Huomenta! Raitis uusi päivä alkaa taas.
Keskviikko 30.8.2006
30
1128
Vastaukset
- Hamara
Tänään on jo muutama tunti tullut raitisteltua, ja tarkoitus olis jatkaa loppupäivä samoissa merkeissä. Johan tässä viidettä päivää raitistelua on menossa.
- ma-sa
Tällaisia viestejä on jo mukavampi lukea.Eikä tarvinnu ahtaa paistinpannua kitaan.
- Hamara
ma-sa kirjoitti:
Tällaisia viestejä on jo mukavampi lukea.Eikä tarvinnu ahtaa paistinpannua kitaan.
Kyllä nyt olo tuntuukin vähän paremmalta ja ainkain vielä viilikset on kohtalaiset tämän juomattomuuden suhteen. Harmi vaan kun vaimon kanssa meinaa vähän tökkiä, ja siinä on ensimmäinen vaaran paikka alkoholin suhteen. Tiedän että se vain pahentaa välejämme jos juon, mutta en tiedä välitänkö siitä enää vaikka paheniskin. Jokatapauksessa, niin tänään en juo.
- ma-sa
Hamara kirjoitti:
Kyllä nyt olo tuntuukin vähän paremmalta ja ainkain vielä viilikset on kohtalaiset tämän juomattomuuden suhteen. Harmi vaan kun vaimon kanssa meinaa vähän tökkiä, ja siinä on ensimmäinen vaaran paikka alkoholin suhteen. Tiedän että se vain pahentaa välejämme jos juon, mutta en tiedä välitänkö siitä enää vaikka paheniskin. Jokatapauksessa, niin tänään en juo.
Se ensimmäinen on yleensä puoliso joka alakaa tökkiin.Sitten tulee ne toiset tökkijät.Ei kannata mitään pikaratkasuja tehä puoleen eikä toiseen.Tärkeintä selvittää omat aivot viinanhimoista.Olen sen monesti sanonut täälläkin ja sanon taas.Asioilla on ihimeellinen tapa loksahtaa kohalleen.Sulla on ihan samat mahollisuuet ko muillakin.Ehtona on pitää pää selevänä.
Monta kertaa jouduin minäkin tarttumaan puhelimeen ja puhumaan jonku kanssa.Se puhuminen ja kirjoittaminen oli kaikkein tärkeintä alussa.Opein jopa puhumaan vaikeuksista.No näistä asioista olis kyllä kertomista että ei palstatila riitä.
- Suotuulia
Lämmin ilma jatkuu, nyt sateen jälkeen kosteana kuumuutena. Mutta ilman viinaa-elämä on!
- ma-sa
Raitis tästä päivästä ainakin tulee.Eilen iski levottomuus ja piti nostaa kytkintä.Tein PK kierroksen ja kattelin vähän muutakin elämää ku näitä neljää seinää.Shoppailtuakin tuli.Mutta aina parempi pistää ylimääräset lantit johonki muuhun ko viinaan.
- aahoohoo
tulossa 13. syyskuuta sinne päin niin kelpaisko sulle tuliaisiks pussillinen kotomaan ilmaa. Enää ei oo venäläistä sauhuukaan ilmassa.
Koti-ikävään siitä säkistä ois kiva nuuhkasta. - ma-sa
aahoohoo kirjoitti:
tulossa 13. syyskuuta sinne päin niin kelpaisko sulle tuliaisiks pussillinen kotomaan ilmaa. Enää ei oo venäläistä sauhuukaan ilmassa.
Koti-ikävään siitä säkistä ois kiva nuuhkasta.Kyllä kelepaa mutta älä hemmetissä mitään ikävää sekottele sinne.Minä ku yleensä raakana otan.Vaan miks justin tuona päivänä.Tietysti oot vilikassu mun tuurikorttia ja huomasit että olen töissä.Pussin voit kyllä jättää tulliin niin haen sen het kohta ku kiireiltäni ehdin.
- aahoohoo
ma-sa kirjoitti:
Kyllä kelepaa mutta älä hemmetissä mitään ikävää sekottele sinne.Minä ku yleensä raakana otan.Vaan miks justin tuona päivänä.Tietysti oot vilikassu mun tuurikorttia ja huomasit että olen töissä.Pussin voit kyllä jättää tulliin niin haen sen het kohta ku kiireiltäni ehdin.
jätesäkillinen vai mini-gripillinen?
En minä sitä ilmaa rupee millään sekottelemaan - sotke ite. - ma-sa
aahoohoo kirjoitti:
jätesäkillinen vai mini-gripillinen?
En minä sitä ilmaa rupee millään sekottelemaan - sotke ite.menee.Olen sekotellut ja sekoillut aivan tarpeeks.Säkki tai pussi,det är tanken som räknas.
- aahoohoo
ma-sa kirjoitti:
menee.Olen sekotellut ja sekoillut aivan tarpeeks.Säkki tai pussi,det är tanken som räknas.
sitähä minnäi.
Ja raittiina tämä päivä, mää oon nyt normaali ihminen, pistin puolenyön aikaan nukkuun, huomenta kaikille!
- Cettuz!
kaikille, raittiina.
Keskellä viikkoa on kevyt olo, kun on säännöstelty syömistä ja juomista. Raittiina meinasin olla tämäkin loppupäivän.
- paranoidi
Raittiina edelleen :)
- Ryyppymies
tänään on tullut laulettua paljon - ja vielä selvinpäin. Nyt kauneusunille.
- aahoohoo
ei auta. Minä oon sängystä noustuu entistä pahemman näkönen.
- ambivalenttineN
aahoohoo kirjoitti:
ei auta. Minä oon sängystä noustuu entistä pahemman näkönen.
Raittiina olen tänään ollut, mutta muuta kehumista tässä päivässä ei todellakaan ole! Äitin kaa puhuin puhelimeessa ja lähdetään viikonlopuksi sukulaisten luokse. Äiti sai mut ylipuhuttuu lähtee. Sain nyt vihdoin sanottuu, että mistä kiikastaa. Sanoin, että oon taas vaan ahminu ja paino on jo vaikka mitä. Tietty se suuttu tästä ahmimisesta ja siitä, etten ees jumppaan jaksanu mennä. Sano vielä senkin, että liian hyvinhän mä sainkin laihdutettuu, että kyllä hän arvas ettei se paino tuu niin alhaisena pysymään. Sit en jaksanut enempää, vaan purskahdin itkuun kesken puhelun. Tosi kiva tosiaan lähtee sukuloimaan ja kaikki sit kattoo, että eipäs tytön laihtuminen kauaa kestäny... voi että mun kanssa ku kaikki menee aina ihan pieleen.
Tiiän myös sen, että raittiina pysyminen tulee oleen vaikeaa viikonlopun aikana, mutta yritän pitää edes siitä päätöksestä kiinni. Yritän sen ihan itteni ja muiden takia, koska tietäähän sen, mihin masennuskännit johtaa..ei mihinkään hyvään ainakaan. - aahoohoo
ambivalenttineN kirjoitti:
Raittiina olen tänään ollut, mutta muuta kehumista tässä päivässä ei todellakaan ole! Äitin kaa puhuin puhelimeessa ja lähdetään viikonlopuksi sukulaisten luokse. Äiti sai mut ylipuhuttuu lähtee. Sain nyt vihdoin sanottuu, että mistä kiikastaa. Sanoin, että oon taas vaan ahminu ja paino on jo vaikka mitä. Tietty se suuttu tästä ahmimisesta ja siitä, etten ees jumppaan jaksanu mennä. Sano vielä senkin, että liian hyvinhän mä sainkin laihdutettuu, että kyllä hän arvas ettei se paino tuu niin alhaisena pysymään. Sit en jaksanut enempää, vaan purskahdin itkuun kesken puhelun. Tosi kiva tosiaan lähtee sukuloimaan ja kaikki sit kattoo, että eipäs tytön laihtuminen kauaa kestäny... voi että mun kanssa ku kaikki menee aina ihan pieleen.
Tiiän myös sen, että raittiina pysyminen tulee oleen vaikeaa viikonlopun aikana, mutta yritän pitää edes siitä päätöksestä kiinni. Yritän sen ihan itteni ja muiden takia, koska tietäähän sen, mihin masennuskännit johtaa..ei mihinkään hyvään ainakaan.ole sama kuin ulkonäkönsä. Äitis kannattais tää myös tietää ja myöskin älytä ja sellaset ihmiset jotka ei sinuu hyväksy justiin sellasena kun oot, niin niitten olis tosi tarve keskittyy oman ajatusmaailmansa tutkimiseen.
Sellaset ihmiset jotka arvottaa ihmisen omaisuuden tai ulkonäön mukaan , on pelkkää kanan paskaa.
Usko tää. Ja kun meet sinne juhliin niin muista että sulla on hyvä syy kävellä selkä suorassa ja vaikka tiukan paikan tullen tyrkkii himpulat syrjään.
Minusta sinä oot hyvä tuommosenaan ja nouse niitten arvostelujen yläpuolelle koska pikkkusielujen jutuille ei kannata haaskata ajatustakaan. - aahoohoo
aahoohoo kirjoitti:
ole sama kuin ulkonäkönsä. Äitis kannattais tää myös tietää ja myöskin älytä ja sellaset ihmiset jotka ei sinuu hyväksy justiin sellasena kun oot, niin niitten olis tosi tarve keskittyy oman ajatusmaailmansa tutkimiseen.
Sellaset ihmiset jotka arvottaa ihmisen omaisuuden tai ulkonäön mukaan , on pelkkää kanan paskaa.
Usko tää. Ja kun meet sinne juhliin niin muista että sulla on hyvä syy kävellä selkä suorassa ja vaikka tiukan paikan tullen tyrkkii himpulat syrjään.
Minusta sinä oot hyvä tuommosenaan ja nouse niitten arvostelujen yläpuolelle koska pikkkusielujen jutuille ei kannata haaskata ajatustakaan.solidaarisuuden vuoks meinaan vetästä jäätelöks luulemaani sorbettii puol purkillista myöhemmin illalla.
Ja stretsii ostan kaupasta. - ambivalenttineN
aahoohoo kirjoitti:
ole sama kuin ulkonäkönsä. Äitis kannattais tää myös tietää ja myöskin älytä ja sellaset ihmiset jotka ei sinuu hyväksy justiin sellasena kun oot, niin niitten olis tosi tarve keskittyy oman ajatusmaailmansa tutkimiseen.
Minusta sinä oot hyvä tuommosenaan ja nouse niitten arvostelujen yläpuolelle koska pikkkusielujen jutuille ei kannata haaskata ajatustakaan....mutta kun en itsekään hyväksy itteeni tällasena säälittävänä paskiaisena joka ei hallitse elämässään mitään, niin ei muidenkaan tarvitse mua hyväksyä. Jos ei ite hyväksy itteensä, ei sitä kukaan muukaan tee. Inhoon itteeni niin että sattuu!!! Miksemmä vaan pysty hallitseen mun eämässä mitään??? En syömistä, en juomista, en htään mitään!!! Ahdistaa toi vkl siinäkin mielessä että en tuu pääseen nettiin. Tää netti on mulle yks tärkeimmistä aioista ja tuun hulluks jos en pääse tänne. Ja äidin mielestä mulle tekee hyvää päästä "tuulettuun" sukulaisten luokse ja mökkeilee. Mut mitä se auttaa? Kaikki vaan ryypiskelee enkä edes nettiin pääse, niin yritäppä sitten siinä olla juomatta. Voi kunpa voisinkin haututua kotiin ja yrittää saada itteni taas siedettävään kuntoon niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ei mun elämä voi jatkuu näin, enkä haluu mennä tekee itteeni naurunalaiseksi. Itekttää, mut enää ei tuu edes kyyneleitä, nekin on loppuneet. Voi kumpa mun elämäki loppuis pian. En jaksa enää.
- aahoohoo
...mutta kun en itsekään hyväksy itteeni tällasena säälittävänä paskiaisena joka ei hallitse elämässään mitään, niin ei muidenkaan tarvitse mua hyväksyä. Jos ei ite hyväksy itteensä, ei sitä kukaan muukaan tee. Inhoon itteeni niin että sattuu!!! Miksemmä vaan pysty hallitseen mun eämässä mitään??? En syömistä, en juomista, en htään mitään!!! Ahdistaa toi vkl siinäkin mielessä että en tuu pääseen nettiin. Tää netti on mulle yks tärkeimmistä aioista ja tuun hulluks jos en pääse tänne. Ja äidin mielestä mulle tekee hyvää päästä "tuulettuun" sukulaisten luokse ja mökkeilee. Mut mitä se auttaa? Kaikki vaan ryypiskelee enkä edes nettiin pääse, niin yritäppä sitten siinä olla juomatta. Voi kunpa voisinkin haututua kotiin ja yrittää saada itteni taas siedettävään kuntoon niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ei mun elämä voi jatkuu näin, enkä haluu mennä tekee itteeni naurunalaiseksi. Itekttää, mut enää ei tuu edes kyyneleitä, nekin on loppuneet. Voi kumpa mun elämäki loppuis pian. En jaksa enää.
............
- ambivalenttineN
Tuntuu niin turhauttavalta enää yrittää yhtään mitään kun ei kuitenkaan onnistu. En jaksais enää urheillakaan, enkä pyrkiä kohti parempaa ja terveellistä elämää. Voisin vaan luovuttaa ja alottaa juomaan ja unohtaa tän kaiken. Mutta se on väärin eikä loppujen lopuks auta mitään. Mutta sellanen olo on, että voisin vaan antaa mennä ja unohtaa tän kaiken paskan.
- karbidi
menee sinne hännille, johnekka sen tarkootan? Saapas näkee, mitä kenkä tekee.
No tuli tänään 56 mitskuun ja lapset toi lahjaks semmosen tietsikaan laitettavan osan, jol mää voin polttaa valokuvii ja kuullemma ties tehä vaikka mitä! No enhämmää sitä ite osaa tähän verkonpainoon laittaa, joten poitsu ehtii vasta viikon perästä tuleen hätiin!
Nuista viinotteluista mainihten, et on ollunna maan hirviä ressi päällänsä, kus tuli alotettuu se ulko-oven konservointi, joka ei oo vieläkään valmis. Tullu on otettuu muutama neuvoa-antava nyt jokahisena ehtoona, mutta vaan niin vähän, jotta homma luistaa taas amusella, jottei hätiämitiä, kuha ei tavaks tuu.- ambivalenttineN
Onneks olkoon minunkin puolestani :) *synttärihali* saas nähdä onko sun pojan viikko yhtä pitkä kuin mitä mun velipuolen "viikko" on...hän on meinaa ollu nyt kahden vuoden ajan tulossa ens viikolla asentaa mulle virustorjunta ohjelman ja uuden printterin. Mut eipä sitä ens viikkoo oo vielä tullut, ei. Saas nähdä meneekö vielä toiset 2 vuotta ennen ku se ens viikko tulee, vai onko sitä ennen jo virus tuhonnut koko koneen. Toivottavasti se "ens viikko" tulee ennen ku virus :) kilapilu; kumpi ehtii ennen virus vai velipuoli :)
- karbidi
Onneks olkoon minunkin puolestani :) *synttärihali* saas nähdä onko sun pojan viikko yhtä pitkä kuin mitä mun velipuolen "viikko" on...hän on meinaa ollu nyt kahden vuoden ajan tulossa ens viikolla asentaa mulle virustorjunta ohjelman ja uuden printterin. Mut eipä sitä ens viikkoo oo vielä tullut, ei. Saas nähdä meneekö vielä toiset 2 vuotta ennen ku se ens viikko tulee, vai onko sitä ennen jo virus tuhonnut koko koneen. Toivottavasti se "ens viikko" tulee ennen ku virus :) kilapilu; kumpi ehtii ennen virus vai velipuoli :)
onnitteluist ja varsinni haleist ;) !
En uso, jotteiko aikataulu päde. Harmi, et Sulla viipyy noin pitkään. Kas kummaa, jottei pöpöt oo jo konees kimpussa.
Tosa muutamaankin kertaan lujeskelis Sun viimosii viesteis ja kuullostaa aika ilkeeltä. Ei sillä, mut mulla on välillä tismalleen samanmoisii tuntemuksii; ku pääsis täältä jo pois!
Näistä ny ei tällä palstalla voi kauhiast jaaritella, mut jahka syssyn kiiruut möksällä ja himassa helpottaa, ni vois vaikka vaihtaa parit sp-viestit, jos saan näin miespuolisena immeesenä moista ehottaa!
Ps. Näkyy toi mun G-sivu huijanneen tähänasti, nyt se 56 vasta täytty! - karbidi
Mahaks roikkuu viel pitkääni palstalla ees mun riemuks, vai joks meet pian pötkölles? Mää käväsen nyy tupakilla!
- ambivalenttineN
karbidi kirjoitti:
Mahaks roikkuu viel pitkääni palstalla ees mun riemuks, vai joks meet pian pötkölles? Mää käväsen nyy tupakilla!
Nyt täytyy valitettavasti mennä nukkuun, mutta mailaahan toki kun ehdit/ jaksat/ viitsit/ muistat... käy ainakin kattoo postisi, jos olet vielä hereillä. Laitoin sulle synttärikortin tulemaan :) Hyvää yötä! Ja onnea vielä kertaalleen!
- karbidi
Nyt täytyy valitettavasti mennä nukkuun, mutta mailaahan toki kun ehdit/ jaksat/ viitsit/ muistat... käy ainakin kattoo postisi, jos olet vielä hereillä. Laitoin sulle synttärikortin tulemaan :) Hyvää yötä! Ja onnea vielä kertaalleen!
olen. Nukkuun on pakko kans mennä. Öitä kans!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965