Fantasiana antaa pillua rahasta?

Lolly_

Laitan nyt tämän fantasiani tännekin, kun joku sitä ehdotti, olin ilmeisesti pistänyt sen erittäin väärälle palstalle koska sain kamalat moraalisaarnat osakseni ;)

Eli: minusta olisi kiihottavaa, jos joku komea ja "hyvinvarusteltu" mies tarjoaisi minulle rahaa seksistä... Kaikki tapahtuisi anonyymisti, salaa, ilman mitään sitoumuksia, vähän niin kuin oikeilla prostituoiduilla. Erona vain se, että me molemmat nauttisimme tilanteesta, ja mitä erikoisempia juttuja kokeilisimme, sitä enemmän rahaa mies antaisi... Pienestä maksusta sitä tietenkin haluaa panna parastaan ;)

En tod. harkitse miksikään ilotytöksi ryhtymistä, mutta voisi olla kiihottavaa olla pienen hetken elämästään jonkun komistuksen maksullinen pikkuhuora ;) Jutussa olisi tärkeää jos vallitsisi molemmin puolinen kunnioitus ja molemmilla olisi kivaa.

Olen siis 19-vuotias hyvännäköinen tyttö, elän parisuhteessa miehen kanssa. Olen muuten tyytyväinen suhteeseeni, mutta minulla on näitä fantasioita joita tiedän etten voisi koskaan mieheni kanssa toteuttaa... En osaa sanoa toteuttaisinko tämän fantasiani oikeasti, jos tilaisuus tulisi, ehkä jos ei olisi kiinnijäämisen pelkoa ja kaikki olisi hyvin suunniteltua niin miksei ;)

Ps. Sain "Onko prostituutio väärin?" -palstalla sellaista saarnaa, että toivon mukaan tällä palstalla irtoaa vähän positiivisempaa mielipidettä ;)

25

4608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

pikkuhuora... jos et ukkos kanssa pysty roolileikkejä vetämään nii jo on kumma. ja luuletko että joku komistus maksais sun panemisesta, kyllä komistukset saa ihan ilmatteekskin. jos persettä haluut myydä niin go ahead, niitä kaljamahasia hikisiä miehiä on mielin määrin tarjolla.

• Lolly_

Hanki ite seksielämä, sitä tunnut tarvivan kun on pipo noin kireellä. Mitä hyödyt tuosta toisten arvostelemisesta?

Jos jollakin on jotain järkevää sanottavaa, niin mielellään kuulisin sellaisia. Kiitos.

• Täällä

haetaan vinkkejä parisuhteen piristämiseen jne. LUE OTSIKKO

• Lolly_

No miksei tämä piristäisi jonkun parisuhdetta? Kai se nyt piristää kenen tahansa parisuhdetta jos saa toteuttaa omat fantasiansa tai puhua niistä jollekin. Hei daa :D

• streetwise1

jos mulla olis vaan rahaa ja olisin viä isokyrpäinen, niin mikä ettei, kuulostaa kiinnostavalta. tajuan ihan hyvin tollasta ajattelua, mutta olenkin mies.

ja sinä huoh: eiköhän tää 19-vuotias juuri piristäisi omaa parisuhdettaan kun saisi tehdä jonkun x:n kanssa sitä mistä haaveilee ja johon omasta äijästä ei ole. haistakaa moralistit pitkä paska

• Lolly_

"haistakaa moralistit pitkä paska" ...> samaa mieltä :D hyvä kun joku ymmärtää mun ajattelua, tuolla "onko prostituutio väärin?" -palstalla sain vain niskaani moraalisaarnoja huoran elämästä, ne ei ymmärtänyt yhtään mitä itse asiassa ajoin takaa... :D

• noadi

paljon rohkeutta toteuttaa tuo jonkun tuntemattoman kanssa. Silloin huoraisit oikeasti rahasta ja pettäisit miestäsi. Saattaisi tulla paskat fiilikset jälkikäteen :/

Vaikea tuollaista olisi järjestää miehesikään kanssa jos kerta haluat nimenomaan että se "tuntematon" mies saa rahalleen vastinetta ja voisi panna vaikka peppuun kun on kerta naisestaan maksanut.

Vaikea paikka.

• Lolly_

Eli en kannata pettämistä, mutta tollaisen pienen kokeilun takia voisin ehkä kerran hairahtua... Tuskin katusin, koska enemmän varmaan jäisi harmittamaan, että jäi hyvä tilaisuus käyttämättä toteuttaa se oma fantasia... Voisin itse sallia suhteessamme pienet "sovitut" syrjähypyt, mutta aika mahdotonta sitä varmaan olisi miehelle selittää, kun se tuskin sellaisa haluaisi...

• Annalotta

Kylläpäs tämän viestiketjun aloittaja sai aika omituisia vastauksia! Voisi kuvitella, että tuollainen fantasia lienee suht yleinen. Esim. tyttökavereiden kanssa ollaan mietitty jo "hinnat" valmiiksi, siis tietenkin ihan fantasiatasolla ;)

Tosielämässä minulta on pariin otteeseen känniset, keski-ikäiset miehet tulleet tarjoamaan rahaa seksistä. En jäänyt edes kuuntelemaan tarjouksia, vaan katosin äkkiä pois paikalta, niin ällöttäviä nuo miehet olivat. Siis juuri sellaisia, että joutuvat todellakin hankkimaan naisia rahalla!

Eri asia tietenkin olisi, jos kyseessä olisi hyvännäköinen ja fiksu mies, jonka ei tarvisi varsinaisesti ostaa pillua. Itseäni tässä ajatuksessa kiihottaa se, että en ikinä harrasta yhden illan juttuja, mutta rahan sopivan miehen kanssa ajatus voisi jopa kiinnostaakin... :)

• Lolly_

Kiva kun kuulee etten ole ainoa. Täällä tosiaan saa aika kummallisia vastauksia. Ei tämä nyt tietenkään ainoa fantasiani ole, on niitä muitakin! Olen itsekin joskus kavereideni kanssa leikillä suunnitelleet samaisia asioita mistä viestissäsi kerroit :)

En ymmärrä miksi ihmiset ottaa tän niin vakavasti. Seksiähän se olisi yhtä lailla kuin mikä tahansa muukin, siitä vaan saisi rahaa..? Jos siitä kumpikin osapuoli nauttisi, niin mitä vikaa... Verrattavissa yhdenillan juttuun, yhdenillan juttu tapahtuu vain ilman sitä maksua. En tietenkään toteuttaisi tällaista fantasiaani kenen tahansa kanssa, haluaisin ensin keskustella mahdollisen "asiakkaan" kanssa asiat selviksi että mitä tehdään ja millä tavalla niin että kumpikin saa mitä haluaa :) Mut joo, tää on vain fantasia, varmasti emme ole ainoita naisia maailmassa jotka on tällaisella ajatuksella leikitelleet tai jotka tällaisesta haaveilee.

Itse en ymmärrä yhtään pissa tai kakkaleikkejä, mutta en silti rupea niitä millään lailla moralisoimaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, jokainen toteuttakoon omat haaveensa jos siitä tulee kummallekin osapuolelle hyvä mieli :D

• lolly.........................
        Lolly_ kirjoitti:

Kiva kun kuulee etten ole ainoa. Täällä tosiaan saa aika kummallisia vastauksia. Ei tämä nyt tietenkään ainoa fantasiani ole, on niitä muitakin! Olen itsekin joskus kavereideni kanssa leikillä suunnitelleet samaisia asioita mistä viestissäsi kerroit :)

En ymmärrä miksi ihmiset ottaa tän niin vakavasti. Seksiähän se olisi yhtä lailla kuin mikä tahansa muukin, siitä vaan saisi rahaa..? Jos siitä kumpikin osapuoli nauttisi, niin mitä vikaa... Verrattavissa yhdenillan juttuun, yhdenillan juttu tapahtuu vain ilman sitä maksua. En tietenkään toteuttaisi tällaista fantasiaani kenen tahansa kanssa, haluaisin ensin keskustella mahdollisen "asiakkaan" kanssa asiat selviksi että mitä tehdään ja millä tavalla niin että kumpikin saa mitä haluaa :) Mut joo, tää on vain fantasia, varmasti emme ole ainoita naisia maailmassa jotka on tällaisella ajatuksella leikitelleet tai jotka tällaisesta haaveilee.

Itse en ymmärrä yhtään pissa tai kakkaleikkejä, mutta en silti rupea niitä millään lailla moralisoimaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, jokainen toteuttakoon omat haaveensa jos siitä tulee kummallekin osapuolelle hyvä mieli :D

anna kukkien kukkia, kaverisi ei näitä asiota varmaan halua kuulla, leikit on leikkejä, siitä sinulle 10 pistettä, mutta en kerro numeroa :D,

• x- man

jos nyt kirjoitit totta, niin ajattelin vastata.
      itsekin seurustelen, ja on vaikeata puhua, saatikko toteuttaa omia fantasioita partnerin kanssa, en usko, mutta siinä jelppaa tu mitä kirjoitit, että eiköhän tutustuta, ja toteuteta omamme?
      kysymys siihen että onko väärin, no ei siinä mielessä, että
      fantasioita on jokaisella, ehkä hiukan erilaisia, mutta, minä olen pervoista pervoin, no en ihan, en pidä pissa, ja kaakka leikeistä, muut menee, tai enhän mä ole ikinä edes kokeillut en voi tietää.
      mutta toivottavasti saat toteutettua haaveitasi fantasioitesi suhteen, yst terv x-man

• virkamies

Meillä on vain tämä yxi lyhyt elämä ja yleensä ihmiset katuvat vanhempana mikä jäi tekemättä, ei sitä mitä tuli tehtyä. Voin kertoa KOKEMUKSESTA että oman fantasian toteuttaminen on elämän kohokohta. Minulla se oli nähdä naisen tekevän jotain ja minun piti maksaa paljon rahaa ulkomailla mutta se oli joka sentin arvoinen.

• janiina23

Eli ama fantasia myös minulla...taidetaan kuules Lolly_ liikua samoilla pituuksilla. Ja älä välitä nuijamaisista kommenteista..unelmia pitää olla!

• Lolly_

et löytyy näitä samoin ajattelevia :) minusta tässä fantasiassa ei ole mitään kummallista, eikä liene sieltä harvinaisemmasta päästä... :D Kullakin omansa, mulla tämä (plus muutama muu ;)

• Hinnasta!

Riittäisikö 10 euroa peruspanosta ja 5 euroa suihinotosta? Ja kai parilla eurolla saa jo jonkinlaisen käsihoidon?

• Uuno 69

Mulle iski fantasia,että olen Poliisi,se v-mäisempi..Joten totean vaan että rikos on tapahtunut,ja olen matkalla pidättämään Lollya ja Miestänsä.Mies häkkiin,Lollyn kanssa vähän muuta hommaa..Mutta se on jo toinen tarina! ;)

• Alottaja on nyt 33v eiköhän ole jo kokeilunsa 😂

• Anonyymi

Hei aloittja, kiinnostaako hotelliyö tai risteily?

• Anonyymi

Nyt sen 15 vuoden odotukseen tuli vastausta...

• Anonyymi

Minä aloitin vasta noin 50v käyn hyvälaatuisessa hotellissa jos on hyvä orkesteri. Varaan pöydän ja istun siellä jonkin aikaa- katson baaritiskille jos siellä on ns. herras miehiä menen tiskille siinä pääsee tutustumaan helpommin, joskus lähden mukaan rakastellaan vain ja kotia. Kerran oli yksi harmaampi mies , katseli ympärilleen ja sanoi älä suutu mutta alkaisitko minun kanssa aamuun. Katsoin miestä aivan asialline siisti, kertoi heti päälle vaimoni on sairas eikä voi kuin joskus hyväillä. Saat mitä haluat, sanoin viisi sataa, huikkas tarjoilija otettiin hyvää valkoviiniä ja mentiin pöytään, käytiin tanssimassa ei kopeloinut vaan piti daaminaan.
      Huoneessa annoin suukon ja sanoin olet herrasmies, laitoin sviitin yöpyvun päälle, pyörähdin onko kaunis, kokeili kangasta sinä olet kauniimpi kuin asu, olin kainalossa ja riisuin miestä hiljalleen kun oli valkea housut jalassa huomasin kyllä kiinnostan miestä, Kaarlo suuteli kaulaa ja rintoja hyväili niin että levitin jo jalkoja, eikö koske hyväil vaan siten että olin tulisilla hiilillä kuten sanotaan, hyväilin housujen päältä kans sievästi kun alkoi tuntua kireältä vapautin kalun katsoin sitä ja Kaarloa laskeuduin ja otin suuhun suu tuli täyteen, nousin ja istuin päälle ja sisään Kaarlo hyväili yöpaidan läpi, ei älä ota pois se on vaimoni yöpaita, silloin tunsin ja tiesin haluaa olla hellästi liikuin sievästi päästä pohjaan Kaarlo piti hennosti lantioista annoin hänelle hellä rakastelua kuiskasin Kaarlo rakas minä tulen purin vähän kaulaan ja kuiskin korvaan tule rakas Kaarlo kasvoi ja laukesi monta isoa syöksyä, Oltiin sylikkäin sanoin Kaarlolle saanko olla koko yön Kaarlo halasi pelkäsin että lähdet. Kaarlo oli hellä nuolemaan ja antoi mun nuolla, Kesti rakastelua hyvin aamu yöhön saakka

• Anonyymi

Kyllä minä nykyään ajattelen naisista, että onkohan tuot vielä fertile-iässä, johon voisi siemenet laskea.

• Anonyymi

15vuodessa ehdit ajatella paljon

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe