onkos täällä ketään kuka olisi ottanut kieli lävistyksen vaikk normaalisti on todella herkkä piikeille?? minun tekisin mieli ottaa kielilävistys, muuta aikoinaan ku otin korvakorutkin, niin se sattui niin paljon että meinas jäädä kokonaan toinen korva ottamatta :( mietin vaan, et onko lävistys aina lävistys, että olisiko kielilävistyksen ottokin aivanm tuskaa minulle??
kysymys kielilävistyksestä?
6
732
Vastaukset
- älä ota.
...
- Lameduck
Kielilävistyksen pitäisi olla kivuttomampia lävistyksiä! Eikä se nyt kirpaise kuin hetken. Kuulemma sitten vasta tulee ikävävaihe kun alkaa paraneminen... Itse meinaan ottaa kunhan tulee vaan sopiva ajankohta...
- ....
Itselläni on lävistys kielessä ja huulessa. Olen aina pelännyt piikkejä. Kieleen sattui huomattavasti vähemmän kuin huuleen.Oikein tehty lävistys ei satu nipistystä enempää,joten katso että menet ammattitaitoiseen paikkaan :)
- tytsy83
on kanssa kielilävistys vaikka pelkään piikkejä ja muutakin kipua todella paljon. Mutta ei se kielilävistyksen otto sattunut ainakaan minuun (tosin luulin niin ennen kuin koin sen teon itse). Toimenpide oli todella nopeasti ohi, verta tosin vuoti jonkun verran se oli aika inhottavaa.
jos pelkästään kipu on esteenä niin en suosittele sinulle lävistystä ollenkaan.
- kipua tunne en
en käsitä miksi ihmiset yleensäkkään pelkäävät kipua?
pelko kivusta rajoittaa elämää ja voi jopa hankaloittaa sitä...
en nyt halua tuomita tai haukkua ketään mutta ihmettelen vaan...
mikä siinä kivussa on sitte niin pelottavaa?
kipu on yksi suurimmista elämän nautinnoista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906