Ei rakkaus runoja kaipaa.
Pieni rakkausruno...
7
618
Vastaukset
- runoja
Ne ovatkin eräs purkautumisen keino välittää tunteita tai ne ei tarkoita mitään. Kaikki ihmiset ei kirjoita omista tuntemuksistaan Se vaatiikin jo paljon.
- omat tuntemukset
niiden ilmaisu vaatii rohkeutta ja rakkautta runouteen. Pelleys ei vaadi mitään paitsi pellen.
- Luonteva
Runoiluakin, ilman muuta. Tässä vain mietelmiä..
Tunteeseen tunkeutujia en säälittele liiemmin. Näppinsä siinä tulessa polttaa, kun toisen sydäntuleen syöksyy, keskeneräisenä kohoavaan kuumotukseen. Sykettäni en ole käsistäni laskenut kertaakaan, hiilloksen loimuna se on kanssani kulkenut, odottaen läheisyytes liekkejä.
Rakkaudella tulitukalle. - piiiiiiiiiiiiiiip
Luonteva kirjoitti:
Tunteeseen tunkeutujia en säälittele liiemmin. Näppinsä siinä tulessa polttaa, kun toisen sydäntuleen syöksyy, keskeneräisenä kohoavaan kuumotukseen. Sykettäni en ole käsistäni laskenut kertaakaan, hiilloksen loimuna se on kanssani kulkenut, odottaen läheisyytes liekkejä.
Rakkaudella tulitukalle.Olen tunteessa kokonaan
kun se tulee valtaamaan
sydämeeni valvomaan
uniaan kertoilemaan
huulilla herkuttelemaan
muistoja herättämään
kaiken antamaan - että joku
Luonteva kirjoitti:
Rakkaudella tulitukalle.jossain etsii Mua. Vaan liekö alku liekille jossain menneisyydessä. Se on piilotellut ja odottanut aikaa sopivaa. Ihanasti kirjoitat, näkemistäs odotan. Kenties huomenna, ensi viikolla. Lähellä se kuitenkin on.
Suukko vartoilijalle.
Vaikka ei kaipaiskaan niin kumma voima runolla on ratkaista asioita. Kokeile!
- Who what and where?
Mutta en tarvitse runoja, jotta voisin rakastaa. Runoilua rakkaudesta en keneltäkään kiellä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637