Suutelu ja muuta..

HappyLife..

Elis, rakastan tyttöäni enemmän kuin mitään, ja tiedän rakastavani sitä.. Ja toisinpäin..

4

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu onhan se:DDD

• murtunut91

Mulla oli vielä vähän aikaa sitte sama tilanne, elämä oli vaan niin ihanaa mun poikaystävän kanssa, mut sit meil tuli riita ja erottiin, ja nyt tekis vaan mieli itkee koko ajan ja olla yksin. en haluu tehä mitään, mikään ei huvita ja koht mul alkaa joku anoreksia ku en pysty edes syömään. Et ei todellakaan kannata ajatella että se tyttö on sun elämäs, koska te saatatte joskus vielä erota ja se ei oo kivaa

• HappyLife..

Onhan se riski siinä, mutta en anna sen häiritä.. Sitte jos se jättää (vaikka tulis riitoja mä en ainakaan jättäis.. Niin upea ''pakkaus'' se on täytyy sanoo..)..
        Kiva varmaan kuunnella tällasta lesoilua täällä kun mä oon ihan lääpällään siihen.. Ainakin nautin kun vielä mahdollista.. Mutta en usko että se lähipäivinä jättää, mieluiten ei olleskaa.. =) Jääpä muistot sit yksinoloon.. ;) Mutta nyt rakastan sitä enemmän kun mitään muuta, voisin vaikka hypätä sillalta sen puolesta. Hän on maailmaan parempaa kuin mitä olen.. Ja .. jaja.. x)

• Nimetön

...paitti ku se ei kestä ikuisesti.
      Niin ainaki kävi mulle ;(.
      Nyt oon iha yksin, ku se kerto mesessä että se on toisen kaa :(
      Eipä oikeastaa tee muuta mieli ku mennä peiton alle itkee. Taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223