Siis tämä on aivan uskomatonta..olen ihastunut työkaveriini. Joo, olen varattu ja lapsiakin on. Tämä ihana mies on osoittanut myös kiinnostusta minua kohtaan, ei vakavaa, katseita ja hymyjä. No, tämä ihastukseni on mua lähes 10 vuotta nuorempi.
Nyt olen aivan kahvilla tunteideni kanssa. Tiedän että tämä on väärin ja ei kiitos mitään saarnoja..
En ole koko viikonloppuna osannut ajatella mitään muuta kuin tätä söpöä työkaveriani. Eilen näin hänet vilaukselta, moikkasimme ja vaihdoimme muutaman sanan. Menin aivan kipsiin.. Nämä tunteet ovat yllättäneet minut täysin. Olen yleensä aina sanavalmis ja rempseä mutta nyt olen ihan pihalla..Kun näen hänet haluaisin vain suudella häntä. Olen siis hullu!
Huomenna töihin.. =)
157
71512
Vastaukset
- kesä on
ollut ihan hiton vaarallista aikaa... Aikalailla samassa tilanteessa räpistellään!
- Parisuhteessa
Kun ihminen alkaa parisuhteeseen ei se tarkoita sitä ,että muuttuu sukupuolettomaksi olennoksi.Tietenkin muut ihmiset edelleen kiinnostaa.Harvemmin mieskään hyvännäköistä naista jättää ihastelematta!Mutta se on vain ihastumista, eikä sitä kannata viedä sen pidemmälle. Jos oma parisuhde on kunnossa (mitä sinulla ei kuulosta olevan, "mies ehkä pettänyt",) ei kiusaus ota valtaa. Mutta kannattaisiko miettiä ,ettet hae työkaverista vain henkistä yhteyttä, jonka olet ehkä kadottanut oman miehesi kanssa?
- tietää
et on muitakin kahvilla olijoita. Pidä järki päässä, muuten se vie koko pään...
- Taitaa olla
...nuori jamppa yllättynyt ja hämillään myllerryksestä sisällään itsekin. O_o
Taida poju oikein tietää miten päin olisi? ;D
"love or lust - maybe neither or both - when feelings rejected - all is lost - nothing does love cost - trust you must - to the feeling inside"- --minttu--
Luulen että onkin..tää on vaan mun kannalta ihan järkkyä. Mä en voi edes tajuta miten tässä kävi näin. Tulin lomalta ja tää "jannu" on uus työntekijä ja mä retkahdin heti kun olimme muutaman sanan vaihtanut! Nyt mä riudun tunteitteni kanssa..
- Pöllö kuus
--minttu-- kirjoitti:
Luulen että onkin..tää on vaan mun kannalta ihan järkkyä. Mä en voi edes tajuta miten tässä kävi näin. Tulin lomalta ja tää "jannu" on uus työntekijä ja mä retkahdin heti kun olimme muutaman sanan vaihtanut! Nyt mä riudun tunteitteni kanssa..
:D Omaa perhetttä ei kuitenkaan kannata alkaa pettämään vaikka kuinka himottaisi...
- --minttu--
Pöllö kuus kirjoitti:
:D Omaa perhetttä ei kuitenkaan kannata alkaa pettämään vaikka kuinka himottaisi...
järki sanoo toista ja tunteet toista..epäilen että puolisoni on myöskin pettänyt minua. Tai olen siitä lähes varma. Tietenkään se ei oikeuta minua mihinkään, tiedän. Ehkä suhteemme ei ole todellakaaan kunnossa. Tajusin sen itsekkin vasta nyt että taitaa mättää aika pahasti kun näin on päässyt käymään.
- ensin
--minttu-- kirjoitti:
järki sanoo toista ja tunteet toista..epäilen että puolisoni on myöskin pettänyt minua. Tai olen siitä lähes varma. Tietenkään se ei oikeuta minua mihinkään, tiedän. Ehkä suhteemme ei ole todellakaaan kunnossa. Tajusin sen itsekkin vasta nyt että taitaa mättää aika pahasti kun näin on päässyt käymään.
Kurja juttu, jos puolisosi pettää/petti. Ei kuitenkaan kannata lähteä samalle linjalle-ainakin kannattaa ensin tehdä peli selväksi ja puhua asiat halki. Jos ei sitten enää voi jatkaa entistä suhdetta, on mukavampi aloittaa uusi suhde ikään kuin puhtaalta pöydältä.
Työkaverin kanssa heilastelu on kyllä tosi vaarallista-ajattelen vaan sitä, jos sitten suhde päättyy ja toisen naamaa pitää vaan katsella työpaikalla edelleen. Ja vielä tehdä ehkä töitäkin yhdessä hyvässä hengessä.
Vaikeeta! - sdölfk
--minttu-- kirjoitti:
mihin muuhun työ naiset ihastuisitte kuin joihinkin juopporenttukännipäihin joita tämäkin tyyppi varmasti edustaa
- siltä että
--minttu-- kirjoitti:
etsit tekosyitä ja hyväksyntä pettämiseen.
On vain ajan kysymys koska petät miehesi,heti kun tule sopiva tilaisuus.Sääli. - Ellen
sdölfk kirjoitti:
mihin muuhun työ naiset ihastuisitte kuin joihinkin juopporenttukännipäihin joita tämäkin tyyppi varmasti edustaa
onpa typerä kommentti!
- mie vaan
sdölfk kirjoitti:
tää mies jonka tapasin kapakassa on kunnollinen työssä käyvä vaikka väliin ottaakin happoo otanhan itekkin.ja mitäs se sun perääs kaivaa,jos joku sattuu tykkään retkuista makunsa kullakin,että hoidappa vaan omat asias.
- Exc
--minttu-- kirjoitti:
Ei muuta kun mekko korviin ja menoks. Kerran sitä täällä vaan eletään :-)
Ps. Olin kerran ihminen joka ei voinut kuvitellakkaan moisia asioita, mutta elämä teki asioiden kautta musta näin tunteettoman... - isomies
--minttu-- kirjoitti:
minä myös ihastunut vaimoni siskoon joka on myös naimisissa... täytyy vaan elää ja painaa tunteet järjen avulla taka alalle vaikka se v aikeaa onkin kun tuntuu että perhoset vatsassa pomppii kun kyläillään....
- se on
tuntea perhosia vatsassa, Mutta kandesin kyllä jarruttaa hieman.
Siis tietty riippuu mis töis oot ja miten iso duuniyhteisö sul on(?).
Nimittäin, ei ole kiva juttu, jos juttu kääntyy syystä tai toisesta vielä niin päin, että sinua syytetään nuoremman vikittelystä ym.
Mul itel oli ihan kauhee duuniepisodi. Ja se päätty tosi paskasti. En ollut edes aloitteen tekijä ja sitten kun lopulta kiinnostuin ja olin vapaa, niin asia käänettiin niinpäin, että minä olen sitä ja tätä...Eli kyl näitä kusipäitäkin voi olla.
Tosin sul ei varmasti näin käy, kun hemmo on suo nuorempikin, eikä mikään katkeroitunut pahkasika. - vaivaa, mieltä
elät vain kerran,tekemättömyys kummittelee loppuelämän.
- MINNA K.
LAPSENA HYVÄKSIKÄYTETTY? HUONO ITSETUNTO = HILLITÖN KIINOSTAVUUDEN KAIPUU / PITÄÄ OLLA AJAN HENGESSÄ? SIINÄ SITTEN MYYDÄÄN JOPA RUUMIS!!!
- Ellen
millainen mies tämä työkaveri oikein on ....
ettei ottais NamiSpölvästiä lennosta ;D - .....
Muisto huoraamisesta sitten varmaan vanhana tuntuu niin makealta...
- heebo 123
..... kirjoitti:
Muisto huoraamisesta sitten varmaan vanhana tuntuu niin makealta...
niin että kun nainen menee sänkyyn vaikka yhden illan jutussakin niin se on aina huoraamista? Eikö nainen mahdollisesti voi nauttia siitä?
- Samasta uutisesta voi kesku...
MINNA K. kirjoitti:
LAPSENA HYVÄKSIKÄYTETTY? HUONO ITSETUNTO = HILLITÖN KIINOSTAVUUDEN KAIPUU / PITÄÄ OLLA AJAN HENGESSÄ? SIINÄ SITTEN MYYDÄÄN JOPA RUUMIS!!!
- rautakaNnel
heebo 123 kirjoitti:
niin että kun nainen menee sänkyyn vaikka yhden illan jutussakin niin se on aina huoraamista? Eikö nainen mahdollisesti voi nauttia siitä?
Huoraamisen määritelmä, mikähän sekin lie? Mielestäni huoraaminen on sitä, että sänkyyn iskeminen on itsetarkoitus ja siitä saa hyödyn, jolla ei ole mitään tekemistä vilpittömyyden ja luonnollisuuden kanssa. Mikäli ihmiset päätyvät samoihin lakanoihin vain syystä, että asia johtaa toiseen ja toisen seurassa on vain yksinkertaisen hyvä olla, ei se ole huoraamista. Parisuhteen ulkopuolinen suhde, mitä myös pettämiseksi kutsutaan, ei ole huoraamista.. kaukana siitä. Sillä ei saavuteta mitään vaan se on riskialtis juttu ja panokset ovat kovat. Varsinkin, jos jommalla kummalla on lapsia. Kipinää elämään tulee, olet sitten parisuhteessa eli et, sitä ei voine välttää. Joskus voi vain nauttia noista leiskauksista ja ohjata sen tuoma energia vaikka omaan parisuhteeseen... jos vain onnistuu.
Varatun himo toiseen ei sekään ole kivittämisen paikka. Kuka määrittelee sen, mikä on pettämistä? Periaatteessa se on jo siinä, kun ajatukset lipsahtavat. Joillekin suuteleminenkaan ei ole pettämistä ja joillekin yhden yön lipsahdus on "ymmärrettävää" verrattuna kuukausien / vuosien petosketjuun.
Kuka tietää ,mitä on toisen ihmisen parisuhde... kuka on valmis tuomitsemaan toisen tietämättä taustoja? Hurskastella ja jeesustella aina voi, mutta mikä on niiden hyöty - saako siitä nautintoa, iloa tai onnea elämään. Elä ja anna toisen elää, niin tämä täällä menee... Anteeksiannolla saavutetaan enemmän kuin kivityksellä, vaikka kyseessä olisitkin vain sinä itse. - heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
Huoraamisen määritelmä, mikähän sekin lie? Mielestäni huoraaminen on sitä, että sänkyyn iskeminen on itsetarkoitus ja siitä saa hyödyn, jolla ei ole mitään tekemistä vilpittömyyden ja luonnollisuuden kanssa. Mikäli ihmiset päätyvät samoihin lakanoihin vain syystä, että asia johtaa toiseen ja toisen seurassa on vain yksinkertaisen hyvä olla, ei se ole huoraamista. Parisuhteen ulkopuolinen suhde, mitä myös pettämiseksi kutsutaan, ei ole huoraamista.. kaukana siitä. Sillä ei saavuteta mitään vaan se on riskialtis juttu ja panokset ovat kovat. Varsinkin, jos jommalla kummalla on lapsia. Kipinää elämään tulee, olet sitten parisuhteessa eli et, sitä ei voine välttää. Joskus voi vain nauttia noista leiskauksista ja ohjata sen tuoma energia vaikka omaan parisuhteeseen... jos vain onnistuu.
Varatun himo toiseen ei sekään ole kivittämisen paikka. Kuka määrittelee sen, mikä on pettämistä? Periaatteessa se on jo siinä, kun ajatukset lipsahtavat. Joillekin suuteleminenkaan ei ole pettämistä ja joillekin yhden yön lipsahdus on "ymmärrettävää" verrattuna kuukausien / vuosien petosketjuun.
Kuka tietää ,mitä on toisen ihmisen parisuhde... kuka on valmis tuomitsemaan toisen tietämättä taustoja? Hurskastella ja jeesustella aina voi, mutta mikä on niiden hyöty - saako siitä nautintoa, iloa tai onnea elämään. Elä ja anna toisen elää, niin tämä täällä menee... Anteeksiannolla saavutetaan enemmän kuin kivityksellä, vaikka kyseessä olisitkin vain sinä itse.sitä sen paremmin sanoa!
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
sitä sen paremmin sanoa!
Kiitos!
- rautakaNnel
rautakaNnel kirjoitti:
Kiitos!
itse olen kuitenkin uskollisuuden puolella, jos liitossa on asiat perusteiltaan kunnossa. Mikäli löytyy luottamusta ja kunnioitusta ja lisäksi oman kumppanin kanssa huumorikin vielä toimii, antaa palaa - mutta oman kumppanin kanssa. Nauttia saa kaikesta ylimääräisestä huomiosta ja huomiota saa myös antaa. Sitä sanotaan flirtiksi. Se on elämän sokeria se... Mutta hyvää elämää ei kannata tärvellä, omankaan jaksamisen kustannuksella. Ja silti: elä ja anna toisenkin elää.
- heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
itse olen kuitenkin uskollisuuden puolella, jos liitossa on asiat perusteiltaan kunnossa. Mikäli löytyy luottamusta ja kunnioitusta ja lisäksi oman kumppanin kanssa huumorikin vielä toimii, antaa palaa - mutta oman kumppanin kanssa. Nauttia saa kaikesta ylimääräisestä huomiosta ja huomiota saa myös antaa. Sitä sanotaan flirtiksi. Se on elämän sokeria se... Mutta hyvää elämää ei kannata tärvellä, omankaan jaksamisen kustannuksella. Ja silti: elä ja anna toisenkin elää.
kukin meistä taaplaa tyylillään ja mitäs me toista olemme arvostelemaan. Täytyy ottaa huomioon että tällaosessakin jutussa (mistä keskustelu sai alkunsa) on myös se "kolmas pyörä": mitähän hänen elämäänsä kuuluu, toivottavasti hyvää koska hänkin sen ansaitsee!
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
kukin meistä taaplaa tyylillään ja mitäs me toista olemme arvostelemaan. Täytyy ottaa huomioon että tällaosessakin jutussa (mistä keskustelu sai alkunsa) on myös se "kolmas pyörä": mitähän hänen elämäänsä kuuluu, toivottavasti hyvää koska hänkin sen ansaitsee!
siitäkin puolesta jotain. Ei ole herkkuasema, ei. Kolmas pyöräkin on ihmisarvon ansaitseva. Ei näissä jutuissa aina ole syyllistä, elämä tekee varkaan - jos niin voi sanoa. Kuka meistä tietää, mikä ovi meille yllättäen aukeaa. Ja toisekseen myös sille, jolta ovi edestä sulkeutuu, aukeaa toisaalla uusi.
- heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
siitäkin puolesta jotain. Ei ole herkkuasema, ei. Kolmas pyöräkin on ihmisarvon ansaitseva. Ei näissä jutuissa aina ole syyllistä, elämä tekee varkaan - jos niin voi sanoa. Kuka meistä tietää, mikä ovi meille yllättäen aukeaa. Ja toisekseen myös sille, jolta ovi edestä sulkeutuu, aukeaa toisaalla uusi.
jätetty ihminen ei ole yleensä se jota ensimmäiseksi syytetään. Se olisikin liian julmaa kaiken henkisen kärsimyksen ja jätetyksi tulemisen jälkeen(varsinkin toisen naisen). Mutta tilannetta ei auta surkuttelu vaan periaatteena olisi hyvä olla että "mene kun mennä täytyy ja takaisin ei ole tulemista". Minkä taakseen jättää sen on parasta pysyä siellä. Kyllä itsekin sillointällöin miettii tehtyjä valintojaan ja kaikki eivät ole kehuttavia but "shit happends".
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
jätetty ihminen ei ole yleensä se jota ensimmäiseksi syytetään. Se olisikin liian julmaa kaiken henkisen kärsimyksen ja jätetyksi tulemisen jälkeen(varsinkin toisen naisen). Mutta tilannetta ei auta surkuttelu vaan periaatteena olisi hyvä olla että "mene kun mennä täytyy ja takaisin ei ole tulemista". Minkä taakseen jättää sen on parasta pysyä siellä. Kyllä itsekin sillointällöin miettii tehtyjä valintojaan ja kaikki eivät ole kehuttavia but "shit happends".
Turhaa on myös ylenpalttisesti pettänyttä osapuolta... se mikä on tapahtunut, on tapahtunut. Paha parkua kun on njo paskat housuissa... Omia voimavarojaan ei moiseen kantsi tuhlata, jos ne muutenkin on vä'hissä. Ja aivan varmasti onkin. Monot nenän suuntaan ja eteenpäin. Muistaa kannattaa, että aina se on eteenpäin, kun turvallensa lentää.
- hypännyt...
... tekeminen se vasta kummitteleekin koko lopun elämän :/
- heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
Turhaa on myös ylenpalttisesti pettänyttä osapuolta... se mikä on tapahtunut, on tapahtunut. Paha parkua kun on njo paskat housuissa... Omia voimavarojaan ei moiseen kantsi tuhlata, jos ne muutenkin on vä'hissä. Ja aivan varmasti onkin. Monot nenän suuntaan ja eteenpäin. Muistaa kannattaa, että aina se on eteenpäin, kun turvallensa lentää.
pestään pöksyt kun lämmittävä vaikutuskin on lyhytkestoinen. Itse olet ilmeisemminkin jo selvinnyt kestävälle jäälle.
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
pestään pöksyt kun lämmittävä vaikutuskin on lyhytkestoinen. Itse olet ilmeisemminkin jo selvinnyt kestävälle jäälle.
Olipa hauskasti sanottu! Joo: pöksyt on pesty. Eli kestävällä pinnalla olen -en jäälläkään enää vaan ehdalla maalla, entistä viisaampana ja vahvempana. Kai (sen viisauden kanssa on välillä hieman niin ja näin...). Olihan se tyly juttu ja vielä tylympää, kun tuon varatun rouva ilmestyi oven taakse... Tosin keskustelumme oli erittäin antoisa, oikeasti. Tuohon auttoi se, että tapahtumasta oli jo kaksi vuotta aikaa sillä hetkellä sekä yhteinen kokemus petoksesta, sillä minäkin jouduin petetyksi - ja rouva tuplapetetyksi. Ei todellakaan käynyt rouvaa kateeksi...
Eteenpäin se on turpalentokin, kuten sanoin - oppinut kantapään kautta. Se auttaa arvottamaan asioita uudessa valossa. - heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
Olipa hauskasti sanottu! Joo: pöksyt on pesty. Eli kestävällä pinnalla olen -en jäälläkään enää vaan ehdalla maalla, entistä viisaampana ja vahvempana. Kai (sen viisauden kanssa on välillä hieman niin ja näin...). Olihan se tyly juttu ja vielä tylympää, kun tuon varatun rouva ilmestyi oven taakse... Tosin keskustelumme oli erittäin antoisa, oikeasti. Tuohon auttoi se, että tapahtumasta oli jo kaksi vuotta aikaa sillä hetkellä sekä yhteinen kokemus petoksesta, sillä minäkin jouduin petetyksi - ja rouva tuplapetetyksi. Ei todellakaan käynyt rouvaa kateeksi...
Eteenpäin se on turpalentokin, kuten sanoin - oppinut kantapään kautta. Se auttaa arvottamaan asioita uudessa valossa.me olemme viisaita, viimeistään jälkiviisaita. Tuo kuulosti jo monimutkaiselta: sitä ex-rouvaa petti toinenkin mies? Siinä kyllä loroteltiin kumpaankin kenkään ja kun eri aikaan niin kestää kauemmin kuivua! Uskomattoman huonoa tuuria. Taisitkin itse päästä "helpolla", jos niin voi sanoa.
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
me olemme viisaita, viimeistään jälkiviisaita. Tuo kuulosti jo monimutkaiselta: sitä ex-rouvaa petti toinenkin mies? Siinä kyllä loroteltiin kumpaankin kenkään ja kun eri aikaan niin kestää kauemmin kuivua! Uskomattoman huonoa tuuria. Taisitkin itse päästä "helpolla", jos niin voi sanoa.
.. taisin ilmaista itseäni hieman kehnosti: sen rouvan mies otti sarjaan kolmannen naisen - tosin minut pudotettiin sarjasta hetimiten. Rouvalle se oli kova pala. En tiedä, pääsinkö helpolla. Mä rakastin sitä miestä ihan vilpittömästi ja sinisilmäisesti uskoin häneen. Surullinen olin - aivan lyöty, mutta aika nopeasti pääsin yli. Ei siinä auttanut sen kummemmin mollata tuota miestäkään - ei se mun oloani ois parantanut. Ylipääseminen vaati vain omien arvojen jäsentelyä ja eteenpäin menoa, tunteiden analysointia,hyviä ystäviä. Erityisenä apuna kaikissa elämän kolhuissa on ollut syntymälahjaksi saatu positiivinen asenne. Ja tosiasia lienee, että uusia junia tulee vaikka yhdestä laiturille jäisikin.
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
me olemme viisaita, viimeistään jälkiviisaita. Tuo kuulosti jo monimutkaiselta: sitä ex-rouvaa petti toinenkin mies? Siinä kyllä loroteltiin kumpaankin kenkään ja kun eri aikaan niin kestää kauemmin kuivua! Uskomattoman huonoa tuuria. Taisitkin itse päästä "helpolla", jos niin voi sanoa.
.. jos tuosta on kulunut jo viisi vuotta, ei enää ole syytä murhettua... Tosin murheiden määrä on kaiketi vakio - yhdestä kun pääsee, jo toinen kolkuttelee ovella. Ei elämä ole helppoa, eikä pidäkään olla. Maun tasapaino syntyy suolaisesta ja makeasta...
- heebo123
rautakaNnel kirjoitti:
.. jos tuosta on kulunut jo viisi vuotta, ei enää ole syytä murhettua... Tosin murheiden määrä on kaiketi vakio - yhdestä kun pääsee, jo toinen kolkuttelee ovella. Ei elämä ole helppoa, eikä pidäkään olla. Maun tasapaino syntyy suolaisesta ja makeasta...
pitänee varmaan ottaa hyöty irti kummastakin!
- rautakaNnel
heebo123 kirjoitti:
pitänee varmaan ottaa hyöty irti kummastakin!
Joo... jos aina olisi joulu ja juhannus, miltä juhla silloin tuntuisikaan? Tarvitaan arkea, jotta juhla tuntuisi. Tarvitaan pimeyttä, jotta valo ymmärrettäisiin ja alituinen sokeri kyllästää. Kuten entinen kesäheilani osuvasti sanoi joskus taannoin: "Kaikkeen kauniiseen tottuu." - niin myös jatkuvaan hyvään. Ja ihmisen luonto on, että nälkä kasvaa syödessä. Pieni tai suurempi paluu perusasioihin katkaisee ikikierteen. Ehkä tämä on inhorealistista tai vain arkirealistista, mutta tosi kuin vesi.
- kaverina
vaan, niin minäkin pidän. Jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Sänkyyn ei hypitä,pieni pusu ja hipaisu tilaisuuden tullen. Soitellaan ja textaillaan. Jännitys säilyy näin, jo 7v.
- tilanne jo 2v...
Kamuja ollaan ja toisiamme silmiin tuijotellaan... Luulen, että jotkut työkamut on arvannu, että himot hyrrää puolin toisin, mutta ei voi tästä eespäin mennä, kun ollaan molemmat varattuja tahollamme. Se pusuttelu saattais olla se "viiminen niitti"=)!
Mutta on se kiva fantasioida toisesta, ajattelematta mitä paskaa se arki sitten loppupeleissä oiskaan!
- Kaappikissa
Et ole hullu.On itsellekin käynyt noin.Elän onnellisessa avioliitossa,ja olemme uskollisia.Silti niitä ihastuksia joskus sattuu.Antaa niiden tulla ja mennä.Tunteilta emme voi suojautua.Vaikka olisit parisuhteessa ja kaikki kunnossa,niin silti niitä ihania ihmisiä on maailma täynnä.Eikä sen tarvitse merkitä mitään.Ja itse olen huomannut,että onneksi ei ole koskaan tullut toisen osapuolen tietoon ihastumiset.Jossain vaiheessa huomaa,ettei se olisi ollut kovin viisasta,kun huomaa että toinen onkin pettymys.Jokaisessa meissä on jotain 'vikaa',kaikilla meillä on omat tapamme,joita emme edes itse huomaa.Kuuluu sarjaan "ensi-treffeillä ei kannata kaivaa nenää ja pyyhkiä tuotoksia servettiin"
Mutta se ihastuminen ja 'salaa-ajatteleminen' on niin ihanaa...eri asia on sitte jos oikeesti tahtoo mennä pitemmälle.- Ellen
miksi loukata toista sellaisella,
mikä ei ole ... edes tarkoitettu vakavaksi!
- "nuori poika"
Kun kerroit tunteistasi. En tiennyt
missä mennään. Nyt kaikki selvempää.- --minttu--
.."nuoripoika" .. sittenpähän sä voit ratkaista asian. Itse kun olen niin hukassa! Jos nyt sattumalta olet juuri se "nuoripoika" jota minä olen ilokseni katsellut.. =) Tuskin kuitenkaan..
- vaikkapa
No voi helevetti kyllä on mielenkiintoista, mitäs uutta tuossa on muutama kymmenvuosi naureskeltiin kun ympäristölaitoksessa sikisvät,sekosvat, erosvat keskenään ja sama meno jatkuu, perheen luohan mennään sitten oivana äitinä ja isänä tietenkin,yök
- vaan
kannattaa kokeilla vaikka hotellissa miltä tuntuu sitähän on vaan muutamaa kokemusta rikkaampi niin meilläkin
- Peter41
Moka
Mä on tosiassi, etta tämä ei o uusi asia.
Mun vaimo oli ihan samassa asemmassa noin 15v.ennen. Mä (minä) on nuorikas jopa 18v. muta ei heita mitä . Asume 15v. samassa talossa , han on 60v ja minä 40v. ja mä rakasta hannele enepa kuin ensimainesta mun työ paiva (kuin se tavaisime).
Jatka vain, se puhdista sinule.
Hälsningar :Peter- aa.
voihan pärkkele annasina vai pillu niin jäpä lakaa vilkkuilemasta
- --minttu--
Kiitoksia kommenteista, neuvoistanne ja omista kokemuksistanne! Tämä on kyllä ihan uskomaton tilanne. Helpommaksi tän asian tekisi jos tämä ihastukseni olisi saman ikäinen tai vanhempi, mutta.. Nyt en osaa käsitellä tätä suuntaan enkä toiseen koska en ole varma että mitä tämä ihastukseni haluaa. Enkä todellakaan voi sitä häneltä kysyä enkä tehdä asialle mitään sillä en kuitenkaan tunne häntä kunnolla, saattaahan olla että hän ei tunne niin voimakkaasti kuin minä. Ja hänhän on sinkku (tietääkseni) eikä hänellä ole mitään menetettävää, mulla taas on kuitenkin perhe joka on tietenkin tärkeä. Enpä olisi uskonut että joudun tällaiseen tilanteeseen. Ihastuminen vain tapahtui niin hetkessä. En kyllä ole varma tietääkö tämä nuorimies että olen häntä sen 10 vuotta vanhempi, näytän ikäistäni useamman vuoden nuoremmalta. Sen hän tietää että olen varattu. En ole edes kehdannut tästä asiasta puhua kenellekkään hyvälle ystävällenikään. Tuntuu että pää hajoaa näihin ajatuksiin ja tunteisiin. No, tulipahan jo katsottua avoimet työpaikatkin jos vaikka löytys uusi työpaikka ja silläkeinoin voisin unohtaa.. Lopputilikin jo kävi mielessä, mutta se ei käytännön syistä ole mahdollista. Joo, tiedän että olen ihan pimeä kun ajattelen näin mutta tunteille kun ei mahda yhtään mitään..
- Kokenut
--minttu-- kirjoitti:
Kiitoksia kommenteista, neuvoistanne ja omista kokemuksistanne! Tämä on kyllä ihan uskomaton tilanne. Helpommaksi tän asian tekisi jos tämä ihastukseni olisi saman ikäinen tai vanhempi, mutta.. Nyt en osaa käsitellä tätä suuntaan enkä toiseen koska en ole varma että mitä tämä ihastukseni haluaa. Enkä todellakaan voi sitä häneltä kysyä enkä tehdä asialle mitään sillä en kuitenkaan tunne häntä kunnolla, saattaahan olla että hän ei tunne niin voimakkaasti kuin minä. Ja hänhän on sinkku (tietääkseni) eikä hänellä ole mitään menetettävää, mulla taas on kuitenkin perhe joka on tietenkin tärkeä. Enpä olisi uskonut että joudun tällaiseen tilanteeseen. Ihastuminen vain tapahtui niin hetkessä. En kyllä ole varma tietääkö tämä nuorimies että olen häntä sen 10 vuotta vanhempi, näytän ikäistäni useamman vuoden nuoremmalta. Sen hän tietää että olen varattu. En ole edes kehdannut tästä asiasta puhua kenellekkään hyvälle ystävällenikään. Tuntuu että pää hajoaa näihin ajatuksiin ja tunteisiin. No, tulipahan jo katsottua avoimet työpaikatkin jos vaikka löytys uusi työpaikka ja silläkeinoin voisin unohtaa.. Lopputilikin jo kävi mielessä, mutta se ei käytännön syistä ole mahdollista. Joo, tiedän että olen ihan pimeä kun ajattelen näin mutta tunteille kun ei mahda yhtään mitään..
Jos menet pidemmälle niin leikit tulella. Itselleni kävi samoin.. ihastuin työkaveriini(ja hän muhun) jolla oli perhe. Pari vuotta meni sillai, et flirttailtiin, kujeiltiin ja vähän välillä pusuteltiinkin..ja se oli jotenkin jännittävää ja kivaa. Kaikki muuttui kun pikkujouluissa päädyttiin sänkyyn. vähän ajan päästä hän tuli myös raskaaksi...isyystestien jälkeen en sentään ollut isä, mutta nyt asia on kaikkien tiedossa, eikä työpaikalla olo ole lainkaan mukavaa... taitaa olla työpaikan vaihto edessä... Eli mieti tarkaan mitä teet!!!
- Ellen
Kokenut kirjoitti:
Jos menet pidemmälle niin leikit tulella. Itselleni kävi samoin.. ihastuin työkaveriini(ja hän muhun) jolla oli perhe. Pari vuotta meni sillai, et flirttailtiin, kujeiltiin ja vähän välillä pusuteltiinkin..ja se oli jotenkin jännittävää ja kivaa. Kaikki muuttui kun pikkujouluissa päädyttiin sänkyyn. vähän ajan päästä hän tuli myös raskaaksi...isyystestien jälkeen en sentään ollut isä, mutta nyt asia on kaikkien tiedossa, eikä työpaikalla olo ole lainkaan mukavaa... taitaa olla työpaikan vaihto edessä... Eli mieti tarkaan mitä teet!!!
"ulkopuolelle" on aina vaarallisia.
- Nimetön
aa. kirjoitti:
voihan pärkkele annasina vai pillu niin jäpä lakaa vilkkuilemasta
Kulle PILLU henkilö, en mä tiedä kuika vanha sinä olet , mutta mä tiedä etta sinä on todelinen FOSIDI.
- bipolaarinen?
--minttu-- kirjoitti:
Nimittäin psykiatrilla? Kuulostaa että sinulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö johon liittyy juuri tuollainen kypsymätön tunteiden käsittely ja holtiton seksuaalisuus, piittamatta siitä miten se vahingoittaa läheisiä ihmisiäsi. Ystävän neuvo: Hakeudu hoitoon ennen kuin tuhoat omasi ja rakkaittesi elämän.
- kleo__
...olen ihastunu työkaveriini,eri juttu vaan kun ollaan molemmat sinkkuja...onneks! oon vaan niin ujo etten oikeen tiiä mitä tekisin, tai sanoisin ja nyt kun tero on lomalla jo toista viikkoa niin mä oon ihan palasina! ollaan tosi samanlaisia, mustia vaatteita,lävistyksiä ja vieläpä molemmilla samanväriset hiukset (mustat)! tero moikkaa mulle aina esimmäisenä, mutta luulenpa että on ite yhtä ujo kun mäkin...mut meidän välillä todellakin kipinöi! mitä mä teen? auttakaa ujoa...
- kuin
ihmiseen, älä niin kuin johonkin yliluonnolliseen :) otat vaan tyynesti, ainakin aluksi =)
- turinoita lukee
Niin ei voi muuta hävetä teitä! Paskaset naurut kaikille joilla on käry käyny ja nyt duunis kovin hankalaa!Voi Voi! Mitä enempi kärsitte sen parempi!:D Tämänkin keskustelun aloittanut 10v nuorempaa varattua lihaa himoitseva "Etsi joku vapaa"....
Mix se sulle olis yhtää sen uskollisempi, jos kerran vieraita nytkin kyttää! Onneksi maailmassa on vielä puhtaitakin tapauksia:)Muuten joutus olee sinkkuna koko elaman.. Yhden kerran tosin meinas nuorempana lipsahtaa, mut onnex ei tapahtunu (yhthään) mitää. Pieni miinus jokatapaukses notta ei tässä si ihan puhtosia itekkää olla :O - !!!
ryhdistäydy ja pidä se ystävyytenä.on varmasti kiva mennä töihin kun on pientä kipinää siellä.jos taas teet jotain tyhmää voi töissä käyminen muuttua vastenmieliseksi. rupeaisiko 10vuotta nuorempi lastesi isäksi ja elämään heti kanssasi arkea? tuskin. rikkoisit perheesi ja kaikki kärsisivät (montako vuotta heittäisit menemään).korjaa suhdettasi kotona ja ota se oikein tosissasi.kotitehtäväksi annan sinulle tämän tehtävän huomioi miestäsi ,helli ,anna ja rakasta häntä siitä saa osansa myös rakkautenne hedelmät eli lapsenne. säännöksi katsoa saa muttei koskea.
- Sitä se on
Anna sille ja ota itsekin, siitähän siinä perimmiltään on kyse, vaikka sen verhoatkin ihastuksen ym. sanoin.
Tai älä anna, silloin se loppuu nopeammin - mieti kumpi on parempi - valinta joka tapauksessa on sinun (teidän) ! - mie vaan
ite olin viime perjantaina viihteellä ja iskin kynteni yhteen tyyppiin ja yhessä oltiin koko ilta.hauskaa oli ja tulihan sitä muutakin tehtyä ku kädestä pidettyä.siis ei mitään sänky puuhia kuitenkaan.mulla on itellänikin mies,joka on todellakin kunnollinen liiankin kunnollinen.nyt tää kaveri laitto eilen viestiä,että voitaisko nähä ja minähän menin lupaileen.väärinhän tää tämmönen on tiedän ettei selitykset auta,mutta kun tää tyyppi on tosi mukava ja on itekkin eroamassa vaimostaan.en tiiä oikeen mitä pitäis tehä houkutus on suuri ja ahistaa ihan tajuttomasti.mitä teen?
- Cuanita
EI kannata..muistele,sitä ensi rakkauttasi.....
Olen itsekkin ollu ihastunu mutta ei sen enempää.Pitää vaan järkillä,mikä elämässä on tärkeämpää.
- menossa
seksisuhde miespuolisen varatun työkaverin kanssa...pidetään hauskaa aina silloin tällöin.
Kerran täällä vaan eletään, otetaan siitä kaikki irti ;)- mie vaan
minäkin olen ollut ukkoni kanssa kohta 14.vuotta naimisissa ja nyt jotenkin tuntuu ettei oikeen enää kiinnosta.ja tapasin yhen hyvän tyypin viikonloppuna raflassa ja olis tarkotus tavata kuukauden päästä,mut en tiiä saa ny nähä.mulla on ihan hyvä mies ei ole koskaan pettäny ja on muutenkin kunnollinen.jotenki alkaa vaan tökkiä ku aina sitä samaa päivästä toiseen ei mitään uutta olaan ku jo iänikuinen pariskunta,että kyllä tässä kaipais pientä vaihtelua ja eihän ukon siitä tartte tietää.
- --minttu--
Ehkä jotain samantapaista suhdetta itsekkin olen salaa mielessäni ajatellut kuin sinulla ja työkaverillasi. Mulla ei nimittäin ole aikomustakaan että voisin olla tän nuoren miehen kanssa jotain muuta..Meillähän on aivan erilaiset maailmat ja hänellä vielä kaikki edessään. Niin ja mä todellakin luulin että hän olisi mua vain 5-6 v nuorempi. Kun kuulin miehen todellisen iän olin aika järkyttynyt. Olen nyt yrittänyt kovasti unohtaa koko miehen, mutta ei se niin helppoa ole. Tiedän että tämä on niin helvetin väärin mutta minkäs teet. Vielähän ei ole mitään tapahtunut ja luulen että ei tapahdukkaan..ellei vastapuoli tee aloitetta. =)
- HORMON
Tosirakastajat ovat niitä, jotka tyydyttävät yhden naisen tämän elämän ajan, eikä niitä, jotka kohentavat sisältä surkeiden naisten itsetuntoa hetkeksi. Uskomatonta, että nainen myy jopa ruumiinsa antautumalla niin niin öklöön kontaktiin saadakseen kiinnostusta.
- gfdjhmvd
mie vaan kirjoitti:
minäkin olen ollut ukkoni kanssa kohta 14.vuotta naimisissa ja nyt jotenkin tuntuu ettei oikeen enää kiinnosta.ja tapasin yhen hyvän tyypin viikonloppuna raflassa ja olis tarkotus tavata kuukauden päästä,mut en tiiä saa ny nähä.mulla on ihan hyvä mies ei ole koskaan pettäny ja on muutenkin kunnollinen.jotenki alkaa vaan tökkiä ku aina sitä samaa päivästä toiseen ei mitään uutta olaan ku jo iänikuinen pariskunta,että kyllä tässä kaipais pientä vaihtelua ja eihän ukon siitä tartte tietää.
Ei tuntuis kyllä kivalta sinustakaan tuollainen salakähmäisyys ukkosi taholta.
- HARRISON
HORMON kirjoitti:
Tosirakastajat ovat niitä, jotka tyydyttävät yhden naisen tämän elämän ajan, eikä niitä, jotka kohentavat sisältä surkeiden naisten itsetuntoa hetkeksi. Uskomatonta, että nainen myy jopa ruumiinsa antautumalla niin niin öklöön kontaktiin saadakseen kiinnostusta.
Ja kuten kirjoitit aiemmin (?), ennuste on surulisen huono: kerran huoraaja, toistekin huoraaja. Onneksi on luontaisen kypsiä naisia, jotka eivät tarvitse hurmuripellejä tms. "Suutelukuvitelmat", hohhoijaa!
- Ellen
HARRISON kirjoitti:
Ja kuten kirjoitit aiemmin (?), ennuste on surulisen huono: kerran huoraaja, toistekin huoraaja. Onneksi on luontaisen kypsiä naisia, jotka eivät tarvitse hurmuripellejä tms. "Suutelukuvitelmat", hohhoijaa!
Kuka voi elää ilman että tuntee ihastusta
... milloin mihinkin asiaan ...
Kerropa se! - koskaan ei voi
gfdjhmvd kirjoitti:
Ei tuntuis kyllä kivalta sinustakaan tuollainen salakähmäisyys ukkosi taholta.
olla varma onko toinen pettänyt vai ei.
Turhaahan sitä miettiä on tietenkään, mutta jos nyt sattuu hairahtumaan vieraaseen, niin miksi pahoittaa toisen mieltä kertomalla? Kärsikää itse nahoissanne syyllisyydentunteet. - Aikuinen
Ellen kirjoitti:
Kuka voi elää ilman että tuntee ihastusta
... milloin mihinkin asiaan ...
Kerropa se!Joskus vaan on kasvettava aikuiseksi
- palaa
Anna palaa niin ei tartte katua kyllä näitä pihtareita on muutenkin liikaa
- mie vaan
kiitti vaan rohkasusta,mutta eipä taida olla niin yksinkertasta kuiteskaan.olishan se hirveetä,jos jääkin kiinni sit saa katua loppu ikänsä ja paluuta takasin ei ole.on se vaikeeta.
- heikolla jäällä.
Yksin olet tunteittesi kanssa. Ja pian olet yksin ihan fyysisestikin, jos jatkat samaa rataa. Ajattele
lapsiasi. Olet ottamassa todella ison hallitsemattoman riskin. hölmö nainen.- hölmö nainen
Kaikkea sitä saa lukea. Voi hyvä tavaton sentään. Itsellä ei ole kokemusta työpaikan säpinöistä.
Olen onnellisesti naimisissa ja onnellisuuden tunteen olen saavuttanut vain ja ainoastaan sillä, että olen luvannut rakastaa miestäni kunnes kuolema miedät erottaa (olen vanhanaikainen ei tarvitse saarnata)ja tämän tunteen eteen on tehtävä töitä. Meilläkin arki tuli ovista ja ikkunoista, kun olin tiiviisti kotona ja raskaana eli olin ensisijaisesti äiti (3 lasta 4,4vuoden sisään). Kunnes lähdimme kaksistaan pari vuotta sitten viikonloppulomalle Tallinnaan ja tänä keväänä kävimme uudestaa. Nämä matkat ovat palauttaneet säpinän ja kipinöinnin suhteeseemme.
Katselen vieraita ja hyvännäköisiä miehiä minäkin, mutta minulle riittää katseet -ja unelmat ja fantasiat ovat sitä varten, jotta ei satuttaisi ketään itselle tärkeää ihmistä. Sattui minulle kerran sellainen tapaus josta olisi voinut seurata jotain, tiedä häntä....eli olin naisporukalla paikallisessa. Näin siellä tutun miehen, lapsemme ovat samassa kerhossa, hän polvistui viereeni laulamaan serenadin minulle (karaokeilta)....voitte kuvitella kuinka romanttista se oli. Juttelin erään kerran illan aikana hänen kanssaan ja lähtiessäni pois, minun oli pakko palata takaisin ja antaa pehmeä suudelma suulleen. Hän totesi vain, että nähdäänhän me aina, kun viemme kerhoon lapsia !!! Mutta en nähnyt vähään aikaan, koska tarkoituksella annoin mieheni viedä tyttäremme ja sain näin tilanteen hallintaan. Kadulla katseemme kohtaa, mutta se jää siihen, en edes unelmoi hänestä, sillä en voi vaihtaa parempaan, sillä miehenikin on omalla hassulla tavallaan äärimmäisen romanttinen ja tilannetajuinen.Oma rakas mörikkä ja minä hänen herkkupeppunsa...
Tsemppiä ja järjen ääntä kaikille, jotka rypevät tällaisten asioiden kimpussa, ei käy kateeksi =) - --minttu--
hölmö nainen kirjoitti:
Kaikkea sitä saa lukea. Voi hyvä tavaton sentään. Itsellä ei ole kokemusta työpaikan säpinöistä.
Olen onnellisesti naimisissa ja onnellisuuden tunteen olen saavuttanut vain ja ainoastaan sillä, että olen luvannut rakastaa miestäni kunnes kuolema miedät erottaa (olen vanhanaikainen ei tarvitse saarnata)ja tämän tunteen eteen on tehtävä töitä. Meilläkin arki tuli ovista ja ikkunoista, kun olin tiiviisti kotona ja raskaana eli olin ensisijaisesti äiti (3 lasta 4,4vuoden sisään). Kunnes lähdimme kaksistaan pari vuotta sitten viikonloppulomalle Tallinnaan ja tänä keväänä kävimme uudestaa. Nämä matkat ovat palauttaneet säpinän ja kipinöinnin suhteeseemme.
Katselen vieraita ja hyvännäköisiä miehiä minäkin, mutta minulle riittää katseet -ja unelmat ja fantasiat ovat sitä varten, jotta ei satuttaisi ketään itselle tärkeää ihmistä. Sattui minulle kerran sellainen tapaus josta olisi voinut seurata jotain, tiedä häntä....eli olin naisporukalla paikallisessa. Näin siellä tutun miehen, lapsemme ovat samassa kerhossa, hän polvistui viereeni laulamaan serenadin minulle (karaokeilta)....voitte kuvitella kuinka romanttista se oli. Juttelin erään kerran illan aikana hänen kanssaan ja lähtiessäni pois, minun oli pakko palata takaisin ja antaa pehmeä suudelma suulleen. Hän totesi vain, että nähdäänhän me aina, kun viemme kerhoon lapsia !!! Mutta en nähnyt vähään aikaan, koska tarkoituksella annoin mieheni viedä tyttäremme ja sain näin tilanteen hallintaan. Kadulla katseemme kohtaa, mutta se jää siihen, en edes unelmoi hänestä, sillä en voi vaihtaa parempaan, sillä miehenikin on omalla hassulla tavallaan äärimmäisen romanttinen ja tilannetajuinen.Oma rakas mörikkä ja minä hänen herkkupeppunsa...
Tsemppiä ja järjen ääntä kaikille, jotka rypevät tällaisten asioiden kimpussa, ei käy kateeksi =)Pitäisi yrittää saada suhde kuntoon oman miehen kanssa. Mutta niin moni asia on pielessä, hän ei juurikaan osallistu kotihommiin, ei laita ruokaa, ei siivoa koskaan, lähes aina minä käyn kauppareissut ym, lasten kanssa puuhastelut. Lapsia "hoitaa" kun olen töissä eli istuu koneella ja muksut touhuavat omiaan. Olen puhunut tästä asiasta useammankin kerran, ei juurikaan vaikutusta. Olen yrittänyt järjestää meille yhteisiä menoja sekä matkoja ja jopa itse maksanut ne. Hän ei koskaan huomio minua. Seksi kyllä maistuisi vaikka joka ilta.. Rakastan silti häntä vielä edelleen, onhan hän lasteni isä. Mutta en kuitenkaan ole sillätavalla onnellinen hänen kanssaan kuin pitäisi. Jotain puuttuu ja tiedän, se on huomio! Ja mieheni ei siis ollut tällainen ennen, muuttui vuosien myötä aina vaan laiskemmaksi ja saamattomammaksi. Aikanaan rakastuin hänen sporttisuuteen ja energisyyteen, nyt siitä ei ole mitään jäljellä! Eli siksi olen varmaan ajautunut tähän tilanteeseen, mutta en puolustele itseäni ja ajatuksiani. Se vaan taitaa olla tosiasia että lopulta "sitä saa mitä tilaa" .
Huh, olipa purkaus.Tulipahan nyt haukuttua vielä oma miehenikin..mä en vaan enään jaksa. =( - sitä saa mitä tilaa..
--minttu-- kirjoitti:
Pitäisi yrittää saada suhde kuntoon oman miehen kanssa. Mutta niin moni asia on pielessä, hän ei juurikaan osallistu kotihommiin, ei laita ruokaa, ei siivoa koskaan, lähes aina minä käyn kauppareissut ym, lasten kanssa puuhastelut. Lapsia "hoitaa" kun olen töissä eli istuu koneella ja muksut touhuavat omiaan. Olen puhunut tästä asiasta useammankin kerran, ei juurikaan vaikutusta. Olen yrittänyt järjestää meille yhteisiä menoja sekä matkoja ja jopa itse maksanut ne. Hän ei koskaan huomio minua. Seksi kyllä maistuisi vaikka joka ilta.. Rakastan silti häntä vielä edelleen, onhan hän lasteni isä. Mutta en kuitenkaan ole sillätavalla onnellinen hänen kanssaan kuin pitäisi. Jotain puuttuu ja tiedän, se on huomio! Ja mieheni ei siis ollut tällainen ennen, muuttui vuosien myötä aina vaan laiskemmaksi ja saamattomammaksi. Aikanaan rakastuin hänen sporttisuuteen ja energisyyteen, nyt siitä ei ole mitään jäljellä! Eli siksi olen varmaan ajautunut tähän tilanteeseen, mutta en puolustele itseäni ja ajatuksiani. Se vaan taitaa olla tosiasia että lopulta "sitä saa mitä tilaa" .
Huh, olipa purkaus.Tulipahan nyt haukuttua vielä oma miehenikin..mä en vaan enään jaksa. =(Mintulle vaan, että suhteen saa paremmaksi sillä, että on aina välillä joku "rinnakkais" suhde!! Mulla ainakin toimii.. kun ite saa tyydytystä jostai muualta, kuin kotoa, niin kaikki menee tosi makeesti!! Meillä suhde lasten isän kans parani 100% kun päätin antaa vallan kaikille haluille, mitä esim. Baarissa tulee.. En tiedä mistä johtuu, mutta kannattaa kokeilla.. Ei oman miehen tartte kaikkia tietää!! hiukan ylpeyttä itselle ja menoksi vaan..
Voi ajatella, että jos mies on laiska yms. niin "sitä saa mitä tilaa" - --minttu--
sitä saa mitä tilaa.. kirjoitti:
Mintulle vaan, että suhteen saa paremmaksi sillä, että on aina välillä joku "rinnakkais" suhde!! Mulla ainakin toimii.. kun ite saa tyydytystä jostai muualta, kuin kotoa, niin kaikki menee tosi makeesti!! Meillä suhde lasten isän kans parani 100% kun päätin antaa vallan kaikille haluille, mitä esim. Baarissa tulee.. En tiedä mistä johtuu, mutta kannattaa kokeilla.. Ei oman miehen tartte kaikkia tietää!! hiukan ylpeyttä itselle ja menoksi vaan..
Voi ajatella, että jos mies on laiska yms. niin "sitä saa mitä tilaa"Kiitos ymmärryksestä, olen aina ollut ylpeä uskollisuudesta, meillä on n.10 vuoden liitto mieheni kanssa. Ja nyt ensimmäistä kertaa kävi näin minulle. Lasten takia haluaisin että kaikki sujuisi kotona hyvin. Kaipaan kuitenkin ihailua ja huomiota. Sitä en mieheltäni saa. Yritän hoitaa kaikki koti vevollisuudet kunnialla enkä enään jaksa valittaa jatkuvasti joka asiasta. Tuskin siinä enään mitään menetän vaikka heittäytyisinkin suhteeseen jonkun kanssa. Järkevää se ei kylläkään olisi tämän ihastukseni kanssa sillä töissä on kuitenkin käytävä ja helposti lähtee ikäviä juoruja!
- kertoi, että
--minttu-- kirjoitti:
Pitäisi yrittää saada suhde kuntoon oman miehen kanssa. Mutta niin moni asia on pielessä, hän ei juurikaan osallistu kotihommiin, ei laita ruokaa, ei siivoa koskaan, lähes aina minä käyn kauppareissut ym, lasten kanssa puuhastelut. Lapsia "hoitaa" kun olen töissä eli istuu koneella ja muksut touhuavat omiaan. Olen puhunut tästä asiasta useammankin kerran, ei juurikaan vaikutusta. Olen yrittänyt järjestää meille yhteisiä menoja sekä matkoja ja jopa itse maksanut ne. Hän ei koskaan huomio minua. Seksi kyllä maistuisi vaikka joka ilta.. Rakastan silti häntä vielä edelleen, onhan hän lasteni isä. Mutta en kuitenkaan ole sillätavalla onnellinen hänen kanssaan kuin pitäisi. Jotain puuttuu ja tiedän, se on huomio! Ja mieheni ei siis ollut tällainen ennen, muuttui vuosien myötä aina vaan laiskemmaksi ja saamattomammaksi. Aikanaan rakastuin hänen sporttisuuteen ja energisyyteen, nyt siitä ei ole mitään jäljellä! Eli siksi olen varmaan ajautunut tähän tilanteeseen, mutta en puolustele itseäni ja ajatuksiani. Se vaan taitaa olla tosiasia että lopulta "sitä saa mitä tilaa" .
Huh, olipa purkaus.Tulipahan nyt haukuttua vielä oma miehenikin..mä en vaan enään jaksa. =(suhteenne on tullut tiensä päähän. Vain jonkinlainen pariterapia, piiitkät ja arkoja asioita sisältävät keskustelut ja molempien ryhdistäytyminen voivat pelastaa koko tilanteen.
Pidä nyt, Minttu-hyvä, se työkamu työkamuna ja selvitä asiat miehesi kanssa. Jos olet rehellinen, niin hänen silmänsä saattavat avautua ja alkaa olemaan perheenpää (ja saas nähä mimmonen seksipeto=)) uudemman kerran. Teillä kuitenkin on lapsia, niin tilanne ei ole heille reilu, jos ero tulee. Saati, jos eroon liittyy kolmas osapuoli. Muistathan, että valheella on lyhyet jäljet.=/
Onko muuten mielessäs käynyt, että sun miehelläs vois olla toinen?! - Petetty
--minttu-- kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä, olen aina ollut ylpeä uskollisuudesta, meillä on n.10 vuoden liitto mieheni kanssa. Ja nyt ensimmäistä kertaa kävi näin minulle. Lasten takia haluaisin että kaikki sujuisi kotona hyvin. Kaipaan kuitenkin ihailua ja huomiota. Sitä en mieheltäni saa. Yritän hoitaa kaikki koti vevollisuudet kunnialla enkä enään jaksa valittaa jatkuvasti joka asiasta. Tuskin siinä enään mitään menetän vaikka heittäytyisinkin suhteeseen jonkun kanssa. Järkevää se ei kylläkään olisi tämän ihastukseni kanssa sillä töissä on kuitenkin käytävä ja helposti lähtee ikäviä juoruja!
Ylpeä uskollisuudesta ja mietit pettämistä. Hieno yhdistelmä. Uskottelet itsellesi, että ansaitset sen. Olet tällä hetkellä tilanteessa, jossa kuvittelet kaikenlaista ja luot sitä omaa totuuttasi . Sitten kun petät, niin se on alku sille jatkuvalle valehtelemiselle. Ennen kuin tähän ryhdyt, niin ota selvää miehesi todellisista tunteista. Et vihjaile mitään tai kuvittele jotain, vaan kysyt suoraan, mitkä miehesi tunteet ovat sinua kohtaan. Jos miehesi ei tajua, niin uhkaile ja vetoa avioliittosi loppumiseen. Mutta älä herran tähden lähde kuvitelmien takia pettämään. Jos miehelläsi on tunteita sinua kohtaan ja petät, niin petoksesi paljastuttua (ja se takuu varmasti paljastuu) miehesi maailma romahtaa. Jos tuntisin sinut, niin pakottaisin sinut kertomaan asian miehellesi. Jos sitä et tekisi, niin kertoisin miehellesi. Sitä tuskaa, mitä petetty kokee, en haluaisi kenenkään muun kokevan. Olet heikko ihminen, jolla on huono itsetunto. Jalustalle vain pitäisi päästä ja tuntea toisen ihailua. Jotain muuta pitäisi saada kuin se, jonka kanssa olet elämäsi vieton valinnut. Olet säälittävän hävettävän itsekäs ihminen. Juuri sellainen ihminen, joita nykyään tuntuu olevan entistä enemmän.
- se huomiointi...
--minttu-- kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä, olen aina ollut ylpeä uskollisuudesta, meillä on n.10 vuoden liitto mieheni kanssa. Ja nyt ensimmäistä kertaa kävi näin minulle. Lasten takia haluaisin että kaikki sujuisi kotona hyvin. Kaipaan kuitenkin ihailua ja huomiota. Sitä en mieheltäni saa. Yritän hoitaa kaikki koti vevollisuudet kunnialla enkä enään jaksa valittaa jatkuvasti joka asiasta. Tuskin siinä enään mitään menetän vaikka heittäytyisinkin suhteeseen jonkun kanssa. Järkevää se ei kylläkään olisi tämän ihastukseni kanssa sillä töissä on kuitenkin käytävä ja helposti lähtee ikäviä juoruja!
Se huomion saaminen mieheltä onkin sellainen asia, jossa on yhtä monta totuutta kuin on miestäkin.Itse olen samaisesta aiheesta käynyt monet kerrat keskusteluja puolisoni kanssa. Ja totuus on, että toista ei voi muuttaa. Kaiken muutoksen on lähdettävä itsestä. Kun arki ja väsyminen minulla oli pahimmillaan ja kyselin huomion perään, niin ymmärsin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos haluan koskettelua ja suukottelua itse voi olla myös se aloitteentekijä ja MIESTEN KÄSITYS NAISEN HUOMIOIMISESTA EI VÄLTTÄMÄTTÄ TARKOITA SAMAA KUIN NAINEN ON SEN AATELLU !!!!
Miehelle huomioiminen sattaa tarkoittaa "olenhan minä sinua huomioinut, nytkin sait käydä lenkillä rauhassa " tai "käyn puolestasi kaupassa otan kaikki lapset mukaan" Nämä esimerkit ovat suoraan omasta elämästäni. Minä noissa esimerkeissä peräänkuulutin kainaloon ottamista, halailua silloin tällöin....Miesten aivot vain ovat erilaiset. He ajattelevat asioista yksioikoisesti. Se meidän naisten täytyy ottaa huomioon.
Mieti Minttu, saatko tästä pettäimestä huomiota ja jos sille tielle lähdet,jatkuuko huomiointi kuinka kauan!?! Kerroit että miehesi oli erlainen ennen. Jos hänkin on väsynyt sinuun jos arki on tullut hänenkin elämään...olet tuottanut hänelle pettymyksen, aivan kuin hän sinulle. Eikö olisi parasta keskustella asioista, meillä keskustelu auttoi. Ei se aina vika ole miehessä,jos suhde mättää, ota malka ensin pois omasta silmästäsi....
- RAINE H.
... sinunlaisillesi. Ennuste on surullisen huono; Kun tuo poju menettää kiinnostavuutensa, tulee ennen pitkää joku tilalle. Oma naiseni on onneksi niin kypsä ja luonnollisen vastustuskykyinen kaikenmaailman hurmureille, että pitää niitä seksuaalisesti(kin) tarpeettomina, eikä siis huoraa ajatuksissaan. (Noin 21 vuoden kokemus.) Onneksi en ole miehesi! Et kaipaa saarnoja, hyvä. Pelasta se vähä mikä pelastettavissa on ja lopeta pelleily.
- sitten löytänyt?!
Mistä tiedät mitä naisesi mielessä liikkuu? Vaikka unelmoisi parhaasta kamustasi tai vaikka toisesta naisesta!!! Älytöntä, jos ihminen ei saa edes ajatella mitä tykkään, vaan aina on joku idiootti, joka yrittää kontrolloida kaikkea.
Itse olen ollut 10v liitossa, enkä ikinä pettänyt miestäni, vaikka tilaisuuksia on ollut pitkin maailmaa. Se EI kuitenkaan tarkoita, ettenkö fantasioisi jostakin muusta välillä kuin omasta kullasta...
Ihme sovinisteja täällä, ja tämän viestin ansiosta varmaan muija saa vitusti turpaansa, eikö vaan?! Olet täys pelle! - on tainnut
löytää sinusta miehen, joka osaa lukea ajatuksia.
Yleensä keskustellaan ja moititaan naisia siitä, että he kuvittelevat, että mies osaa lukea ajatukset ja sitten ihmettelevät kun mies ei tee jotain asiaa sanomatta.
Niin että mistä h...ä sä tiedät mitä sun luonnollisen vastustuskykyisen naisen aivokopassa liikkuu? - jumalauta
Mistäpä hyvä Raine H. tiedät, ettei kypsä naisesi ajattele muita kun panee sinua?
Myös kypsät naiset voivat valehdella kirkkain silmin päin naamaa.
- RAINE H.
näin vain on
- Ellen
ajatus on ajatus, teko on teko!
- marsu
aika hirvee ihminen ja aviomies/avomies kumppanillesi. nousee karvat pystyyn kun ajattelenkin että joutuisin olemaan esim. työkaverisi. kannattaiskohan sunkin katsoa peiliin ja lakata olemasta noin itsevarma,ennenku napsahtaa omaan leukaan?!!!
- TYÖTOVERILLE
marsu kirjoitti:
aika hirvee ihminen ja aviomies/avomies kumppanillesi. nousee karvat pystyyn kun ajattelenkin että joutuisin olemaan esim. työkaverisi. kannattaiskohan sunkin katsoa peiliin ja lakata olemasta noin itsevarma,ennenku napsahtaa omaan leukaan?!!!
KYLLÄ SE YMMÄRTÄÄ VIESTIN JOS VÄHÄNKIN PANOMIEHIÄ
- fgsergwer
Ja varmasti "ajatuksissa huoraaminen" on rikos kumppania kohtaan! JA VITUT! Jokaisella on fantasioita eri ihmisistä, se vain on niin. Eikä siinä ole mitään pahaa. Jos avio/avoliitto on toimiakseen, ei sitä hetkauta jotkut toisten ihmisten ajattelemiset. Mustasukkaisuus on sitten asia erikseen, ehkä voisikin sanoa että MUSTASUKKAISUUS ON RIKOS KUMPPANIA KOHTAAN!
Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa jo useamman vuoden, välillä suhteessa on tietysti ylä- ja alamäkiä. Kuluneena kesänä harrastin seksiä kolmen (vieraan) naisen kanssa. En puolustele tekoani millään, mutta olen vain entistä vakuuttuneempi siitä, että vaimoni on maailman kaunein ja fiksuin nainen. Seksi tuntuu vain entistä paremmalta, jotenkin vieraissa käyminen sai arvostamaan niitä asioita, joita omassa kumppanissa on.
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä... - En huolisi tuollaista
fgsergwer kirjoitti:
Ja varmasti "ajatuksissa huoraaminen" on rikos kumppania kohtaan! JA VITUT! Jokaisella on fantasioita eri ihmisistä, se vain on niin. Eikä siinä ole mitään pahaa. Jos avio/avoliitto on toimiakseen, ei sitä hetkauta jotkut toisten ihmisten ajattelemiset. Mustasukkaisuus on sitten asia erikseen, ehkä voisikin sanoa että MUSTASUKKAISUUS ON RIKOS KUMPPANIA KOHTAAN!
Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa jo useamman vuoden, välillä suhteessa on tietysti ylä- ja alamäkiä. Kuluneena kesänä harrastin seksiä kolmen (vieraan) naisen kanssa. En puolustele tekoani millään, mutta olen vain entistä vakuuttuneempi siitä, että vaimoni on maailman kaunein ja fiksuin nainen. Seksi tuntuu vain entistä paremmalta, jotenkin vieraissa käyminen sai arvostamaan niitä asioita, joita omassa kumppanissa on.
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä...Sinulle vois sanoa, että vaimosi ei ole ansainnut kaltaistasi paskapäätä. Vaimon kustannuksellako vasta opit asioita? Aikamoinen törppö olet, toivottavasti vaimosi vielä sen huomaa !
- Ellen
fgsergwer kirjoitti:
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä...jätit mainitsematta.
- tiedä .
Ellen kirjoitti:
jätit mainitsematta.
Ei tiedä ja toisekseen tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa. Miksi kertoisin vaimolleni asiasta? Mitä hyötyä siitä olisi että kertoisin hänelle?
Itse asiassa vaimollani oli jokin aika sitten jonkinlainen ihastus/suhde työkaveriinsa, jonka sitten vaistosin ja vaimo kertoi asiasta myöhemmin. Tuon jälkeen päätimme, että on parempi olla kertomatta. Järjestely on toiminut hyvin. - vaimo vieraissa
fgsergwer kirjoitti:
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä...Meillä vaimo kävi vieraissa hän kertoi kun rakastelimme ai että tuntui hyvältä rakastelu sai aivan uuden ulottuvuuden suosittelen
- kumppania
kohtaan....Haloo Raine H!!! Eikös rikoksista joudu poliisin tutkittavaksi ja monesti poseen. Miten ajatukset tutkittaisiin ja näytettäisiin toteen???? Saivartelua...tiedän, mutta on toi kommenttisi kyllä aikamoinen, että onneksi en ole naisesi! Mistä naisesi ajatukset, mietteet ja unelmat tiedät?? Vaikka olisittekin toistenne sielunkumppanit, niin aina kaikilla on jotain omaa,jotakin, jota ei paljasteta kenellekkään !!!!
- vaan
Ellen kirjoitti:
ajatus on ajatus, teko on teko!
Ajatus on pahempi kuin teko.
- vaimosi?
fgsergwer kirjoitti:
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä...Ja suot tietysti saman vaimollesi? Sinäkin olet vaimollesi siis parempi kun hän on käynyt vieraissa vertailemassa, niinkö?
- Ellen
vaan kirjoitti:
olla tollaista mieltä?
Ajatellen ei tapahdu oikeasti mitään. - Ellen
tiedä . kirjoitti:
Ei tiedä ja toisekseen tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa. Miksi kertoisin vaimolleni asiasta? Mitä hyötyä siitä olisi että kertoisin hänelle?
Itse asiassa vaimollani oli jokin aika sitten jonkinlainen ihastus/suhde työkaveriinsa, jonka sitten vaistosin ja vaimo kertoi asiasta myöhemmin. Tuon jälkeen päätimme, että on parempi olla kertomatta. Järjestely on toiminut hyvin.se ei loukkaa, sehän on selvä.
- Julma Huvi
vaan kirjoitti:
Eli periaatteessa vois paneskella mennen tullen kenen kans vaan, kuhan asiaa ei sen kummemmin ryhtyis ajattelemaan...? Mielenkiintonen teoria, erittäin mielenkiintonen.
- koskaan
fgsergwer kirjoitti:
Ja miksikö sitten kävin vieraissa? Tilaisuus teki varkaan. En tosin kadu hetkeäkään tekojani, sillä tästä seurasi paljon myös hyvääkin. Pidemmät seurustelusuhteet omaa puolisoa pettäen ovat asia erikseen, niiden mielekkyyttä voi miettiä...kerro niistä vaimollesi.
Turha sun on sen mieltä pahoittaa. - >>>
Ellen kirjoitti:
se ei loukkaa, sehän on selvä.
juu, mutta itselleen valehtelu, itsepetos, on kaikista pahinta mitä voit itsellesi tehdä. kestätkö sen myöhemmin?, kysy itseltäsi.
- heebo123
vaan kirjoitti:
monta kertaa olet AJATELLUT vetää jotain ihmistä turpaan tai haukkunut häntä? Onko sekin pahempaa kuin teko?
- Ei Vihastus
Joo, noita ihastuksia tulee, vaikka elämä olisi kuinka suunniteltua. Sinä kahveinesi "oot rosessissa". Hyvä niin, sillä luulen, että nyt elämä tulee sinuun ja se kuinka otat elämän vastaan kasvattaa sinua johonkin suuntaan. Ihminen on valintoja tekevä tiedostava olio.
- mie vaan
itekkin olen nyt viestejä laitellu ja soitellu tän tyypin kanssa joka pitäis tavata kuukauden päästä.ei ole koskaan ennen tällästä tapahtunu tää on jotain ihan outoo mulle.nyt vaan pitäis keksiä joku hyvä syy ukolle,ettei ala epäileen.ja mistäs sitä tietää,jos tän uuden kans synkkaakin hyvin voinki vanhan ukkoni jättää,kun ei meillä tunnu muutenkaan menevän enää hyvin.sängyssä kyllä kelpaan,mutta muuteb ei tehä mitään yhessä,niin alkaa jo vähemmästäkin tökkiä.
- Rakastele
Rakastele hänen kanssaan miehet yleensä tykkää siitä jos vaimo antaa vieraille kannattaa omallekin miehelle kertoa kun rakastelette yleensä tahti vain kiihtyy siitä
- Elämää kokenut
Voi sua ressukkaa,taidat olla aivan pimee,luuletko sinä että se sua kauan katsois.
Ottaa mitä saa ja sillä selvä.
Usko vanhempia ihmisiä.
Kadut ja paljon jälkeenpäin.
Sinulla on hyvä perhe,älä nyt sitä heitä hukkaan,arki se tulee uudessakin suhteessa ja liian äkkiä.USKO SE.- ja jumala mielessä
Vanhan kansan sanonta kuuluu: ei kannata syödä kuormasta! Tämä on hyvä pitää mielessä työpaikkaromanssia suunnitellessa.
- Petetty
Itse olen tullut petetyksi pariin otteseen. Nykyinenkin mieheni on minua pettänyt ja jäi siitä kiinni tahtomattaan. Olisin kuitenkin toivonut molemmissa tapauksissa että vastapuoli olisi rehellisesti tullut sanomaan että nyt suhteessa mättää erotaanko vai jatketaanko? Tosin suhteeni aviomieheeni on aivan fantastinen ja osin uskon sen johtuvan kaikista vastoin käymisitä suhteestamme (mikä ei tapa se vahvistaa) ja tämä pettäminen suurena osana sitä sillä nyt ei enää pidä toista itsestään selvyytenä. Meillä on 2 lasta ja yhdessä oloa 10 vuotta. Välillä on ollut tosi vaikeaa mutta puhuminen on auttanut. Pelisäännöt on nyt tehty selväksi ja sovittu että jos moisia ihastuksia tulee niin niistä keskustellaan ja mietitään missä mennään...ennen kuin kumpikaan mitään tekee ja luotamme tähän. Suhteemme voi kuitenkin hyvin mutta se vaatii paljon työtä.
Sinulle kuitenkin suosittelisin että tosiaan nostat kissan pöydälle ja keskustelett tunteistanne ja mikäli niitä ei ole niin anna palaa mutta tee se myös selväksi miehellesi kertomalla ettet kestä tunteetonta/huomiotonta liittoa ja jos sitä ei häneltä tipu niin haet sitä muualta. Näin on tilanne eräällä ystävälläni. 2 Lasta, mies kuten sinulla. Ystäväni on kokeillut terapiat, avioliitto neuvojat ja järjestanyt yhteistä aikaa ja mikään ei auta joten ero on edessä ja on tehnyt miehelleen selväksi että jos sopiva vastaan tulee niin hän antaa tunteileen vallan! Mutta asia on siis yhdessä päätetty ja siitä on puhuttu ja kellään ei näin ollen ole enää syytä avautumiseen!!!
Tsemppiä sinulle ja toivottavasti kaikki järjestyy!!!- mietin vaan
Samaa mieltä. Asia kannattaa ottaa aviomiehen kanssa puheeksi. Luulen, että ainakin minun mieheni pitäisi tätä ainoana oikeana ratkaisuna. En usko, että antaisi minulle siunausta mennä sängyyn ihastukseni kanssa mutta en ole varma. Asioilla voi käydä rehellisesti kauppaa. Jos esimerkiksi tietää, että mies haluasi jotakin vierasta niin antaisi luvan ja saisi itse siinä samalla.
- luotsivene
... teidän kanssanne.
Omasta ja aika suuren tuttavapiirin kokemuksesta voin sanoa, että aika harvoin moinen rehellisyys ihastusten suhteen pelittää - jos usko siihen helpottaa arkea, ni se on oma valinta. Enemmänkin näyttää siltä, että kun on kerran pettänyt, seuraavalla kerralla aita on vielä matalampi. Pelin sääntöjä voi tulkita kumpikin omalla tavallaan ja uskotella itselleen pelaavansa rehellistä peliä.
Olen eroni jälkeen puolentoista vuoden aikana (ja jo entisessä elämässänikin) kuullut aivan uskomattomia tarinoita miehiltä, jotka "eivät petä vaimojaan". Ja kaikenlaisia tarinoita vahvistamaan valjastetaan ihmisiä läheltä ja kaukaa. Erilaisia määritelmiä uskollisuudellekin on pilvin pimein; yksi hauskimmista oli se, että koko yön kestänyt rakastelu ei ollut pettämistä, kun pippeliä ei pantu pimpsaan.
Mutta teille, jotka ette ole vielä pettäneet partnerianne, niin ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ IKINÄ. Lopettakaa vanha suhde ensin ja sitten olette vapaita tekemään mitä vain. Ja olette vastuussa tekemisistänne vai itsellenne. Epäkunnioittavaa kohdella kerran rakastamaansa ihmistä niin kaltoin kuin ihminen vain voi, pettämällä.
Tuttua, tiedän tunteen. Minun tapauksessani tosin lähti työpaikka alta heti sen jälkeen, joten se siitä.
- opastaja
Unohda toiset miehet, sinähän olet varattu hyvä ihminen.
Ethän sinä mikään saatanallinen huora halua olla? - =oletpa höpsö
...mieti nyt tarinoitasi...
no
..voi sillä miehelläsi olla sama teerenpeli muulla suunnalla...
= ehkä olettekin samanlaisia?- --minttu--
Niin se sitten varmaan on että olen huora kun olen ajatellut toista miestä. No, oma ukkoni on nykyään laiska, saamaton ja tunteeton ihminen. Ennen hän oli erilainen, suorastaan päinvastainen kuin tuossa edellä mainitsin.. Syyhän on teidän mielestä minun. Minä pyöritän tätä perhettä yksin ja kaikki vastuu on minulla. Arvatkaa olenko yrittänyt puhua miehelleni, mikään ei auta. Olen jopa maininnut joskus eron, silloin on jaksanut ehkä vajaan viikon tsempata ja yrittänyt hoitaa käytännön asioita mutta sitten aina innostus lopahtaa. En jaksa enään kehoittaa häntä ottamaan vastuuta. Tosiasia kuitenkin on että en voi noin vain pakata tavaroitani ja lähteä lasten kanssa. Lapset rakastavat isäänsä kuitenkin, en haluaisi viedä heiltä sitä että asuisimme eri osoitteissa. Me emme riitele, mutta ei meillä oikein muutakaan ole kuin kaveruutta ja seksiä välillä. Ei syviä tunteita, eikä intohimoa. Arkista on ollut jo aikaisemmin mutta nyt on se rakkaudenliekki sammunut, ainakin minun puoleletani. Uskon että miehenikin saattaa ajatella muita naisia, mistäs minä sen tiedän kun emme enään puhu juuri mistään. En edes ole yhtään mustis vaikka hänellä olisi joku..joskus jopa toivon sitä. Eli teille jotka tuomitsette AJATUKSENI (tekojahan ei ole), niin kysyn että onko tämä kaikki todellakin minun vika? Aikanaan valitsin hyvän miehen joka onkin muuttunut viimeisen kahden vuoden aikana ihan surkimukseksi. Mistähän senkin olisi voinut etukäteen tietää?
- seurata
--minttu-- kirjoitti:
Niin se sitten varmaan on että olen huora kun olen ajatellut toista miestä. No, oma ukkoni on nykyään laiska, saamaton ja tunteeton ihminen. Ennen hän oli erilainen, suorastaan päinvastainen kuin tuossa edellä mainitsin.. Syyhän on teidän mielestä minun. Minä pyöritän tätä perhettä yksin ja kaikki vastuu on minulla. Arvatkaa olenko yrittänyt puhua miehelleni, mikään ei auta. Olen jopa maininnut joskus eron, silloin on jaksanut ehkä vajaan viikon tsempata ja yrittänyt hoitaa käytännön asioita mutta sitten aina innostus lopahtaa. En jaksa enään kehoittaa häntä ottamaan vastuuta. Tosiasia kuitenkin on että en voi noin vain pakata tavaroitani ja lähteä lasten kanssa. Lapset rakastavat isäänsä kuitenkin, en haluaisi viedä heiltä sitä että asuisimme eri osoitteissa. Me emme riitele, mutta ei meillä oikein muutakaan ole kuin kaveruutta ja seksiä välillä. Ei syviä tunteita, eikä intohimoa. Arkista on ollut jo aikaisemmin mutta nyt on se rakkaudenliekki sammunut, ainakin minun puoleletani. Uskon että miehenikin saattaa ajatella muita naisia, mistäs minä sen tiedän kun emme enään puhu juuri mistään. En edes ole yhtään mustis vaikka hänellä olisi joku..joskus jopa toivon sitä. Eli teille jotka tuomitsette AJATUKSENI (tekojahan ei ole), niin kysyn että onko tämä kaikki todellakin minun vika? Aikanaan valitsin hyvän miehen joka onkin muuttunut viimeisen kahden vuoden aikana ihan surkimukseksi. Mistähän senkin olisi voinut etukäteen tietää?
kuinka asenteesi oma miestä kohtaan on muuttunut
keskustelun aikana.Nyt se on näköjään täys paska,ja sulla ei ole minkäälaisia tunteita häntä kohtaan.Tuntuu siltä että ainut asia jonka on mielessäsi on että pääsisit levittelemään jalkojesi sille ihanalle työkaverillesi.Tee se,
mene sitten kertomaan miehellesi että hän on täys paska ja että olet ollut peiton alla työkaverisi kanssa niin kyllä minä uskon että pääset hänestä eroon.Ja sitten muutama ajan päästä ei myöskään ole asia sen ihanan työkaverin sänkyyn.Ei millään pahalla,mutta näin tulee käymään. - Kerran jo vaihtoehtoa kokei...
--minttu-- kirjoitti:
Melkeinhän voisin itseni tuosta viestistäsi tunnistaa. Miehinen näkökulma: kerro miehellesi (ei syyttelevästi) että olet harkinnut jo vaihtoehtoa huonolle ja epäkunnossa olevalle, kotona makaavalle rojuläjälle (miehesi kyllä ymmärtää vertauskuvan). Vaihdossa antaisit vanhan "ajokin" pois saadessasi uuden ja takuuvarman pelin allesi. Takuun, joka kestää mainitsemasi muutaman vuoden (kuherteluvaihe).
Tarve: kysy mieheltäsi mitä merkitset hänelle ja mihin hän sinua tarvitsee (yksinkertainen kysymys, johon me miehet emme pysty antamaan kattavaa vastausta)? Vastauksista varmaankin voit sitten päätellä kannattaako hypätä toiseen petiin ja hakea mielihyvää hetkeksi vai jatkaa puuduttavaa ja harmaata arkea. Kannattaa myös pohtia omat tarpeet se onko miehesi ainoa joka on muuttunut vai pystytkö objeksiivisesti katsomaan omaa toimintaasi? Harva meistä siihen pystyy. Mielipide: jatka muiden katselua ja kirjoittele tänne. Ei ole pettämistä. PS: ja jos et saa suhteessasi tarpeeksi seksiä, hanki välineitä. Ei ole paha homma ollenkaan. Tsemiä syksyyn - mamba
--minttu-- kirjoitti:
Kuunteleppa Mamban uusin Vaimo paranisko vaihtamalla...sama pätee toisin päin. 28 avioliittovuotta takana.
- 1212
--minttu-- kirjoitti:
elämä on usein sitä arkea. täytyy tehdä suhteen eteen töitä. etkö sinä ole muuttunut. mahtaisiko miehesi sanoa sinusta samaa jos saisi vuoron annattaa. olen ollut samassa suhteessa 21vuotta ja kyllä siihen kaikkea mahtuu alkuhuuma, 3lasta,työtä,rakentamista,tapaturmia,hautajisia,ristiäisiä ja vaikka mitä. ryhdistäydyppä hiukan ja katsoppa peiliin. ammattiapua jollei muu auta. taitaa sen työkaverin heppi olla niin mielessä että kerrot oman äijän olevan nolla. tilipussi varmaan kelpaa vaikka huono äijä onkin.
- palaa
Anna palaa hyvä mieli siitä jää ja miehesi varmaan saa uutta potkua kun kerrot varovasti seuraavalla kerralla
- N. Kurki
mulla oli työkaveri nimeltä Minttu... vanhempi kuin minä, ja nätti kuin mikä :P harmi vaan ettei taida olla kyse samasta ihmisestä...
- se kuitenkin
niin että näkemykset miehestään on olleet siellä pinnan alla jo tovin. Toki on syytä muistaa että tässä on herkullinen provon aihekin.
Itse olen mies ja ollut suhteessa varattuun naiseen (työkaveri), heidän erilleen muuttaessa asunutkin tän naisen kanssa heidän asumuseronsa aikana, ja voin sanoa että eräissä kohdin tätä keskustelua olen havainnut samoja piirteitä omien kokemuksien kanssa. Tunteilleen ei oikein mahda mitään. Vaan toista ei voi muuttaa, ja vielä naiivimpaa on luulla siihen pystyvänsä. Toisaalta täälläkin näkee noita uhkailemalla ja kiristämisellä pyrkimyksiä pitää suhde kasassa. No kestää varmaan aikansa sekin, mutta onko järkeä yrittää pitää toista vasten tahtoaan. Ei mun mielestä.
Toisaalta kannattaako tosiaan yrittää hakea oikeutusta teolleen parjaamalla miestään, mutta siihen on kyllä helppoa sortua. Vaikka voihan se olla niinkin että tilanne ei kotona salli sitä että voisi avoimesti puhua omista tunteistaan peläten esim. toisen raivokohtausta.
Ja muuten edelleenkin olemme erittäin läheisiä toisillemme vaikka hän "lasten edun" nimissä palasikin entiseen elämäänsä. En ylpeile tekemisilläni. Lähinnä yritän sanoa että jos teoilla on seurauksensa, niin on niillä syynsäkin. - mie vaan
kyllä mun on pakko saada tavata tää mies se jo laitto mun kännykkään itestään kuvankin siitä saa vaan lisää vettä myllyyn.ajattelin ainakin sen yhen kerran tavata ja kattoo nyt miten käy jatkuuko homma vai ei.se on niin tajuttoman mukava huumorintajunen ja sen kanssa voi jutella mistä vaan pakko kokeilla ei auta nyt mikään.
- Kuvastiiin
Kerro ihastuksestasi jollekin/ joillekin naispuolisille työtovereillesi, kylläpä lähtee tieto sekä "ihastuksellesi" että miehellesi. Loppuu arvuuttelut "mitä tehdä".
Muuten olen sitä mieltä että lapsellinen pösilö olet ja toosi itsekäs olio. Ei lapsista ja perheestä väliä kun pimppi kutiaa. - Saman kokenut
Varmaan monellekin on käynyt samoin! Elämä on inhimillistä. Ihmettelen vain miten täällä keskustelupalstoilla on näin musta-valkoajattelua ja heti ollaan tuomitsemassa. Kyllä maailma on mennyt julmaksi!
Tunteet ovat elämän rikkaus ja osoitus siitä että on "elossa"! Nauti joka hetkestä, koska totuus on kuitenkin se että ajan saatossa "tunne kuin tunne vaikka kuinka väkevänä haihtuu kuin ämpärillinen vettä erämään auringossa". Minusta kaikki tunteet on sallittuja eri asia sitten miten niitten kanssa toimii. Ja erästä filosofia vielä siteeratakseni "Ihminen joka tietää mikä on oikein myös toimii oikein". Joten tsemppiä! - Villevaloton
Flirttailla voi, mutta älä mene pidemmälle.
Ns. omasta kuormasta syöminen on vaarallista.
Käry käy ennenmin tai myöhemmin, ja sitten hän rupee karttamaan sinua ja sinä häntä. Näin se menee. Tein sen virheen kerran ja piti vaihtaa hyvä työpaikkakin lopuksi. - Julma Huvi
Itsekkin ihastuin kertarysäyksellä ja perheellisiä olemme molemmat. Kuvittelin hänen olevan elämäni mies. Tein aloitteen ja nyt meillä on takana lähes vuoden kestänyt ihana ystävyys. Soittelemme, kirjoittelemme sähköpostia ja hymyillään tavatessa. Hänen kanssaan on mahdollista keskustella mistä vain. Emme ole edes hipaisseet toisiamme ja olemme erittäin tyytyväisiä tilanteeseen. Molempien liitot tahoillaan ovat parantuneet "salasuhteemme" myötä, emmekä aio tätä tilannetta enään muuttaa. Löysimme toisistamme todellakin vain hyvät ystävät. Puolisomme eivät tiedä tilanteesta mitään, mutta olemme ajatelleet saattaa heidätkin vielä yhteen. Kertoisimme tutustuneemmee työn merkeissä tms. Olisi paljon helpompaa jatkaa ystävyyttä, kun ei tarvitsisi tehdä sitä piilossa. Ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ystävystyisimme toistemme puolisoidenkin kanssa.
- mie vaan
kyllä on vaikee olo,kun se tyyppi tulee lomalta vasta 9.9.pitäis vaan jaksaa oottaa,mut kun ei jaksais.se on niin sanotulla hermo lomalla,kun ei ole pitäny lomaa 10.vuoteen.silläkin on vaimo ja 2.lasta,mutta ei kuulemma tunne enää mitään mielenkiintoo sitä kohtaan,kunhan vaan ovat saman katon alla.niin se on täälläkin en tunne oikeen mitään ukkooni kohtaan pelkkä ajatuskin sänky puuhista ahistaa,mutta niinhän se on ettei väkisin olla.
- Silja.
On vaikea uskoa, että noin paljon nuorempi olisi kiinnostunut vanhemmasta naisesta hetkeä pidempään. Itse en kyllä edes harkitsisi 10v nuorempaa miestä.
Ehkä se voisi onnistuakin, en osaa sanoa, mutta onnea sinulle, sitä varmasti tarvitset :)- --minttu--
Ehkäpä mulle riittäisikin vain hetki. En edes haluaisi suhdetta tämän nuoremman miehen kanssa!
Ja kyse ei nyt ole vain seksistä, vaan yleisesti läheisyydestä!
- Piparii
sille niin
- Anaali-Arvid
Se ei ole oikeastaan pettämistä, varsinkaan jos ette suutele.
- "jenni"
No jaa...Luultavasti toi varmaan menee ohi...Mut ihastuminen on ihanaa, antaa lisäväriä harmaaseen arkeen :P
- kamikaze 33
eli sovi tapaaminen ja sitten vaan mynää mekkoon.
Kyllä se siitä sitten... - pöllis
sinä oot ihminen ja nainen, hei haloo täälä ollaan vaan kerran, mut pidä pää mukana, mut se on ihanaa kun joku välittää (muukin kun oma mies)
mut älä vaaranna mitään ,tää on sitä ihaninta aikaa, kun haaveilee ja saa vähän vastakaikua.
sit kun siitä tulee tai tulis arkee niin ei se ookkaan samaa, nauti :)- nyt vasta
luin kunnolla taidat ollakkin mies, no käännä toi juttu toisinpäin, ei se siitä mihkään muutu :)
- mies ja
Olin samanlaisessa tilanteessa nelisen vuotta sitten.Työpaikkaromanssi,mulla on perhe(vaimo ja kaksi poikaa)nainen oli 12 vuotta mua nuorempi
ja viimeisen päälle makea nainen.
Olin oikeesti vähän rakastunut,ja hän oli enemmän kuin kiinnostunut.Tavattiin firman juhlissa useita kertoja,juteltiin ja oli tosi mukava.Sitten viimeisellä juhlilla me olimme viemässä asia loppuun asti eli sänkyyn.Mutta sitten jostain syystä
joku saamarin varoituskello rupes soimaan,niin että kiitin mukavasta illasta ja lähdin kotiin.
Seuraavana työpäivänä se hädin tuskin puhui mun
kanssa.Nyt jälkeenpäin kun ajattelen asiaa niin kyllä se oli ihanaa,mutta olen todella onnellinen
että pili pysyi housuissa,ei olisi kannattanut vaaranna perhettäni. - sipeli
v. hyvä v. mutta ei sais nousta päähän.
sama kai se on k:nkin kohdalla. - mies79xxx
..saatanan pettäjiä jotka ajattelevat vain alapäällään.
- just tällasii
sini silmäinen enkeli vai oisko ruskeet?
- Paco
Jos jotain tapahtuu, taalta saa apua:
http://www.getrakeback.org - Järjen ääni
No ,kyllä nuo tunteet saattaa naisellakin joskus kuohahdella.Riippuu monistakin asianhaaroista.Onko tullut kotona väärin kohdelluksi tai muista syistä.Mutta laita jäitä hattuun ja ole kuin ei mitään olisi ilmassa.Vähän ajan päästä ymmärrät mikä on elämässä tärkeintä,siis lapset ja ikioma ukkokulta.Ja sitten pian nauratkin omille hupsuille tunteillesi.Ainahan lasten oma isä,on niin ihan kaikista paras.Mitäpä toisten omia vinkuilemaan ja heille itseään jakelemaan.Aivan hassua touhua.
- >>>
ilmeistestikin kotonanne kaikki ei ole ihan kunnossa, koska tällaista on päässyt käymään. aikalisä siis ja keskustelut oman miehen kanssa. kerrotte molemmat mihin ette ole tyytyväisiä, mitä haluaisitte, mitä toivoisitte enemmän, jne... omaa ehjää perhettä EI kannata koskaan panna vaakalaudalle tällaisissa tilanteissa. näitä tulee kaikille. itsepetos on kamalin teko, jota et taatusti voi antaa tulevaisuudessa itsellesi anteeksi kovin helpolla, mikäli pahin tapahtuu.
- naikkonen -71
olen pettänyt kerran miestäni (meillä kaksi lasta) ja voin sanoa että vaikka sun tekis mieli mennä pidemmälle niin älä mee. Itselleni tuli noin puolen - vuoden päästä tapahtuneesta kauhea morkkis, siis ei heti , se on jännä asia, niin että olin vähällä kertoa totuuden koska en voinut elää enää sen asian kanssa, kävin ammattiauttajalla pari kertaa keskustelemassa asiasta että sain kevennettyä vähän sydäntä, eli haluan sanoa että edestänsä aina löytää minkä taaksensa jättää..ja jos pettää ihan fyysisesti voi se lyödä takaisin pahasti myöhemmin, olen oppinut läksyni, ikinä en enää petä miestäni.
- Kokemusta on!
...hullu olet! Jos et osaa pistää asioita tärkeysjärjestykseen, ts. kumpi on tärkeämpää Sinulle,perheesi vai hetken nautintoko niin lisäksi olet myös tyhmä! Luuletko että 10 v. nuorempi viitsii sinua muutamaa salavarvia pidempään katsella? Aika kova hinta tulee maksettavaksi "söpön miehen panosta". Mutta eihän sitä tajua ennenkuin on maksun aika...
- 6 kk kestänyt
seksi/rakkausushde minua 21 v nuorempaan naiseen.
Ihanaa elämää. Työtovereilla ei tietoa "vielä" asiasta. Molemmat aviossa. R on tosi rakas.- töihin.... on
lämmin kiva olo.
- Pivi
Tulipahan vain mieleen kysäistä mihin ihastuit ja rakastuit aviomiehessäsi silloin kun häneen tutustuit. Älä vastaa minulle vaan itsellesi.
- Se kolmas; aviomies
Omakohtaisena kokemuksena sanoisin, että pidä ihastus ihastuksena, se kuihtuu aikanaan.
Vaimoni petti työkaverinsa kanssa minua usean vuoden ajan, jona aikana hankimme kaksi adoptiolasta. Tiesin ko. työpaikka"romanssin" olemassaolon, mutta siinä vaiheessa lapset olivat 2v3kk ja 1 kk (ja suhde jatkui vielä vuosia, kunnes vaimo vaihtoi työpaikkaa)
Itse tein "hullunlailla" töitä vieraalla päivät ja oman toiminimen puitteissa illat = hukutin pahanolon ja loukkauksen aiheuttaman nöyryytyksen ym "paskan" työhön. Jos otin asian puheeksi, olin hullu ja sairas, kun sellaisella pikkuasialla vaivaan mieltäni (pettäminen oli täysin peittele- mätöntä; firman juhlista jatkoille seuraavaan iltapäivään asti, ym.) Vaimon työkaverin vaimo sai myös asian tietoonsa ja soitti minulle kysyen olenko ollut tietoinen asiasta. Kerroin ko. suhteen jatkuneen siinä vaiheessa yli viisi vuotta. Ko. pariskunta erosi, me jatkoimme liittoamme vaihtelevalla menestyksellä. Olemme edelleen avioliitossa, mutta nyt kun ei ole ollut työtä vuosikausiin (ikärasismi valoillaan omalla ammattialalla; työtä ei saa, enkä enää sitä odota saavanikaan tässä iässä) on tuo edellä kerrottu usein mielessä; suhdettamme se ei enää häiritse, mutta minua se v....ttaa. Vaimon vastaus kysymykseeni "mitä ko. suhde opetti tai antoi" oli
tyrmäävä: "ei pidä antaa seksi pilata hyvää ystävyyttä"! Suhde alkoi ystävyytenä ja lopun tiedättekin. Myöhemmin myös uudessa työpaikassaan vaimolla oli kaksikin eri suhdetta työkavereihinsa, mutta ei siitä enempää.
Vanhoilla päivillämme (>40) saimme kaksi ihan "ikiomaa" lasta, mikä on antanut minulle jonkinlaista hyvänolontunnetta ja elämäniloa ym, mutta varmaan koskaan ei vaimoni pettäminen tule
häipymään mielestä.
Mikäli jollakin petetyllä (ehkä myös pettäjällä) on kiinnostusta vaihtaa ajatuksia syvemminkin, niin meilatkaa rkknla@luukku.com. Minulla on aikaa
"myös päivällä" (hehe).- mahdoton
Hyvällä itsetunnolla ja toisen reaaliset hyvät ja huonot puolet tunnustamalla pystyy etenemään...
Toisiemme omistaminen ei onnistu, eikä siinä kukaan pysty elämäänkään...
Tilanteen reaalinen tarkastelu auttaa tässä asiassa, mikäli painopiste
vain tunne puolella, hyvityksen saamisessa voi olla näin mahdoton löytää ulospääsyä.
Hyvät kaverisuhteet ja harrasteet auttavat usein ulospääsemisessä, usein tarjolla vertais tukea ja ulospäin suuntautuvaa toimintaa, joka auttaa sitä patoutunutta mieltä! Oman itsetunnon rakentaminen on ensiarvoisen tärkeää kaikille hyvän ja mielekkään elämän ylläpitäjänä kaikenlaisissa haasteellisissa elämän tilanteissa joihin joudumme näin selvitäksemme mahdollisimman vähin vaurioin!
- mejormalaisena
Kerran vain eletään. Ihminen katuu vain tekemättömiään valintoja. Kysy suoraan onko tunne molemmin puolinen. Jos kumpikin varattuja niin miksei. Jos toinen ei, niin hyväksyykö kakkosen roolin.
- Oilis
No onhan se ihan selvää, että jossain vaiheessa elämää tulee näitä ihastumisia, vaikka oliskin varattu. Se on ihan normaalia. Mutta mitä enemmän ihastumista vastaan yrittää taistella, sen vaikeampaa se on. Pitää tavallaan antaa itelle lupa ihastua niin kyllä se tunne menee yleensä ajanmittaan ohi. Täytyy tietenki pitää rajat mielessä. Kyllä se arki iskee vastaan, vaikka nyt eroaisitkin ja alkaisit suhteeseen tämän ihastuksesi kanssa... ja sitten taas maaperä on altis uudelle ihastukselle...
- hommiin
mitä. mul on ollut työkaverin kans suhde jo monta vuotta ja voi niitä yl töitä ja kyl piisaa.hommat tehdään ja sillä siisti, vielä käry ei ole käynyt. ja kotona menee pirun hyvin vaimo ja lapset tyytyväisii ja hyvin menee.
- frachgfg
hommiin kirjoitti:
mitä. mul on ollut työkaverin kans suhde jo monta vuotta ja voi niitä yl töitä ja kyl piisaa.hommat tehdään ja sillä siisti, vielä käry ei ole käynyt. ja kotona menee pirun hyvin vaimo ja lapset tyytyväisii ja hyvin menee.
12-vuotias kirjottelee
- mie vaan
nyt olis tarkotus tavata viikonloppuna se tyyppi jonka kekkasin raflasta haluaa kuulemma kovasti tavata mut.saa nähä miten käy jatkuuko homma oltiin kumpikin sen verran hiprakassa ekalla kerralla,etä nyt olis tarkotus nähä täysissä järissä .meinaa vähän jännittää että miten käy homma toimii tai ei tomi.
- jykä 72
voi luoja siis aivan sairasta käytä reseptilääkkeitä tai hakeudu hoitoon!! oot kipee päästäs!
- kuuluu
Onko asiat kunnossa?Onko ollut apua keskustelupalstan "asiantuntijoista"?
Toivottavasti järki on voittanut.- Perheen äiti
Ihan uteliaisuuttani tulin kyselemään mitä sinulle kuuluu???? Joko olet tehnyt valintasi....
- --minttu--
Jokunen kuukausi on tässä vierähtänyt ja paljon on tapahtunut..Erosin miehestäni ja olen asunut omillani lasten kanssa reilu kuukauden.Eroa en kadu ollenkaan,Olen tyytyväinen päätökseeni.
Ja mitä tähän nuoreen mieheen tulee niin eipä ollut vain "piparin perässä".. Eli tapailemme edelleen ja pidämme toisistamme todella paljon, ehkä voi puhua jo rakkaudestakin.. =) Kiitoksia kaikille kommenteista ym.. yllättävän paljon kirjoitukseni herätti keskustelua. =)
Jouluterkuin: Minttu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081