Elikkäs mulla on käytössä Elisan kautta Thomson kaapelimodeemi pöytäkoneessa, mutta nyt oon ostamassa kannettavaa ja kätevyyden kannalta haluaisin netinkin johdottomaksi. Miten mun siis pitäisi toimia ja tehdä?
Kaipaisin asiallista vastausta, sillä ihan oikeesti en tiedä mitä pitäisi tehdä
Langattomuuten siirtyminen,mutta miten?
nimimerkki
2
1245
Vastaukset
- JuhiVOL
Osta multa tollanen motorolan sbg900e modeemi, siis sellanen modeemi joka o tarkotettu kaapeliverkkoon ja mis o wlan samassa purkissa. Itellä se jää elokuun lopussa tarpeettomaksi, kun muutetaan uuteen asuntoon ja sinne pitää ottaa normi ADSL...
Malli on: motorola sbg900e (lisätietoa Googlella)
Hintaa sil olis 70 euroa. Purkki on Tampereella/Pirkkalassa. - saasaa daa
Noin 90 euroo valmiiksi konffattu wlan pömpeli merkki on sama mitä käytät nytkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820