Kerro Lapsettomuus -tarinasi kirjaan. Kokoan kirjaan mahdollisimman monta ja erilaista tositarinaa Lapsettomuudesta; onnituneissa / ei-onnistuneissa hoidoissa olleilta, kaksin jääneiltä, adoptioon päätyneiltä jne. Katso tarkemmat tiedot ja ohjeet sivultani http://www.tositarinat.net
Kerro Lapsettomuus-tarinasi kirjaan
10
1231
Vastaukset
- en tajua
Miksi perheellisen ihmisen (3 lasta) on tehtävä kirja lapsettomuudesta? miksi täytyy kirjoittaa kirja lapsettomuudesta ja tehdä sillä rahaa? haloo...
- me lapsettomuudesta
kärsivät voisimme lukea toisten samoilla aalloilla kulkevien tarinoita.Kirjoittajahan kerää meidän tarinoita ja elämänkokemuksia aiheesta.Ihan todella hyvä projekti.Nostan hattua ihmiselle joka ns ei lapsettomana jaksaa perehtyä meidän koko ajan kasvavan joukon asioihin.
- skeptinen
me lapsettomuudesta kirjoitti:
kärsivät voisimme lukea toisten samoilla aalloilla kulkevien tarinoita.Kirjoittajahan kerää meidän tarinoita ja elämänkokemuksia aiheesta.Ihan todella hyvä projekti.Nostan hattua ihmiselle joka ns ei lapsettomana jaksaa perehtyä meidän koko ajan kasvavan joukon asioihin.
Ihan hyviä tarinoita voi lukea täällä ilmaiseksi.. Miksei sitten tämä hyvää tarkoittava ihminen julkaise niitä tarinoita ilmaiseksi netissä? ilmaismateriaalia muuallakin tarjolla (simpukka jne). ja _oikeasti_: mitä tarinoittensa kirjoittajat siitä saavat? hyvän mielen? pistetäänkö kirjan tuotto meidän lapsettomien hyväksi? minusta vaan tuntuu hullulta, että perheellinen ihminen kirjoittelee kirjaa lapsettomuudesta kun ei niitä tuntoja TAJUA muutakuin se joka hoitoja itse vuosikausia läpikäy. bisnekseltä tuntuu mutta kaikkien on yritettävä.
- Lapseton.
koska en ole vielläkään synnyttänyt lasta tv Hannu 46v Lohjalta.
- huostaaotoista
kuulostaa järkyttävältä ja koskettavalta kaikki se mitä tällä paalstalla on huostaaaaotoista, sensijaan lapsettomuus on jo loppuunkaluttu juttu?
- *TT*
Ei hele.. nyt repesin kyllä. XX)
Ehkä loppuunkaluttu juuri sinulle, mutta tällähetkellä vaan Suomessakin kasvava ongelma. Saataisiin siitä enemmänkin puhua...
- KerttuLm
Kirjan kyseenalaistajalle ja muille kantaa ottaneille: kiitos vastauksista. Uskokaa tai älkää, mutta olen itsekin kyseenalaistanut "vertaistuki" -kirjan tekoa tänä päivänä, jolloin netti täyttää tarvetta. Lapsettomuus -tarinoita voi lukea netin lisäksi Simpukka-lehdestä (aik. Haikara-lehti) ja vielä "ilmaiseksi", kuten joku mainitsi. Olemassa olevasta tarinatarjonnasta huolimatta Lapsettomuus -kirjan teon ajatus ei jättänyt minua rauhaan. Kirjan teko suorastaan vaati minua tarttumaan aiheeseen. Toimintaani ei motivoi bisness-ajattelu, vaikka kirjan myynnillä onkin tarkoitus kattaa kertyneet kulut.
Olen omissa nahoissani tuntenut kirjamuotoisen vertaistuen voiman. Hoitotyön ammattilaisena suosittelen tulevaa kirjaa myös lapsettomuutta kohtaavalle hoitohenkilökunnalle, tavoitteena ymmärrys ja uusista hoitomahdollisuuksista ja niiden vaikutuksista kertominen. Netin ja tukiyhdistyksen tarinoita täydentää kirja.
Kolmen lapsen äitinä en voi samaistua lapsettoman tunne-elämään ja tapahtumiin. Se ei vähennä kiinnostustani lapsettoman tavanomaista syvällisempiin pohdintoihin tai kirjoituksiin.
Tarinoiden keruu on käynnissä ja voisihan se "Hannukin 46v" muutaman rivin pistää tulemaan. - tsemppiä
Itse luin kirjan: pitkä odotus, silloin kun yritettiin "tehdä" lapsia hoidoilla. Sain siitä jonkinlaista kannustusta koska oli monia joilla oli onnistunut ja taas ne jotka eivät olleet onnistuneet, antoivat näkökulmaa että onko elämää sen jälkeen. Meillä hoidot tuottivat tulosta ja kolme onnistunutta ihmisalkua!
Ehkä kirjoitan tarinani tarjolle kirjaasi. - KerttuLm
"Pitkä odotus" on hieno ja vieläkin ajankohtainen kirja. Osa tulevan kirjan funktiota on juuri kannustus, rohkaisu ja lukijan elämäntilanteen "prosessointi". Postisi on tervetullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329