Kenellä olisi Sampan E360 ja siinä Elisan liittymä? Voisitko vähän jelppiä puhelimen asetusten kanssa? Luurini ei vastaanota Elisan lähettämiä asetuksia, joten täytyisi laittaa asetukset itse. Suoria ohjeita ei Elisalta saa, koska heillä ei ole ohjeita tähän malliin. Minulla on Elisan Kolumbus liittymä, mutta asetukset tulevat samallailla kuin Elisan liittymässäkin.?
Kiitos etukäteen!!
E360, kenellä on?
hermonsa menettänyt
4
316
Vastaukset
- ----
Ootkos kokeillu samsungin sivuilta ladata ne viestit? Ei tullu mullekaan elisan asetukset, mut tuolta sain.
- mievaan2
Minä taisin laittaa ne asetukset ihan käsin. Enemmänkin vaivaa tuotti niiden elisan asetusten löytäminen.
- ...
Sama ongelma, en saa mistään oikeita asetuksia. Olen niitä yrittänyt käsin laittaa, mutta joku on vielä väärin koska ei vieläkään toimi!
Pääsee helpommalla kun vaihdan liittymän... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479