406:n viimeiset mallit tuntuvat saavan poikkeuksetta kehua ja hehkutusta. Miksi en siis ostaisi sellaista, jos käytössä on n. 15000e, ja mittaa minulla on 195cm. Nykyinen autoni on kokoluokkaa pienempi, mutta kahden turvaistuimen kanssa alkaa ahistaa.
Antakaa siis risuja, ja mieluusti myös hyviä kokemuksia vielä lisää, vaikka niitä olen jo lukenut paljon.
Miksi en ostaisi?
11
2600
Vastaukset
- haluat?
Jos olet jo päättänyt sen ostaa kuitenkin.
- alkup.
vaimo ei :).
- varsinkin
alkup. kirjoitti:
farkku Hdi aika ehdoton perheauto, 5l. vie löpöä, hyvät kulut ja tilaa on. Hihnapyörän ja polttoainesiirtopumpun voi joutua uusimaan, silti halpaa ja hyvää kyytiä, suosittelen.
- sille...
alkup. kirjoitti:
että se on halpa eikä parempaan nyt ole varaa. Vie vaikka katsoman Yarista mikä maksaa saman verran niin tajuaa että Peugeot sopii teille paremmin.
- kun`
vaimo ei sitten enää anna pimppiä.
- Alkup.
status quohan siinä vaan säilyisi :).
- Nimetön
Alkup. kirjoitti:
status quohan siinä vaan säilyisi :).
Auto on aivan loistava ajettava, hiljainen ja talvella lämmin ja kesällä viileä. Tämä yksilö on aivan viimeisiä valmistettuja ja varustus on lähes täydellinen. Siis autona aivan huippu, mielestäni ajettavuudessa ja rengasäänissä pesee uuden 407:n selvästi.
Sitten ne huonommat puolet: Ei ole jättänyt tielle tai ollut lähelläkään. Eikä ole ollut mitään jätymisongelmiakaan, mutta huoltojen yhteydessä on vaihdettu paljon kaikenlaista osaa. Mm. jarrulevyt, vilkkuviiksi, syyläri, vesipumppu, takapenkki, etuvalot(siis koko systeemi) ja jotain muuta. Kaikki on mennyt 2 vuoden takuuseen, ei siinä mitään,mutta esim. mazda 626 samalla ajomäärällä oli täysin viaton auto.
Siis hyvä auto ajaa ja perustekniikka kestävää, mutta ainakin uuteen on vaihdettu paljon osia, eli siinä mielessä voi tulla kalliiksi. Nimetön kirjoitti:
Auto on aivan loistava ajettava, hiljainen ja talvella lämmin ja kesällä viileä. Tämä yksilö on aivan viimeisiä valmistettuja ja varustus on lähes täydellinen. Siis autona aivan huippu, mielestäni ajettavuudessa ja rengasäänissä pesee uuden 407:n selvästi.
Sitten ne huonommat puolet: Ei ole jättänyt tielle tai ollut lähelläkään. Eikä ole ollut mitään jätymisongelmiakaan, mutta huoltojen yhteydessä on vaihdettu paljon kaikenlaista osaa. Mm. jarrulevyt, vilkkuviiksi, syyläri, vesipumppu, takapenkki, etuvalot(siis koko systeemi) ja jotain muuta. Kaikki on mennyt 2 vuoden takuuseen, ei siinä mitään,mutta esim. mazda 626 samalla ajomäärällä oli täysin viaton auto.
Siis hyvä auto ajaa ja perustekniikka kestävää, mutta ainakin uuteen on vaihdettu paljon osia, eli siinä mielessä voi tulla kalliiksi.Siis auto oli 406 1.8 Farmari vm 2004
- EMÄNNÄN VAIHTO AJANKOHTAISE...
EMÄNNÄN VAIHTO AJANKOHTAISEMPAA
- kyseisessä
autossa on se että 15 tuhanteen se on sisäältä kuin lada eli vanhahtava verrattuna muihin samanikäisiin/hintaisiin..muutenhan auto on parasta A luokkaa,itse ajelen 97 mallisella eikä mitään ongelmia ole esiintynyt.
- Alkup.
http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.1627930&singleItem=true&portal=auto ei tuo nyt ihan Ladalta näytä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081