anna rahaa

blondi-72hki

Odotin dösää kun luokseni tuli pieni poika joka rahaa pyysi ja harmikseni jouduin sanomaan ettei juuri nytten ole.
Poika jatkoi matkaansa huutaen perääni:-
"oisiksä antanu jos sul ois ollu?"

vastasin totuudenmukaisesti että tottakai jonka jälkeen poika jatkoi iloisena matkaansa eteenpäin;O)))

4

1415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä!!!!

olisit antanut vieraalle lapselle rahaa vai??? no jo on aikoihin eletty. Ite en antaisi vieraalle lapselle rahaa...! Paas katsoen ainakin ikää enneku alat antaa rahaa...tie mihin ne sen käyttävät. Ja siks toisekseen..ootko varma et lapsen vanhemmat pitävät asiasta et ovat saaneet rahaa vieraalta ihmiseltä???
      Ite suuttuisin ja pyytäisin lastani näyttämään sen ihmisen joka rahaa on lapselleni antanut...ja pamauttaisin rahan takas sen ämmän kouraan! Ja tekisin ilmoituksen poliisille...! Kukaan täysjärkinen ei jakele rahaa pikku lapsille...

• Peke Piru

Se pikkulapsi olisi voinut ostaa vaikka aseen ja ryöstää lähikioskin.

Vai olisikohan se ostanut karkkia? Tai vaikka bussilipun kotiin?

• Goottityttö

hei te kaks aiempaa miettikää nyt vähän!
        Oisko teistä mukavaa, että pieni poika ei pääse bussiin koska siltä puuttuu muutama hilu!! siis oikeesti..te olette hirveitä ihmisiä, mul tuli kerran illalla kadulla ehkä 10 vuotias poika itkien kysymään että voinko antaa sille bussirahan ku hänen bussiraha on kadonnut (oli kuulemma harkoista tulossa) no TOTTAKAI mä annoin, eihän kukaan halua , että sen ikäinen joutuu jäämään yöksi kadulle!

No mä oonki aika hyväsydäminen ihminen ;)

• Ihminen!!
        Goottityttö kirjoitti:

hei te kaks aiempaa miettikää nyt vähän!
        Oisko teistä mukavaa, että pieni poika ei pääse bussiin koska siltä puuttuu muutama hilu!! siis oikeesti..te olette hirveitä ihmisiä, mul tuli kerran illalla kadulla ehkä 10 vuotias poika itkien kysymään että voinko antaa sille bussirahan ku hänen bussiraha on kadonnut (oli kuulemma harkoista tulossa) no TOTTAKAI mä annoin, eihän kukaan halua , että sen ikäinen joutuu jäämään yöksi kadulle!

No mä oonki aika hyväsydäminen ihminen ;)

Älä koskaan muutu toisenlaiseksi!

Minulle on käynyt juuri noin lapsena. Olin myös tuon ikäinen, ala-astelainen ja kadotin vahingossa bussirahani. Hätä oli ihan hirvittävä, koska siihen aikaan ei ollut vielä edes kännyköitä ja bussilla olin matkustanut vasta ihan ensimmäisiä kertoja. En edes uskaltanut kysyä keneltäkään rahaa ennenkuin joku hyväsydäminen nainen tuli kysymään mikä minulla on hätänä kun istuin niin myöhään ja surkeannäköisenä yksin. Aloin ihan kunnolla itkemään kun yritin selittää että olin kadottanut rahan jonnekin, mutta hän vain kärsivällisesti lohdutti ja odotti että sain selitettyä kaiken ja ohjasi minut vielä sitten oikeaan bussiinkin ja varmisti kuskilta että menen oikeaan osoitteeseen. Vieläkin meinaa tulla tippa silmään, kun miettii mitä tapaamasi poika on kokenut ja ehtinyt miettiä, vaikka siitä omasta kokemuksestakin on jo niin kauan.

Suuret kiitokset sille tuntemattomalle naiselle joka minua silloin autoit, ja samalla pojan puolesta kiitokset sinulle Goottityttö että autoit sitä poikaa. Teidänkaltaisianne hyväsydämisiä ihmisiä pitäisi olla paljon enemmän tässä maailmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe