Mitä onpi mieltä mies naisesta, jolla ei ole paljon kavereita/ystäviä?
Ihmissuhteet
7
645
Vastaukset
- että,...
,...tällainen nainen voisi tehdä samanlaisen miehen tosi onnelliseksi,...
kuten aikaisempikin sanoi niin sellaiselle miehelle jolla ei myöskään ole paljoa kavereita/ystäviä olisi tuollainen nainen oikein hyvä :) Ainahan se on parempi jos molemmat haluavat suunnilleen yhtä paljon viettää aikaa yhdessä.
- ihan jees
No, omasta mielestäni huomattavasti mukavampi tapaus kuin nämä hypersosiaaliset tyttöset, joiden kalenteri on täynnä vuoden 2052 loppuun asti.
- kysyä
myös niin, että ei kai monikaan synny ei-toivottuna lapsena? Yleensä on kai joku, johon lapsi voi luottaa (äiti/isä/?). Tästä alkaa kehitys sekä tunne siitä, että voi luottaa toiseen ihmisen, mikä sitten on perustana myöhemmille ihmis-(ystävyys)suhteille.
Mutta entä, jos luottamus jossain vaiheessa katoaa, eikä enää uskalla luottaa kehenkään? Rupeaa elämään riskialtista elämää tietoisena siitä, että toimii kuitenkin vastoin omaa luonnettaan.
On joskus ollut ihmisiä (ystäviksi voitaneen kutsua), mutta jos ovat kuolleet tai kuolemaisillaan.... :"I - höh
En ole mitään erikoista mieltä asiasta, (jos nainen viihtyy enemmän omissa oloissaan). Tai no, tietenkin se olisi ikävää jos nainen itse kokisi, ettei hänellä ole tarpeeksi ystäviä/kavereita.
- mies*
arvostan sinua yhtä paljon kavereiden lukumäärästä riippumatta,uskon kuitenkin että kavereita tulee matkan varrella,kun mies kulkee mukanasi..
- vili
olisin kaveri sille naiselle. en seurustelisi tän tyylisen mimmin. inhoan ajatusta, että olisi jollekkin ainut syy miksi herätä aamulla duunin lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246