Joo.
Eli tänään meni sitten ohi viimeinen mahdollisuus tutustua yhteen mielenkiintoiseen mieshenkilöön, katseita oli vaihdeltu puolin ja toisin, mutta taas epävarmuus ja ujous tuli tielle.
Vituttaa ja masentaa aivan kaikki.
Kamala pelko siitä, että jään ikuisesti ihan yksin koska en uskalla.
Tunnen oloni niin typeräksi.
5
599
Vastaukset
Pari vuotta sitten mäki menetin ensimmäisen ja viimisn tilaisuuteni saada tyttöystävää, siitä saan kärsiä ja olla maailman häpeäpilkku joka seuraa vierestä kun muut rakastavat ja ovat onnellisia. Mulle sit voidaa kertoo kaikki valheet..
KYl sä jonkuu löydät, ihan varmasti.:)ja se iskee kun vähiten odottaa. kuitenki elämä on viel edessä ja maailmasta löytyy useampi ihminen. kaikki ei valehtele. mun mielestä kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, eikä niitä kannata turhaan ruveta murehtimaan. aikaa on kuitenki kaikilla paljon. mitä sitte jos ei oo seurustellu paljon ensimmäisen 20-30% elämästään aikana? mun mielestä sillä ei ole väliä. ite alan huolehtii vast sitte ku on se määrä elämää enää jäljellä. muistaa vaan uskoa ja luottaa tulevaisuuten. parempaa on varmasti tulossa, vaikkei sitä aina uskoiskaa :)
- luota itseesi
Olet varmasti aika nuori, joten älä hätäänny vielä. Sinulla on aikaa löytää se oikea ja se saattaa kävellä yllättäen vastaan. Onnea sulle! :)
- ala_mene_metsaan
tulee ja menee, typerää ripustautua vain yhteen...
- luv_tohtori
Koskaan ei voi puhua "viimeisestä mahdollisuudesta". (eikä koskaan sanota ei koskaan)
se uskallus ja varmuus tulee varmasti. viimeistään sitten, kun sulla menee totaalisesti hermot, kun ei uskalla. Sitten, kun sä ymmärrät ettei sulla ikinä EI IKINÄ ole mitään menetettävää niin silloin sä vaan teet sen.
ja saat tosiaan pelätä ikuista yksinäisyyttä vasta joskus 40 iässä...että eipä siitä kannata vielä ottaa mitään paineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124