täällä

on ollut nyt paljon puhetta vonkaamisesta ja kutemisesta.....joten ajattelin aloittaa vonkaamisen !!!!!
kutemisen aloittaminen ei meikäläiseltä onnistu......en edes yritä...se liittyy jotenkin sammakoihin....
olen ajatellut aloittaa myös joogan...olin juuri vartin jumissa oudossa niskalenkki kierteessä....en suosittele kenellekkään ilman kunnon ohjeita!!!!!!
aloitin myös mietiskelyn, mutta mielikuvitukseni on liian vilkas...joten olen vain mielikuvaharjoitellut.....kaikkea sitä ihmisen päässä liikkuukin....

20

1051

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galileoo

Se kuullostaa erillaiselta.Onnea jooga harjoituksiin.

• ei sovi minun nivellilleni...auts...
        vonkaus kuitenkin on aika mahtipontinen sana joten olkoon siis päivän sana....
        oletko ajatellut aloittaa mietiskelyn?...se on yllättävän vaikeaa...ei uskoisi..

• galileoo
        amaryllie1 kirjoitti:

ei sovi minun nivellilleni...auts...
        vonkaus kuitenkin on aika mahtipontinen sana joten olkoon siis päivän sana....
        oletko ajatellut aloittaa mietiskelyn?...se on yllättävän vaikeaa...ei uskoisi..

uskoisin omien ajattelu elimien rauhoittuvan vasta nukkumaan mennessä.Ja ennen nukahtamista suoritettu mietiskely saattaa jäädä lyhyt aikaiseksi.

• galileoo kirjoitti:

uskoisin omien ajattelu elimien rauhoittuvan vasta nukkumaan mennessä.Ja ennen nukahtamista suoritettu mietiskely saattaa jäädä lyhyt aikaiseksi.

ei minulla herkeä edes yöllä...näen kamalasti unia....ilmankos olen näin omituinen..

• galileoo
        amaryllie1 kirjoitti:

ei minulla herkeä edes yöllä...näen kamalasti unia....ilmankos olen näin omituinen..

omituisen,tuon täytyy olla sitä paljon puhuttua raja tietoa.

• galileoo kirjoitti:

omituisen,tuon täytyy olla sitä paljon puhuttua raja tietoa.

.......en tiedä siitä mitään...noh, en minä kai ole kovinkaan omituinen...uneni vaan on mitä ihmeellisempiä....
        se johtunee siitä mielikuvajoogasta....

• nylkkäri
        galileoo kirjoitti:

on kolme asiaa joita jaksaa katsoa ja jotka rauhoittaa mielen.
        1 palava nuotia
        2 nukkuva lapsi
        3 virtaava vesi

• kipparinoma

Sä et sit millään muista meidän mielikuvajoogaamme...Siinä upea laji...;o))

• galileoo

unohtaa, ei ikinä

• se olikin...ilmankos menin tuhannelle sykkyrälle ja kiepille kun mietin,mielikuvaharjoittelin ja joogasin yhtäaikaa....
        mielikuvajooga olisi ollut paljon helpompi näin äkkiseltään.....
        en osannut sitä kutemista joten tein mallin palstakutemispaitulista...olisiko sillä menekkiä???

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

se olikin...ilmankos menin tuhannelle sykkyrälle ja kiepille kun mietin,mielikuvaharjoittelin ja joogasin yhtäaikaa....
        mielikuvajooga olisi ollut paljon helpompi näin äkkiseltään.....
        en osannut sitä kutemista joten tein mallin palstakutemispaitulista...olisiko sillä menekkiä???

myyntiin...Me ei sellasia tarvita, koska ei olla sammakoita....Mut luulen et kuteminen on jotain hyvää..siks sellaset myyntiin et kaikki sais kutee rauhassa....;o)

• kipparinoma kirjoitti:

myyntiin...Me ei sellasia tarvita, koska ei olla sammakoita....Mut luulen et kuteminen on jotain hyvää..siks sellaset myyntiin et kaikki sais kutee rauhassa....;o)

sellaiset siis tuotantoon kiirumman kaupalla...
        mun pitäisi tehdä ruokaa, mutta mä en millään jaksaisi...eikä huvita...olenko ihan kamala!!!??
        eikös tää joskus voisi vaan huuhailla ja vonkailla???

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

sellaiset siis tuotantoon kiirumman kaupalla...
        mun pitäisi tehdä ruokaa, mutta mä en millään jaksaisi...eikä huvita...olenko ihan kamala!!!??
        eikös tää joskus voisi vaan huuhailla ja vonkailla???

aina joskus silloin ja tällöin...;o))))...Ensin kuitenkin meidän käytävä kunnon kurssit molemmista lajeista...;o)))

• kipparinoma kirjoitti:

aina joskus silloin ja tällöin...;o))))...Ensin kuitenkin meidän käytävä kunnon kurssit molemmista lajeista...;o)))

me olla jo aika eteviä???? no kun oikein mielikuvajoogataan tulee meistä mestari huuhis vonkaajia...palstakutemispaituleissa....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

me olla jo aika eteviä???? no kun oikein mielikuvajoogataan tulee meistä mestari huuhis vonkaajia...palstakutemispaituleissa....

Meidän onkin sit todellakin kunnostauduttava ja alettava vonkaaamaan kaikkea ja ihan kaikkia...Niinkuin varmuuden vuoksi...Pst....mitä vonkaaminen on????

• kipparinoma kirjoitti:

Meidän onkin sit todellakin kunnostauduttava ja alettava vonkaaamaan kaikkea ja ihan kaikkia...Niinkuin varmuuden vuoksi...Pst....mitä vonkaaminen on????

tuota....jotakin ihan kamalan hienoa....kerron hiukan myöhemmin...minulla on joogaus hiukan kesken...
        jos en ole vielä ihan perillä vonkaamisesta niin kyllä me kohta opitaan...ollaan me niin terävä-älyisiä tyyppejä....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

tuota....jotakin ihan kamalan hienoa....kerron hiukan myöhemmin...minulla on joogaus hiukan kesken...
        jos en ole vielä ihan perillä vonkaamisesta niin kyllä me kohta opitaan...ollaan me niin terävä-älyisiä tyyppejä....

tosi hienoo, kun siitä niin puhutaan...kuten kuteminenkin...Eihän noista muutoin puhuttais...täällä....:o/...

• amaryllie1 kirjoitti:

laittoon...kiirus...vonkaamisiin!!!!! ja oikein hyvää päivänjatkoa..

• kipparinoma kirjoitti:

tosi hienoo, kun siitä niin puhutaan...kuten kuteminenkin...Eihän noista muutoin puhuttais...täällä....:o/...

orvokki oo laittoi kuvan siitä mitä tapahtuu kun vonkaaminen on onnistunut...joten siihen se jotenkin liittyy....

• niin jos liikaa vonkaa tahi usein saattaa saadakkin, vaikka vaan ihan puoli vahingossa..

mistäs se kirja taas kertoikaan, se vonkamies..

niin eikös kaiken lisäksi metsästys kausi taasen ala...?? sorsilla..

onneksi minä säästyin tänä kesänä ravustus ajan, vaikka pieni pelko olikin pers.....ä..

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2566
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1242
    Aihe