Mielipiteeni ovat ilmeisesti saanneet aikaan niin paljon pahaa, että lopetan kirjoitteluni tähän. Hän, joka haluaa esiintyä nimissäni, sai tahtonsa läpi. Jatkakoon kertomalla omista kokemuksistaan. Toivon, että ne ovat palstan lukijoille hyödyksi.
Olen pahoillani, että tämä oli kirjoitusteni tulos ja että ylläpito ei voinut puuttua tehokkaammin asiaan. Toivotan kaikille teille hyvää syksyä ja onnellista elämää.
Terveisin aa:ton ajatus
Hän sai, mitä halusi
7
578
Vastaukset
- I.Keturi
Tiedän provokaattorin olevan liikkeellä, kun minuakin kivesti, ja todennäköisesti sama tyyppi.
Jatka vaan kirjoittamistasi, koska eihän hän kykene aivojasi viemään.
Sinä et olisi rekisteröidyttyäsi galleriaasi sulkenut, vaan olisit kirjannut sinne ajatuksiasi. - sorttinen
Kyllähän tämän sorttinen nicki-varkaus on nicki-varkaus riippumatta siitä onko nicki rekisteröity tai ei. Sinun ei missään nimessä pitäisi luovuttaa, eikä taatusti kukaan pysty sinulta sinun tyyliäsi varastamaan!
t. logiikka- sorttinen
Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...
t. logiikka - tyttö66
sorttinen kirjoitti:
Tämän voisi vielä lisätä, eli mikä nicki-varkaalle rangaistukseksi?
Oma ehdotukseni on, että liimataan varkaan näppylät pikaliimalla näppäimäistöön kiinni, jollain julkisella paikalla tietysti. Entä sitten näppäimistön johto? Arvatkaa...
t. logiikkaajatus!
aa-tonajatus on ilmiselvästi provo. Sen näkee tyypin naapurissa kirjoittamista sepustuksista samassa alottamassaan ketjussa. Ei natsaa aa:ton ajatus-nimimerkin kanssa tyyli, eikä sisältö.
Varsin todennäköistä, että teki saman Tri.Torviselle.- Mie se
Hän kompastuu vielä omaan "näppäryyteensä".
Looginen ajattelukyky näyttää tuottavan jo nyt ongelmia.
Minunkin käyttämällä nikillä joku pelleili. Todennäköisesti sama tyyppi.
Mutta eipä tuottanut mulle hirveesti ongelmia, ku lopetin samantien ko nikillä kirjoittamisen. - aivan varmasti,
niin ristiriitaista koko touhu on. Myöskin aa:ton ajatus itsessään on, hm, ties mitä oikeasti sairasta eikä vain alkoholismin piiriin kuuluvaa vammaisuutta. Hänhän on kertonut käyttäneensä viinan ohella huumeita ja bentsoja, joten voi hyvin olettaa hänen keskushermostonsa pysyvästi vammautuneen. Hänelle tulee silloin tällöin semmoisia ns. kohtauksia, sisäinen tärinä päälle, jolloin hän käyttäytyy noin - näin voi maalaisjärjellä arvella. Siis hän ikäänkuin piikittää, lääkitsee itseään nakkaamalla sontaa ympärilleen? Luonnevikaisuutta. Ja se on vaikean vaikea juttu, etteivät psykopaatit itse tilaansa tiedosta - neurootikot ovat toinen juttu, he kärsivät omista omituisuuksistaan.
Säälisimmekö häntä? Ei. Mutta ihmisarvo hänellekin ja luja välinpitämättömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124