australiaan vuodeksi=rahaa?

char*

Heip. Mieli tekis tosi paljon lähteä puoleksi vuodeksi/vuodeksi Australiaan (Go Australia -ohjelman kautta), ja kovasti koitan tässä laskeskella, että kuinka paljon kaiken kaikkiaan pitäisi olla rahaa koossa, kun sinne lähtee.. Ohjelmamaksu on 450 euroa, ja edestakaiset lennot ilmeisesti noin 1100..? MUTTA kuinka paljon pitää olla plakkarissa jokapäiväistä elämää varten? 30 euroa päivässä? 365 päivää vuodessa=10 950 euroa?!?! ei kai sentään..hmmm.. Jos jollain on kokemusperäistä tietoa, niin ois kiva kuulla..

3

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissa

Hankala kysymys sinansa! -No, riippuu monesta eri asiasta: miten olet jarjestanyt majoituksesi, milla paikkakunnalla (esim. Sydneyssa majoitus on paljon kalliimpaa kuin jossain pienemmalla paikkakunnalla.) -Ruoka taalla on nykyaan kallista, bensan hinnan nousut ovat vaikuttaneet elaman joka puoleen. Jos viinista satut tykkaamaan, ei ole huolia; viini on taalla nykyaan halvempaa kuin pullotettu VESI! Julkiset liikennevalineet suht'koht kalliita; en siis usko etta 30 euroa paivassa riittaa. Luulisin, etta tuo 30 euroa on jotain 50 aussidollaria?

Paljolti riippuu majoituksesi hinnasta, miten pitkalle tuo summa piisaa. Jos kerrot enemman olosuhteistasi/suunnitelmistasi, voin ehka auttaa paremmin? -Olen asunut taalla pari vuosikymmenta, joten tietoa maan asiosta on.

Terveisin, Lissa. :)

• ausseihin menevä

Hei!
        satutko tietämään paljon maksaa suunnin piirtein julkisen liikenteen käyttäminen kuukaudessa sydneyssa?onko bussejen ja junalippujen hinnoissa suuria eroja?onko siellä mahdollisuus turistin saada jotai kuukausikorttia tms, minkä hintaista? kiitos jo etu käteen!

• Lissa
        ausseihin menevä kirjoitti:

Hei!
        satutko tietämään paljon maksaa suunnin piirtein julkisen liikenteen käyttäminen kuukaudessa sydneyssa?onko bussejen ja junalippujen hinnoissa suuria eroja?onko siellä mahdollisuus turistin saada jotai kuukausikorttia tms, minkä hintaista? kiitos jo etu käteen!

Heippa!

Katevin tapa saada haluamasi informaatio on naputtaa tietsikan etsintakenttaan sanat:

Sydney Public Transport. Siella on heti ekana erinomainen sivu, jolta saat ihan kaiken tiedon mita tarvitset. - Sorry, naputtelen tata kiireessa, joten ei muuta kuin Good Luck!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50