kirpparilta Sweep Racing ajopuvun(takki,housut irtovuorilla ja suojuksilla,gordurapuku)hinta 120euroa.Kaverit sanoi,että ostin paskaa.Pitääkö paikkansa?
Ostin
6
730
Vastaukset
- Aidon POLYAMIDI-Gorduran ja...
Ei taida olla asusi aitoa Gorduraa, paskasta en tiedä, mutta kannattaa olla tarkkana. Taitaa olla Made in Pakistan laatua. Mutta pääasia, että on asu.
- vauhtivaari
on ommeltu 3M Gordura-merkki.Ei kai näitä missään piraatteina valmisteta tai ainakaan Suomessa myydä(ehkä kirppareilla?).Miksi merkintä"made in Pakistan"tekisi tuotteesta huonon?Missä valmistetaan ns. hyvät puvut?Kiinassa?!Olen ajanyt puvulla parisataa kilometriä ja olen tyytyväinen ja sehän on tietysti pääasia.
Mulla on semmonen nyt toista kesää. Kaupassa se on maksanut 279,- €.
Pitää vettä ja tuulta moitteitta. Pienellä pakkasellakin olen ajellut niin, että lyhythihainen t-paita ja lyhyet kalsarit pelkästään puvun alla. Kaulus on sen verran korkea, ettei sen ja kypärän väliin jää rakoa. Housut on kyllä ilman vuoriakin turhan lämpimät pitää ajon jälkeen sisällä ja aika kankean oloiset. Housuissa mua harmittaa myös ylänepit, jotka ei pysy kiinni, kun on tota vatsaa. Mun piti ommella housun kaulukseen, eteen ylimääräinen hakanen.
Suojat täyttää jonkun EU-tirehtiivin, mutta ne ei ole mitään kovamuovisia.
Suojat sai myös kätevästi irti, kun pesin takin.- hyvän ostoksen teit
lähden itse ajeleen huom 500 km pohjoisee,kävin
kysymässä sadeasua,myyjä kysyi,miksi,oli myynyt sweepin asun keväällä,ja väitti että kyllä kestää,ei sitten myynyt sadeasua Jos joku nyt joskus sattuu löytämään jotain edullista kunnon kamaa niin totta kai kavereita vituttaa.Kyllä sä noilla pärjäät tuulessa ja tuiskussa.
- vauhtivaari
puku hyvin,kun jouduin tänään rajuun ukkoskuuroon.Oli lysti ajella kotiin paita kuivana.Halpis kypärän visiirikin pysyi kirkkaana kuin lapsen silmät jouluaattona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421