Mitä isoja matkapyöriä löytyy? Kokeilin BMW:n r 1100 rt:tä -96 mutta siinä polvikulma oli tosi jyrkkä isolle miehelle. Pannari taas tuntuu aika matalalta.
Iso matkapyörä?
9
2613
Vastaukset
- Turo--Inkeri
Bemu on nykyisin 1200RT ja ihan eri peli kuin 1100, välissäkin on vielä ollut 1150.
Sitten on Jammu FJR1300, tavallinen tai automaattikytkimellä, ja uutena MotoGuzzi Norge1200, jota kai tulee jo maahan tälle vuodelle (?) Ja onhan sitten Goldwing1800 tai harrikan Elektraglide, mutta ne ovat jo moottorisohva-osastoa..
Jos lasket isot endurot matkapyöriksi, niin reviiri laajenee huomattavasti kun mukaan tulee mm. Bemu R1200GS, Honda Varadero ja miksei Transalp, Suzuki V-strom, Aprilia Caponord ja Triumph Tiger. Ehkä Jammu TDM900:kin, vaikkei se ole millään muotoa enduro.- Turo--Inkeri
ainakin se, että onhan Bemulla myös rivinelos-matkapyörä K1200GT, vai mikälie tunnus sillä tänäpäivänä onkaan.
- -----------------------------
Suzuki a 95
- Reiman
Paljolti olen Turon kannan takana noissa valinta-asioissa. Bemuihin tosin saa "Tieferlegung"-satseja, joilla jalkatappeja pudotetaan kallistusvaran kustannuksella kolme-neljä senttiä alemmaksi. Valmistajina mm. Wunderlich ja Wudokin muistaakseni.
Ja Hondan Varadero on ehkä paras ajoasennoltaan kookkaille kavereille, sillä se on todella ISO prätkä! Ei riisitautisille! - Ecco
Varaderoa minäkin olen katsonut vähän sillä silmällä. Se on aika korkea, onkohan hutera kaksi päällä (painopiste liian korkealla)?
Onko sitä alettu tuomaan Suomeen/ valmistamaan vasta 1999, koska vanhempia malleja ei näytä olevan myynnissä.
Mulla on tällä hetkellä Transalp joka sekin on aika iso kooltaan, tosin kaks päällä tuntuu välillä vähän liian pieneltä varsinkin tehoiltaan. - Sussu-setä
Suosittelen Gold Wingiä pienellä polvikulmalla.
Pieni polvikulma on lisävaruste. - matti motoristi
mulla oli ennen bmw gt 1200 hyvä matkapyörä,,,
viime vuonna vaihdoin honda 1100xx saksan baanat
oli mukava ajella hiukkasen lujenpaa..... - Juise
Pannari matalalta? Ite 191 eikä ole tarvinnut tappeja mihkään siirellä.tosin pisimmät päivätaipaleet ovat jääneet tonne 1500 km kulmille.
Ihmettelen sitä kuinka joihinki merkkeihin kaupitellaan kaiken mailman krääsäosaa jotta saa ajoasennon mieluisex.Kumpi nytten on etusijalla pyörää valitessa.Merkki vain se miltä se tuntuu käsissä?
Itelle merkki ykx hailee, kuhan vehe vain toimii eikä tarvi jatkuvasti roplata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421