jo jäähyväisiään...Pyysivät mukaansa tuntemattomaan...Tää raukkis ei vastannut kurkien kutsuhuutoon..."Älä elämää pelkää...!!"...huusivat..."En mä elämää."..."Itseäni vain:o/"
Tuuli toi syksyn tuoksun aistittavaksi...Onhan se hyvä...Onhan:o))))
Ja halaa...halaa niin hemmetisti kaikkia...Onnellista viikkoa...ihan kaikille...;o))))
Haikeaa...kurjet huudelleet
118
2269
Vastaukset
- hubakko
mä muuten näin viime yönä unta kurjista, siis
noista linnuista :) ja niitä oli paljon,
unessa niiden paljoutta ihmettelin.
Mitä mahtanee tarkoittaa tuo uni, ehkäpä
syksyn tuloa.- kipparinoma
ja jäähyväisiä...Toisaalta uudidtumisen halua...Kurki obn hyvä enne;o))
Kurjentanssi..ne kosiomenot...tosi kaunista..kuin unenomaista...Olen nähnyt sen..:o)))))) - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
ja jäähyväisiä...Toisaalta uudidtumisen halua...Kurki obn hyvä enne;o))
Kurjentanssi..ne kosiomenot...tosi kaunista..kuin unenomaista...Olen nähnyt sen..:o))))))en ole koskaan nähnyt, uskon, että on hienoa
katseltavaa. :)
Täällä muuten on ulkona nyt tosi kitkerä savun
haju, eikös ne metsäpalojen hajut tule tuulten
mukana kaukaakin. Vai pitääköhän tässä varustautua
ja kääriytyä varmuudeks pakopeitteeseen. ;)))) - hubakko
hubakko kirjoitti:
en ole koskaan nähnyt, uskon, että on hienoa
katseltavaa. :)
Täällä muuten on ulkona nyt tosi kitkerä savun
haju, eikös ne metsäpalojen hajut tule tuulten
mukana kaukaakin. Vai pitääköhän tässä varustautua
ja kääriytyä varmuudeks pakopeitteeseen. ;))))Ihan PALOpeitettä tarkoitin. :)))))))
- kipparinoma
hubakko kirjoitti:
Ihan PALOpeitettä tarkoitin. :)))))))
Täällä haisi ne savut koko viime viikon...Voin jo pahoin siitä savusta:o/
Haju tunkeutui sisään vaik ikkunat olivat kiinni...
Se kurkien tanssai oli tosi vaikuttavaa...Kaunista ... Teki lähtemättömän vaikutuksen... :o) - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
Täällä haisi ne savut koko viime viikon...Voin jo pahoin siitä savusta:o/
Haju tunkeutui sisään vaik ikkunat olivat kiinni...
Se kurkien tanssai oli tosi vaikuttavaa...Kaunista ... Teki lähtemättömän vaikutuksen... :o)sellainen pakopeite olis toisinaan kova sana.
Tiukan paikan tullen kääriytyisi vaan
huolettomasti pakopeitteeseen ja antaisi
viedä fiuuuhh....pitää alkaa kehitellä sitä
peittoa, tiedä mikä menestys siitä tulisi. ;))))
Juu ikkunat piti ton savun takia laittaa kiinni
ja nyt tulee happivaje. ;))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
sellainen pakopeite olis toisinaan kova sana.
Tiukan paikan tullen kääriytyisi vaan
huolettomasti pakopeitteeseen ja antaisi
viedä fiuuuhh....pitää alkaa kehitellä sitä
peittoa, tiedä mikä menestys siitä tulisi. ;))))
Juu ikkunat piti ton savun takia laittaa kiinni
ja nyt tulee happivaje. ;)))Minulle heti yksi sellainen;o)))
Uskon et siitä pakopeitteestä kasvaa yhtä suuri menestys, kuin Amaryllien ja mun pakkopaituleistakin;o)))
Päivän sana on INNOVATIIVISYYS....no on;o)) - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
Minulle heti yksi sellainen;o)))
Uskon et siitä pakopeitteestä kasvaa yhtä suuri menestys, kuin Amaryllien ja mun pakkopaituleistakin;o)))
Päivän sana on INNOVATIIVISYYS....no on;o))ei ollut tarkoitus antautua keskusteluun ja häipyä
ilmoittamatta, se on niin epäkohteliasta. ;))
Piipahti yllätysvieras, enkä suinkaan voinut
paljastaa tätä uutta huuhailuharrastustani. ;))))
Joo oon lukenut Amaryllien ja sun paituli-
juttuja, aika huiseja ideoita teillä, paituleita eri tarkoituksiin.
Pakopeitteen lähetän sulle heti,
kun saan hiottua sen valmiiksi ja lento-
kelpoiseksi. ;))))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
ei ollut tarkoitus antautua keskusteluun ja häipyä
ilmoittamatta, se on niin epäkohteliasta. ;))
Piipahti yllätysvieras, enkä suinkaan voinut
paljastaa tätä uutta huuhailuharrastustani. ;))))
Joo oon lukenut Amaryllien ja sun paituli-
juttuja, aika huiseja ideoita teillä, paituleita eri tarkoituksiin.
Pakopeitteen lähetän sulle heti,
kun saan hiottua sen valmiiksi ja lento-
kelpoiseksi. ;)))))etukäteen...Kiitos:o)))
Sinulla onkin hurjan mielenkiintoinen uusi harrastus...Onnea siitä ;o)
Amaryllie ja mä olemme paitulikohelenttikansalaisia...Paitulit on ELÄMÄ...Eikun elämä on paituli...siis...Paituleissa on elämää...No...Tarkoitin et ilman paitulaita ei ole elämää ja ilo ilman paitulia on teeskentelyä;o)))) - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
etukäteen...Kiitos:o)))
Sinulla onkin hurjan mielenkiintoinen uusi harrastus...Onnea siitä ;o)
Amaryllie ja mä olemme paitulikohelenttikansalaisia...Paitulit on ELÄMÄ...Eikun elämä on paituli...siis...Paituleissa on elämää...No...Tarkoitin et ilman paitulaita ei ole elämää ja ilo ilman paitulia on teeskentelyä;o))))sitä ihmisen eri harrastuslajeja kokeilla
ja katsoa mikä on se omanlainen. ;))))
Joo pituleissahan se totuus piilee, näin
oon lukenut jostain. ;)))
Naurattaa muuten omahyväisesti tuo tahaton virheeni
tuosta pakopeitosta, heti alkoi mielikuvitus
lentämään, kuinka kääriydyn pakopeitteeseen. ;))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
sitä ihmisen eri harrastuslajeja kokeilla
ja katsoa mikä on se omanlainen. ;))))
Joo pituleissahan se totuus piilee, näin
oon lukenut jostain. ;)))
Naurattaa muuten omahyväisesti tuo tahaton virheeni
tuosta pakopeitosta, heti alkoi mielikuvitus
lentämään, kuinka kääriydyn pakopeitteeseen. ;)))tulee usein kuolemattomia ideoita...Kokemusta on;o))) Anteeksi...tunnustan nauraneeni mielikuvalle pakopeitteestä...Näin sieluni silmillä kuinka sitä käytät:o))))))))))))
Totta...paituleissa piilee totuus eikä kaurapuurossa kuten joitakin vuosia sitten erheellisesti tv-mainos väitti:o/ - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
tulee usein kuolemattomia ideoita...Kokemusta on;o))) Anteeksi...tunnustan nauraneeni mielikuvalle pakopeitteestä...Näin sieluni silmillä kuinka sitä käytät:o))))))))))))
Totta...paituleissa piilee totuus eikä kaurapuurossa kuten joitakin vuosia sitten erheellisesti tv-mainos väitti:o/niin ne muutkin joskus mulle tekee. ;)))
Tilannekomiikka on muuten usein sitä parasta
huumoria. :))
Aijaa totuusko ei ollukkaan puurossa, voih
ja mä syön sitä joka päivä, vatsani niin on
määrännyt. ;))
Mutta hyvähän se paitulitotuuskin on, en mä
sillä. ;))))))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
niin ne muutkin joskus mulle tekee. ;)))
Tilannekomiikka on muuten usein sitä parasta
huumoria. :))
Aijaa totuusko ei ollukkaan puurossa, voih
ja mä syön sitä joka päivä, vatsani niin on
määrännyt. ;))
Mutta hyvähän se paitulitotuuskin on, en mä
sillä. ;)))))))Siksi nyt paitulitotuus puree enemmän:o))) Puuro on hyvää..ainakin, jos masu niin sanoo. Masua ei pidä suututtaa...Voin laittaa Sinulle masunhellimispaitulin...Siltä varalta vain, jos joku aamu et muistakkaan kuunnella masua;o))
Tilanne komiikka on parasta..silloin kun saa nauraa itselleen makeesti..Naurua ei elämässä koskaan ole liikaa:o))) - Iso-Iita evk
kipparinoma kirjoitti:
Siksi nyt paitulitotuus puree enemmän:o))) Puuro on hyvää..ainakin, jos masu niin sanoo. Masua ei pidä suututtaa...Voin laittaa Sinulle masunhellimispaitulin...Siltä varalta vain, jos joku aamu et muistakkaan kuunnella masua;o))
Tilanne komiikka on parasta..silloin kun saa nauraa itselleen makeesti..Naurua ei elämässä koskaan ole liikaa:o)))on hyvää kun laittaa siihen voinokareen ja vähän maitoo niin a vot..ja sitte sen kanssa kananmuna ja ruisleipäviipale niin johan pärjää pitkälle..ei ole nälkä vähään aikaan..:)
- kipparinoma
Iso-Iita evk kirjoitti:
on hyvää kun laittaa siihen voinokareen ja vähän maitoo niin a vot..ja sitte sen kanssa kananmuna ja ruisleipäviipale niin johan pärjää pitkälle..ei ole nälkä vähään aikaan..:)
Johtuu kai tästä nälästä:o/...No kyl mä puuroista pidän, vaik mut kyllästettiinkin niillä;o))
- hubakko
kipparinoma kirjoitti:
Siksi nyt paitulitotuus puree enemmän:o))) Puuro on hyvää..ainakin, jos masu niin sanoo. Masua ei pidä suututtaa...Voin laittaa Sinulle masunhellimispaitulin...Siltä varalta vain, jos joku aamu et muistakkaan kuunnella masua;o))
Tilanne komiikka on parasta..silloin kun saa nauraa itselleen makeesti..Naurua ei elämässä koskaan ole liikaa:o)))vaihtotalous toimii, vaihdan siis pakopeitteen
masunhellimispaituliin, sitä varmasti tarviin. ;))
Nauru on terapiaa, kuin myös
itkukin, aina sopivissa paikoissa.
Mutta valitettavasti kaikki eivät osaa
itselleen nauraa ja silloin ihminen on
huumorintajuinen, kun sen taidon osaa. :))) - hubakko
Iso-Iita evk kirjoitti:
on hyvää kun laittaa siihen voinokareen ja vähän maitoo niin a vot..ja sitte sen kanssa kananmuna ja ruisleipäviipale niin johan pärjää pitkälle..ei ole nälkä vähään aikaan..:)
mäkin puuroon laitan, se on parasta.
Joskus syön mehukeiton kanssa ja huijaan
itseäni, että se on ihan yhtä hyvvää,
mutta ei oo voin voittanutta. ;))))))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
vaihtotalous toimii, vaihdan siis pakopeitteen
masunhellimispaituliin, sitä varmasti tarviin. ;))
Nauru on terapiaa, kuin myös
itkukin, aina sopivissa paikoissa.
Mutta valitettavasti kaikki eivät osaa
itselleen nauraa ja silloin ihminen on
huumorintajuinen, kun sen taidon osaa. :)))Kohellan päivittäin ja näin pysyn hyvässä naurussa:o))))))))
Mä opin itkemään kolme kuukautta sitten..Se helpottaa..:o) - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
Kohellan päivittäin ja näin pysyn hyvässä naurussa:o))))))))
Mä opin itkemään kolme kuukautta sitten..Se helpottaa..:o)koheltaminen pitää ihmisen hyvässä vireessä,
näin uskon. ;))
Luin kyllä näitä juttuja silloin keväällä
ja olen pahoillani puolestasi... - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
koheltaminen pitää ihmisen hyvässä vireessä,
näin uskon. ;))
ja olen pahoillani puolestasi...Uskot muuten oikein...Vakuutan et se pitää tosi vireenä...ja kanssaihmiset hyvässä naurussa;o)))
Mä lähden kohta asioille...tiedä mitä silläkin matkalla tapahtuu...:o/ - hubakko
kipparinoma kirjoitti:
Uskot muuten oikein...Vakuutan et se pitää tosi vireenä...ja kanssaihmiset hyvässä naurussa;o)))
Mä lähden kohta asioille...tiedä mitä silläkin matkalla tapahtuu...:o/asioillesi, mäkin alan hommiin tästä.
Kiitos jutustelutuokiosta! :))))) - kipparinoma
hubakko kirjoitti:
koheltaminen pitää ihmisen hyvässä vireessä,
näin uskon. ;))
ja olen pahoillani puolestasi...ilo oli kokonaan puolellani:o)) Jatkan tätä jaloa harrastusta kunhan palaan..Näin vapaalla se kivaa:o)
- Kylli.Kyllä
Tuli tarpeeseen :)
Parempihan meidän täällä pullasorsina kotomaassa olla on kuin jossain kaukaisen maan kurkisuolla. Mussutetaan kotoisasti pullamössöä ja taaperretaan tukevasti kahdella räpylällä lähellä maata. Siten ei korkealta pääse putoamaan.
Hyvää päivää!- kipparinoma
kupu täynnä...hmm...mikä ettei...Me naaraat olemme sit aikas värittömiä...heh..:o)))))))))
- antanut.
mun taas huutaa ja laulaa !!veran kappaleen
(kurjet) niitten pulla sorsien turvat olis
menny tukkoon varpunen- kipparinoma
olen kuulolla....:o)))
- pppppppppppp.
kipparinoma kirjoitti:
olen kuulolla....:o)))
huuuuuuuuuuuuuuuuu hu huuuuuu
kuuleks mittään satana - kipparinoma
pppppppppppp. kirjoitti:
huuuuuuuuuuuuuuuuu hu huuuuuu
kuuleks mittään satanaEi tota voi olla kuulematta....huoh...:o/
- Huhuilija
Eikö ihmisten kosioriitit kiinnosta sua?
- kipparinoma
Kotini on lintutornissa:o))....Mitä qummaa on ihmisen kosioriitit???...
- Huhuilija
kipparinoma kirjoitti:
Kotini on lintutornissa:o))....Mitä qummaa on ihmisen kosioriitit???...
Anna luonnon ajaa tikanpoika niinsanotusti puuhun:))
- kipparinoma
Huhuilija kirjoitti:
Anna luonnon ajaa tikanpoika niinsanotusti puuhun:))
mun puolestani hoitaa tikanpoikia...En mä estele....En vain ymmärrä mitä se mun kotiini liittyy:o/
- Huhuilija
kipparinoma kirjoitti:
mun puolestani hoitaa tikanpoikia...En mä estele....En vain ymmärrä mitä se mun kotiini liittyy:o/
Mahdat olla tosi pelottava:))
- kipparinoma
Huhuilija kirjoitti:
Mahdat olla tosi pelottava:))
Siks pysynkin tornissani...En mä elämää..
- Lonely_Wolf
Ilolla otan sen vastaan minkä kesä jättää taakseen. katselen lintujen muuttoa, puiden väriloistoa (täällä pohjoisessa kauniimpi kuin siellä etelässä), hämyisiä elokuun iltoja, hiljaista metsää johon voi pian nuotion laittaa ja keittää kahveet..
Olen syksyn ja pimeyden lapsi. Minua ei ole luotu kesän polttaviin päiviin, ainoastaan äärettömällä sisulla selviydyn niistä. Nautin kävelystä pimeillä kaduilla pelkoa tuntematta. Vireystaso nousee jo nyt, on paljon helpompi hengittää.
t: kaikkea hyvää viikollesi toivotteleva hukka.- kipparinoma
Ei minuakaan ole luotu aurinkoon...Nautin syksyn tuoksuista...sen tuulista...värit kirkastavasta sateesta...Sammaleisista metsistä..Kahlaamisesta vaahteranlehtien seassa...Syksyssä on lupaus...Lupaus jostain uudesta..Syksy on aistittavin vuodenaika:o))))))
Onnellista viikkoa Sinulle Hukka:o)) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ei minuakaan ole luotu aurinkoon...Nautin syksyn tuoksuista...sen tuulista...värit kirkastavasta sateesta...Sammaleisista metsistä..Kahlaamisesta vaahteranlehtien seassa...Syksyssä on lupaus...Lupaus jostain uudesta..Syksy on aistittavin vuodenaika:o))))))
Onnellista viikkoa Sinulle Hukka:o))onnellista ja mukavaa viikkoa sinulekin :))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
onnellista ja mukavaa viikkoa sinulekin :))
Kiitos...Nyt ainakin onnellisesti vapaalla..Huoh..Jaksaa taas vähän huuhailla;o))) Ikävä kaikkia ihania puskista huutelijoita;o))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Kiitos...Nyt ainakin onnellisesti vapaalla..Huoh..Jaksaa taas vähän huuhailla;o))) Ikävä kaikkia ihania puskista huutelijoita;o))))))
sain kivasti oman osani puskista eilen :))) nooooo,huvinsa kullakin..oletko lomalla :)
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
sain kivasti oman osani puskista eilen :))) nooooo,huvinsa kullakin..oletko lomalla :)
Olin duunissa koko edellisen viikon:o/
Voi...mä olen saanut puskajusseilta niin monet kehut ja pään silittelyt...Miten niitä ei vois olla rakastamatta;o) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Voi...mä olen saanut puskajusseilta niin monet kehut ja pään silittelyt...Miten niitä ei vois olla rakastamatta;o)on ne niin lutusia :O)
- galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Voi...mä olen saanut puskajusseilta niin monet kehut ja pään silittelyt...Miten niitä ei vois olla rakastamatta;o)meneekö suomen armeija sulle veriin ajattelin kun puhuit puskajusseista.
- terseppä
aliisa kirjoitti:
on ne niin lutusia :O)
sun lutunen runoilia jätkäs on.
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
on ne niin lutusia :O)
Ajatteles mikä vaivannäkö...ja vain Sinulle...Mä olen aivan otettu;o)
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
meneekö suomen armeija sulle veriin ajattelin kun puhuit puskajusseista.
onkin syyllistynyt huuhaalla puskista huuteluun...Voihan:o/
- galileoo
kipparinoma kirjoitti:
onkin syyllistynyt huuhaalla puskista huuteluun...Voihan:o/
puskajusseja
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
puskajusseja
suomen armeijaan....Onneksi pelastit lapsenuskoni suomen puolustusvoimiin...
- galileoo
kipparinoma kirjoitti:
suomen armeijaan....Onneksi pelastit lapsenuskoni suomen puolustusvoimiin...
ollos huoleton poikas valveil on
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
ollos huoleton poikas valveil on
asiaa ajattelen nin yksi melkein omista pojistani onkin intissä:o)
- Lonely_Wolf
kipparinoma kirjoitti:
Onnellista viikkoa Sinulle Hukka:o))Sait minut miettimään uudelleen syksyn tarkoitusta. Tosi on, niinhän ne sanoo, että luonto lepää laakereillaan tulevaa kasvukautta varten.. uusi alku. Useimmiten sen voisi todellakin aloittaa edes kerran viidessä vuodessa.. mihinkäs hukka karvoistaan pääsee.
Kaikkea hyvää ja aurinkoista mieltä sinulle Kipparinoma :)) (ihan hyvälle tuulelle tulee näillä jutusteluilla). - kipparinoma
Lonely_Wolf kirjoitti:
Sait minut miettimään uudelleen syksyn tarkoitusta. Tosi on, niinhän ne sanoo, että luonto lepää laakereillaan tulevaa kasvukautta varten.. uusi alku. Useimmiten sen voisi todellakin aloittaa edes kerran viidessä vuodessa.. mihinkäs hukka karvoistaan pääsee.
Kaikkea hyvää ja aurinkoista mieltä sinulle Kipparinoma :)) (ihan hyvälle tuulelle tulee näillä jutusteluilla).Mä pidän kaikista neljästä vuodenajasta, mut syksy on mun aikaani..Syksy antaa niin paljon..ruokkii sielua ja sydäntä...:o)))))
Hukka pitää vaan karvansa...hmm..mielellään:o)))
(heh...mieleeni hiipi karvaton hukka....Pahus..) - kipparinoma
kipparinoma kirjoitti:
Mä pidän kaikista neljästä vuodenajasta, mut syksy on mun aikaani..Syksy antaa niin paljon..ruokkii sielua ja sydäntä...:o)))))
Hukka pitää vaan karvansa...hmm..mielellään:o)))
(heh...mieleeni hiipi karvaton hukka....Pahus..)tarkoitin karvatonta neli jalkaista hukkaa...huoh;o)
- Hartte-Vainaa
Tuo oli varmasti yksi Huuhaan historian kauneimmista avauksista!
Kiitos siitä! Ja halaukseen vastaan hikisen kivimiehen pelätyllä mutta hellällä graniitinmurskausrutistuksella...- kipparinoma
ihan henki salpautui...todella graniitin voimallinen, mutta hellä halaus...Toivun siitä vasta illala....luultavasti...kai:o)))
Mä en kyl pelänny...lainkaan...tai ollenkaan...tai jos vaan vähän...Niihn..huoh...Mul on hellä mustelma kyljessä....,mut...niin kai pitikin;o))) - Hartte-Vainaa
kipparinoma kirjoitti:
ihan henki salpautui...todella graniitin voimallinen, mutta hellä halaus...Toivun siitä vasta illala....luultavasti...kai:o)))
Mä en kyl pelänny...lainkaan...tai ollenkaan...tai jos vaan vähän...Niihn..huoh...Mul on hellä mustelma kyljessä....,mut...niin kai pitikin;o)))Eipä sitä allekirjoittaneen halauksen voimallisuutta kukaan ole koskaan pelännyt, se kun on loppujen lopuksi varsin voimaton, graniitinkin tuhoamiseen (eikunsiis jalostamiseen, hehe...) käytän pääasiassa hydraulisia ja sähköisiä koneita, mutta halaukseni pelottavuus perustuukin hikirauhasteni erittämään voimakkaaseen "tuoksuun".
Lienee aika suoriutua suihkuun... - kipparinoma
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Eipä sitä allekirjoittaneen halauksen voimallisuutta kukaan ole koskaan pelännyt, se kun on loppujen lopuksi varsin voimaton, graniitinkin tuhoamiseen (eikunsiis jalostamiseen, hehe...) käytän pääasiassa hydraulisia ja sähköisiä koneita, mutta halaukseni pelottavuus perustuukin hikirauhasteni erittämään voimakkaaseen "tuoksuun".
Lienee aika suoriutua suihkuun...Mainoksen antaman mielikuvan perusteella Axea käyttävät miehet ovat vastustamattomia...Miksei kivimieskin;o)))
- voise
kipparinoma kirjoitti:
Mainoksen antaman mielikuvan perusteella Axea käyttävät miehet ovat vastustamattomia...Miksei kivimieskin;o)))
axe.ssta jää öljymäinen pinta.
- kipparinoma
voise kirjoitti:
valmistajalle valitus..."Olen pettynyt tuotteeseenne...Se aiheuttaa pahaa ihopintaa;o/" Saat varmasti mielipahan aiheutukseesta laatikko tolkulla Axea:o))
- heh heh
kipparinoma kirjoitti:
valmistajalle valitus..."Olen pettynyt tuotteeseenne...Se aiheuttaa pahaa ihopintaa;o/" Saat varmasti mielipahan aiheutukseesta laatikko tolkulla Axea:o))
Voi että kun sä olet hauska?Lähdetään kaikki samantien ulos.
- voise
kipparinoma kirjoitti:
kuin kalan suomut voisi verrata vAIKKA LAHNAAN.
- Hartte-Vainaa
voise kirjoitti:
Nytpä iski hämmentävä dilemma! Haluanko olla naisten silmissä vastustamaton jos pintani muuttuu siitä hyvästä öljyiseksi...?
No, onneksi en omista Axea. Ongelma on siis helposti ratkaistu. Hieman tietysti harmittaa se, että en nyt saavutakaan suurta suosiota naispuolisten kanssaeläjieni silmissä. - kipparinoma
heh heh kirjoitti:
Voi että kun sä olet hauska?Lähdetään kaikki samantien ulos.
Voihan...hän piruilee...En mä ainakaan ulos mee...sil on niin hiostavaa...Mä kävin...ja sellasta siel oli;o)
- kipparinoma
voise kirjoitti:
kuin kalan suomut voisi verrata vAIKKA LAHNAAN.
En enää ikinä suosittele Axea...Siirryn aina tilaa antavaan Rexonaan:o/
- voise
kipparinoma kirjoitti:
En enää ikinä suosittele Axea...Siirryn aina tilaa antavaan Rexonaan:o/
kalanmaksa öljy sen nimi ei ole axe.
- kipparinoma
voise kirjoitti:
kalanmaksa öljy sen nimi ei ole axe.
Kiitos. Häpeän erheellistä tietoani Axen hyvyydestä...:o/
- voise
kipparinoma kirjoitti:
Kiitos. Häpeän erheellistä tietoani Axen hyvyydestä...:o/
harvoin sitä nais ihminen joutuu nöyrtymään.
- kipparinoma
voise kirjoitti:
harvoin sitä nais ihminen joutuu nöyrtymään.
nöyrrryn suurta tuskaa tuntien...:o/
- voise
kipparinoma kirjoitti:
nöyrrryn suurta tuskaa tuntien...:o/
nöyrästä luonteesta,olen hämmästynyt,
- kipparinoma
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Nytpä iski hämmentävä dilemma! Haluanko olla naisten silmissä vastustamaton jos pintani muuttuu siitä hyvästä öljyiseksi...?
No, onneksi en omista Axea. Ongelma on siis helposti ratkaistu. Hieman tietysti harmittaa se, että en nyt saavutakaan suurta suosiota naispuolisten kanssaeläjieni silmissä.-Vainaa.....Tie naisen sydameen vie karskin mutta hellän graniittihalauksen(ja sen pelottavan) kautta...Ja mitä öljyisyyteen tulee...hmm..ei se pahasta ole...Se hoitaa ihoa;o)))))))
- kipparinoma
voise kirjoitti:
nöyrästä luonteesta,olen hämmästynyt,
nöyrä ja pyyteetön...:o/
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
-Vainaa.....Tie naisen sydameen vie karskin mutta hellän graniittihalauksen(ja sen pelottavan) kautta...Ja mitä öljyisyyteen tulee...hmm..ei se pahasta ole...Se hoitaa ihoa;o)))))))
teillähän on täällä mielenkiintoiset keskustelut menossa...öljytyistä ihoista ja mitä lainkaan luin...
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
teillähän on täällä mielenkiintoiset keskustelut menossa...öljytyistä ihoista ja mitä lainkaan luin...
mä posket punaisena ja häveliäänä täällä:o/
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
mä posket punaisena ja häveliäänä täällä:o/
siveellinen nainen...miehet kiusaa sua tollasilla jutuilla,ai ai....
- voise
kipparinoma kirjoitti:
nöyrä ja pyyteetön...:o/
ja hyväksyn anteeksi pyyntönne.
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
siveellinen nainen...miehet kiusaa sua tollasilla jutuilla,ai ai....
Olen siksi joutunut tekemään katumusharjoituksia...Luin juuri kaksikymmentä AveMariaa peräkkäin...Vähän kevensi siveellistä ja nöyrää sieluani:o)
- Hartte-Vainaa
kipparinoma kirjoitti:
-Vainaa.....Tie naisen sydameen vie karskin mutta hellän graniittihalauksen(ja sen pelottavan) kautta...Ja mitä öljyisyyteen tulee...hmm..ei se pahasta ole...Se hoitaa ihoa;o)))))))
Olen hoitanut ihoani useita kertoja hydrauliikkaöljyllä, kun kiventuhoamislaite (eikunsiis kivenjalostuslaite, hehe...) on päättänyt sylkäistä öljyt iholleni. Sen jälkeen kivipöly on tarttunut ihooni kiitettävästi ja töiden jälkeen kauppaan mennessäni olen näyttänyt sammutetulla kalkilla peitetystä joukkohaudasta karanneelta etnisen puhdistuksen uhrilta.
Tulipa ruma vertauskuva...
Halausyritykseni päättyvät useimmiten korvapuustiin. Pitäisi kai käydä suihkussa ENNEN kuin lähtee kylille ihmisiä halailemaan.
Kävinpä tuossa äsken aikani kuluksi hakemassa työnantajani pellolta (hän viljelee sivutyönään maata) ja kuljetin hänet kotiinsa. Olin siis ylitöissä... - kipparinoma
voise kirjoitti:
ja hyväksyn anteeksi pyyntönne.
anteeksi mielelläni...itseasiassa olen ammattimainen anteeksi pyytelijä..;o)))
quun kirjoituksessa/aloituksessa nähdään selvästi paitulikansalaisen herkkä ja tunteellinen puoli...myös luovuus astuu isoin kengin kuvaan...(hiukan ontuva vertaus)
paituleita saa nyt myös tunteellisella ja runollisella logolla.......esim...paituliko vaiko eikö paitulia....- kipparinoma
Huoh..Olen saanut tahtomattani osallistua naapurini muuttopuuhiin ja perheriitaan....Raastoivat julmasti minut suloisista unista....riidellen kovaäänisesti ja erittäin epäkohteliaasti avoimen ikkunani alla:o/
Ei niin saa tehdä....Qummaa kun eivät riidelleet quiskaten...:o/ kipparinoma kirjoitti:
Huoh..Olen saanut tahtomattani osallistua naapurini muuttopuuhiin ja perheriitaan....Raastoivat julmasti minut suloisista unista....riidellen kovaäänisesti ja erittäin epäkohteliaasti avoimen ikkunani alla:o/
Ei niin saa tehdä....Qummaa kun eivät riidelleet quiskaten...:o/tuohan on ihan kammottavaa...ja tiedän miltä sellainen tuntuu...minun makkarin alapuolella on yhden "loksun" autotalli...ja siellä se välillä mellastaa ohikulkijoille...iuh!!!!
naapurit osaavat olla joskus todella rasittavia....pitääkös tässä heti aamutuimaan tehdä boikottipaituli????
quiskaten sitä pitää naapureiden mellastaa...!!! se lukee järjestyssäännöissäkin...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tuohan on ihan kammottavaa...ja tiedän miltä sellainen tuntuu...minun makkarin alapuolella on yhden "loksun" autotalli...ja siellä se välillä mellastaa ohikulkijoille...iuh!!!!
naapurit osaavat olla joskus todella rasittavia....pitääkös tässä heti aamutuimaan tehdä boikottipaituli????
quiskaten sitä pitää naapureiden mellastaa...!!! se lukee järjestyssäännöissäkin...riidellä hillityn kohteliasti korvan quiskien...Siinä oliskin sitä jotain;o))) Niin se riitakin vaihtuisi joksikin muuksi....;o)))
Noi mun naapurini ovat tosi hitaita muuttamaan...Täällä istun tupot korvissa....jotten saisi kiusausta mennä auttamaan ja kertomaan riitelyvinkistäni;o))) kipparinoma kirjoitti:
riidellä hillityn kohteliasti korvan quiskien...Siinä oliskin sitä jotain;o))) Niin se riitakin vaihtuisi joksikin muuksi....;o)))
Noi mun naapurini ovat tosi hitaita muuttamaan...Täällä istun tupot korvissa....jotten saisi kiusausta mennä auttamaan ja kertomaan riitelyvinkistäni;o)))älä vain mene sinne antamaan mitään neuvoja...paitulin tähden älä tee sitä!!!! työnnä tupot syvemmälle ettet varmasti quule...
eikö kukaan ole kertonut sinulla miten käy ,kun puuttuu pariskunnan riitelyyn???????
jos menet sinne kolmanneksi ja koitat estää riitelyn...pariskunnilla on taipumus siinä tilanteessa kääntyä yhtenäiseksi rintamaksi sitä ihmistä vastaan joka koittaa olla vain avuksi!!!!!
quu, voit joutua sakinhivutuksen uhriksi jos menet sinne....mustasilmä ei pue sinua ollengaan!!!!- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
riidellä hillityn kohteliasti korvan quiskien...Siinä oliskin sitä jotain;o))) Niin se riitakin vaihtuisi joksikin muuksi....;o)))
Noi mun naapurini ovat tosi hitaita muuttamaan...Täällä istun tupot korvissa....jotten saisi kiusausta mennä auttamaan ja kertomaan riitelyvinkistäni;o)))perheriidat ovat kyllä järkyttävää kuunneltavaa ...ja kun ne raukkaparat ei siinä melskatessaan tajua,että ihmiset kuulee siinä sivussa mitä intiimeimpiä paljastuksia heistä...sitten seuraavana päivänä kuljetaan taas kuin mitään ei ois tapahtunut...tosin ,ei kaikki edes viitsi välittää siitä mitä muut kuulee ja ajattelee...mutta toi olis hyvä ehdotus käydä vihjaamassa ,että riidelkää kuiskaten ;O)))
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
älä vain mene sinne antamaan mitään neuvoja...paitulin tähden älä tee sitä!!!! työnnä tupot syvemmälle ettet varmasti quule...
eikö kukaan ole kertonut sinulla miten käy ,kun puuttuu pariskunnan riitelyyn???????
jos menet sinne kolmanneksi ja koitat estää riitelyn...pariskunnilla on taipumus siinä tilanteessa kääntyä yhtenäiseksi rintamaksi sitä ihmistä vastaan joka koittaa olla vain avuksi!!!!!
quu, voit joutua sakinhivutuksen uhriksi jos menet sinne....mustasilmä ei pue sinua ollengaan!!!!syvemmälle....Totesin et niillä on hyvät autostereot..Joitakin valsseja pukkaa solkenaan...Ruusuja hopeamaljassa....tai jotain...Iuh...:o/...Huoh...Naapureideni(toiv pian entisten) ansiosta korvakäytäväni tulee tehokkaasti putsattua...Toivottavasti mä en tunkenut näitä tupposia korvini niin syvälle et joudun turvautumaan tohtori Ivanoviin....:o/....Apua...Minulle on käynyt niin...se oli noloa...Lekuri nauroi ja imi korvastani pumpulipuikon päätä....:o/
kipparinoma kirjoitti:
syvemmälle....Totesin et niillä on hyvät autostereot..Joitakin valsseja pukkaa solkenaan...Ruusuja hopeamaljassa....tai jotain...Iuh...:o/...Huoh...Naapureideni(toiv pian entisten) ansiosta korvakäytäväni tulee tehokkaasti putsattua...Toivottavasti mä en tunkenut näitä tupposia korvini niin syvälle et joudun turvautumaan tohtori Ivanoviin....:o/....Apua...Minulle on käynyt niin...se oli noloa...Lekuri nauroi ja imi korvastani pumpulipuikon päätä....:o/
ei voi käydä millään muulla lailla, mutta nyt ei tarvitse kääntyä tohtorin puoleen vaan ......
otat pinsetit ja kaivat sen pumpulitupon korvasta niillä...oletan sinun laittaneen kuitenkin aika isot tupot äänenvaimentimiksi...et kai mennyt tunkemaan joitain minikokoisia pumpulipalloja säästösyistä korvakäytäviisi???? ei ole mahdollista...me emme ole säästäväisiä...joten en usko...
ruusuja hopeamaljassa soi siis taustalla ja ne tappelee...voi jessus...kappalevalinta on hiukan qummallinen, eikö sinusta??????- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
perheriidat ovat kyllä järkyttävää kuunneltavaa ...ja kun ne raukkaparat ei siinä melskatessaan tajua,että ihmiset kuulee siinä sivussa mitä intiimeimpiä paljastuksia heistä...sitten seuraavana päivänä kuljetaan taas kuin mitään ei ois tapahtunut...tosin ,ei kaikki edes viitsi välittää siitä mitä muut kuulee ja ajattelee...mutta toi olis hyvä ehdotus käydä vihjaamassa ,että riidelkää kuiskaten ;O)))
Ei naapureita saa järkyttää ihan millä vain ja viel kesken unien...No tää pariskunta ei muutenkaan tajuu et on todellakin olemassa muitakin ihmisiä...Valittavat aivan kaikesta..Ihmettelivät kun minulta ei kuulu mitään...Hih...harmittikohan niitä...Kuuntelivat varmaan koko kesän mun liikkeitäni korva seinässä kiinni;o))
aliisa kirjoitti:
perheriidat ovat kyllä järkyttävää kuunneltavaa ...ja kun ne raukkaparat ei siinä melskatessaan tajua,että ihmiset kuulee siinä sivussa mitä intiimeimpiä paljastuksia heistä...sitten seuraavana päivänä kuljetaan taas kuin mitään ei ois tapahtunut...tosin ,ei kaikki edes viitsi välittää siitä mitä muut kuulee ja ajattelee...mutta toi olis hyvä ehdotus käydä vihjaamassa ,että riidelkää kuiskaten ;O)))
...perheriidat ja kerrostalojen "loksut" eli ihmiset jotka puuttuu ihan kaikkeen...ja ei näe omissa toimissaan mitään väärää....iuh!!! sellaiset on inhotuksia..
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
ei voi käydä millään muulla lailla, mutta nyt ei tarvitse kääntyä tohtorin puoleen vaan ......
otat pinsetit ja kaivat sen pumpulitupon korvasta niillä...oletan sinun laittaneen kuitenkin aika isot tupot äänenvaimentimiksi...et kai mennyt tunkemaan joitain minikokoisia pumpulipalloja säästösyistä korvakäytäviisi???? ei ole mahdollista...me emme ole säästäväisiä...joten en usko...
ruusuja hopeamaljassa soi siis taustalla ja ne tappelee...voi jessus...kappalevalinta on hiukan qummallinen, eikö sinusta??????Nyt ne lähtee...Vilkuttelen iloisesti heille...:o)))
Huoh...Näkisitpäs vain...Tupot on isot ja näkyvät..Taidan näyttää sitä yhtä vihreää miestä...sitä Sherek vai mikä se nyt olikaan...
Sinne meni valsseineen päivineen...nuo nuoret lavatanssien sankarit...Hyvästi...Tulkoon napurikseni huopatossutehtailija:o))))) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ei naapureita saa järkyttää ihan millä vain ja viel kesken unien...No tää pariskunta ei muutenkaan tajuu et on todellakin olemassa muitakin ihmisiä...Valittavat aivan kaikesta..Ihmettelivät kun minulta ei kuulu mitään...Hih...harmittikohan niitä...Kuuntelivat varmaan koko kesän mun liikkeitäni korva seinässä kiinni;o))
olemalla hiljaa ;O)) onkohan se niin ,että suurimmat valittajat ovat juuri niitä jotka enemmän ovat häiriöksi...katos,kun ne valittaa jo muista valmiiksi,niin heitä ei sitten muistetakaan :)))se oli mun logiikkaani :)))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
olemalla hiljaa ;O)) onkohan se niin ,että suurimmat valittajat ovat juuri niitä jotka enemmän ovat häiriöksi...katos,kun ne valittaa jo muista valmiiksi,niin heitä ei sitten muistetakaan :)))se oli mun logiikkaani :)))
Tää hyvin aktiivinen nuoripari laittoin kahdessa kuukaudessa tämän kunnan asiat järjestykseen....Huoh...Kunnanjohtajan ja kunnan sihteerin juttusilla kävivät niin ahkerasti et molemmat virkamiehet maastoutuivat pöydän alle, kun kuulivatkin kyseisen pariskunnan suloiset äänet;o)))
kipparinoma kirjoitti:
Nyt ne lähtee...Vilkuttelen iloisesti heille...:o)))
Huoh...Näkisitpäs vain...Tupot on isot ja näkyvät..Taidan näyttää sitä yhtä vihreää miestä...sitä Sherek vai mikä se nyt olikaan...
Sinne meni valsseineen päivineen...nuo nuoret lavatanssien sankarit...Hyvästi...Tulkoon napurikseni huopatossutehtailija:o)))))nyt kekkasitkin....katsos quu...nyt aloitat täyspäiväisen väijymisen!!!!! otatr töistä virkavapaata, sitä kyllä saa kun on kyse näin tärkeästä asiasta...
kun sitä asuntoa tulee katsomaan joku tai jotkut...olet valppaana ja valmiina ...rynnistät tenttaamaan niitä..
ammatti,perheen suhteet onko kunnossa ja riitelettekö?...jne
ja jos joku sellainen mikä ei sinua miellytä ,yrittää muuttaa siihen asuntoon, teet kaikkesi häiriköimällä että ne eivät muuta siihen asuntoon...
jos jonkun pyrkijän ammatti on huopatossutehtailija...teet vastaavasti kaikkesi ,että se muuttaa siihen asuntoon....
ethän sinä voi missään nimessä elää loppuikääsi tupot korvissa...se ei ole kovin esteettistäkään....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
nyt kekkasitkin....katsos quu...nyt aloitat täyspäiväisen väijymisen!!!!! otatr töistä virkavapaata, sitä kyllä saa kun on kyse näin tärkeästä asiasta...
kun sitä asuntoa tulee katsomaan joku tai jotkut...olet valppaana ja valmiina ...rynnistät tenttaamaan niitä..
ammatti,perheen suhteet onko kunnossa ja riitelettekö?...jne
ja jos joku sellainen mikä ei sinua miellytä ,yrittää muuttaa siihen asuntoon, teet kaikkesi häiriköimällä että ne eivät muuta siihen asuntoon...
jos jonkun pyrkijän ammatti on huopatossutehtailija...teet vastaavasti kaikkesi ,että se muuttaa siihen asuntoon....
ethän sinä voi missään nimessä elää loppuikääsi tupot korvissa...se ei ole kovin esteettistäkään....Nää tupot todellakin on epäesteettiset...vaik jotenkin sopii mulle...niin viehkosti törröttävät esillä...;o)
Anon oitis virkavapaata ja aloitan kyyläysharjoittelut....Enää ei pääse napurit mua terrorisoimaan...Quu on valppaana...:o)))))))))) - kipparinoma
kipparinoma kirjoitti:
Nää tupot todellakin on epäesteettiset...vaik jotenkin sopii mulle...niin viehkosti törröttävät esillä...;o)
Anon oitis virkavapaata ja aloitan kyyläysharjoittelut....Enää ei pääse napurit mua terrorisoimaan...Quu on valppaana...:o))))))))))estää oikeinkirjoituksen...kuningasajatus ajautua joksikin muuksi:o/
kipparinoma kirjoitti:
Nää tupot todellakin on epäesteettiset...vaik jotenkin sopii mulle...niin viehkosti törröttävät esillä...;o)
Anon oitis virkavapaata ja aloitan kyyläysharjoittelut....Enää ei pääse napurit mua terrorisoimaan...Quu on valppaana...:o))))))))))asenne...mutta tässäkin tehtävässä on vaaransa...pidä siis haastateltavaan pieni etäisyys......jotkut ihmiset on niin perin qummallisia ,että saattavat hermostua pienestä kyselystä.....se mustasilmä ei edelleenkään pue sinua,...... tarkemmin ajatellen ne tupot/mustasilmä...ne luo sellaisen kontrastin ,että jos haluat ja uskallat niin voisithan kokeilla....en kuitenkaan suosittele!
valppaus on nyt tämän homman a ja o....
valitsemallesi uudelle asukkaalle ojenna tervetuliaispaituli.....kipparinoma kirjoitti:
estää oikeinkirjoituksen...kuningasajatus ajautua joksikin muuksi:o/
jo miettiä ,että minne se kuningas ajautui...hih!
minä kirjoitan aina ihan säntillisesti ja oikein....köh...meni jotain kurkkuun...olisikohan valhe? joka jummittelee nyt kurkussa.....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
asenne...mutta tässäkin tehtävässä on vaaransa...pidä siis haastateltavaan pieni etäisyys......jotkut ihmiset on niin perin qummallisia ,että saattavat hermostua pienestä kyselystä.....se mustasilmä ei edelleenkään pue sinua,...... tarkemmin ajatellen ne tupot/mustasilmä...ne luo sellaisen kontrastin ,että jos haluat ja uskallat niin voisithan kokeilla....en kuitenkaan suosittele!
valppaus on nyt tämän homman a ja o....
valitsemallesi uudelle asukkaalle ojenna tervetuliaispaituli.....Ei ollenkan hassumpi yhdistelmä:o)))
Uusi valitsemani naapuri varmasti ilahtuu paitulista...,jossa teksti"senttikin lähemmäs niin läsähtää"...Nyt oikein innolla odotan naapurikanditaatteja...No miksei ne tuu...Johan tästä on jokunen hetki, kun edelliset lähti...Kyllä odottavan aika on pitkä:o/ - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Ei niin saa tehdä....Qummaa kun eivät riidelleet quiskaten...:o/tökkii pahasti tökkii eilen suomi24:(
sunnuntaina en muuten päässyt sori:(
hyvät huomenet ehdin toivottaa:o)))
nyt mentävä mun on:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
tökkii pahasti tökkii eilen suomi24:(
sunnuntaina en muuten päässyt sori:(
hyvät huomenet ehdin toivottaa:o)))
nyt mentävä mun on:(Hauskaa päivää sinulle....onnellista:o)))
Tää tekniikka välillä pettää. Onhan noita päiviä...Eiks vain:o)) kipparinoma kirjoitti:
Ei ollenkan hassumpi yhdistelmä:o)))
Uusi valitsemani naapuri varmasti ilahtuu paitulista...,jossa teksti"senttikin lähemmäs niin läsähtää"...Nyt oikein innolla odotan naapurikanditaatteja...No miksei ne tuu...Johan tästä on jokunen hetki, kun edelliset lähti...Kyllä odottavan aika on pitkä:o/nyt quu aivan liian malttamaton...voinen kertoa ,että saattaa mennä ihan päiväkin kun kokelaita ilmaantuu...viikkokaan ei ole vielä pitkä aika...ja jos edelliset ovat riidelleet asunnon huonoon kuntoon niin ensin siellä tehdään remppa....ja siitä nyt tulikin mieleeni, että sinun pitää valikoida ne remppamiehetkin...et voi päästää sinne mitään mellastavia porareita...iuh!!!! remontti on tehtvä hiljaa!!!!
sinulla riittää nyt lähipäiviksi ihan kamalasti hommaa....koitan jollakin tapaa avittaa sinua...vaikka tekemällä ne kaavakkeet joilla hoidat sen valinnan....- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Hauskaa päivää sinulle....onnellista:o)))
Tää tekniikka välillä pettää. Onhan noita päiviä...Eiks vain:o))toivotuksesta vaan tuskin sitä on:(
päiviä on toivon ainakin niin:o)))
koskaan ei tiedä huomista mitä tuo tullessaan. - kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
nyt quu aivan liian malttamaton...voinen kertoa ,että saattaa mennä ihan päiväkin kun kokelaita ilmaantuu...viikkokaan ei ole vielä pitkä aika...ja jos edelliset ovat riidelleet asunnon huonoon kuntoon niin ensin siellä tehdään remppa....ja siitä nyt tulikin mieleeni, että sinun pitää valikoida ne remppamiehetkin...et voi päästää sinne mitään mellastavia porareita...iuh!!!! remontti on tehtvä hiljaa!!!!
sinulla riittää nyt lähipäiviksi ihan kamalasti hommaa....koitan jollakin tapaa avittaa sinua...vaikka tekemällä ne kaavakkeet joilla hoidat sen valinnan....autat mua...Mä laitoin sinulle eilen sen kesämieslistan....Olisiko niistä remppamiehiksi???...
Quules, kun laasit sitä haastattelulistaa niin huomioitko myös musiikilliset tottumukset...En haluaisi altistua enää Erkki Junkkariseen tms...En mä kranttu ole, mut nää tulpat on aikas hankalat...Kamalan vaikee harjata hiuksia...kaivella korvia..ja kuuluvuuskin on rajallista:o/ - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
toivotuksesta vaan tuskin sitä on:(
päiviä on toivon ainakin niin:o)))
koskaan ei tiedä huomista mitä tuo tullessaan.tavalla, jota en olisi halunnut kokea ollenkaan.
Mut toivotaan,,,sillä aina toivoa saahan...:o)))
Olethan ok?? kipparinoma kirjoitti:
autat mua...Mä laitoin sinulle eilen sen kesämieslistan....Olisiko niistä remppamiehiksi???...
Quules, kun laasit sitä haastattelulistaa niin huomioitko myös musiikilliset tottumukset...En haluaisi altistua enää Erkki Junkkariseen tms...En mä kranttu ole, mut nää tulpat on aikas hankalat...Kamalan vaikee harjata hiuksia...kaivella korvia..ja kuuluvuuskin on rajallista:o/huomioin musiikilliset jutut...!
ethän sinä voi pitää tulppia kaikenaikaa kun sinun pitää kuulla koska rapussa tai ulkona liikehditään!!!!
kesämieslistassa oli monta huomioonotettavaa ehdokasta ja sain sen jopa auki...nam...eikun...
noh, en sitten meinannut kyllä saada sitä uudelleen kiinni...en tiedä mistä johtui...hih
sieltä valitaankin hiljainen toimelias remppamies...amaryllie1 kirjoitti:
huomioin musiikilliset jutut...!
ethän sinä voi pitää tulppia kaikenaikaa kun sinun pitää kuulla koska rapussa tai ulkona liikehditään!!!!
kesämieslistassa oli monta huomioonotettavaa ehdokasta ja sain sen jopa auki...nam...eikun...
noh, en sitten meinannut kyllä saada sitä uudelleen kiinni...en tiedä mistä johtui...hih
sieltä valitaankin hiljainen toimelias remppamies...joudun hetkiseksi pois koneelta...palaan niin pian kuin mahdollista.....
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
tavalla, jota en olisi halunnut kokea ollenkaan.
Mut toivotaan,,,sillä aina toivoa saahan...:o)))
Olethan ok??vielä ok. onneksi:o)
nyt menen 11:00 palaveri
toivottavasti tekniikka ei petä illalla:( - kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
huomioin musiikilliset jutut...!
sieltä valitaankin hiljainen toimelias remppamies...mut ei kuitenkaan sitä mikä viimeistä...siis sitä mikä oli erikoistarjouksessa..siis sokerina pohjalle...Mä ihan säikähdin sitä....En mä haluu pelätä remppareiskaa....:o/
Jostain syystä se lista ei meinannu mennä mullakaan kiinni...vaik ihan hurjasti yritin...No yritin...;o) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
vielä ok. onneksi:o)
nyt menen 11:00 palaveri
toivottavasti tekniikka ei petä illalla:(Kaikesta huolimatta hyvää työpäivää:o))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Kaikesta huolimatta hyvää työpäivää:o))
vielä lomalla:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
vielä lomalla:o)))
lomapäivää Sinulle JJ...Mä vin vapaalla:o)
kipparinoma kirjoitti:
mut ei kuitenkaan sitä mikä viimeistä...siis sitä mikä oli erikoistarjouksessa..siis sokerina pohjalle...Mä ihan säikähdin sitä....En mä haluu pelätä remppareiskaa....:o/
Jostain syystä se lista ei meinannu mennä mullakaan kiinni...vaik ihan hurjasti yritin...No yritin...;o)sitä viimeistä....se oli pelottava...iuh!!!
meille tuli vieraita ...ajoin ne äsken pois...ei tänne saa tulla kesken huuhailun kylään...
todella tökeröä käytöstä...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
sitä viimeistä....se oli pelottava...iuh!!!
meille tuli vieraita ...ajoin ne äsken pois...ei tänne saa tulla kesken huuhailun kylään...
todella tökeröä käytöstä...huomenta vain taas...Mä unohdin lyyläilyn ja nukuin...Kunnes kännyn sinnikäs huuto herätti...Eivät ihmiset yhtään tajuu milloin ei saa tulla kyläilemään ja milloin ei saa soittaa:o/
korrektia käytöstä moinen visiteeraus tahi soittelu.....
mulla on kaikki täällä kotona nyt riipin raapin ...pitäisi aloittaa ruuanlaitto ja imurointi ja ja ja .......
mitä jos kertakaikkiaan nyt kieltäydyn kaikesta....
olis kyllä vähän nälkä itselläkin jo.....- kipparinoma
Voihan...Syö kuitenkin mut jätä kotihengettärelle kaikki muu...Jos itse olet se hengetär..niin silloin irtisano itsesi tehtävästä..;o)))))))))
kipparinoma kirjoitti:
Voihan...Syö kuitenkin mut jätä kotihengettärelle kaikki muu...Jos itse olet se hengetär..niin silloin irtisano itsesi tehtävästä..;o)))))))))
juurikin se ...kotihengetär....joskus kyllä tuntuu ,että olen ennemmin kotihirviötär....
miksi kaikki lankeaa aina hengettärelle...????
osaatkos vastata mullen?- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
juurikin se ...kotihengetär....joskus kyllä tuntuu ,että olen ennemmin kotihirviötär....
miksi kaikki lankeaa aina hengettärelle...????
osaatkos vastata mullen?quvittelevat hengettären liitelevän aineettoman kevyesti puuhasta toiseen..nauttien kodin hoivamisesta...Voih...Erheellisesti he myös luulevat et hengetär
ei halua jakaa töitä muiden kanssa...Pahin luulo kuitenkin on et hengetär elää ja voi hyvin raatamalla päivästä toiseen ilman omia tarpeita...:o/ Kotihengetär muuttuu raivottareksi moisista luuloista..ja sitä raivotarta sit pakoillaan ja piilopaiksta tirkistellään varovaisesti..ihnetellen et mistäs nyt tuulee:o/ kipparinoma kirjoitti:
quvittelevat hengettären liitelevän aineettoman kevyesti puuhasta toiseen..nauttien kodin hoivamisesta...Voih...Erheellisesti he myös luulevat et hengetär
ei halua jakaa töitä muiden kanssa...Pahin luulo kuitenkin on et hengetär elää ja voi hyvin raatamalla päivästä toiseen ilman omia tarpeita...:o/ Kotihengetär muuttuu raivottareksi moisista luuloista..ja sitä raivotarta sit pakoillaan ja piilopaiksta tirkistellään varovaisesti..ihnetellen et mistäs nyt tuulee:o/quvailla juuri asian niinkuin se on!!!!!!
minä niin mielelläni jakaisin työt muiden kanssa, ei se vaan jotenkin mene perille edes silloin kun muutun raivottareksi....heillä on itsesuojeluvaisto niin omituinen....sännätään karkuun vaikka voisi estää raivottaren ilmaantumisen osallistumalla askareisiin....amaryllie1 kirjoitti:
quvailla juuri asian niinkuin se on!!!!!!
minä niin mielelläni jakaisin työt muiden kanssa, ei se vaan jotenkin mene perille edes silloin kun muutun raivottareksi....heillä on itsesuojeluvaisto niin omituinen....sännätään karkuun vaikka voisi estää raivottaren ilmaantumisen osallistumalla askareisiin....taas...tämä kone jumittelee niin ,että minulla ei meinaa pinna kestää...raivotar ilmaantuu ennenaikaisesti..
koitan vielä illalla tavoittaa sinua täältä....
ok..
oikein hyvää vapaa päivää!!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
quvailla juuri asian niinkuin se on!!!!!!
minä niin mielelläni jakaisin työt muiden kanssa, ei se vaan jotenkin mene perille edes silloin kun muutun raivottareksi....heillä on itsesuojeluvaisto niin omituinen....sännätään karkuun vaikka voisi estää raivottaren ilmaantumisen osallistumalla askareisiin....osasinkin....;o)))
Noo...entisenä kotiraiv...eikun hengettärenä tunnen tilanteen;o)))
Muuten..meiltä puuttuu kokonaan sellaiset paitulit...Nyt duunaamaan kotihengetärpaituleita...Niissä voisi vinkkinä lukea miten kotihengetär pysyy ihanana,suloisena ja onnellisena:o)) Niin...ja paitulin takapuolelle vois kirjoittaa muistutuksia millainen on kotiraivotar...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34513004Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951973- 931749
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451171- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e272993Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27933