Mitä miehet pitää

siitä...

että itse saavat pitää kädestä esim kiinni? Onko se enemmän kuin, että jos nainen silittelee päätä tms? Kumpi aiheuttaa enemmän mukavia tunteita? Kumpi parempi?

6

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosketuksia kaipaavva

Kosketus jota miehenä haluaisi naiselta on: niska ja reiden sisäosa.

Kiitos Kai_alle joka kosketteli mua joskus näin. Yhyy ja minä munasin koko jutun!

• mies_vm56

kädestä kuin kaljun silittelyä.
      Joka tapauksessa kaikenlainen välittämistä osoittava koskettelu on tärkeää.

• pitää siitä...

:-)

• Siis tarkoitushan on kuitenkin osoittaa hellyyttä yms toista kohtaan. Tietenkin rankan päivän jälkeen on hauskaa jos joku vähän silittää päätä ja osoittaa välittävänsä.

• rupeli

Käsikädessä, se on mukavampaa. Eli se on parempi.

:-)

Halauskin on parempi kuin silittely. Mutta sitä ei kysytty.

• kewi

ihan yhtä hyvältä..
      tai ainikin jos sa pitää kädestä kiinni samalla kun toinen silittelee ja eikä oo niin tarkaa mistä silittelee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe