Niin, näkee fiksuja viritelmiä sekä vaaleilla että tummilla. Myöhäisheränneenä herää kysymys: onko joku eritryinen kampaaj/partuei, joka tekee alan kampauksia ja sivussa myös drealocks 9
Mistä dread locks
5
736
Vastaukset
- flowska
Lockseja ei tehdä, ne tulevat. Se on minun mielipiteeni.
- ne locksit
tulee?
- ...
ne locksit kirjoitti:
tulee?
marsista. joskus myös kauempaa.
- selandria88
... kirjoitti:
marsista. joskus myös kauempaa.
periaattees se homma menee niin et jos oot rastafari niin sit niiten pitää "tulla"
mut ajatelkaa nyt ne on älyttömän maken näköiset niin miksei niitä voisi vain tehdä parturilla kun ei kerran edusta uskontoa??
ite en aio edes hommata koska se nimenomaan kuuluu uskontoon vaikka ne musta on tosi hienon näköiset..
ei tua kulje kukaan kristittykkään joku arabihuivi päässä ellei se haluu kertoa sillä jotain ihmisille..
- tossu
ainakin kampaamo shaggy head, mechelininkadulla helsingissä tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351