en "henkiä" metsästä. Olen uskossa, täyttynyt Pyhällä Hengellä ja puhun kielillä. Olen joitakin ihmisiä saanut johdattaa Jumalan tuntemiseen. Paljon surempaa joukkoa olen saanut olla johdattamassa elämän tielle.
        Nokia Missio ei johdata ihmistä Jeesuksen tuntemiseen, itsepetokseen, jonka keskeisenä elementtinä on pahojen henkien aikaansaamat viihdyttävät tuntemukset. He ovat Nokia Missiossa kuin kalkittuja hautoja (Jeesuksen sanoja mukaillen). Täynnä kaikkea saastaa ja himoa, sekä ylpeitä ja ennakkoluuloisia. He vihaavat perinteistä helluntailaista julistusta parannuksesta ja itselleen kuolemisesta. Nokia Missiossa suuri joukko kääntymättömiä teeskentelee olevansa uskovia. Koivistokaan ei koskaan ole tullut uskoon. Hän vain sai voiman.

Olet siis unohtanut valvoa ja päästänyt villisevän veljien panetteluhengen sisimpääsi? Mitä käännynnäisiä sinä saat aikaan, lopeta oman uskonnollisuutesi levitys heti!

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

Olet siis unohtanut valvoa ja päästänyt villisevän veljien panetteluhengen sisimpääsi? Mitä käännynnäisiä sinä saat aikaan, lopeta oman uskonnollisuutesi levitys heti!

Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Jumalan henki todistaa totuudesta ja sinä et halua sitä hyväksyä, koska pimeys vihaa valkeutta. Et haluaisi, että valo paljasta syntisi ja eksymyksesi...

• suulla

tässä puhutaan?

• ...
        suulla kirjoitti:

tässä puhutaan?

puhunut ja niinhän se taitaa noin yleisestikin olla, että ihan omaa suuvärkkiään porukka käyttää... Nyt kuitenkin käytän näppäimistöä.

• Pastori.
        ... kirjoitti:

Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Jumalan henki todistaa totuudesta ja sinä et halua sitä hyväksyä, koska pimeys vihaa valkeutta. Et haluaisi, että valo paljasta syntisi ja eksymyksesi...

palaa maan pinnalle hurmahengistäsi

• ...
        Pastori. kirjoitti:

palaa maan pinnalle hurmahengistäsi

Seinäjoen helluntaiseurakunnan pastori on myös ja teitä taitaa muutenkin olla riittämiin. Johdatte laumanne saatanan vaikutuksen alle tuosta noin vain vailla mitään turhaa tutkistelua...

• Pastori.
        ... kirjoitti:

Seinäjoen helluntaiseurakunnan pastori on myös ja teitä taitaa muutenkin olla riittämiin. Johdatte laumanne saatanan vaikutuksen alle tuosta noin vain vailla mitään turhaa tutkistelua...

minulla on kahvilasi kädessäni, kuvittele, kallista kanssani, noin, hörps hyvää juhlamokkaa, kiitos jeesus!

• ...
        Pastori. kirjoitti:

minulla on kahvilasi kädessäni, kuvittele, kallista kanssani, noin, hörps hyvää juhlamokkaa, kiitos jeesus!

ja se on ex-pastori. Pitäisköhän mun vihjaista sille, että saa suuremman siunauksen juomalla juhlamokkaa? Mä juo noita colajuomia, erityisesti Pepsi-colaa, joten en nyt valitettavasti pysty osallistumaan kahvinjuontiin.

• Pastori.
        ... kirjoitti:

ja se on ex-pastori. Pitäisköhän mun vihjaista sille, että saa suuremman siunauksen juomalla juhlamokkaa? Mä juo noita colajuomia, erityisesti Pepsi-colaa, joten en nyt valitettavasti pysty osallistumaan kahvinjuontiin.

mutta iltaisin juon kofeiinitonta bellarom kahvia/lidl. ei haittaa yöunia ja hyvä tuttu kahvin maku. onko kofeiinitonta colaa saatavilla?

• ...
        Pastori. kirjoitti:

mutta iltaisin juon kofeiinitonta bellarom kahvia/lidl. ei haittaa yöunia ja hyvä tuttu kahvin maku. onko kofeiinitonta colaa saatavilla?

enkä minä siitä välittäisikään. Kofeiinia pitää vähän olla veressä, muuten on aneeminen olo. Eikö ne ole jossain tutkineet, että suurimmalla osalla länsimaisista ihmisistä on koko ajan jonkin verran kofeiinia veressä? Siis 24/7. Tänään en ole jounut colajuomaa, mutta eilenkin pistelin 1,5 litraa. Nukahdin kolmelta yöllä. Ajattelin siksi vähän rajoittaa colajuomien nautiskelua.

• Eka kirjoittajahan halusi mennä etsimään Jumalaa Nokia mission kokoukseen ja sinä seuraavaksi sanoit,että menettää siellä uskonsa??minkä uskon jos hän sitä menee etsimään?Kun haluat estää näin,toimit vastoin raamattua joka sanoo että joka viettelee yhden,jne..sinulla on aika kova vastuu puheistasi ja pelottelustasi,vuorenvarmasti Nokiamission tilaisuudessa löytää Jumalan,niin monet sadat on sen kokenu.Toivottavasti tämä etsijä ei noteeraa tuota estämistä,vaan menee kokoukseen ja löytää Jumalan.Hedelmä hirvittävää sinun mielestäsi??Jos joku pääsee esim huumeista vapaaksi??Sinä se osaat ylistää saatanan mestarillisia tekemisiä jatkuvasti,kummallista??kenen asialla oikein olet?

• Asiantuntija.

Kävin eilen kulttuuritalolla ja sain sanan Jumalalta ohjeeksi elämäni ihmissuhteisiin (en käynyt rukousjonoissa, Pyhä Henki alkoi puhua sisimpääni), esirukouspalvelu ovat myös hyvä tapa kohdata Jumala, jos on vaikeaa. Missä uskovat kokoontuvat, siellä Jeesus on voimallisesti läsnä Pyhän Henkensä kautta heidän keskellään.

• PeterAb

Nokia Missio on omaksunut valitettavasti enemmän sellaisen viihdyttämislinjan, puhuvat mukavista ja kivoista aiheista ja järjestävät yleisölleen viihtyisää ja rentoa tunnelmaa maailman hengessä.

Voi niitä, jotka aikaansa ja elämäänsä haaskavat sellaiseen, josta ei apua löydy.

Jos ihminen tahtoo Jumalaa etsiä ja uskoon tulla, parempi olisi heti alusta saakka oppia tuntemaan totuus Jumalan sanasta. Rukoile ja lue raamattua, pyydä Jeesusta Kristusta auttamaan sua.

• Asiantuntija.

On kysymys johon tarvitaan vastaus, eli sinun tulee ensin itse tulla uskoon, pois omasta luulouskosta.

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

On kysymys johon tarvitaan vastaus, eli sinun tulee ensin itse tulla uskoon, pois omasta luulouskosta.

Ei mitenkään, jos seuraa Jeesusta. Me emme tarvitse harhaoppejasi ja eksytyksiäsi. Olet eksyttävässä hengessä ja viekoittet viattomia helvetin omaksi. Se on vaarallisempaa kuin mikään muu. Muistatko, mitä Jeesus puhui sellaisista...? "Parempi, kuin myllynkivi ripustettaisiin heidän kaulaansa ja heidät upotettaisiin meren syvyyteen..."

• Asiantuntija.
        ... kirjoitti:

Ei mitenkään, jos seuraa Jeesusta. Me emme tarvitse harhaoppejasi ja eksytyksiäsi. Olet eksyttävässä hengessä ja viekoittet viattomia helvetin omaksi. Se on vaarallisempaa kuin mikään muu. Muistatko, mitä Jeesus puhui sellaisista...? "Parempi, kuin myllynkivi ripustettaisiin heidän kaulaansa ja heidät upotettaisiin meren syvyyteen..."

.......

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

.......

Minä en yksinkertaisesti kykene omaksumaan valhetta ja jakamaan sitä muille. Jeesusta seuraava uskovainen ei voi eksyttää...!!!

• Asiantuntija.
        ... kirjoitti:

Minä en yksinkertaisesti kykene omaksumaan valhetta ja jakamaan sitä muille. Jeesusta seuraava uskovainen ei voi eksyttää...!!!

mieti?

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

mieti?

Ovatko he siellä foorumissa yrittäneet oikaista harhaisia käsityksiäsi? Suurin osa uskovaisista vielä kuitenkin näkee totuuden... Kiitos siitä Jumalalle!

• Asiantuntija.
        ... kirjoitti:

Ovatko he siellä foorumissa yrittäneet oikaista harhaisia käsityksiäsi? Suurin osa uskovaisista vielä kuitenkin näkee totuuden... Kiitos siitä Jumalalle!

he piiloutuvat ja heittävät paskaa nurkan takaa..

Heitä ei saa arvostella!

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

he piiloutuvat ja heittävät paskaa nurkan takaa..

Heitä ei saa arvostella!

No niin... sain tas kunnon naurut... Vai piilottelevat he sinulta jumalan profeetalta...

• Asiantuntija.
        ... kirjoitti:

No niin... sain tas kunnon naurut... Vai piilottelevat he sinulta jumalan profeetalta...

mutta hän ei uskalla itse tulla esille, vaan netissä nimettömänä pitää pilkkasivuja.

Hän nimellä parjaa ihmisiä (onneksi he eivät viitsi oikeusjuttuja nostaa, kosto on Herran), levittelee jenkkisivuilta löytämiään valheita, on täysin demonisoitunut fanaatikko. Häntä itseään ei saa kiinni, vastineita ei julkaista.

• ...
        Asiantuntija. kirjoitti:

mutta hän ei uskalla itse tulla esille, vaan netissä nimettömänä pitää pilkkasivuja.

Hän nimellä parjaa ihmisiä (onneksi he eivät viitsi oikeusjuttuja nostaa, kosto on Herran), levittelee jenkkisivuilta löytämiään valheita, on täysin demonisoitunut fanaatikko. Häntä itseään ei saa kiinni, vastineita ei julkaista.

koska siitä on niin vaikeaa vapautua. Minä en mitään jenkkisivuja lueskele, koska suomalainenkin kirjallisuus eksytyksistä on kattavaa.
        Suomessa on sanavapaus, eikä maallisissa oikeusistuimissa ole tapana riidellä hengelliseen elämään liittyvistä mielipiteistä. Onneksi.

• kyssäriä
        ... kirjoitti:

koska siitä on niin vaikeaa vapautua. Minä en mitään jenkkisivuja lueskele, koska suomalainenkin kirjallisuus eksytyksistä on kattavaa.
        Suomessa on sanavapaus, eikä maallisissa oikeusistuimissa ole tapana riidellä hengelliseen elämään liittyvistä mielipiteistä. Onneksi.

???

• ...
        kyssäriä kirjoitti:

???

Olen lukenut jenkkien kirjoittamaa kirjallisuutta ja se on aina parempaa kun nettihörhöilyt. Olen eksynyt joskus joillekin amerikkalaisille sivuille (cutting edge jne.) mutta ne oli niin tehtyä roskaa, etten jaksanut niihin enempää syventyä. Minä en paljon tiedä tuosta amerikkalaisesta tietämättömyyden valtamerestä. Koko netti on itseasiassa kaikkialla maailmassa täyttä roskaa.

• Asiantuntija.

valheista.

Mene itse katsomaan Nokia Mission tilaisuus ja totea tilanne paikan päällä, Jumala johdattaa vilpitöntä etsijää. Siunausta sinulle!

• Huhhahhei

Ei varsinaisesti liity kysymykseen, mutta luettekohan te uskisparat nyt kaikki ihan samaa raamattua? Vai mistä moinen tinka?

• Asiantuntija.

heille antaa uskon koemuksia ja he eivät tunne Pyhää Henkeä eivätkä siis oikeasti ole uskossa vaikka jeesusnimeä hokevatkin. He luottavat omaan uskoonsa, eivätkä Jumalaan. He eivät rakasta kristittyjä, vaan valehtelevat heistä

1. Johanneksen kirje 4

1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
        8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
        9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
        10 Siinä on rakkaus-ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
        11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
        12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
        13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
        14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
        15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
        16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
        17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
        18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
        19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
        20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
        21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

• PeterAb

Kirjoituksistasi päättelen että olet Helsingistä.

Onko niin, ettei sulla ole kovinkaan paljoa tietoa siitä mitä täällä Tampereella tapahtuu ?

Olen itse käynyt Nokia Missiossa, nähnyt paljon sitä toimintaa, monet tuntemani käyvät valitettavasti yhä siellä : ( , olen jutellut vastuunkantajien kanssa jne.

Nokia Missiosta puhutaan paljon ja jonkinverran kirjoitellaan, ovat saaneet julkisuutta, mutta voin sanoa Tamperelaisena, ettei siitä toiminnasta ole koitunut mitään silminnähtävää tai korvin kuultavaa siunausta täällä.

Muutamasta seurakunnasta on vain väkeä siirtynyt sinne, koska siellä on niin vallan hauskaa ja keppoista, mutta mikään ei ole täällä yhtään paremmaksi muuttunut.

• Asiantuntija.

Tietysti se harmittaa jos oma seurakunta on kuollut ja ihmiset lähtee etsimään elämää sieltä missä sitä on. Itse en käy kuolleissa seurakunnissa, koska ne imevät kaiken voiman ja vihollisen kahleet sitovat tälläiset seurakuntalaiset perinnäissääntöihin ja lakihenkisyyteen.

Tee niinkuin Markku koivisto, käy Jeesuksen nimessä kaikkea uskonnollisuutta ja tekopyhyyttä sekä lakihenkisyyttä vastaan, muuta seurakuntasi tilanne. Herra tarvitsee vain yhden henkilön joka kokosydämisesti seuraa Häntä.

• Aivan oikein
        Asiantuntija. kirjoitti:

Tietysti se harmittaa jos oma seurakunta on kuollut ja ihmiset lähtee etsimään elämää sieltä missä sitä on. Itse en käy kuolleissa seurakunnissa, koska ne imevät kaiken voiman ja vihollisen kahleet sitovat tälläiset seurakuntalaiset perinnäissääntöihin ja lakihenkisyyteen.

Tee niinkuin Markku koivisto, käy Jeesuksen nimessä kaikkea uskonnollisuutta ja tekopyhyyttä sekä lakihenkisyyttä vastaan, muuta seurakuntasi tilanne. Herra tarvitsee vain yhden henkilön joka kokosydämisesti seuraa Häntä.

Aivan kuten kirjoitit. Amen!

• Toistan

Nokia Missio on ihan asiallinen armollinen tilaisuus
      Kirjoittanut: Asiantuntija. 6.8.2006 klo 12.35

Kävin eilen kulttuuritalolla ja sain sanan Jumalalta ohjeeksi elämäni ihmissuhteisiin (en käynyt rukousjonoissa, Pyhä Henki alkoi puhua sisimpääni), esirukouspalvelu ovat myös hyvä tapa kohdata Jumala, jos on vaikeaa. Missä uskovat kokoontuvat, siellä Jeesus on voimallisesti läsnä Pyhän Henkensä kautta heidän keskellään.

• DoctorT

Älä etsi ainakaan sieltä! Se on tyhjä kavo, kannettu vesi, jota jaetaan!

Etsi Jumalaa, Hänet löytää ilman näitä monenkirjavia, harhaoppien lävistämiä hihhulointeja.

Asiallista srkaa on nykyään hyvin vaikea löytää, kai Hesassakin vielä joku on. Lähetysrk, baptistit??

• ...

...

• ...
        ... kirjoitti:

...

Valloitatte stadin?

• päättele
        ... kirjoitti:

Valloitatte stadin?

Ajattelin mennä etsimään jumalaa nokia missiosta tänä iltana.

Tampereella tänään kokous Nokia Missiolla.

• ...
        päättele kirjoitti:

Ajattelin mennä etsimään jumalaa nokia missiosta tänä iltana.

Tampereella tänään kokous Nokia Missiolla.

Areena on taas illalla demoneita pullolaan ja väki saa voimaa jatkaa taistelon tiellä.

• toistan

Kirjoittanut: Toistan 6.8.2006 klo 13.16

Kirjoittanut: Asiantuntija. 6.8.2006 klo 12.35

• Ei jumala asu missään tietyssä paikassa, eikä jumala varmasti välity yhdenkän tietyn yksittäisen ihmisen kautta yhtään kenellekään.

Jos sinä haluat löytää Jumalan, älä juokse Jumalan välikäsien perässä. Siis niiden ihmisten, joiden uskotaan olevan jonkinlaisessa "Jumalan erityisessä johdatuksessa". Niiden joiden uskotaan olevan välikäsiä Jumalan ja ihmisten välillä, joiden tehtävä on "johdattaa ihmisiä Jumalan luokse".

Jos sinä löydät Jumalan vaikkapa Markku Koiviston tai jonkun hänen seuraajansa kautta, sinä löydät Markku Koiviston Jumalan.

Et omaasi.

Jos sinä löydät Jumalan Saarikallen kautta, sinä löydät Saarikallen Jumalan.

Et omaasi.

Jos olisit löytänyt Jumalan Yli- Vainion kautta olisit löytänyt Yli- Vainion Jumalan.

Et omaasi.

Ja niin edelleen.

Jos Jumala on olemassa, ja hän loi ihmisen, hän loi ihmiselle myös aivot ja järjen. Ja varmasti tarkoitti ne käytettäviksi. Joten käytä niitä etsiessäsi uutta suuntaa elämällesi.

ÄLÄ LANKEA TUNTEILUN PAULOIHIN, johon on helppo langeta kun on etsivällä mielellä.

Muista että tunne ja järki eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Ne ovat toisiaan tukevia asioita.

Jos tunne sotii järkeä vastaan, on jokin pielessä. Ja jos järki sotii tunnetta vastaan on jokin myös pielessä.

Kuuntele itseäsi, ole absoluuttisen rehellinen. Älä koskaan yritä manipuloida itseäsi väkisin uskomaan jotain sellaista mitä vastaan sisimpäsi sotii, kun olet rehellinen itsellesi.

Jos sinä haluat löytää jotakin aitoa, todellista, et tule koskaan löytämään sitä yhdeltäkään toiselta ihmiseltä. Muut ihmiset, olivat ne sitten kuuluisia saarnamiehiä, tavallisia talliaisia, tai laitapuolen kulkijoita, voivat antaa meille vihjeitä, vinkkejä, ahaa- elämyksiä. Muut ihmiset voivat rikastuttaa elämää uskomattoman paljon, ja muokata meitä siksi joiksi meidän on tarkoitus tulla.

Mutta mitään totuutta, tai Jumalaa muut ihmiset eivät voi meille antaa. Meidän täytyy löytää se itse. Omat totuutemme, ja omat käsityksemme Jumalasta, maailmankaikkeudesta ja elämän tarkoituksesta.

Elämänsä voi mennä hukkaamaan täydellisesti siihen, että menee seuraamaan jotakin toista ihmistä, kun pitäisi seurata itseä, ja omaa sisintään. Älä tee sitä virhettä, etsiessäsi oman elämäsi tietä, ja suuntaa.

Umpikujilla on muuten taipumus osoittautua ihan joksikin muuksi kuin umpikujiksi. Joskus ne ovat vain elämän meidän eteen tuomia ongelmanratkaisutehtäviä. ;-)

Joten pidemmittä puheitta; Hyvää matkaa, toivottaa PakanaF =)

Aaaaaamen... hallelyjaahallelyjaa.....

=)

• poikalapsi

Kirjoititpa - jälleen kerran - napakkaa asiaa. Kiitos!

• poikalapsi

Kyllä se on kohjon touhua. Siellä "parannetaan" ja "todistetaan" - eikä kumpikaan sana tarkoita sitä, mitä ne sanakirjasta katsottuina merkitsevät. Nokia missio on ISO huijaus, jolla hyväuskoisia höynäytetään.

Jos olet mielenterveysavun tarpeessa, sitä saat kotikuntasi mielenterveystoimistosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe