Mielelläni katselisin vaimosi kuvia ja jakaisin vaimoni kuvat kanssasi. Löytyykö samanhenkisiä muita? Kun ei kerran suomesta löydy kunnollista sivustoa suomalaisille amatööreille niin tämä lienee ainoa vaihtoehto?
vaimojen kuvien vaihtoa
6
2703
Vastaukset
- Kuvia
Minkälaisia kuvia sinulla on? Minulla olisi kuvia vaimostani korsetissa ja sukissa sekä korkkareissa. Osa aika kovia. Kerropa lisää.
- fani
Vai olikohan se www.himapoke.fi, joku himapoke kumminkin. Sinne vaan omat kuvat mukaan.
- Anonyymi
Täältä
Terveisin.28v mies
Itsekin yrittänyt etsiä pitkkään sellaista - Anonyymi
Itse alistuva ukkomies, mutta vaimo ei tykkää alistaa. Olen ollut satunnaisten miesten käskytettävänä. Kiihottavinta oli kun mies katsoi puhelimestani vaimoni kuvia ja samalla imin hänen kaluaan
- Anonyymi
Aika kiihottavaa varmaankin kaverille..fantasioi sun vaimosta samalla otit häneeltä suihin.
onhan alastonsuomi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124