Kuinka joku kundi voi olla noin ihana ja hyvännäköinen ? Kun Antti hymyilee niin tuntuu kun se leviäisi vähintään puoli metriä ulospäin, mahtava positiivisuus !
ihana
14
1059
Vastaukset
- Kysyn vaan!
ha?
- ihana.
Tykkään ihan älyttömästi.
- KysYn vaan!
hä? kumpi olet?
- kysyt
KysYn vaan! kirjoitti:
hä? kumpi olet?
Kuuluu paljon sulle kuka tänne kirjoittelee !
En ole edellinen kirjoittaja.
- heti heti
Ja hanki myös optikolta vahvemmat lasit. Hyvännäköisiä kundeja on tässä maassa paljon, mutta antti ei ole sellainen.
- riittää
Ei Antti ole megasuosiotaan pelkällä laululla saanut, ulkonäkö on ollut myös tärkeä tekijä.
- markkinointimiehet.....
riittää kirjoitti:
Ei Antti ole megasuosiotaan pelkällä laululla saanut, ulkonäkö on ollut myös tärkeä tekijä.
Niinhän se on - tarpeeksi kun heittää kermaa päälle niin paskakin on hyvää;)
- just joo.. mene lääkäriin!!
markkinointimiehet..... kirjoitti:
Niinhän se on - tarpeeksi kun heittää kermaa päälle niin paskakin on hyvää;)
antti tuisku ei oo mikään ihana!! vaan täys nolla!!! on se sekaisin kappale ihan jees!! mut muuten ihan lälly kaveri.... hyi hitto..kun antti tuisku on peestä... lordi on huippu...
- siljukka
just joo.. mene lääkäriin!! kirjoitti:
antti tuisku ei oo mikään ihana!! vaan täys nolla!!! on se sekaisin kappale ihan jees!! mut muuten ihan lälly kaveri.... hyi hitto..kun antti tuisku on peestä... lordi on huippu...
Antti on monipuolinen kaveri ja lordi on mahtava....mutta oon jo kyllä lordiin kyllästyny. Eli pitemmän päälle Antti vei voiton!!!!!
- Buahahahaha
siljukka kirjoitti:
Antti on monipuolinen kaveri ja lordi on mahtava....mutta oon jo kyllä lordiin kyllästyny. Eli pitemmän päälle Antti vei voiton!!!!!
buahahahaha
- homo antti
Buahahahaha kirjoitti:
buahahahaha
antti tuisku on ällö...hyi hitto...antti tuisku on homo....!!! ;)))
- Antti-Fani--
hei! ootk oannti fani,jos oot jostai vantaan tai hesan lähelt osit kiinnostunu käymään mun kaa antin keikoilla? lisää vaik meseen linda91--@hotmail.com
- äkkäpäkkä
Vittu mää en tykkää yhtään tuosta Antti Tuiskusta kun se on pelkkä vitun naisten naurattaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329