Pesukoneeni ei pidä minusta

animattiN

Joka kerta kun pesen pyykkiä rupee koneeni tekemään treffejä eteisessä olevan puhelimeni kanssa. Jos taasen kerkiin väliin tuo rakkine osoitaa mieltään hakkaamalla itseään kylppärin seinään taikka pyrkimällä menemään suihkun alle. Yrittääköhän se raukka viilentää tunteitaan silleen.

23

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttua juttua.....minun pesukoneeni pitää kamalaa mellakkaa kylppärissä jos jätän sen pyykkäämääm yksin...kaikki muutkin kodinkoneet on omituisia...eilen tulimme siihen tulokseen ,että kodinkoneet pitää kouluttaa ennen käyttöön ottoa...
      sinun pesukoneesi mitä ilmeisemmin on tunnehäiriöinen.....kunnon puhuttelu voi auttaa...

• animattiN

kertoa koneelleni että ruokaa ei tipu jos ei osaa käyttäytyä, mutta sana ei ole mennyt perille. Järjestetäänköhän näille agility koulutusta missään, taikka muuta käyttäytymis ja oppimis kurssei. Katsos kun mun koneel näyttäis olevan jotain taipumuksii tohon agilityyn ainakin. Puhelimen olen onneks saanut oppimaan ettei turhii soittoi päästetä läpi.

• animattiN kirjoitti:

kertoa koneelleni että ruokaa ei tipu jos ei osaa käyttäytyä, mutta sana ei ole mennyt perille. Järjestetäänköhän näille agility koulutusta missään, taikka muuta käyttäytymis ja oppimis kurssei. Katsos kun mun koneel näyttäis olevan jotain taipumuksii tohon agilityyn ainakin. Puhelimen olen onneks saanut oppimaan ettei turhii soittoi päästetä läpi.

mä luulen että sellaisia järjestetään!!!! pakkohan niitä on järjestää ei me olla ainoat kodinkoneiden kanssa kamppailevat ihmiset....
        puhe ei tehoa koneellesi ..silloin on tosiaan paras keksiä kaikenlaisia virikkeitä joilla turha energia saadaan poistetuksi....
        soitas kuules jonnekkin kodinkoneliikkeeseen ja kysy, missä on lähin pesukoneiden agility paikka!!!
        olet ottanut kyllä oikein asiaksesi ratkaista tuollaisen häiriökäyttäytymisen.....
        tietysti ohjelmanmuutoksetkin voisi auttaa...pese välillä normaalien 40-60 asteen ohjelmien välissä..."yllärinä" villapesu tai jos oikein haluat saada pesukoneellesi riemua...niin repäise ja laita...90 asteen ohjelma tupla linkouksella....

• animattiN
        amaryllie1 kirjoitti:

mä luulen että sellaisia järjestetään!!!! pakkohan niitä on järjestää ei me olla ainoat kodinkoneiden kanssa kamppailevat ihmiset....
        puhe ei tehoa koneellesi ..silloin on tosiaan paras keksiä kaikenlaisia virikkeitä joilla turha energia saadaan poistetuksi....
        soitas kuules jonnekkin kodinkoneliikkeeseen ja kysy, missä on lähin pesukoneiden agility paikka!!!
        olet ottanut kyllä oikein asiaksesi ratkaista tuollaisen häiriökäyttäytymisen.....
        tietysti ohjelmanmuutoksetkin voisi auttaa...pese välillä normaalien 40-60 asteen ohjelmien välissä..."yllärinä" villapesu tai jos oikein haluat saada pesukoneellesi riemua...niin repäise ja laita...90 asteen ohjelma tupla linkouksella....

heti kokeilla, niin siis se villapesu, 90 asteisen käsittelyn annoinkin jo jokinen aika sitten, kun ei meinannut millään uskoo nättiä kirjopesuohjelmaa, tuplalinkousta en enään raaskinut antaa kun innostui liikaa ja oli mennä seinien läpi.
        Mutta eikö olekkin kauheaa että oppimattomia koneita myydään noin vain liikkeissä kuin liikkeis. Ensin luulin että koneellani oli joku vesikauhu, mutta sillä onkin ihan jokin muu rapies jota ei kaikki varmaan huomaa omissa koneissa.

• animattiN kirjoitti:

heti kokeilla, niin siis se villapesu, 90 asteisen käsittelyn annoinkin jo jokinen aika sitten, kun ei meinannut millään uskoo nättiä kirjopesuohjelmaa, tuplalinkousta en enään raaskinut antaa kun innostui liikaa ja oli mennä seinien läpi.
        Mutta eikö olekkin kauheaa että oppimattomia koneita myydään noin vain liikkeissä kuin liikkeis. Ensin luulin että koneellani oli joku vesikauhu, mutta sillä onkin ihan jokin muu rapies jota ei kaikki varmaan huomaa omissa koneissa.

se kauheaa ja todella vastuutonta...siinä kauppiaat tavallaan siirtävät riesan niin sanotusti pois käsistään....
        kauppiaat varmaan katsovat ketkä asiakkaista on sen näköisiä että niille voi myydä riehaantuneita koneita...

• aliisa
        animattiN kirjoitti:

mulla oli myös mitä ihmellisempiä ongelmia mun koneeni kanssa...mä panin sen sen uhmaiän piikkiin...se on niin nuori vielä..mutta tässä 2-3 viikkoa sitten se sai kauheen kiukkukohtauksen,ja lopetti vallan toimimasta...kiukutteli vaan ihan hiljaa siellä nurkassaan...mutta mäpä soitin pesukoneiden kouluttajalle!! Se setä tuli ja puhui jotakin sen kanssa tuolla kylppärissä ja tarjosi jotain uusia namiosiakin ja nyt meillä on jälleen sopusointu perheessä :O)) eli suosittelen sitä kouluttajaa teillekin ...

• animattiN
        amaryllie1 kirjoitti:

se kauheaa ja todella vastuutonta...siinä kauppiaat tavallaan siirtävät riesan niin sanotusti pois käsistään....
        kauppiaat varmaan katsovat ketkä asiakkaista on sen näköisiä että niille voi myydä riehaantuneita koneita...

sano. Tämänkin koneen ostin postimyynnistä niin ei tarvinnut myyjän pärstäkerrointa edes kattoo.

• animattiN kirjoitti:

sano. Tämänkin koneen ostin postimyynnistä niin ei tarvinnut myyjän pärstäkerrointa edes kattoo.

pahempaa...postimyynti kodinkoneet on ihan viimeisiä vintiöitä!!!!!
        poistun nyt ottamaan selvää pesukoneiden koulutuskeskuksista ja muista harrastemahdollisuuksista...
        hyvää päivän jatketta!!!!!

• animattiN
        aliisa kirjoitti:

mulla oli myös mitä ihmellisempiä ongelmia mun koneeni kanssa...mä panin sen sen uhmaiän piikkiin...se on niin nuori vielä..mutta tässä 2-3 viikkoa sitten se sai kauheen kiukkukohtauksen,ja lopetti vallan toimimasta...kiukutteli vaan ihan hiljaa siellä nurkassaan...mutta mäpä soitin pesukoneiden kouluttajalle!! Se setä tuli ja puhui jotakin sen kanssa tuolla kylppärissä ja tarjosi jotain uusia namiosiakin ja nyt meillä on jälleen sopusointu perheessä :O)) eli suosittelen sitä kouluttajaa teillekin ...

kone on ihan ehjä, se on vaan muuten ihan vallaton kakara. Onneksi toi puhelin on kytketty seinään kii ja se on vanha leidi verrattuna mun kännykkään.

• aliisa kirjoitti:

avusta...
        soitankin oitis sille...ai niin se numero...
        nyt minulla on jo kiire mutta ..palataan siihen kouluttajaan myöhemmin...(oliko se komea???)

• animattiN
        amaryllie1 kirjoitti:

pahempaa...postimyynti kodinkoneet on ihan viimeisiä vintiöitä!!!!!
        poistun nyt ottamaan selvää pesukoneiden koulutuskeskuksista ja muista harrastemahdollisuuksista...
        hyvää päivän jatketta!!!!!

sinulle ja ilmoita heti kun saat hyvän kouluttajan tietoosi. :))

• aliisa
        amaryllie1 kirjoitti:

avusta...
        soitankin oitis sille...ai niin se numero...
        nyt minulla on jo kiire mutta ..palataan siihen kouluttajaan myöhemmin...(oliko se komea???)

ruskeasilmäinen ,aikoinaan ulkomailta tänne muuttanut mies......suomea puhui täydellisesti...mutta en mä sitä katsonut,en ,en...mähän oon yhden miehen nainen joka ei muita vilkuile ;O))

• aliisa
        animattiN kirjoitti:

kone on ihan ehjä, se on vaan muuten ihan vallaton kakara. Onneksi toi puhelin on kytketty seinään kii ja se on vanha leidi verrattuna mun kännykkään.

tarvis jonkinlaista koulutusta...sehän muuten karkaa vallan sun käsistäsi...;O))

• animattiN
        aliisa kirjoitti:

ruskeasilmäinen ,aikoinaan ulkomailta tänne muuttanut mies......suomea puhui täydellisesti...mutta en mä sitä katsonut,en ,en...mähän oon yhden miehen nainen joka ei muita vilkuile ;O))

minäkin vilkuilen vain pesukonettani. :))

• liikaaliikaa

pesukoneellasi on uhmaikä..??

• animattiN

vaihtamalla parantuu. Ja aikas keskiikänenhän tuo rohjo on. Mutta kuiskasin sen luukkuun että jos ei ole kunnolla ostan uuden.

• namihiiri

Voin nyt ihan varoituksena kertoa, että jos ei pian ala asialle tehdä jotain, niin se on myöhäistä.

Itsellä on jo vanhuuden päiviin ehtinyt pesukone. Sain sen muutama vuosi sitten edelliseltä omistajalta.
      Edellinen omistaja oli vanha pappa joka on selvästi hemmotellut koneen pilalle.

Ihan mitä vain teet tai et tee, niin kone laukkaa ympäri suihkua ja jättää mustia jälkiä lattiaan.
      Joskus sentään kun vanhuus painaa niin on rauhallisemmin, mutta se on todella harvoin.

Eivät ne seesty edes vanhemmiten jos kasvatus on liian vapaata.

• animattiN

istunut koneeni päällä mutta tuo ruja siltikään pysy paikoillaan. On se otettava kovat otteet että edes kylppärissä pysyis. :((

• ..yrittää viilentää tunteitaan suihkun alla.. jos ei pääse paineitaan purkaa.. koneillakin on tunteet.. ja koneen sydämessähän ne on ne tunteet.. moottorissa..
      ..ihmistenkin tunteet on sydämessä elikä ihmisen moottorissa.. kyllä ei aivoissa vaan sydämessä sillä siellähän ne fiilikset tuntee ja tiedättehän jutut sydämensiirtopotilaista?..

• meinasi kerran tulla pidemmänpuoleinen vessareissu;))) "Vanhassa kotona" oli pesukone vessan eteisessä ja yks kaunis päivä kone rupesi linkoamaan just, ku mä olin vessassa. Se hyppi ovea kohti, just kerkisin luikahtaa oven välistä, ennenkuin jäin sinne taakse jumiin. Ketään muita ei ollu kotona, kone parikymmentä vuotta vanha Candy, raskas ku mikä. Emmä olis millään sieltä itte päässy pois...

• a-v kirjoitti:

meinasi kerran tulla pidemmänpuoleinen vessareissu;))) "Vanhassa kotona" oli pesukone vessan eteisessä ja yks kaunis päivä kone rupesi linkoamaan just, ku mä olin vessassa. Se hyppi ovea kohti, just kerkisin luikahtaa oven välistä, ennenkuin jäin sinne taakse jumiin. Ketään muita ei ollu kotona, kone parikymmentä vuotta vanha Candy, raskas ku mikä. Emmä olis millään sieltä itte päässy pois...

..voivat olla vikkeliä.. toisinaan..

• namihiiri
        pervokki kirjoitti:

..voivat olla vikkeliä.. toisinaan..

ovat vielä pirullisiakin.

Ei mitään kunnioitusta omistajaa kohtaan.

• namihiiri kirjoitti:

ovat vielä pirullisiakin.

Ei mitään kunnioitusta omistajaa kohtaan.

..ovat suurimman osan ajasta hiljaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe