Olen aikeissa viipyä min. viikon Corkissa ja nyt tarvitsisi tietää hyväksi todettuja yöpymispaikoja. Tarkoitus ei olisi asua hotelissa vaan jossain edullisemmmassa vaihtoehdossa.
Yöpymistä Corkissa
3
491
Vastaukset
- martsu13
Olin kesällä Corkissa ja yövyin Hotel Isaacsissa, oli upea paikka, ei mikään huippukalliskaan, noin 60 euroo yö/1 hengen huone ja hyvä aamupala tietty kuuluu hintaan.
Sijainti erinomainen ja palvelu hyvää! Ja hotelli siisti ja hiukan "linnamainen"..
Ainut ongelma minulla Corkissa oli, etten tahtonut ymmärtää paikallisten puhetta, puhuvat niin nopeasti, eivätkä juuri toistele puheitaan vaan kohauttavat olkiaan närkästyneinä :) Ei tokikaan kaikki :) - Adacio
Tämä oli ainakin mukava ja edullinen B&B keskustassa, St Patrickin kirkon "kainalossa".
http://www.auburnguesthouse.com/
Ja Full Irish breakfast oli aito :)
Suosittelen. - Heli
Kymmenen minuutin kävelymatkan päässä keskustasta. Yöpyminen yhden hengen huoneessa 65 euroa ja kahden hengen huone 80 euroa yöltä. Huoneissa wc/suihku ja irlantilainen aamiainen sisältyy tuohon hintaan. Ystävällinen henkilökunta ja paikan omistaja hauska irlantilainen heppu. Suosittelen lämpimästi.
www.roselodge.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625