Näetkö vanhan miehen,joka kärryjänsä työntää?
Niihin kamaa haalii mitä muilta yli jää.
Silmissään vain menneisyyttä,
sodat joihin joutui syyttä.
Eilisiin lehtiin valheet eiliset jää.
Niin kuinka siis voit edes väittää
sä, ettää yksinäinen oot??
Jos halki kaupunkimme kuljet,
ilman että silmäs suljet.
Huomaat että sentään lähes onnellinen oot.
Ootko nähnyt miehen, joka toista miestä etsii?
Seuraasi hän tahtoo.Häntä katsot inhoten.
On silmissään vaan pelokkuutta arkaa rakkaudettomuutta.Ymmärrystä hieman hän pyytää vaijeten.
Niin kuinka siis voit edes väittää.....
Ootko nähnyt naisen joka ruumiinsa on myynyt?
Hän asemalla seisoo tyhjä sydän kädessään.
Autiot on silmät nämä,
hymy tuskan jähmettämä.
Hän ei voi edes muistaa kuinka itketään!
Niin kuinka siis voit edes väittää...
Ootko nähnyt pojan alta kahdentoista vuoden,
jossain hourailevan joku pullo kädessään?
Tinneri tai alkoholi....Missä isä äiti oli, kun
lapsi öisin heräs märkään pimeään?
Niin kuinka siis edes voit väittää sä että yksinäinen oot?
Jos kuljet kanssain halki slummin puhut ehkä harkitummin ja huomaat miten onnellinen oot....
Hyv humenta....kaikella huuhaarakkaudella...Quuuu!
Hectoria surutta lainaten...eikun ilolla...
61
1195
Vastaukset
- voise
hector puree aina.
- kipparinoma
lujaa pureekin....Toi biisi jostain qumman syystä tuli uniini....
- voise
kipparinoma kirjoitti:
lujaa pureekin....Toi biisi jostain qumman syystä tuli uniini....
pitäisikö käyttää termiä kolahtaa olisiko se parempi.
- kipparinoma
voise kirjoitti:
pitäisikö käyttää termiä kolahtaa olisiko se parempi.
Puhuttelee...mua...ainakin;o)))
- voise
kipparinoma kirjoitti:
Puhuttelee...mua...ainakin;o)))
kuten vanhempi tuotanto.sieltäkin löytyy helmiä.
- kipparinoma
voise kirjoitti:
kuten vanhempi tuotanto.sieltäkin löytyy helmiä.
ei olis historiaa....
Yhtenä iltana alusta vois aloittaa...
Yhtenä iltana ei paetais kuolemaa...
Yhtenä iltana unohtaa pelkonsa vois...
Yhtenä iltana kuoleman pyörteestä pois...
- huomen...
Onni istuu rattailla, täytyy vain huomata se...
- kipparinoma
jos vain uakaltaa huomata...
- Huhuilija
osaat "piiskata".Anteeks kuitenkin eilinen joukkohurmio;)
- kipparinoma
anteeksi pyytää....ei minulta:o))
En unohda sitä narria mä milloinkaan, joka kerran puhkes mulle tunteistaan puhumaan.... - Huhuilija
kipparinoma kirjoitti:
anteeksi pyytää....ei minulta:o))
En unohda sitä narria mä milloinkaan, joka kerran puhkes mulle tunteistaan puhumaan....narri Quun;))
- kipparinoma
Huhuilija kirjoitti:
narri Quun;))
Quu on aikas narri....;o)
- Dj Pervo
Mietelause...
http://ircquotes.net/?104434- kipparinoma
se on aina....Siis todellista....rakkaus...Ei nauraa pidä narreille jotka rakastuvat....
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
se on aina....Siis todellista....rakkaus...Ei nauraa pidä narreille jotka rakastuvat....
Bim Bom Bim Bom...
http://www.youtube.com/watch?v=vmYWbkW_5s8 - kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Bim Bom Bim Bom...
http://www.youtube.com/watch?v=vmYWbkW_5s8mielenrauhaa;o)))),,,,vaiko mielenvoimaa:o)) Hieno pätkä:o))
quu!!! tässä kävi nyt niin, että minä heräsin ihan äsken....mieti!!!!!
nukkumaan yhdeksältä ja herään vasta nyt...iuh!!! no olin kyllä jo kukonlaulun aikaan hereillä...mutta menin uudelleen peiton alle kun kerran oli tilaisuus.....
tilaisuus teki minusta unipossun!!!!! hui
hectorin kappaleet on kauniita!!!!!
ja ....OIKEIN HYVÄÄ HUOMENTA....- kipparinoma
et vapaillakin kukun ennen quutta:o/...
Hector...on aina IN;o))) kipparinoma kirjoitti:
et vapaillakin kukun ennen quutta:o/...
Hector...on aina IN;o)))se ole vaan hyvä asia....!!! parempi se niin on että on aikaisin hereillä ..saa paljon aikaiseksi päivän aikana....
olet tosi reipas!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
se ole vaan hyvä asia....!!! parempi se niin on että on aikaisin hereillä ..saa paljon aikaiseksi päivän aikana....
olet tosi reipas!!!!kamalan reipas...Nytkin samalla, kun huuhailen...treenaan harmaita aivosolujani ja kyylään naapureitani;o)))
kipparinoma kirjoitti:
kamalan reipas...Nytkin samalla, kun huuhailen...treenaan harmaita aivosolujani ja kyylään naapureitani;o)))
....onko siihen sun naapuriin nyt muuttanut se valitsemasi huopatossutehtailija?????
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
....onko siihen sun naapuriin nyt muuttanut se valitsemasi huopatossutehtailija?????
Huopatossutehtailijat kuulemma kuolleet sukupuuttoon???:o/
Naapurissa asuu outoa kieltä puhuva ihminen...ja verikoira....PELOTTAVAA...:o/ kipparinoma kirjoitti:
Huopatossutehtailijat kuulemma kuolleet sukupuuttoon???:o/
Naapurissa asuu outoa kieltä puhuva ihminen...ja verikoira....PELOTTAVAA...:o/nyt muu kuin, että laadit heti kattavat asumis-säännöt ja nimettömänä pudotata ne ko. henkilön postilaatikosta ja kun se ei kerran puhu edes meidän kieltä niin laita mukaan ohjeet mistä saa tarpeen vaatiessa tulkin....ei omaa osoitetta!!!!!
voit pudottaa postiluukusta myös koiralle kuonokopan....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
nyt muu kuin, että laadit heti kattavat asumis-säännöt ja nimettömänä pudotata ne ko. henkilön postilaatikosta ja kun se ei kerran puhu edes meidän kieltä niin laita mukaan ohjeet mistä saa tarpeen vaatiessa tulkin....ei omaa osoitetta!!!!!
voit pudottaa postiluukusta myös koiralle kuonokopan....vaadin tulkkia...(komiaa miestulkkia tietenkin et voin vonkailla)...Se onkin hyvä idea se kuonokoppa...Mä en voi olla edes takapihallani...Se koira pääsee sinne...kun on niin pitkässä liekassa kii...:o/
kipparinoma kirjoitti:
vaadin tulkkia...(komiaa miestulkkia tietenkin et voin vonkailla)...Se onkin hyvä idea se kuonokoppa...Mä en voi olla edes takapihallani...Se koira pääsee sinne...kun on niin pitkässä liekassa kii...:o/
tulkki äkkiä paikalle ja koiralle lyhempi lieka sekä kuonokoppa....nyt on pakko mennä...tyttö huutaa ruokaa!!!!!
- outzak
Mäkin yökyöpeli heräsin tos äskettäin.. Hector kyllä kopsahtaa muhunkin.. Voimalla.. Kerrassaan nerokas sanoittaja ja ihanat on melodiatkin..:))
- galileoo
ihmeiden aika ei ole ohi sieltähän putkahti mun eilinen kaveri.Mistäs kiven alta ryömit.
- outzak
galileoo kirjoitti:
ihmeiden aika ei ole ohi sieltähän putkahti mun eilinen kaveri.Mistäs kiven alta ryömit.
ihan makuuhuoneesta kömmin.. Mulla tuppaa olemaan toisinaan aika omalaatuinen unirytmi.. Nyt pitää mennä keittämään kahvia ja savuilla vois myös kävästä..
- galileoo
outzak kirjoitti:
ihan makuuhuoneesta kömmin.. Mulla tuppaa olemaan toisinaan aika omalaatuinen unirytmi.. Nyt pitää mennä keittämään kahvia ja savuilla vois myös kävästä..
Mä katselin olet näköjään poitanut aloituksesi eilis illalta.
- outzak
galileoo kirjoitti:
Mä katselin olet näköjään poitanut aloituksesi eilis illalta.
jo sillo yöllä.. Aattelin, et on turhaan tilaa viemässä siellä.. Ei täs hassumpi olo ole.. Kahvia koneeseen, ni olo kohenee entisestään!!:)
- galileoo
outzak kirjoitti:
jo sillo yöllä.. Aattelin, et on turhaan tilaa viemässä siellä.. Ei täs hassumpi olo ole.. Kahvia koneeseen, ni olo kohenee entisestään!!:)
hävis.V ai suoritetaan katumus harjoituksia. Sillä se lähtee millä on tullutkin.
- outzak
galileoo kirjoitti:
hävis.V ai suoritetaan katumus harjoituksia. Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Kaipa kaikilla on jotain katumista.. Harjoitus tekee mestarin!! Mut en mä eilistä kadu.. En (tietääkseni) loukannut ketään ja sain ainakin yhden ihmisen hymyilemään, joten eilinen ei ollut turha päivä!!
- galileoo
outzak kirjoitti:
Kaipa kaikilla on jotain katumista.. Harjoitus tekee mestarin!! Mut en mä eilistä kadu.. En (tietääkseni) loukannut ketään ja sain ainakin yhden ihmisen hymyilemään, joten eilinen ei ollut turha päivä!!
siinä olisi päivälle komea aloitus.Se on hyvä että tietää rajansa.Se on kunnioitettava saavutus.
- outzak
galileoo kirjoitti:
siinä olisi päivälle komea aloitus.Se on hyvä että tietää rajansa.Se on kunnioitettava saavutus.
Niistä rajoistakaan.. Mulla on vaan tässä vuosien saatossa ehtinyt kehittyä melkoisen hyvä sietokyky kyseistä päänsekoittajaa kohtaan, etten oikein pysty hankkimaan kovin pahoja oloja itselleni. Tai pystyn, jos olis jotain syytä tehdä niin, mutta kun en ole masokisti, niin en tee niin.
- kipparinoma
Sanomaa ja sanottajaa ko artistilla...Aina vaan:o)))
- galileoo
outzak kirjoitti:
Niistä rajoistakaan.. Mulla on vaan tässä vuosien saatossa ehtinyt kehittyä melkoisen hyvä sietokyky kyseistä päänsekoittajaa kohtaan, etten oikein pysty hankkimaan kovin pahoja oloja itselleni. Tai pystyn, jos olis jotain syytä tehdä niin, mutta kun en ole masokisti, niin en tee niin.
milloin ottaa ja milloin ei, pyydän anteeksi jos ilmasin itseni huonosti.
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
Sanomaa ja sanottajaa ko artistilla...Aina vaan:o)))
moinen mielikuvitus ja kekseliäisyys.. Siis Hectorin.. Mies on legenda jo eläessään!! Mites mun koivuhuuhaakummajaiskaksoset voi?? Joko on iso masu??:)) T:Koivuhuuhaakummajaistäti Outza.K
- outzak
galileoo kirjoitti:
milloin ottaa ja milloin ei, pyydän anteeksi jos ilmasin itseni huonosti.
Kai mä siinä mielessä oon viisas, että en ole ikinä krapularyyppyä ottanut ja voin luvata, etten otakkaan. Siitähän se kierre lähtis ja kohta olisin sillan alla.. Sieltä ei paljon huuhaalle kirjoteltais!!:)
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
moinen mielikuvitus ja kekseliäisyys.. Siis Hectorin.. Mies on legenda jo eläessään!! Mites mun koivuhuuhaakummajaiskaksoset voi?? Joko on iso masu??:)) T:Koivuhuuhaakummajaistäti Outza.K
kovaa vauhtia...Laskettuaika tuleekin nopeemmin vastaan kuin edellisissä raskauksissa:o/...Koivuhuuhaakummajaistäti on vaan rauhallinen ja valmistautuu tulevaan koetokseen;o)))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
kovaa vauhtia...Laskettuaika tuleekin nopeemmin vastaan kuin edellisissä raskauksissa:o/...Koivuhuuhaakummajaistäti on vaan rauhallinen ja valmistautuu tulevaan koetokseen;o)))
rauhoittua... Vaikka jännittää ihan kamalasti!! Eka kerta kun pääsen kenenkään kummajaistädiksi!! Ja peräti kahdelle kerralla!!:)) Hui sentään!!:))
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
rauhoittua... Vaikka jännittää ihan kamalasti!! Eka kerta kun pääsen kenenkään kummajaistädiksi!! Ja peräti kahdelle kerralla!!:)) Hui sentään!!:))
on mullekkin kun odotan koivuvauvoja...en edes yhtä ole ennen odottanut;o)) Onneksi en ole yksin...Isikin mukana kaikessa ja Sä kummajaistäti...Mä olen niin onnellinen:o))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
on mullekkin kun odotan koivuvauvoja...en edes yhtä ole ennen odottanut;o)) Onneksi en ole yksin...Isikin mukana kaikessa ja Sä kummajaistäti...Mä olen niin onnellinen:o))
sun puolesta!!:)) Ja isukinkin tietty!!
Näin eilen mun isosiskoa, joka on ihan liveraskaana (lokakuussa l.a.).. Voi sitä onnea, mikä hänestä oikein hehkui!! Vaikka hankaluuksia on ollut jonkin verran, silti hän näytti onnellisemmalta, kuin koskaan!!:))) - kipparinoma
outzak kirjoitti:
sun puolesta!!:)) Ja isukinkin tietty!!
Näin eilen mun isosiskoa, joka on ihan liveraskaana (lokakuussa l.a.).. Voi sitä onnea, mikä hänestä oikein hehkui!! Vaikka hankaluuksia on ollut jonkin verran, silti hän näytti onnellisemmalta, kuin koskaan!!:)))Tunnistan sisaresi tunteen...helposti:o)) Vauvan odotus oli ihanaa ja onnellista aikaa...:o)
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
Tunnistan sisaresi tunteen...helposti:o)) Vauvan odotus oli ihanaa ja onnellista aikaa...:o)
Musta tulee täti nyt jo viidennen kerran, kun siskolla on kaks lasta entuudestaan (nyt tulossa iltatähti!!) ja veljellä on kans kaks pientä.
Tätiys on ihan kivaa!! Jotenkin tuntuu hassulta, kun siskon likat (13- ja 11-vee) pitävät mua ihan idolinaan!!:)) - kipparinoma
outzak kirjoitti:
Musta tulee täti nyt jo viidennen kerran, kun siskolla on kaks lasta entuudestaan (nyt tulossa iltatähti!!) ja veljellä on kans kaks pientä.
Tätiys on ihan kivaa!! Jotenkin tuntuu hassulta, kun siskon likat (13- ja 11-vee) pitävät mua ihan idolinaan!!:))Se suosio ei tule itsestään....Siispä olet sen ansainnut:o)))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
Se suosio ei tule itsestään....Siispä olet sen ansainnut:o)))
Mä oon saavuttanut niiden suosion tietämällä jotain nykybändeistä ja esim. meikkaamisesta ja muodista sun muusta, mikä sen ikäisiä kiinnostaa.
Kai siinä on sekin, et mä otan lapsetkin aina tosissaan, enkä vähättele. Ja yritän aina selittää heille asiat oikein, eli en valehtele, ainakaan tahallani!!;)
Eli kaipa olen tosiaan ihailuni ansainnut!!:)) - kipparinoma
outzak kirjoitti:
Mä oon saavuttanut niiden suosion tietämällä jotain nykybändeistä ja esim. meikkaamisesta ja muodista sun muusta, mikä sen ikäisiä kiinnostaa.
Kai siinä on sekin, et mä otan lapsetkin aina tosissaan, enkä vähättele. Ja yritän aina selittää heille asiat oikein, eli en valehtele, ainakaan tahallani!!;)
Eli kaipa olen tosiaan ihailuni ansainnut!!:))itseasiassa kaiken ikäisten kanssa....Kunnioittaminen..välittämisen näyttäminen...huomioiminen...:o))))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
itseasiassa kaiken ikäisten kanssa....Kunnioittaminen..välittämisen näyttäminen...huomioiminen...:o))))
lapset huomaa helposti, onko aikuinen tosissaan vai ei. Samaa kaavaa käytän aikuistenkin ihmisten kanssa ja toiminut on!!:)
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
lapset huomaa helposti, onko aikuinen tosissaan vai ei. Samaa kaavaa käytän aikuistenkin ihmisten kanssa ja toiminut on!!:)
aistii hyvin aidon tunteen...Heitä ei voi lahjoa tai pettää..Se ominaisuus vain katoaa niin monelta aikuiselta...Se lapsenmieli:o/
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
aistii hyvin aidon tunteen...Heitä ei voi lahjoa tai pettää..Se ominaisuus vain katoaa niin monelta aikuiselta...Se lapsenmieli:o/
Joskus oikein harmittaa, kun olen niin lapsellisen sinisilmäinen (vaikka vihreäthän nää oikeasti on!!).. Oon kai hölmö, mut mä vaan luotan ja uskon kaikkiin ihmisiin, et he ovat rehellisiä ja kilttejä..
Mut sit kun mut petetään, sitä en unohda koskaan ja sellaiseen ihmiseen en luota enää koskaan. Niin nätisti ei voi anteeksi pyytää..
Oon siis aika yksinkertainen ja yksioikoinen ihminen.. - kipparinoma
outzak kirjoitti:
Joskus oikein harmittaa, kun olen niin lapsellisen sinisilmäinen (vaikka vihreäthän nää oikeasti on!!).. Oon kai hölmö, mut mä vaan luotan ja uskon kaikkiin ihmisiin, et he ovat rehellisiä ja kilttejä..
Mut sit kun mut petetään, sitä en unohda koskaan ja sellaiseen ihmiseen en luota enää koskaan. Niin nätisti ei voi anteeksi pyytää..
Oon siis aika yksinkertainen ja yksioikoinen ihminen..Minulla on lapsenmieli tallella....se pieni lettipää...Hän ei kuitenkaan sinisilmäinen....vihreät minullakin;o)))
Elämä on hauskempaa vaeltaa ei niin ryppyotsaisena...yhdessä muiden kanssa....mieluummin rakastaen, kuin vihaten;o)
T: Norsunmuisti - outzak
kipparinoma kirjoitti:
Minulla on lapsenmieli tallella....se pieni lettipää...Hän ei kuitenkaan sinisilmäinen....vihreät minullakin;o)))
Elämä on hauskempaa vaeltaa ei niin ryppyotsaisena...yhdessä muiden kanssa....mieluummin rakastaen, kuin vihaten;o)
T: NorsunmuistiRauhaa ja rakkautta minäkin haluan!! Tavoitteenani on saavuttaa komiat naurunrypyt vanhuudeksi!!:)) Ja otsa on kauniin sileä silloinkin, kun en sitä rypistele turhaan..:))
Joskus vaan tuppaa saamaan pahasti nenilleen, kun sokeasti uskoo ihmisiin.. Mutta uskon silti!!
Onneksi olen aika hyvä ihmistuntija, en edes hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, joista vaistoan jotain epärehellistä. - aliisa
outzak kirjoitti:
Rauhaa ja rakkautta minäkin haluan!! Tavoitteenani on saavuttaa komiat naurunrypyt vanhuudeksi!!:)) Ja otsa on kauniin sileä silloinkin, kun en sitä rypistele turhaan..:))
Joskus vaan tuppaa saamaan pahasti nenilleen, kun sokeasti uskoo ihmisiin.. Mutta uskon silti!!
Onneksi olen aika hyvä ihmistuntija, en edes hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, joista vaistoan jotain epärehellistä.Mäkin haluun rauhaa ja rakkautta...kukapa ei haluis :))
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
Rauhaa ja rakkautta minäkin haluan!! Tavoitteenani on saavuttaa komiat naurunrypyt vanhuudeksi!!:)) Ja otsa on kauniin sileä silloinkin, kun en sitä rypistele turhaan..:))
Onneksi olen aika hyvä ihmistuntija, en edes hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, joista vaistoan jotain epärehellistä.Ihmisten kanssa on tosi helppo tulla toimeen....Nooh...huuhaalla kaikki on vähän toisin...Tai siis tuunhan mä täälläkin....toimeen..En muuten ole koskaan sanut haukkuja missään niin paljon kuin täällä;o)))))
- outzak
Kaikki eivät vain halua elää rauhassa kaikkien kanssa.. Tunnen yhdenkin pariskunnan joka riitelee päivittäin ja se on kuulemma normaalia.. Musta se olis kamalaa!!!
- aliisa
sellasessa suhteessa...olen rauhaa rakastava ihminen...mua kaikki epäsopu kiusaa...mutta nyt lähden töihin...
- outzak
aliisa kirjoitti:
sellasessa suhteessa...olen rauhaa rakastava ihminen...mua kaikki epäsopu kiusaa...mutta nyt lähden töihin...
rakastan ja yritän edistää!! Hauskaa työpäivää!!!:))
- kipparinoma
kukkaistyttöjä...ja tajunnan laajentaa...ööö....No SE;o)
- outzak
meinasin kirjoittaa, että jos olisin elänyt 60-luvulla, ni olisin varmasti ollut hippi!! Keskijakaus ja kukka tukkaan..:))) Make love, not war.. eiköstä??
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
meinasin kirjoittaa, että jos olisin elänyt 60-luvulla, ni olisin varmasti ollut hippi!! Keskijakaus ja kukka tukkaan..:))) Make love, not war.. eiköstä??
Jokainen joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima.
- Tommy Tabermann - outzak
kipparinoma kirjoitti:
Jokainen joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima.
- Tommy TabermannJatkuvaa hyväilyä... Se vois olla pidemmän päälle aika häiritsevääkin!!:)) Mut säännöllinen hyväily on ihana juttu!! Annettuna ja saatuna..:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242