oli kysymys toisen ihmisen hyväksynnästä, josta tuli mieleeni, että..
Millaisia asioita olisit valmis muuttamaan itsessäsi jonkun toisen ihmisen vuoksi, ja mistä kaikesta pidät kiinni kaikissa tilanteissa? :)
Tuolla
9
454
Vastaukset
- syömistä
jos pääsisin rakkaani omaksi..
- rusalka
Mulla iso haaste aikataulut ja ajoissa oleminen. Voisin yrittää muuttua sellaiseksi, että on jonkinlainen 'säällinen' päivärytmi, viikkorytmi, vuodenaikojen mukaan rytmi jne.
Oon kyllä aika mahoton...mutta oikeesti tarviin tämmöstä ja varmaan tää helpottaa toisen kanssa olemista huomattavasti. Ei sitä suuria muutoksia itsessään suostuisi tekemään. Jos mua ei hyväksytä tämmösenä ni sitten ei, mä oon itteeni ihan tyytyväinen :)
Tietenkin jotain pienempiä asioita voisi muuttaa jos se toiselle on iso asia. Hienosäätöä lähinnä nykyiseen.
Kaks asiaa joista en luovu: hevi ja metalli sekä hevimetalli. Oho, siis kolme asiaa näköjään.- hossi
En ole valmis muuttamaan itseäni suuntaan enkä toiseen vaan pikemminkin toisen olisi hyväksyttävä minut sellaisena kuin olen. Miksi muuntautua toiseksi mitä on ? Ihmisen perusolemusta ei voi miksikään muuttaa, siis tarkoittainen luonteenpiirteitä. Sen muuttaminen ei kyllä tule kantamaan kovinkaan pitkälle.
Ainoa missä olen valmis muuntatumaan on lähinnä normaalita arki kuviot ja rutiinit, asioiden organisointi uusiin puihin että saa järjestyyn mahdollisimman paljon yhteistä aikaa.- Epilän Keisari
Sillainko se sit menee?
- hossi
Epilän Keisari kirjoitti:
Sillainko se sit menee?
Mitenkä se menee ? Ehkä ehkäpä ei tilanne sen sit näyttää.
- kewi
Muuttaa itseään, tai toista ihmistä , eihän se ole kokemukseni perusteella johtanut kuin pahaan oloon ja epätitoisuuteen, että "enkö kelpaa sellaisena kuin olen" naisilla / otuksilla on usein mielipiteet sellaiset et hyvä jätkä mutta...
kun tuon ja tuon sais siitä muutettua niin sitten kelpais, ja yleensä on kyse pukeutumisesta tai hiusten mallista tai jostain muusta "maailmaa kaatavusta asiosta "...- lempi
olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.
On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :) - kewi
lempi kirjoitti:
olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.
On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)juuri se "villakoiran ydin" miten sen esittää...
vaatimalla ei yleensä tahdo onnistua,mutta pyytämällä tai esittämällä toiveen niin ylensä alkaa tapahtumaan ,toimii ainakin meikäläiseen.
Loppujen lopuksi keskustelemala ja jutustelemalla asiat hoituu ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246