täytyy sanoa että nykyisin varaosa toimitukset on iisalmessa liikkeissä ihän persiistä.tilattuja osia tulee järkiää väärinä osiana.jos jarrun osia tilaan niin tulee painelaakeri ja vieläpä sillai ettei siinä liikkeessä ole edes sen auton edustusta!!!ja sitteen sanotaan että tälläistä sattuu...perkele.ja korjattava auto sitten seisoo hallissa viikko tolkulla kun kukaan ei ota vastuuta toimittaviensa osien taholta.sitten kun autoa sattuu viemää MERKKI LIIKKEESEEN niin eihän niillä ole edes edustamaansa auto merkkiin tarvittavia laitteita!!!!esim:autotalo HARTIKAINEN....helevetin hienoa palvelua isolla liikkeellä!!!muilla samanlaisia kokemuksia palveluista?
varaosa myynti persiistä
tympääntyny
2
1005
Vastaukset
- ......
...: hommaa Toyota, alkaa korjaamo- ja varaosapalvelukin sitten toimia.
ei löytynnä varaosakaupasta tojotaani tuulilasinpyyhkiöitä myyjä kävi katsomassa autonkin ihmettelin vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339