Kun sivut pitäisi tehdä nopeasti ja nopeasti tarkoittaa 5-20min. Omasaittissa on jonkunlainen kotisivu-generaattori, joka toimii myös puhelimella(wab). Onko muita vastaavia(puhelimella toiminen ei välttämätön).
Itselläni on koneella "kasa" erillaisia hmtl-editoreita ja tiedän, että sivut voi tehdä notepadilla ja jopa wordilla(kai). Ja tarkoituksena on tehdä ajanpuutteen takia pikasivut ja sitten paremmat - kun siihen on mahdollisuus.
Millä kannattaisi aloittelijan tehdä sivut ?
8
1077
Vastaukset
ei onnistu 5 min millään jos sivuilla on muutakin kuin otsikko ja tausta..
- jaana_
No luontiin menee omasaitilla noin 2-3min. Ja tottakai muiden lisääminen - hiominen vie sitten lisää aikaa..
- Jaana_
Lisäystä vielä viestiin, jos teen itse sivut - kuten näyttää - niin mihin paikkaan ne kannattaisi tehdä, että serveri ja tila olisi suhteellisen luotettava.
ps.omasaitilla ei ilmeisesti voi tekstiä paljoakaan muuttaa kun se laittaa ne kaikki yhteen kasaan.- depends.
..aiva siitä mitä olet tekemässä, jos ihan omia höpötyksiä olet värkkäämässä, etkä tarvitse php-sql ominaisuuksia niin oma nettiyhteys toimittajakin tarjoaa automaatisesti ilmaista tilaa staattisten sivujen tekoon, eli ns normaalien kotisivujen tekoon, kannattaa tsekata ne sopimuspaprut. Jos taas tehdään jotain yrityssivuja, joka tuntuu kysymykset huomioon ottaen epätodennäköiseltä, niin niihin domaineja voi ihan etsiä vaikka googlesta, maaksi suomi ja kenttään "domain" niin jo löytyy.
- Jaana_
depends. kirjoitti:
..aiva siitä mitä olet tekemässä, jos ihan omia höpötyksiä olet värkkäämässä, etkä tarvitse php-sql ominaisuuksia niin oma nettiyhteys toimittajakin tarjoaa automaatisesti ilmaista tilaa staattisten sivujen tekoon, eli ns normaalien kotisivujen tekoon, kannattaa tsekata ne sopimuspaprut. Jos taas tehdään jotain yrityssivuja, joka tuntuu kysymykset huomioon ottaen epätodennäköiseltä, niin niihin domaineja voi ihan etsiä vaikka googlesta, maaksi suomi ja kenttään "domain" niin jo löytyy.
:)..
- Höpö.
Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne.
Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa.
Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit.- Jaana_
"Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne."
Aivan niin, mutta kaikilla ei ole varaa.
"Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa."
Tuon nyt tietää jokainen...aona ei voi itse valita aikaa, joka on käytettävissä - vai sanotko sinä työnantajalle, että käytän tähän työasiaan 1kk ja sillä selvä.
"Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit."
Tuosta olemme samaa mieltä. - Höpö.
Jaana_ kirjoitti:
"Jos haluat saada sivut nopeasti, palkkaa joku tekemään ne."
Aivan niin, mutta kaikilla ei ole varaa.
"Jos taas haluat tehdä itse, niin opettele ja varaa siihen aikaa."
Tuon nyt tietää jokainen...aona ei voi itse valita aikaa, joka on käytettävissä - vai sanotko sinä työnantajalle, että käytän tähän työasiaan 1kk ja sillä selvä.
"Jos haluat omat HYVÄT, niin unohda kotisivugeneraattorit."
Tuosta olemme samaa mieltä...työnantaja voi olla niin typerä että laittaa sellaisen henkilön tekemään sivut joka ei vielä osaa?
Yksinkertaiset sivut saa muuten teetettyä tosi halvallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046