Koira kerrostalossa??

Koirakuumeinen85

Moi.. Mitä mieltä olette koiran ottamista kerrostaloon???
Minulla kamala koirakuume mut mietin kannattaako??
kertokaa kokemuksistanne..
Kiitos jo etukäteen...

15

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

Itselläni iso koira yksiössä. Ei sisätila ole mikään liikuntapaikka eikä niinkään leikkipaikka, ollaan sitten pienessä tai isossa talossa. Pihalla riittää sitten tilaa touhuta.

• myönteinen

Asun itse kerrostalossa, minulla on kaksi lasta ja 8 viikkoinen koiranpentu, ei mitään ongelmaa. Ota pois vain, 6kk jälkeen aloitat vars lenkkeilyt,mutta nyt jo monenlaista liikuntaa pennun kanss aja uusia elämyksiä,metsiköitäå ja muuta.

• Koirakuumeinen85

etsimme jo ihan aikuista koiraa joka tarvitsee kodin sen takia mietin vain ottaako vai ei ku meillä aika paska talo yhtiö...

• daniela

Kyllä koiran kans voi elää hyvin kerrostalossakin. Vaikeampaa se kyllä on. Kyllähän se harmittaa kun koiralla tulee esim. yöllä pissahätä niin vaatteet päälle ja hissiin. Rivarissakin olis niin helppo päästää vaan pihalle. Ja kesäisin olis ihana kun olis oma piha, missä koira vois leikkiä jne. Mutta ilman pihaakin kyllä tulee toimeen.

• kerrostlolainne

Sinulle ystävä hyvä, älä opeta koiraa siihen,että juokset koiran kanssa yöllä vaan yöllä nukutaan ja koira tekee tarpeet sanomalehdelle, näin ainakin meillä norjan harmaa hirvikoira kerrostalossa, pentuna.

• Ristoreipas
        kerrostlolainne kirjoitti:

Sinulle ystävä hyvä, älä opeta koiraa siihen,että juokset koiran kanssa yöllä vaan yöllä nukutaan ja koira tekee tarpeet sanomalehdelle, näin ainakin meillä norjan harmaa hirvikoira kerrostalossa, pentuna.

HALOO,ei nyt sentään aikuista koiraa opeteta
        sanomalehdelle ?? Kyllä pitää olla viitseliäisyyttä ja viedä koira ulos pissalle.
        Aikuinenkin koira vaatii sitä välillä.
        Isolla koiralla on isot lätäköt !!kotikin
        olisi hyvä pitää siistinä ? Pentuvaihe on asia erikseen ,kovasti reipasta ihmistä vaatii ja
        laiskoille ei koira sovikkaan EI AINAKAAN KERROSTALOON !

• krb
        Ristoreipas kirjoitti:

HALOO,ei nyt sentään aikuista koiraa opeteta
        sanomalehdelle ?? Kyllä pitää olla viitseliäisyyttä ja viedä koira ulos pissalle.
        Aikuinenkin koira vaatii sitä välillä.
        Isolla koiralla on isot lätäköt !!kotikin
        olisi hyvä pitää siistinä ? Pentuvaihe on asia erikseen ,kovasti reipasta ihmistä vaatii ja
        laiskoille ei koira sovikkaan EI AINAKAAN KERROSTALOON !

Niin siinähän lukee, että pentuna. kukaan mistään aikuisesta koirasta ole puhunut...

• kannattaa.

Taitaa suurin osa ihmisistä, joilla on koira, asua kerrostaloissa. Itselle helpompaa esim. sisäsiisteyden opettaminen olisi omakotitalossa tai rivitalossa, jossa ulos pääsisi helpommin kuin kerrostalon yläkerroksista. Ja olisihan se ihanaa, kun koiralla ja itsellä olisi oma pihamaa, mutta kaikki kun eivät voi asua eri syiden takia sellaisessa asunnossa. Joten siitä vaan koira kerrostaloon, ei koira siitä yhtään kärsi. Koiralle on tärkeintä, kun saa asua oman ihmisensä kanssa.

• Juu,mikä ettei :)
      Itsellä 2 koiraa ja kerrostalossa asustellaan.
      Pentu vaihehan se on kerrostalossa,että joutuu rappusia koko ajan ravaamaan,mutta kyllä siitäkin selviää. Ja tekee kunnolla töitä,niin nopeasti saa pennun sisäsiistiksi. Myös itsellä kunto kasvaa kun edes takasin rappuja juoksee ;)

• koiranen**

Älkää ottako isoa koiraa,ottakaa pieni jos kerrostaloon. iso stressaantuu helpommin ja naapurit hermostuu,pieni ei paljoa tilaa tarvi

• koosta kiinni

Ei stressaantuminen ole koosta kiinni ;) Eikä se koira siellä sisällä lenkkeile, joten ei asunnon koollakaan ole paljon merkitystä siihen, minkäkokoinen koira on. Ei tietenkään 20 neliön yksiöön jättirotua!

Kerrostaloon sopii ihan yhtä hyvin isokin koira varsinkin, jos teillä on hissi.

• gegs

minäkään kun en mitään fifejä halunnut .. minulla on 7kk koira joka painaa jo 33kg. kerrostalossa asutaan ja hyvin on mennyt kun on pennusta asti totutettu kerrostalon ääniin ja muuhun elämään. :)
        ulos viedään riehumaan, vaikka mahtuu se sisälläkin leikkimään. mainiosti sopeutunut upea koira.

• Jaffas

Kyllä kerrostaloon voi koiran ottaa. Tarpeeksi kun ulkoilutaa ja viettää aikaa koirun kanssa niin ei mitään estettä. Tietysti voi valita rodun, joka ei ole kova haukkumaan, niin naapurisopukin säilyy.
      Onnea vaan koirakaverin hankintaan.

• Itse olen asunut koiran kanssa kerrostalossa jo 12 vuotta ilman suurempia ongelmia. Alkuvuodet (eli noin 11 v, heh) vähän ulahti kun lähdin jonnekin.
      Mutta kyllä ne ihmisetkin metelöivät, joten mitä siitä.
      En ole ikinä katunut koiran hankkimista, ota ihmeessä!

• Kerrostalokoira

Meillä on ollut kahdessa kerrostaloasunnossa kaksi koiraa. Eivät haukkuneet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe