siis ei mitään asiaa...... Haen vaan huomiota...!!!!!!!!!
No mutta.....
30
670
Vastaukset
kyllä saat sitä...hih...
BBrunetti kirjoitti:
arvaas ku hommasin koiran...sen nimi on rekku...kjäh...kjäh...=;0))))
mun koirani nimi on fifiiiii se on kiltti ja tykkää olla tiskupöydällä...hah hah no voi höh
ilottu kirjoitti:
mun koirani nimi on fifiiiii se on kiltti ja tykkää olla tiskupöydällä...hah hah no voi höh
se ei tuu mun luo vaan...pärkules mä joudun menee sen tykö...höh.....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
se ei tuu mun luo vaan...pärkules mä joudun menee sen tykö...höh.....=;0)))))
nyt ihme...opeta se vaan pöydälle...vaiks kuiteskii joudut sen luo menee niinku mäkii fifin...kops..putosin tuolilta pärsseeseen sattu....
ilottu kirjoitti:
nyt ihme...opeta se vaan pöydälle...vaiks kuiteskii joudut sen luo menee niinku mäkii fifin...kops..putosin tuolilta pärsseeseen sattu....
mulla tyyny pärsseen alla ei satu nääs jos kopsahtaa....
ai ja rekulla hihna...=;0)))))BBrunetti kirjoitti:
mulla tyyny pärsseen alla ei satu nääs jos kopsahtaa....
ai ja rekulla hihna...=;0)))))pärsseen alla millä se siin pysyy vai onks teipillä kiinni...vai on rekulla hihna...mun fifillä on kantokahva seläss
ilottu kirjoitti:
pärsseen alla millä se siin pysyy vai onks teipillä kiinni...vai on rekulla hihna...mun fifillä on kantokahva seläss
oon sen söpöön pikku pärsseeseen laittan kii...=;0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
oon sen söpöön pikku pärsseeseen laittan kii...=;0)))))))
pyöreenä ny kattelen sun viritystäsi..
ilottu kirjoitti:
pyöreenä ny kattelen sun viritystäsi..
iltsu...mie oon velmul päällä...ja samperi hymyilen ku hangon keksi.....you nöyyyyyyyy...=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
iltsu...mie oon velmul päällä...ja samperi hymyilen ku hangon keksi.....you nöyyyyyyyy...=;0)))))
niin mäkii hymyilen mut hangon keksi jää toiseks mun ilmeen takia tiiääätttt....
ilottu kirjoitti:
niin mäkii hymyilen mut hangon keksi jää toiseks mun ilmeen takia tiiääätttt....
tiedän ja säkii tiedät...heh....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
tiedän ja säkii tiedät...heh....=;0))))
kun naantalin aurinko...hmmm..mitäköhä tuokii tarkoittanee..."kattoo" peiliin juupasta juu tuota kaiiii
ilottu kirjoitti:
kun naantalin aurinko...hmmm..mitäköhä tuokii tarkoittanee..."kattoo" peiliin juupasta juu tuota kaiiii
rekku kutsuuuuu...... ja sissi haluu koneen...joten meen puisssss..........vuf vuf hau hau...kuulekko...=;0))))
- tarkkkailija
katseeni löysi sinut oitis!
Tulit huomioiduksi!- tarkkkailija
BBrunetti kirjoitti:
jerry cotton......=;0))))))
rempseellä tuulella? Sepä hyvä koska täällä on ollut vähän uninen meno koko päivän!
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
jerry cotton......=;0))))))
heti kun tulit...mitäs ,eikö sua oo huomattu täällä ;O))
tarkkkailija kirjoitti:
rempseellä tuulella? Sepä hyvä koska täällä on ollut vähän uninen meno koko päivän!
oon ain rempseel pääl...vaisen tänään....diu diu....=;0)))))
aliisa kirjoitti:
heti kun tulit...mitäs ,eikö sua oo huomattu täällä ;O))
moon ollu tääl jo jonkun aikaa ja on huomattu...=;0)))))
- tarkkkailija
BBrunetti kirjoitti:
oon ain rempseel pääl...vaisen tänään....diu diu....=;0)))))
ootko aamuisin kello 5? Epäilen...
tarkkkailija kirjoitti:
ootko aamuisin kello 5? Epäilen...
puol seiska.....aamu viidelt ehkee käännän kylkee....
heiiiiiii mut oon mä aina pirtee herään sit mihkä aikaan vaan...=;0)))))- tarkkkailija
BBrunetti kirjoitti:
puol seiska.....aamu viidelt ehkee käännän kylkee....
heiiiiiii mut oon mä aina pirtee herään sit mihkä aikaan vaan...=;0)))))tuon ominaisuuden..
Kun tahtoo nukuttaa aamuisin.
Mikä on salaisuutesi? tarkkkailija kirjoitti:
tuon ominaisuuden..
Kun tahtoo nukuttaa aamuisin.
Mikä on salaisuutesi?mielummin hangon keksi kun hapan naama...=;0))))))
- tarkkkailija
BBrunetti kirjoitti:
mielummin hangon keksi kun hapan naama...=;0))))))
kun aina jaksaiskin. Mutta kun tulee se pee päivä niin lujille ottaa.
Yritän muistaa tuon selkeän ohjeen lopun ikääni!
(*_*) .. no vähän siihen suuntaan.
- hyvin brunetilta
Kohta alat pärjätä blondeille! Jos tähän voisi pusun laittaa ja heittäisin heti. Varo vain etten sitten ala vikitellä pitemmälle.
- yllytä
BBrunetti kirjoitti:
pus pus...nus nus...
iiikkkkk....tänään oon näköjään tällä tuulella....=;0)))))ratkesi jo housuista vetoketju noilla kahdella pus jälkeisellä. Saat kyllä korjata!
- Tekikö kutaa?
Hyvin saatu bb.Ja nätisti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836