Olisi myös hienoa, jos Turo vetäisi vähän aikaa happea ulkosalla, jotta muut uskaltaisivat kommentoida ja kertoa kokemuksiaan. Ei se voi olla niin, että yksi tervaskantoakin sitkeämpi mies dominoi koko palstaa. Kokeillaan vaikka ekaks näin ja pyydetään sitten muitakin jäähylle, jos meno jatkuu tämänkaltaisena? Turo on kuitenkin palstan pitkäikäisin ja aktiivisin kirjoittaja, joten hän jääköön sapattivapaalle ensimmäisenä. Sopiiko se sulle Turo? Ole reilu muita kohtaan.
Puhuttaisko välillä asiaa?
22
2464
Vastaukset
- Turo--Inkeri
täällä on kaikilla vapaus norkoilla justiinsa sen verran, kuin itse katsoo tarpeelliseksi .
Minä käytän lisäksi AINA samaa nikkiä, aivan toisin kuin moni muu.. joten jos ei jutut miellytä, niin suksippa vxxxxxxn lukemasta niitä .- RR-Mies
Ei motoristit normaalisti haistattele toisille motaristeille tyyliin: "suksippa vxxxxxxn lukemasta niitä."
Vedän nyt hetki sitä happea ja seuraile vaikka taustalla, kun tämä palsta herää henkiin. Se ei ole kauhean paljon pyydetty. - eikö parempi
suksi mulk....eikö se ole enenmmän sinun juttusi? Ja oikeasti sinä Turo- annikki olet pilannut tämän palstan ja olisi mukavaa jos pysyt pois ja vaihdat ainakin tuon typerän nimimerkin. Laita enenmän omaa alaasi, onhan sinulla tuo hyvä "harrastus" jota aina mainostat. MInusta se pahinta mitä mies voi tehdä.
- Turo--Inkeri
RR-Mies kirjoitti:
Ei motoristit normaalisti haistattele toisille motaristeille tyyliin: "suksippa vxxxxxxn lukemasta niitä."
Vedän nyt hetki sitä happea ja seuraile vaikka taustalla, kun tämä palsta herää henkiin. Se ei ole kauhean paljon pyydetty.mitä saan kuunnella täällä joka päivä. Alatyylin ilmaukset eivät tosiaan ole oma juttuni, kuten huomaat (jos luet niitä), mutta voin toki vastata niihin samalla mitalla.
Ja motoristilta motoristille.. naurattaa, koska täällä oleskelijoista puolellakaan ei edes ole pyörää, joten se siitä. Tuskin voit väittää tätä kovin asiantuntevaksi prätkäsivustoksi, ainahan täällä on juttujen taso ollut tätä eipäs-juupas-haista-paska-kaahasin-homo-keulin-olen-anarkisti luokkaa. Epäilen vahvasti, etten ainakaan yksin ole siihen syypää. Minulla kun on tapana edes yrittää esittää jotain perusteita jutuilleni, puolella jengistä ei löydy sellaisiakaan. - Turo--Inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
mitä saan kuunnella täällä joka päivä. Alatyylin ilmaukset eivät tosiaan ole oma juttuni, kuten huomaat (jos luet niitä), mutta voin toki vastata niihin samalla mitalla.
Ja motoristilta motoristille.. naurattaa, koska täällä oleskelijoista puolellakaan ei edes ole pyörää, joten se siitä. Tuskin voit väittää tätä kovin asiantuntevaksi prätkäsivustoksi, ainahan täällä on juttujen taso ollut tätä eipäs-juupas-haista-paska-kaahasin-homo-keulin-olen-anarkisti luokkaa. Epäilen vahvasti, etten ainakaan yksin ole siihen syypää. Minulla kun on tapana edes yrittää esittää jotain perusteita jutuilleni, puolella jengistä ei löydy sellaisiakaan.että tämä on, taikka tämän olisi ainakin tarkoitus olla keskustelusivusto. Se tarkoittaa, että esitetään mielipiteitä puolesta ja vastaan sekä suoritetaan jonkinasteista huutoäänestystä siitä, kuka on oikeassa kuka väärässä.
En todellakaan väitä olevani oikeassa joka asiassa, enkä pakota ketään olemaan kanssani samaa mieltä. Mutta jos en ole jonkun kanssa jostain samaa mieltä, ja pystyn perustelemaan miksi, niin ilmaisen mielipiteeni. Mielestäni sellainen on ihan asiallista toimintaa, ellei ole niin voitko kertoa, miksi näin on??
Ja sori jos on tullut tässä välillä käytettyä vähän rankkoja tapoja ilmaista asioita, mutta jos olet yhtään seurannut esim., mitä minusta on täällä kirjoiteltu (ja miten monta "feikki"-nikkiä minulla täällä näköjään on), niin näet että annan vain niille takaisin. Jos keskustelisivat asiallisesti, minä tekisin samoin, mutta koska ovat valinneet tuon tavan, en aio vain kääntää toista poskea (vaikka kristitty olenkin).
Eli koita kestää.. ja ellet pysty, niin kuten sanottu, olen aina samalla nikillä täällä, eli on erittäin helppoa jättää lukematta, mitä postitan. - RR-Mies
Turo--Inkeri kirjoitti:
mitä saan kuunnella täällä joka päivä. Alatyylin ilmaukset eivät tosiaan ole oma juttuni, kuten huomaat (jos luet niitä), mutta voin toki vastata niihin samalla mitalla.
Ja motoristilta motoristille.. naurattaa, koska täällä oleskelijoista puolellakaan ei edes ole pyörää, joten se siitä. Tuskin voit väittää tätä kovin asiantuntevaksi prätkäsivustoksi, ainahan täällä on juttujen taso ollut tätä eipäs-juupas-haista-paska-kaahasin-homo-keulin-olen-anarkisti luokkaa. Epäilen vahvasti, etten ainakaan yksin ole siihen syypää. Minulla kun on tapana edes yrittää esittää jotain perusteita jutuilleni, puolella jengistä ei löydy sellaisiakaan.Tiedän toki, että sua on haukuttu ja osan tosta olet vänkäämiselläsi ansainnut niskaasi. Tämä sun happitauko oli kuitenkin mun puolueeton näkemys miten palstan ilmapiiriä voitaisiin nopeiten elvyttää. Kukaan ei tietenkään voi sua pakottaa, joten sun tarvitsee itse miettiä haluatko jatkaa kuin nyt?
- henk.koht
olen siirtynyt moottoripyörä.org:n sivuille, jos haluan keskustella ihan oikeasti moottoripyöristä ja-pyöräilystä. Täällä voi käydä naureskelemassa
sillon tällön. Pitää muistaa että näistä 99% on kakaroita ja loput ...nooh...selviää nikistä=)- Nolo--Inkeri
1/2 tuntia viestiketjun aloituksen jälkeen löysit itsesi tänne vaikka omien kirjoituksieasi mukaan käyt täällä vain silloin tällöin.
Ihan aikuisten oikeasti uskotko, että joku uskoo tuota potaskaa.
Älä viitti naurattaa.
ps. nythän mä vasta hokasin, "siirtynyt moottoripyörä.org:n sivuille" siinä on sulle varsinainen lässyttäjien ja minimotoristien palsta, BUAHHAAHHAAAAAA ei ihme, että olet täällä mielummin kuin orgissa. Ni.
- Rami.
Turohan on eräs asiallisimmista keskustelijoista
täällä. Toisin kuin eräät tyhmyyden ruumiillistumat
kuten BMW ja kolmen viivan Turo. Mikset kehota näitä pysymään pois keskusteluista?- RR-Mies
Fakta numero yksi on se, että Turo on yksi suurimmista ja kovaäänisimmistä paskanpuhujista tällä palstalla. Ottaa hermoon, kun kaveri on puhuvinaan kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta kirjoituksista paistaa kokemattomuus. Olisi hyvä, jos täällä kerrottaisiin kokemuksista sen sijaan, että joku etsii näkemyksilleen sopivaa aineistoa netistä ja referoi niihin kuin ylempään totuuteen.
BMW:n kirjoituksissa on paljon hyvää ja uudentyyppistä näkökantaa, joka sopii oikeiden moottoripyöräilijöiden tapaan ajatella asioista avoimesti. Uutena tulokkaina antaisin BMW:lle ja Prätkähiirelle mahdollisuuden kertoa näkemyksiään vaikka aivan kaikessa en ole samaa mieltä. Ei ne mihinkään kuole, jos Turo ne pois täältä häätää. - Turo--Inkeri
RR-Mies kirjoitti:
Fakta numero yksi on se, että Turo on yksi suurimmista ja kovaäänisimmistä paskanpuhujista tällä palstalla. Ottaa hermoon, kun kaveri on puhuvinaan kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta kirjoituksista paistaa kokemattomuus. Olisi hyvä, jos täällä kerrottaisiin kokemuksista sen sijaan, että joku etsii näkemyksilleen sopivaa aineistoa netistä ja referoi niihin kuin ylempään totuuteen.
BMW:n kirjoituksissa on paljon hyvää ja uudentyyppistä näkökantaa, joka sopii oikeiden moottoripyöräilijöiden tapaan ajatella asioista avoimesti. Uutena tulokkaina antaisin BMW:lle ja Prätkähiirelle mahdollisuuden kertoa näkemyksiään vaikka aivan kaikessa en ole samaa mieltä. Ei ne mihinkään kuole, jos Turo ne pois täältä häätää.asetan itse isokokoisen kysymysmerkin nimimerkin "RR-Mies" viereen.. nyt kuulosti jo NIIN paljon BMW/Präkärotta-leirin propagandalta, että oikein tulee Pohjois-Korean virallinen uutistoimisto mieleen.
Edelleen kummastuttaa, että kun näiden kanssa ottaa matsia, heti ilmestyy jotain "uusia" nikkejä kehiin, jotka ovat (kas kas!) sitä mieltä, että etkö voisi Turo lopettaa.
Ja siitä kokemuksen syvästä rintaäänestä: kuinka syvä kokemus mielestäsi on vastaavasti paistanut näiden kahden (?) mainitun speden jutuista?? Se rottahan väittää ajaneensa vaivaisen miljoonan kilsaa kaikilla kuviteltavissa olevilla vehkeillä vaikka on kuulemma alle 25.. henkkoht uskon vaikka lehmien lentävän ennen tuota. - Rami.
RR-Mies kirjoitti:
BMW:n kirjoituksissa on paljon hyvää ja uudentyyppistä näkökantaa, joka sopii oikeiden moottoripyöräilijöiden tapaan ajatella asioista avoimesti. Uutena tulokkaina antaisin BMW:lle ja Prätkähiirelle mahdollisuuden kertoa näkemyksiään vaikka aivan kaikessa en ole samaa mieltä. Ei ne mihinkään kuole, jos Turo ne pois täältä häätää.Jätkähän uhoaa että sitä ei koske suomessa säännöt ja lait. Kyllä kyseessä on todellakin viisas "yksilö". Oletko säkin lyönyt pääsi liian monta kertaa mopo iässä kun ajelit ilman kypärää.
Yhteiskunnan säännöthän ei koske BMW:tä niinhän
tämä väittää. Ja sä oot kanssa vissiin yhtä "viisas" yksilö suakaan ei vissiin koske yhteiskunnan säännöt ja lait vai? RR-Mies kirjoitti:
BMW:n kirjoituksissa on paljon hyvää ja uudentyyppistä näkökantaa, joka sopii oikeiden moottoripyöräilijöiden tapaan ajatella asioista avoimesti. Uutena tulokkaina antaisin BMW:lle ja Prätkähiirelle mahdollisuuden kertoa näkemyksiään vaikka aivan kaikessa en ole samaa mieltä. Ei ne mihinkään kuole, jos Turo ne pois täältä häätää.Luepa BMW:n vastaus Frankestainille turvaliivien käytöstä ja kerropa mitä hyvää ja uudentyyppistä
näkökantaa siinä on.- RR-Mies
Turo--Inkeri kirjoitti:
asetan itse isokokoisen kysymysmerkin nimimerkin "RR-Mies" viereen.. nyt kuulosti jo NIIN paljon BMW/Präkärotta-leirin propagandalta, että oikein tulee Pohjois-Korean virallinen uutistoimisto mieleen.
Edelleen kummastuttaa, että kun näiden kanssa ottaa matsia, heti ilmestyy jotain "uusia" nikkejä kehiin, jotka ovat (kas kas!) sitä mieltä, että etkö voisi Turo lopettaa.
Ja siitä kokemuksen syvästä rintaäänestä: kuinka syvä kokemus mielestäsi on vastaavasti paistanut näiden kahden (?) mainitun speden jutuista?? Se rottahan väittää ajaneensa vaivaisen miljoonan kilsaa kaikilla kuviteltavissa olevilla vehkeillä vaikka on kuulemma alle 25.. henkkoht uskon vaikka lehmien lentävän ennen tuota.Ei meillä muilla ole mitään mahdollisuuksia häätää sua täältä ja, jos kuvittelet kaikenlaisia salaliittoteorioita, niin minkä sille voi.
Kävisit nyt kuitenkin objektiivisesti läpi nämä palstalle jääneet kannattajajoukkosi niin huomaat, ettei se ole sinulle mitenkään mairittelevaa. - Turo--Inkeri
RR-Mies kirjoitti:
Ei meillä muilla ole mitään mahdollisuuksia häätää sua täältä ja, jos kuvittelet kaikenlaisia salaliittoteorioita, niin minkä sille voi.
Kävisit nyt kuitenkin objektiivisesti läpi nämä palstalle jääneet kannattajajoukkosi niin huomaat, ettei se ole sinulle mitenkään mairittelevaa.minkälainen määrä kirjoittajia loppujen lopuksi on.. nimimerkittömiä voi olla yhtä monta kuin on postejakin, tai vain 1 tai mitä vain siltä väliltä.. ja kyllä hieman haiskahtaisi siltä, että rekisteröityjäkin nikkejä on joillakin enemmän kuin yksi.
Tee siinä sitten "objektiivisia" päätelmiä kenenkään kannatuksesta!
Olisko ite Okku ollut asialla, kun täältähän häipyi pitkä pätkä asiattomia keskusteluja eilen - hyvä!
Mix porukka yleensä viittii lähteä mukaan esimerkkinä nyt tuon hiiriäidin juttuihin???- Jupinaattori
Turoa saa minnekään häätää!!! Mielummin prätkähiiri ja bempukka pois. Prätkis jo esiintyikin liikenne sivuilla, vaan taas palasi tänne:(
Turo sentäs puhuu asiaa, ei provoile meisseli pystyssä niinkuin eräät... - Melkein kaiken totunut
Noin kuuden viikon välein tulee käytyä lueskelemassa täällä,ei maksais vaivaa oikeastaan,keskustelun taso on,poikkeuksia lukuunottamatta aika uskomatonta juttua,ei voi olla aikuisia asialla.Ei senpuoleen, oikeita joka alan asiantuntjoita tuntuu löytyväm.
- Tarkkailija X
taitaa olla fiksuimmat tälle palstalle usein kir-
joittelevista. Asiaa pistelevät pääosin. Ei ole
tainnut Frakku kertaakaan seksijuttuihin mennä,
sekin kertoo jotain. Kolmiviivainen Turo, bemari ja
hiirulainen voisvat olla vaikka yksi ja sama, niin
on samantyyppistä anarkistista roskaa heidän "keskutelunsa" - xs2jammu
Näillä suomi24 foorumeilla se ei taida kovin helposti onnistua. Tää kun on osittain niin kuin sellainen avohoitopotilaiden terapia nurkka. Vakavasti näitä juttuja ei voi ottaa niihin löytyy sitten muut foorumit. Esimerkiksi moottoripyörä.org toimii paljon paremmin.
- jope90
älä ny mainosta sitä muuten nää kusipäät menee sinnekki vittuileen ja puhuu paskaa.
- penoo
Turo ainakin yrittää puhua asiallisesti! Harmittaa vain että Turo on antanut epäasiallisen provon vaikuttaa itesensä. Toki Turon asiantuntevuus ja ajelut Vinkuintiassa, silloin kun muut kärvistelevät pakkasessa luonollisesti vituttaa useita. Myös minua kun uskon Turon juttuja, että se on ajelemassa mopolla Thaimaassa ja minä hiihtoniilo vedän parta kuurassa hikilankuilla:)
TURO miehisty nyt, jatka asialinjalla ja anna pellejen provoilla niin kuin lystäävät. Kaiken eniten vituttaa provoilijoita se, jos et vastaa heille!!!! Ole cool Turo!!!
ps. voi vittu kun vedin lujaa customilla tänä aamuna 220 mittarisa ja polttariuhri kyydissä. Minua pelotti,, poliisit!!! Tietysti joku asiantuntija vastaa että eihän customilla pääse/pysty ajamaan noin lujaa, mutta mulla on sellainen customi että pystyy ja pääsee,,heheheh!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421