INSSI

jännittää

käääk!

kohta inssi ja jännittää kauheasti!

teen pieniä virheitä esim. unohdan vilkun, ryhmityn väärin ja muuta

miten voisin olla jännittämättä/ tai jännittää vähemmän?!

minkälaisia kokemuksia inssistä ?

6

1784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mulla inssi huomenna, vähän jännittää. Ite ainakin yritän ajatella tilannetta siinä mielessä samaksi kuin ajotunneilla, ettei jännittäisi liikaa. Tosin eihän sitä voi sillä tavalla ajatella että odottaa toisen painavan jarrua tai kertovan että unohdit juuri sitä ja tätä ja kannattaisi vaihtaa isommalle vaihteelle tms... Tai sitten ajattelee että se inssityyppi on vaan joku, joka pitää kuskata jonnekin. :D

Kyllä me selvitään, jos ei ekalla niin sitten myöhemmin. :)

• Itse kanssa jännitin alussa pirusti kun ajoin inssiä, mutta sitten se inssiukkeli :D alkoi kyselemään ja juttelemaan vaikka mistä,niin sitä rentoutu, ennen kun huomasinkaan niin inssi oli jo ohi :)
      Itse kanssa unohin yhdesti vilkut laittaa, mutta kun huomasin sen itsekin,niin siitä ei sakotettu.
      Onnea inssiin,hyvin se menee! =)

• ...

Joo, ei mennyt läpi. Oli niin paljon ongelmia sen ykkösvaihteen kanssa (sitä ei vaan saa päälle, opettajallakin on ollut joskus vastaava ongelma sen auton kanssa) että risteykset meni ihan penkin alle. Huomenna ja ylihuomenna tunnit ja torstaina uusintayritys. Sinänsä helpottavaa, että silloin tietää tarkemmin millaista se on ja mitä kannattaa tehdä. Mutta masennun kyllä totaalisesti jos en silloinkaan pääse.

• maikki8
        ... kirjoitti:

Joo, ei mennyt läpi. Oli niin paljon ongelmia sen ykkösvaihteen kanssa (sitä ei vaan saa päälle, opettajallakin on ollut joskus vastaava ongelma sen auton kanssa) että risteykset meni ihan penkin alle. Huomenna ja ylihuomenna tunnit ja torstaina uusintayritys. Sinänsä helpottavaa, että silloin tietää tarkemmin millaista se on ja mitä kannattaa tehdä. Mutta masennun kyllä totaalisesti jos en silloinkaan pääse.

harmillista. toivottavasti pääset toisella yrittämällä läpi.
        itellä on ylihuomenna inssi. mäkin oon just tota miettiny että kämmään kuitenkin jotain jännityksen takia, just jotain semmoista mitä ei tekis muuten. mutta toivotaan parasta :)

• ... kirjoitti:

No,voih =( no,ens kerralla se menee läpi,peukkuja!
        Omassa autossa kanssa on vaikee laittaa ykkönen,mutta isä opetti systeeminen millä se on pakko mennä päälle.. en osaa neuvoa näin kirjallisesti,pitäs näyttää..
        Kannattaa kysyy jos jossain toisessa autossa on helpompi laittaa se ykkönen päälle,että saisitko sillä ajaa :)

• Cass_1234

Hei, toivottavasti sun inssi meni hyvin ja pääsit läpi. Ite mulla meni niin että mun oma opettaja oli just inssipäivänä pois että ajoin yhden toisen opettajan kanssa ja vielä eri autolla mihin olin tottunut, se oli vaikeeta.

Ensin ajotunnilla ennen inssiä olin niin jännittynyt ja hermostunut että ei ajosta meinannut tulla mitään, mutta sitten käytiin kaikkee perusjuttuu läpi ja menin inssiin.

Mun inssi meni omasta mielestä ihan pehvalleen ja surkeesti. Esim. Auto sammu 3 kertaa katsastuskonttorin pihassa koska jännitin niin lähtöä. Olin vaihtamassa kaistaa ja katselin sivulle ja samalla ajauduin kanttikiven päälle, tosin oikasin itse auton ja inssin ei tarvinnu puutua asiaan, sit olin muuten tosi jännittynyt ja auto sammu valoihin ja silleen. Tosin onneks se oli vaan inssi joka aiheutti kaiken tämän en oikeesti aja noin "huonosti" tai silleen.

Olin kertakaikkiaan niin yllättynyt kun olin sitten tullu takas katsastuskonttorille ja peruuttanut ruutuun, kun sammutin auton niin inssi kätteli mua ja sano että kiitos että tulit inssiin ja LÄPI MENI :D. Kirjotti väliaikasen kortin ja kohta meen hakeen sitä muovikorttia sit. En olis koskaan uskonu että pääsen sillä suorituksella läpi, mutta niin se vaan meni. :D

Tänään sit kortti toista päivää ja omalla autolla tullu ajettua jo 130 km :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe