sanoa se ääneen: en ole enää vain ihastunut, vaan jo pikkaisen rakastunut sinuun, Sinisilmä!
Taitaa
15
1707
Vastaukset
- kyselijä?
????
- ompi...
N -> M
- se siellä
tunnustaa loveeee.....?????
- sanoa
Niin minäkin sinuun!!!!
- vanha vai nuori?
etelä, itä, länsi vai pohjoinen?
- kiertelemään
Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...
kiertelemään kirjoitti:
Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...
Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?- Täsmennetään
joonas75 kirjoitti:
Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...
- Niin johan alkaa tunnistamaan
Täsmennetään kirjoitti:
Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...
Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.
- liippaa...
Niin johan alkaa tunnistamaan kirjoitti:
Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.
mutta hän on kyllä hämäläinen...
- aamu...
... ja olen taas hieman enemmän koukussa sinuun...
- Mikähän on?
Selventäisi hieman enmmän...
- nimen--
Mikähän on? kirjoitti:
Selventäisi hieman enmmän...
alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?
- punavivahteisen
nimen-- kirjoitti:
alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?
pojun nimen alkukirjain...
- sehän
punavivahteisen kirjoitti:
pojun nimen alkukirjain...
on tietenkin... sama kuin rikin kemiallinen merkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246