nainen on..? ;)
Unelmiesi
21
1794
Vastaukset
Pitääkö tähän vastata vaimo vai
Beonce Knowles? Riippuu vähän, miltä kantilta asiaa tarkastelee.- Muikku.
Jatketaan Papeeten linjalla. Eli jos olisin mies, unelmieni nainen olisi varmaankin Liv Tyler....
- hampainen
on hän ..haluisin "Garmen Elegtran"
- Muikku.
hampainen kirjoitti:
on hän ..haluisin "Garmen Elegtran"
Ai. Minun mielestäni kauneinta hänessä on juuri suu ja erityisesti hampaat.
- kauniina sitä
Muikku. kirjoitti:
Ai. Minun mielestäni kauneinta hänessä on juuri suu ja erityisesti hampaat.
jos hampaat "putoo" suusta eli ovat niin ulkonevat..miinala tyyliin..:)))
mutta saapi tykätä ..
- Kofeinisti
Onpas vaikeata kun alkaa miettimään. Renee Zellweger on ainoa joka tulee mieleen.
- MMies
Pitkä lista ominaisuuksia superlatiivissa.
- NoJust
Mitä te ihmiset siellä ketjussa alatte haukkumaan toisten ihanneihmisiä?!?! Hei, haloo!!
Tuleeko hyvätkin kipinät? - köyhä perskärpänen
Otsikossa. Pitää nääs olla massia että meikä pääsee kylille akan hilloilla rietastelemaan.
niinku kysely julkkis naisista?
Meitsi vastaa Kim Gevaert. Ulkoisesti.- lempi
se miellettiin sellaiseksi, vaikka avoin keskustelunavaus olikin :)
- wf,
Joo vaihda levyä. Hanki vaikka elämä ja se mies.
- lempi
elämä on, ja se on hienoa sekä monipuolista :)
Mitä itsellesi suosittaisit?
- valkene
lempille kun myötään kysyy samankaltaisia asioita..huokaus ja voih.
- Revolveri
Jessica Marie Alba :O Kaliforniaan tätä tyttöä pitäisi mennä iskee ;D
- ihastunut _ _
Siinä on nainen minun makuuni.
- kysyy hey ap!
No mikä se sun unelmiesi nainen on ap?
oletko kiinostunut naisista? kun aina kysyt naisista juttuja?
nainen on 100 naisen haaremi,yks ei pysty pitämään mun mielenkiintoa yllä kovin pitkään :-)
- Xamon
ON Pieni, tumma, ystävällinen, huumorintajuinen (pitää mm. Monty Pythonista ja muista klassikoista), järkevä, sivistynyt, eläinrakas, liikunnallinen, hellyydenkipeä, aktiivinen makuuhuoneessa ja sen ulkopuolella, raskaan musiikin ystävä, kamppailulajien harrastaja
EI ole tupakoiva, päihdeongelmainen, seksiaddikti, himouskovainen käännyttäjä, poliittinen aktivisti, eläinaktivisti, pedofiili, nekrofiili, sodomiitti, vaikeasti allerginen, liikuntakyvytön, aloitekyvytön, luonnehäiriöinen, väkivaltainen, kiivasluontoinen, shoppailija- juuri minut
Siinä tulikin tärkeimmät ominaisuuteni (omituisuuteni) :D
- dfghj.
Siis Leelee Sobieski. Liian nuori tosin. Liikkuu nätisti. Joku juttu siinä vain on.
Katsokaa muutama kuva netistä, löytyvät ihan etunimelläkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246