Signeeraus W.S-n tai W.S-r (viimeinen kirjain epäselvä). Ei vuosilukua. Järvimaisema, jossa metsää vasemmalla, saaria kauempana oikealla ja lähin koivu vasemmalla kaartuu veden ylle. Leveyttä hiukan yli metri ja korkeutta hiukan alle.
Tuollaisesta signeerauksesta on kyllä vaikea löytää tietoa, mutta ehdotuksia...
Kiitos etuketään.
Kuka maalari?
ei_kysyvä_tieltä_eksy
4
3941
Vastaukset
- Tietäjä 1
Kysymyksessä on Wille Salosen tyypillinen maalaus. Salonen ansusteli hataran muistini mukaan jossakin Tampereen seudulla.
- Nimetön
..asui kylläkin Nastolan Immilässä. Eli Lahden itäpuolella.
- Eki L
Nimetön kirjoitti:
..asui kylläkin Nastolan Immilässä. Eli Lahden itäpuolella.
Kyllähän minä muistan Salosen Villen. Asui Immilän joen alkupäässä, sillan pielessä. Hänellä oli kaksi poikaa, Ilja sekä Ivan.
- Anonyymi
Voisiko tämä taulu olla arvokas? Toivottavasti olisi arvokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850