Uuden H4-poltimon hankinta edessä.
Mahtavatko tavalliset auton H4-polttimot
kestää mp:ssä vai tulisiko suosiolla hankkia
tärinää paremmin kestävät "heavy duty"-polttimot?
Omassa pyörässäni 1100-kuutionen V2,joka ei ole niitä kaikkein värinättömimpiä. Varsinkin vastaavan tyyppisillä pyörillä ajelevien kokemukset kiinnostaa.
Auton H4-polttimot mp:ssä
13
4128
Vastaukset
- kestää
normaali H4 poltin. Tärisee ne vilkut vielä enemmän eikä niissäkään tärinästä mene lanka poikki.
- joo...
Kestää ne normaalit ihan hyvin. Tosin noihin vilkkuihin ei kannata verrata kun ne ovat lähes koko ajan pimeinä, lanka ei hehku.
- normaalit
Normaalit polttimot on kestänyt minulla ihan hyvin. 1100 V2 alla myöskin. Seuraavaksi meinasin kuitenkin hankkia Philipsin Motovision polttimon.
- Ducatisti
Hanki ne jotka ovat parhaat. Siis noin valon puolesta. Jossain, olisko ollut TM, niitä taannoin testattiinkin, paha se on valintaansa muulla tavoin perustella. Sitten jos kosahtaa, vaihda...ei ne kovin kalliita ole.
Melkoista akrobatiaa tuo vaihtaminen kyllä on, sekä autossa että mp:ssä saa sormensa aikamoiselle mutkalle taivuttaa. En ihmettele että jotkut autoilijat pyytävät suosiolla määräaikaishuollossa vaihtamaan. Ducatisti kirjoitti:
Hanki ne jotka ovat parhaat. Siis noin valon puolesta. Jossain, olisko ollut TM, niitä taannoin testattiinkin, paha se on valintaansa muulla tavoin perustella. Sitten jos kosahtaa, vaihda...ei ne kovin kalliita ole.
Melkoista akrobatiaa tuo vaihtaminen kyllä on, sekä autossa että mp:ssä saa sormensa aikamoiselle mutkalle taivuttaa. En ihmettele että jotkut autoilijat pyytävät suosiolla määräaikaishuollossa vaihtamaan.On merkkikohtaista,Varaeerossa vaihtaa ajovalot alle minuutin.
- Atlantic
Ducatisti kirjoitti:
Melkoista akrobatiaa tuo vaihtaminen kyllä on, sekä autossa että mp:ssä saa sormensa aikamoiselle mutkalle taivuttaa. En ihmettele että jotkut autoilijat pyytävät suosiolla määräaikaishuollossa vaihtamaan.Guzzin perinteiseen pyöreään umpioon vaihto
onnistuu helposti.
Kyllä tavalliset polttimot kestävät jos et laita mitään esim.Bilteman polttimoita jotka ei kestä edes autossa.
Bilteman tarvikkeita on ollut joissakin testeissä ja yleensä ne ovat pärjänneet ihan hyvin ja jopa voittaneet testejä.
Kokeilisit vaan sinäkin niitä.Laaksonenster kirjoitti:
Bilteman tarvikkeita on ollut joissakin testeissä ja yleensä ne ovat pärjänneet ihan hyvin ja jopa voittaneet testejä.
Kokeilisit vaan sinäkin niitä.Parhaimmillaan meni polttimot kahen viikon välein.
Asuin tuolloin muuten Bilteman vieressä ja sieltä oli nopeesti saatavissa uudet.
Nytten käytän GE.n lammppuja eikä oo tarvinnu pariin vuoteen vaihella.
Tiätkö muuten mikä on Bilteman paras tuote?
No Biltema tarra tietysti.
Sen kun liimaa kalliiseen ruohonleikkuriin niin sitä ei taatusti kukaan varasta.- Ducati
vanha-erkki kirjoitti:
Parhaimmillaan meni polttimot kahen viikon välein.
Asuin tuolloin muuten Bilteman vieressä ja sieltä oli nopeesti saatavissa uudet.
Sen kun liimaa kalliiseen ruohonleikkuriin niin sitä ei taatusti kukaan varasta.Bilteman polttimoista joku menestyi tuossa mainitsemassani testissä kohtuullisesti, joku toinen taas huonosti.
Mene tiedä, Biltemasta saa monentasoista kamaa. Joskus hakee sitä halvinta, kädettömän ei aina kannata kevyttä kertakäyttöä varten hankkia ammattilaisen työkalua.
Lisäksi sanovat että bilteman ammattilaistason työkalut ovat oikeasti hyviä. Ja kalliita. vanha-erkki kirjoitti:
Parhaimmillaan meni polttimot kahen viikon välein.
Sen kun liimaa kalliiseen ruohonleikkuriin niin sitä ei taatusti kukaan varasta.Joo, löysin tässä välissä yhden vanhan Tuulilasin v-2001 tekemän polttimotestin. Huonoja ne Bilteman polttimot siinä tosiaan oli ja General Electric oli paras. Polttimot olen ostanut yhdestä toisesta tarvikeliikkeestä "toispualt" Turkku. En muista minkä merkkiset ne on, enkä sitä kauanko on kestäneet.
En mä silti halua yleistää minkään tietyn puljun tuotteita/laatua. Eipä muistu mieleeni mitään kummempia pettymyksiä omista ostoksistani Biltemasta.
Heh, Biltema ei myy lainkaan ruohonleikkureita, minkä kaikki leikkurirosmot on aina tienneet.- Sikaniskå
Laaksonenster kirjoitti:
Joo, löysin tässä välissä yhden vanhan Tuulilasin v-2001 tekemän polttimotestin. Huonoja ne Bilteman polttimot siinä tosiaan oli ja General Electric oli paras. Polttimot olen ostanut yhdestä toisesta tarvikeliikkeestä "toispualt" Turkku. En muista minkä merkkiset ne on, enkä sitä kauanko on kestäneet.
En mä silti halua yleistää minkään tietyn puljun tuotteita/laatua. Eipä muistu mieleeni mitään kummempia pettymyksiä omista ostoksistani Biltemasta.
Heh, Biltema ei myy lainkaan ruohonleikkureita, minkä kaikki leikkurirosmot on aina tienneet.Ehkä kannattaa päivittää lukemisensa. Vuoden 2001 Tuulilasi ei ole ehkä kaikkein ajantasaisin opas.
Sikaniskå kirjoitti:
Ehkä kannattaa päivittää lukemisensa. Vuoden 2001 Tuulilasi ei ole ehkä kaikkein ajantasaisin opas.
sen löysin. Heti kun huomasin, että olin ollut väärässä ja Biilteeman polttimot on olleet huonoja, masennuin niin, etten jaksanut enää kaivaa uudempia testejä. Yhyhyhyhyyhhyyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421