DMC-FX8 ja FX9 malleilla?. Kumpikin varmasti hyviä ostoksia?. Vai ostanko LX1?.
Mitä eroa on Panan?...
4
980
Vastaukset
Minulla on Panasonic DMC-FX9 -kamera ja se on parannettu painos FX8:sta. Netistä selaamalla löytyy tarkemmat tiedot, mutta tämän uudemman kameran näyttö on huimasti parempi; sen avulla voi todella näyttää ihmisille otoksiaan, ei tarvitse kattella telkkarin kautta tai tietokoneelta välttämättä. Sitten sen kenno on 6 meganen ja jotain muuta parannusta vielä, mutta se 2.5" näyttö on loistava.
- libo....
Näyttö FX9 kamerassa on paperilla "selkeästi" FX8 mallia parempi , peruskäyttäjälle käytännössä lähes saman näköinen , valitettavasti ! FX8 mallin näyttö itseasiassa on loistavan hyvä vert. monen muun valmistajan vastaavan kokoisiin , FX9 mallissa näyttö on erinomainen
FX8 malleja vaan saa (sai) naurettavan halvemmalla hinnalla euroopasta jokin aika sitten verrattuna FX9 malleihin , jos seurasit esim huuto.net saittia niin siellä aikamoni yksityinen tajus rahareiän ja myi uusia FX8 malleja sievoisella voitolla kädettömille suomalaisille , verottaja nuoli näppejään
Suomessa hintaero on täl hetkel pieni , osta FX9 mutta jos omaat taidon/rohkeuden ostaa eu-sta ni osta FX8 , saat siihen kikasen kortin periaatees ilmasiks ym jos et osta FX9 mallia
- Leica2
Hyvä kamera, mahtuu taskuun, mutta normaalietsintä ei ole, vain dig,näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308