Olen tuolta netanttilasta tilaamassa osamaksulla kameraa, pari vaihtoehtoa tuolta on pompannut esiin. Kumpi näistä olisi parempi?
Sony Cybershot T5 5.1MP Tarjous 229e ovh399
Samsung L60 testivoittajan uusi malli 6MP 199e
Kummatkin ovat varustettu akulla ja tuo Sonyn hinta on ihan max. minkä voin maksaa, koska lisäksi tilaan 512mt/1GB muistikortin tuohon.
Mitä mieltä olette kyseisistä kameroista? Pieniä ne ovat molemmat, joten naiselle sopivat mainiosti =)
Kameran valinta HELP!!
Tiina*
2
405
Vastaukset
- Optique
Pelkkiä tietoja tutkimalla ottaisin siis tuon Samsungin.
Jäisi myös vielä 100 euroa pariinkin muistikorttiin.
Äläkä unohda myöskään koteloa.Kannattaa sekin hankkia kamerasi suojaksi.Tuossa Samsungin kamerassa ei ole kovin kehuttava optiikan laatu. Sääli vain, että muuten kelpo laite on pilattu kehnolla optiikalla.
Sony käyttää Carl Zeiss optiikkaa. Sen laatu on sitten aivan toista luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450