Tikanheitto...

..kesämökilläni sai nolon lopun kun eläinaktivistit veivät minut joukolla putkaan.

Etsin muuten kesäkissaani, se katosi toissapäivänä. Se tulee kun sen nimeä kutsuu..Sola...Sola....

Se on sellainen söpö ja aika riehakas mutta hyvin ystävällinen. Viimeksi se on nähty talsimassa tiellä joka johtaa aina lopulta Savonlinnaan.

Minulle ilmoitukset mikäli näette, eihän sitä söpöä kesäkissaa noin vaan saa runtata menemään. Aion nimittäin pitää sen vähän "pitempäänkin"

Ja huomenta vaan toivoo karski savolainen!

30

948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun.

se tikka lensi mun ottaan!!!poliisithan puhallutti
      sut ja promileja oli3,0!!!käräjät tuloo!!
      varpunen

• Tähtäsin kyllä tauluun mutta käytännössä naamahan on naamataulu joten ehkä se oli sitten puolittainen osuma.

Itseasiassa tarkkaa promillelukemaa ei saatu koska mittari räjähti kun laitoin pillin suuhuni. En ehtinyt puhaltaa kertaakaan mutta arvioisin että promilleja oli noin 27,8

En taida nyt joutaa käräjille sillä olen valtaamassa Argenttiinaa. Ostan sademetsät ja teen niistä suojelualueen. Mene sinä käräjille ja kerro mullekin jos jotain ilmaantuu, sakot maksan kyllä käteisellä jos ovat alle 2,5 milj. euroa!

• argentiinassa.
        SavoRULES kirjoitti:

Tähtäsin kyllä tauluun mutta käytännössä naamahan on naamataulu joten ehkä se oli sitten puolittainen osuma.

Itseasiassa tarkkaa promillelukemaa ei saatu koska mittari räjähti kun laitoin pillin suuhuni. En ehtinyt puhaltaa kertaakaan mutta arvioisin että promilleja oli noin 27,8

En taida nyt joutaa käräjille sillä olen valtaamassa Argenttiinaa. Ostan sademetsät ja teen niistä suojelualueen. Mene sinä käräjille ja kerro mullekin jos jotain ilmaantuu, sakot maksan kyllä käteisellä jos ovat alle 2,5 milj. euroa!

kyllä ne käräjät sielläkin onnistuu?
        lennän koneesi perässä!!!kiiitos summasta
        tilinumeroni on 267000-478921 merita pankki
        kiitos ja tikkejä on 1kpl

• argentiinassa. kirjoitti:

kyllä ne käräjät sielläkin onnistuu?
        lennän koneesi perässä!!!kiiitos summasta
        tilinumeroni on 267000-478921 merita pankki
        kiitos ja tikkejä on 1kpl

Et kertonut tarkkaa summaa joten talletin tilillesi 2 euroa, muista käyttää harkiten.

Älä lennä Argenttiinaan sillä et löydä minua sieltä, olen syvällä metsän kätkössä.

PS: Yksi tikki vain? Eihän tuollaiseen naarmuun enempää viitti uhrata, tulehan sittenkin Argenttiinaan niin heitän sinua ottaan Hogupalejo-heimon surmankeihäällä. Siitä tulee tikkejä ainakin 156 kappaletta, sitten voin tallettaa tilillesi 357.000 euroa jos pystyt seisomaan käsilläsi gorillaa vasten 7,5 promillen humalassa vesiputouksen pohjassa 5 minuuttia.

• ei alapäällä.
        SavoRULES kirjoitti:

Et kertonut tarkkaa summaa joten talletin tilillesi 2 euroa, muista käyttää harkiten.

Älä lennä Argenttiinaan sillä et löydä minua sieltä, olen syvällä metsän kätkössä.

PS: Yksi tikki vain? Eihän tuollaiseen naarmuun enempää viitti uhrata, tulehan sittenkin Argenttiinaan niin heitän sinua ottaan Hogupalejo-heimon surmankeihäällä. Siitä tulee tikkejä ainakin 156 kappaletta, sitten voin tallettaa tilillesi 357.000 euroa jos pystyt seisomaan käsilläsi gorillaa vasten 7,5 promillen humalassa vesiputouksen pohjassa 5 minuuttia.

soitinkin piefraan sdeouer heimolle nääs kannipaaleja haluatko pataan

• ei alapäällä. kirjoitti:

soitinkin piefraan sdeouer heimolle nääs kannipaaleja haluatko pataan

Plus että valehtelet, kyseinen heimo ei tiedä puhelimista mitään saati sitten ihkaoikeista kännyköistäkään.

Pata saattaa kyllä käydä kuumana mutta eiköhän ne tokene kun survaisen pataan 35 kiloa nakkeja.

• ja rummut!!!
        SavoRULES kirjoitti:

Plus että valehtelet, kyseinen heimo ei tiedä puhelimista mitään saati sitten ihkaoikeista kännyköistäkään.

Pata saattaa kyllä käydä kuumana mutta eiköhän ne tokene kun survaisen pataan 35 kiloa nakkeja.

höpsis keikari !bongorummuilla min soitin??
        menit ansaan pikku kelmi ja sade metsä on pieni
        suo ottaa sanonko, nooooh sanotaan
        giljotiini!!!!varpunen

• menikö.

luuuuu kurkkuun? kas kas kas!!!

• Äläpäs viitsi tekoälyolavi esitellä harhojasi kun olet aineissa.

Kaikki ei katsos ymmärrä ja tämä on huuhaa!

• sola"

oisivat saaneet pitää siut vähä pitempään siellä putkassa..niin mä oisin ehtiny sinne kanssa.. ;)

• Mutta väänsin kalterit solmuun ja katosin paikalta.

Nyt olen vapaa kuin taivaanlintu ja odotan milloin näen vilauksenkin kesäkissastani. Kumma miten kesäkissaan tottuu ja kun se katoaa vaikkapa päiväksi niin nousee huoli että minneköhän se karvaturri nyt oikein on kadonnut?

:-DDDDDDDDDD Eiköhän se sola sieltä ilmesty ennen sateita? :-DDDDDDD

• käpy jäässä

niihän se on jotta joukossa tyhmyys tiivistyy senkin urpot

• kipparinoma

on rikollista hukata kesäkisua...Sinulle nootti moisesta...Mä korjasin talteen sun söpöliinisi...Pidäs nyt parempi huoli rotukisustasi...Terv.se pehmeämpi savolainen;o)))

• Olipa se ystävällisesti tehty.

Kyllä söpösola onkin semmonen kesäkisu että siitä pitää huolen ihan sekona. :-)

• kipparinoma
        SavoRULES kirjoitti:

Olipa se ystävällisesti tehty.

Kyllä söpösola onkin semmonen kesäkisu että siitä pitää huolen ihan sekona. :-)

Sola on aivan ihana...Sinulla on hyvä kisumaku...;o))).....

• kipparinoma kirjoitti:

Sola on aivan ihana...Sinulla on hyvä kisumaku...;o))).....

Niinhän tuo tuntuu olevan itselläsikin :-)

Mutta niinhän meillä savolaisilla on... ;-)

• kipparinoma
        SavoRULES kirjoitti:

Niinhän tuo tuntuu olevan itselläsikin :-)

Mutta niinhän meillä savolaisilla on... ;-)

Me ollaan Solan kanssa sielujen siskoksia;o)))))

• kipparinoma kirjoitti:

Me ollaan Solan kanssa sielujen siskoksia;o)))))

Kaksi kaunista sielun siskosta? :-)

Helkutarallaa, tämä palstahan on parempi kuin missikisat :-DDDD

• kipparinoma
        SavoRULES kirjoitti:

Kaksi kaunista sielun siskosta? :-)

Helkutarallaa, tämä palstahan on parempi kuin missikisat :-DDDD

Tikanheitosta....Mun ko urani päättyi siihen, kun onnistuin heittämään itseäni polveen...Ja ihan helposti viel....Kyl se tikka kävi taulussakin...mut taulu oli huono....No oli...se heitti tikan takas mulle....polveen...:o/..

Tää palsta on pro;o)))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Tikanheitosta....Mun ko urani päättyi siihen, kun onnistuin heittämään itseäni polveen...Ja ihan helposti viel....Kyl se tikka kävi taulussakin...mut taulu oli huono....No oli...se heitti tikan takas mulle....polveen...:o/..

Tää palsta on pro;o)))))))

Nyt oot tyttö kyllä täräyttänä kunnon kierteellä tikkas :-DD

Mie en oo heittäny itteeni vielä mutta kerran heitin kaveria vahingossa korvaan. :-DDD

Arvaa huusko kovasti?

• kipparinoma
        SavoRULES kirjoitti:

Mie en oo heittäny itteeni vielä mutta kerran heitin kaveria vahingossa korvaan. :-DDD

Arvaa huusko kovasti?

varmasti huusi....Niin huusin minäkin, kun serkkuni heitti mua kämmeneen...Eli tikkailu ei ole mun lajini...:o/ Toisaalta mikään ei taida olla kohelentille oikea laji....:o/

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Arvaa huusko kovasti?

..paan paremmaksi..mä oon heittäny virvelillä uistinta sillai, et ne koukut tarttu siskon silmäluomeen. Onneks ei menny silmä puhki :/

Lähekkö muru mun kanssa kalaan.. ;)

• sola" kirjoitti:

..paan paremmaksi..mä oon heittäny virvelillä uistinta sillai, et ne koukut tarttu siskon silmäluomeen. Onneks ei menny silmä puhki :/

Lähekkö muru mun kanssa kalaan.. ;)

Mutta öhöhrrrmm..saisinko ensin käydä ostamassa uudet aurinkolasit kun siellä taas aurinko paistelee? öhrmmöhö...

:-DDD

Voisin myös ostaa viilan ja hioa vähän sinun koukkujasi, söpöläinen?

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Mutta öhöhrrrmm..saisinko ensin käydä ostamassa uudet aurinkolasit kun siellä taas aurinko paistelee? öhrmmöhö...

:-DDD

Voisin myös ostaa viilan ja hioa vähän sinun koukkujasi, söpöläinen?

saat tehdä ihan mitä haluut.. :)

mut nyt mun pitää poistua taas sun ihanasta seurasta :(

*iso pusu *

• savorulesin
        sola" kirjoitti:

saat tehdä ihan mitä haluut.. :)

mut nyt mun pitää poistua taas sun ihanasta seurasta :(

*iso pusu *

hahah taas sai savolainen kenkää.

ei kelpaa yhdellekään naiselle.

• sola"
        savorulesin kirjoitti:

hahah taas sai savolainen kenkää.

ei kelpaa yhdellekään naiselle.

en mä Rulesille kenkää anna, vaan jotain ihan muuta.. ;)

Sitäpaitsi..mä joudun koko ajan taistelemaan, että saisin edes hetken Rulesia viihdyttää..hänhän on Savonlinnan kuningas ja koko savon tavoitelluin ihanuus.. :P

• sola" kirjoitti:

en mä Rulesille kenkää anna, vaan jotain ihan muuta.. ;)

Sitäpaitsi..mä joudun koko ajan taistelemaan, että saisin edes hetken Rulesia viihdyttää..hänhän on Savonlinnan kuningas ja koko savon tavoitelluin ihanuus.. :P

En enää sillä sinä tavoitit minut jo, söpösexysola. :-)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

En enää sillä sinä tavoitit minut jo, söpösexysola. :-)

no mut kyllä nuo kaikenmaalimman blondit näköjään tuolla koittaa sinuu jatkuvasti vikitellä..;)

sitäpaitsi..*nam*..jahti jatkuu yhä, kun ei mun postilaatikossa ollu tänäänkään muuta ku kompassi.. ;P

• sola" kirjoitti:

no mut kyllä nuo kaikenmaalimman blondit näköjään tuolla koittaa sinuu jatkuvasti vikitellä..;)

sitäpaitsi..*nam*..jahti jatkuu yhä, kun ei mun postilaatikossa ollu tänäänkään muuta ku kompassi.. ;P

Olen vain sinun, rakkaani. :-))

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Olen vain sinun, rakkaani. :-))

Istuin äsken pihdan alla
        kohta varmaan tulee halla

mul ol hieman mieli musta
        yhdel tutul päässä kusta

katsoin kummaa jättikuuta
        ajattelin sinun suuta

piristi se aatos kovin
        haaveilin siis toisen tovin

yö on pitkä maata yksin
        pian kuluis sylityksin.. ;)

*unipusi*

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6435
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2737
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1175
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      90
      1160
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1103
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1090
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      280
      1084
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229