..kesämökilläni sai nolon lopun kun eläinaktivistit veivät minut joukolla putkaan.
Etsin muuten kesäkissaani, se katosi toissapäivänä. Se tulee kun sen nimeä kutsuu..Sola...Sola....
Se on sellainen söpö ja aika riehakas mutta hyvin ystävällinen. Viimeksi se on nähty talsimassa tiellä joka johtaa aina lopulta Savonlinnaan.
Minulle ilmoitukset mikäli näette, eihän sitä söpöä kesäkissaa noin vaan saa runtata menemään. Aion nimittäin pitää sen vähän "pitempäänkin"
Ja huomenta vaan toivoo karski savolainen!
Tikanheitto...
30
948
Vastaukset
- kun.
se tikka lensi mun ottaan!!!poliisithan puhallutti
sut ja promileja oli3,0!!!käräjät tuloo!!
varpunenTähtäsin kyllä tauluun mutta käytännössä naamahan on naamataulu joten ehkä se oli sitten puolittainen osuma.
Itseasiassa tarkkaa promillelukemaa ei saatu koska mittari räjähti kun laitoin pillin suuhuni. En ehtinyt puhaltaa kertaakaan mutta arvioisin että promilleja oli noin 27,8
En taida nyt joutaa käräjille sillä olen valtaamassa Argenttiinaa. Ostan sademetsät ja teen niistä suojelualueen. Mene sinä käräjille ja kerro mullekin jos jotain ilmaantuu, sakot maksan kyllä käteisellä jos ovat alle 2,5 milj. euroa!- argentiinassa.
SavoRULES kirjoitti:
Tähtäsin kyllä tauluun mutta käytännössä naamahan on naamataulu joten ehkä se oli sitten puolittainen osuma.
Itseasiassa tarkkaa promillelukemaa ei saatu koska mittari räjähti kun laitoin pillin suuhuni. En ehtinyt puhaltaa kertaakaan mutta arvioisin että promilleja oli noin 27,8
En taida nyt joutaa käräjille sillä olen valtaamassa Argenttiinaa. Ostan sademetsät ja teen niistä suojelualueen. Mene sinä käräjille ja kerro mullekin jos jotain ilmaantuu, sakot maksan kyllä käteisellä jos ovat alle 2,5 milj. euroa!kyllä ne käräjät sielläkin onnistuu?
lennän koneesi perässä!!!kiiitos summasta
tilinumeroni on 267000-478921 merita pankki
kiitos ja tikkejä on 1kpl argentiinassa. kirjoitti:
kyllä ne käräjät sielläkin onnistuu?
lennän koneesi perässä!!!kiiitos summasta
tilinumeroni on 267000-478921 merita pankki
kiitos ja tikkejä on 1kplEt kertonut tarkkaa summaa joten talletin tilillesi 2 euroa, muista käyttää harkiten.
Älä lennä Argenttiinaan sillä et löydä minua sieltä, olen syvällä metsän kätkössä.
PS: Yksi tikki vain? Eihän tuollaiseen naarmuun enempää viitti uhrata, tulehan sittenkin Argenttiinaan niin heitän sinua ottaan Hogupalejo-heimon surmankeihäällä. Siitä tulee tikkejä ainakin 156 kappaletta, sitten voin tallettaa tilillesi 357.000 euroa jos pystyt seisomaan käsilläsi gorillaa vasten 7,5 promillen humalassa vesiputouksen pohjassa 5 minuuttia.- ei alapäällä.
SavoRULES kirjoitti:
Et kertonut tarkkaa summaa joten talletin tilillesi 2 euroa, muista käyttää harkiten.
Älä lennä Argenttiinaan sillä et löydä minua sieltä, olen syvällä metsän kätkössä.
PS: Yksi tikki vain? Eihän tuollaiseen naarmuun enempää viitti uhrata, tulehan sittenkin Argenttiinaan niin heitän sinua ottaan Hogupalejo-heimon surmankeihäällä. Siitä tulee tikkejä ainakin 156 kappaletta, sitten voin tallettaa tilillesi 357.000 euroa jos pystyt seisomaan käsilläsi gorillaa vasten 7,5 promillen humalassa vesiputouksen pohjassa 5 minuuttia.soitinkin piefraan sdeouer heimolle nääs kannipaaleja haluatko pataan
ei alapäällä. kirjoitti:
soitinkin piefraan sdeouer heimolle nääs kannipaaleja haluatko pataan
Plus että valehtelet, kyseinen heimo ei tiedä puhelimista mitään saati sitten ihkaoikeista kännyköistäkään.
Pata saattaa kyllä käydä kuumana mutta eiköhän ne tokene kun survaisen pataan 35 kiloa nakkeja.- ja rummut!!!
SavoRULES kirjoitti:
Plus että valehtelet, kyseinen heimo ei tiedä puhelimista mitään saati sitten ihkaoikeista kännyköistäkään.
Pata saattaa kyllä käydä kuumana mutta eiköhän ne tokene kun survaisen pataan 35 kiloa nakkeja.höpsis keikari !bongorummuilla min soitin??
menit ansaan pikku kelmi ja sade metsä on pieni
suo ottaa sanonko, nooooh sanotaan
giljotiini!!!!varpunen
- menikö.
luuuuu kurkkuun? kas kas kas!!!
Äläpäs viitsi tekoälyolavi esitellä harhojasi kun olet aineissa.
Kaikki ei katsos ymmärrä ja tämä on huuhaa!
- sola"
oisivat saaneet pitää siut vähä pitempään siellä putkassa..niin mä oisin ehtiny sinne kanssa.. ;)
Mutta väänsin kalterit solmuun ja katosin paikalta.
Nyt olen vapaa kuin taivaanlintu ja odotan milloin näen vilauksenkin kesäkissastani. Kumma miten kesäkissaan tottuu ja kun se katoaa vaikkapa päiväksi niin nousee huoli että minneköhän se karvaturri nyt oikein on kadonnut?
:-DDDDDDDDDD Eiköhän se sola sieltä ilmesty ennen sateita? :-DDDDDDD
- käpy jäässä
niihän se on jotta joukossa tyhmyys tiivistyy senkin urpot
- kipparinoma
on rikollista hukata kesäkisua...Sinulle nootti moisesta...Mä korjasin talteen sun söpöliinisi...Pidäs nyt parempi huoli rotukisustasi...Terv.se pehmeämpi savolainen;o)))
Olipa se ystävällisesti tehty.
Kyllä söpösola onkin semmonen kesäkisu että siitä pitää huolen ihan sekona. :-)- kipparinoma
SavoRULES kirjoitti:
Olipa se ystävällisesti tehty.
Kyllä söpösola onkin semmonen kesäkisu että siitä pitää huolen ihan sekona. :-)Sola on aivan ihana...Sinulla on hyvä kisumaku...;o))).....
kipparinoma kirjoitti:
Sola on aivan ihana...Sinulla on hyvä kisumaku...;o))).....
Niinhän tuo tuntuu olevan itselläsikin :-)
Mutta niinhän meillä savolaisilla on... ;-)- kipparinoma
SavoRULES kirjoitti:
Niinhän tuo tuntuu olevan itselläsikin :-)
Mutta niinhän meillä savolaisilla on... ;-)Me ollaan Solan kanssa sielujen siskoksia;o)))))
kipparinoma kirjoitti:
Me ollaan Solan kanssa sielujen siskoksia;o)))))
Kaksi kaunista sielun siskosta? :-)
Helkutarallaa, tämä palstahan on parempi kuin missikisat :-DDDD- kipparinoma
SavoRULES kirjoitti:
Kaksi kaunista sielun siskosta? :-)
Helkutarallaa, tämä palstahan on parempi kuin missikisat :-DDDDTikanheitosta....Mun ko urani päättyi siihen, kun onnistuin heittämään itseäni polveen...Ja ihan helposti viel....Kyl se tikka kävi taulussakin...mut taulu oli huono....No oli...se heitti tikan takas mulle....polveen...:o/..
Tää palsta on pro;o))))))) kipparinoma kirjoitti:
Tikanheitosta....Mun ko urani päättyi siihen, kun onnistuin heittämään itseäni polveen...Ja ihan helposti viel....Kyl se tikka kävi taulussakin...mut taulu oli huono....No oli...se heitti tikan takas mulle....polveen...:o/..
Tää palsta on pro;o)))))))Nyt oot tyttö kyllä täräyttänä kunnon kierteellä tikkas :-DD
Mie en oo heittäny itteeni vielä mutta kerran heitin kaveria vahingossa korvaan. :-DDD
Arvaa huusko kovasti?- kipparinoma
SavoRULES kirjoitti:
Nyt oot tyttö kyllä täräyttänä kunnon kierteellä tikkas :-DD
Mie en oo heittäny itteeni vielä mutta kerran heitin kaveria vahingossa korvaan. :-DDD
Arvaa huusko kovasti?varmasti huusi....Niin huusin minäkin, kun serkkuni heitti mua kämmeneen...Eli tikkailu ei ole mun lajini...:o/ Toisaalta mikään ei taida olla kohelentille oikea laji....:o/
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Nyt oot tyttö kyllä täräyttänä kunnon kierteellä tikkas :-DD
Arvaa huusko kovasti?..paan paremmaksi..mä oon heittäny virvelillä uistinta sillai, et ne koukut tarttu siskon silmäluomeen. Onneks ei menny silmä puhki :/
Lähekkö muru mun kanssa kalaan.. ;) sola" kirjoitti:
..paan paremmaksi..mä oon heittäny virvelillä uistinta sillai, et ne koukut tarttu siskon silmäluomeen. Onneks ei menny silmä puhki :/
Lähekkö muru mun kanssa kalaan.. ;)Mutta öhöhrrrmm..saisinko ensin käydä ostamassa uudet aurinkolasit kun siellä taas aurinko paistelee? öhrmmöhö...
:-DDD
Voisin myös ostaa viilan ja hioa vähän sinun koukkujasi, söpöläinen?- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Mutta öhöhrrrmm..saisinko ensin käydä ostamassa uudet aurinkolasit kun siellä taas aurinko paistelee? öhrmmöhö...
:-DDD
Voisin myös ostaa viilan ja hioa vähän sinun koukkujasi, söpöläinen?saat tehdä ihan mitä haluut.. :)
mut nyt mun pitää poistua taas sun ihanasta seurasta :(
*iso pusu * - savorulesin
sola" kirjoitti:
saat tehdä ihan mitä haluut.. :)
mut nyt mun pitää poistua taas sun ihanasta seurasta :(
*iso pusu *hahah taas sai savolainen kenkää.
ei kelpaa yhdellekään naiselle. - sola"
savorulesin kirjoitti:
hahah taas sai savolainen kenkää.
ei kelpaa yhdellekään naiselle.en mä Rulesille kenkää anna, vaan jotain ihan muuta.. ;)
Sitäpaitsi..mä joudun koko ajan taistelemaan, että saisin edes hetken Rulesia viihdyttää..hänhän on Savonlinnan kuningas ja koko savon tavoitelluin ihanuus.. :P sola" kirjoitti:
en mä Rulesille kenkää anna, vaan jotain ihan muuta.. ;)
Sitäpaitsi..mä joudun koko ajan taistelemaan, että saisin edes hetken Rulesia viihdyttää..hänhän on Savonlinnan kuningas ja koko savon tavoitelluin ihanuus.. :PEn enää sillä sinä tavoitit minut jo, söpösexysola. :-)
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
En enää sillä sinä tavoitit minut jo, söpösexysola. :-)
no mut kyllä nuo kaikenmaalimman blondit näköjään tuolla koittaa sinuu jatkuvasti vikitellä..;)
sitäpaitsi..*nam*..jahti jatkuu yhä, kun ei mun postilaatikossa ollu tänäänkään muuta ku kompassi.. ;P sola" kirjoitti:
no mut kyllä nuo kaikenmaalimman blondit näköjään tuolla koittaa sinuu jatkuvasti vikitellä..;)
sitäpaitsi..*nam*..jahti jatkuu yhä, kun ei mun postilaatikossa ollu tänäänkään muuta ku kompassi.. ;POlen vain sinun, rakkaani. :-))
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Olen vain sinun, rakkaani. :-))
Istuin äsken pihdan alla
kohta varmaan tulee halla
mul ol hieman mieli musta
yhdel tutul päässä kusta
katsoin kummaa jättikuuta
ajattelin sinun suuta
piristi se aatos kovin
haaveilin siis toisen tovin
yö on pitkä maata yksin
pian kuluis sylityksin.. ;)
*unipusi*
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870